TajunnanVirtaKeijo

kuva-arvoitusarkisto ja kuvamanipulaatio-otekirjasto

kivoja manipoluloituja kuvia, tykkää

en saa kuvan kuvaa, kun asetukset vissiin on vinksallaan, himskatti vieköön… voihan sentään ja arvaa harmittiko.

nukuin kaksi½ tuntia, koska mua häirittiin ja unensaanti oli enää mahdotonta, joten päivä alkoi liian aikaisin,
olen niin pettynyt kerrostaloasumisen vittumaisiin paskapuoliin ja siihen, että jengistä osa on vitun tyhmää
sakkia, joka ei tajua että maailmassa on muitakin, ja valvominen vastoin tahtoa ei ole parasta laatuaikaa,
ja kannattaisi joskus hetken miettiä ketä häiritsee, sillä ei-mitään-menetettävää-tyyppi voi tulla kylään,
mutta useimmat vittupäistä eivät tätä ymmärrä ja joutuessaan itse kokemaan vastaavaa niillä ei ole
oikeutta mussuttaa pahemmin ja väkivalta lopettaa vittuilun ja kotihäirinnän, mutten lähde
joittenkin vajaitten ja hämäläisjunttien visvasyyläkakaroiden takia lusimaan…

[size=200]keskenkasvuiset tulevaisuuden toivottomuudet[/size]

Onneksi tää talo on hiljainen kuin huopatossutehdas!

[size=150]TUE, ÄLÄ TUOMITSE[/size]

[size=50]En todellkaan[/size] [size=200] TUE IHMISTEN YÖLLISTÄ HÄIRINTÄÄ[/size]

Duin ~ tuli tehtyy kolme½ timmanen lenkki ja käytyä paris kaupaskin, joten parempaa nyt ja pitsalle tunnin päästä…

kodinhengetärjoukot lähetyssaarnaaja-asennossa järjestyneet ja valmiina patterin vääpelin tarkastusta varten

Lähetyssaarnaajat on asennossa, kodinhengettäristä ja vääpelistä en tiiä

nokkimisjärjestys

sullon sitten foto joka tilanteeseeen… :laughing:

itse kuvailen maailman sanan säilän eri työstölaitteilla ja hion ja viilaan
ja lopputyönä röpellän ja lopuksi sivuterällä vetäsen viiksenmerkin,
jonka tarkoituksena on tunnistaa kaltaisensa sekaisten partavärkkien
viidakosta, jossa tutiseva hahmo hakee paikkaansa

nokkaan kopauttava huomio

kopauttaa nokalla ideaa, joo, oli kylä kylä vaikee

arkadiamäen ideahautomossa ohimosuonet tykyttää

itseäni huomattavasti viisaammat ja älykkäämmät ihmiset päättämässä yhteisistä asioista siten, että tehdään järkeviä ja oikeudenmukaisia päätöksiä, jotta koemme yhteisöllisyyttä ja mielekkyyttä äänestää lisää jengiä mäjelle

demokratian huipentuma, oikeudenmukaisempaa päätöstentekoprosessia saa hakea, edustajat edustaa ja virkamiehet tekee työt

Parempi systeemi ja yhteiskuntamalli tämä on kuin diktatuuri tai aasialainen köyhänpuristusjärjestelmä,
afrikalainen sotakulttuuri, Isiksen yhden liikken hallintomalli, ryssien ja jenkkien yksilöstä ilman rahallista olemusta
piittaamaton meininki tai kreikkalainen välinpitämättömyyden martyyriperinne ja voisin jatkaa loputtomiin…

joutsennatsa

[size=200]存根[/size]

meni kyllä nyt sellaseks ettei mitään irtooooooooo

nasta muumio

ylikypsäkinkku kaapissa aamiaisen hifistyshetkeä silmämunalla pitäen

kinkun munat kypsyivät yli aamun hetkellä hifikaapissa käristyen

hermoton aamu, hermovapaa aamu, hermot lepää aamu

kun nuoriso ymmärsi edellisen yön uhkaukseni, ehkä

ainoastaan ihana pohjekramppi herätti aamuyöstä, johtuu potkisharrastuksesta ja syön jo valmiiksi magnesiumia

sydänveritulppa kesävieraana poistaa maalliset murheet

kököttämällä kuolioon

coolio huoleton

youtu.be/N6voHeEa3ig - Coolio- Gangster’s Paradise
ja Michelle Pfeiffer antoi etunimensä mun koiralle, koska oli haliwuudin ainoa täyspäinen plondi…
taitaa olla vieläkin… Merylin lisäksi… ja Olivia Wilde, Kate Winslet. tosin hiusväri vaihtelee, ei voi tietää ilman blonditestiä. Michelle - ihana Scarfacen vaimo, Frankie&Johnny jne.

jodlaava hunni

youtube.com/watch?v=ss_BmTGv43M

Vanhempi gangsta kysyi michellehomman soidessa, että mutsi mitä sä olet alkanut kuunteleen? (no olenhan mä tota onks toi nyt sitten räppiä kuunnellut, valikoivasti).

^ napista löytyy myös hetkenhelpotus ja turrutus

hiplaava jonni

jengiläisten sormipuhetta