Paras tupakkamerkki?

Camel tai pun.Mallu ja tietenkin pehmeässä askissa.

Winston.
Olen täysin samaa mieltä noiden pehmeiden pukettien epäkäytännöllisyydestä ,mutta jotenkin vain jäänyt tavaksi valita pehmeä aski.
( aikoinaan siitä kun tuli kyhättyä hyvin usein hätäri piippu tai foliot pellin polttamiseen ,kun kovissa bokseissa se föli oli hepposempaa ja ei oikein vörkkinyt esim. luunaksi - Ehkä tässä olisi yksi syy miksi edelleen ostan pehmeitä askeja ,siis vanhasta tottumuksesta. Maku on myös muka pehmeämpi jne. -
Tropiikissa ,merellä tai järvellä yleensä hyödyttömäksi mössöksi menee koko aski ,ellei gläditä sitä tai pari minigrip pussia ympärille)

Vaihtoehtoisina Punainen Pall Mall tai L&M sekä Lucky Strike (mieluiten pehmeä !!!)

En tiedä parhainta, mutta huonoin on ehdottomasti “lidl-rööki” eli Goldfield vai mikä nyt olikaan nimeltään. Tuntuu kuin polttaisi jotain tuhkaista karstaa.

Mullakin on näitä sotatarinoita. Vietnamin viidakossa pehmee aski tai kova aski oli suosittu kaupanteonväline panttivankineuvotteluissa. Australian suorämeillä alligaattorit “haistoivat” herkemmin kovan askin ja se oli yleensä menoa koko venekunnalle. Mount Everestin huipulla tuuli tarttuu helpommin pehmeeseen askiin. Napajäätiköillä tupakointi on melko köyhää puuhaa kummastakin askista, sillä verenkierto heikentyy entisestään ja niissä kaikissa on vain MYRKKYÄ… eli heittäkää nyjjo vittuun kaikki röökit, mullakin alkoi just kymmenes vuosi ilman.
Se, että siitä röökin imemisestä tehdään kohta rikollista puuhaa, on mulle sivuseikka. Keuhkoahtaumakeissit
todellisuudessa on melko pärähdyttävä lopputulos, eikä se lopettaminen edes enää auta…

tiiä mikä on paras, ehkä wihree PallMall menis valmis tupakeista, ja lisäks North State & Camel.
poltan aika paljon päivässä, niin olen poltellu sätkiä muutaman vuoden…4vuotta.
ensin meni punast L&M:ää puruina ja joseei ollu niin sitten punanen bonus…
noilla kaksi vuotta, kunnes siirryin miedompaan tupakkiin, nyt toiset kaks vuotta
palanut kultasen bonuksen sätkät. kalliiksi on muuten itsensä tappaminen tehty…
puru/piipputupakin hinta nous n.20centtiä.! Älkää polttako tupakkia, se tappaa saatana :exclamation: