Tsemppiä Marjaterttu, toivottavasti pääset vaikeiden hetkien yli juomatta! Aamuinen olotila on NIIN paljon parempi kun ei ole juonut edellisenä päivänä, sitä pöpperöistä sumeutta ei ole yhtään ikävä. Mulla takana nyt 6,5 kk raittiutta, seuraa perässä ![]()
Kiitos Mirella tsempistä♥️ Vielä en ole kuin viikon kerrallaan onnistunut juomatta olemaan. Mutta eikös se harjoitus tee mestarin ??