paljonko olette pelanneet? kerralla? pitkällä juoksulla?

Älä missään tapauksessa yritä “voittaa” hävittyjä rahoja takaisin vaan niele tappio. Pelaamisen jatkaminen edes voitollisena vain pahentaa tilannetta, koska pointti on saada peliputki poikki keinolla millä hyvänsä.

Yritä hoitaa raha-asiat kuntoon esim. yhden isomman lainan avulla, jota lyhennät pidemmän ajan kuluessa. Tsemppiä!

Tuttu tilanne. Pelasin talvella samalla periaatteella 4000e, ja jouduin sellaseen tilanteeseen, että ei ollut muuta mahdollisuutta kun kertoa kotona tapahtunut. Tilanne oli vaimolleni kova järkytys, mutta nyt eteenpäin mennään päivä kerrallaan, ja yritän saavuttaa luottamuksen pikkuhiljaa takaisin. Helppoa se ei ole, ja yhteen on otettu vähän väliä. Parempaan suuntaan mennään kuitenkin koko ajan.

Hävittyjä rahoja on turha haikailla takaisin, vaikka suurempi voitto meitä pelureita aina houkutteleekin. Kierre vaan pahenee ja rajusti, jos pelit jatkuvat. Joten piste kaikelle rahapelaamiselle HETI!!!

Kerro JO tänään kotona tilanne, vaikka kipeää tekee. Visalaskuja saa “venkslattua” todella hyvin, joten se raha on pienempi paha kuin salailu.

Voimia ja tsemppiä yms…

Tänään meni vajaa tonttu ja eilen varmaan saman verran.
Ja kaikki hävitty raha oli tietysti lainattua…
Eli ei auta muu, kuin vetää itsensä kiikkuuun.

Elämäni aikani olen hävinnyt varmaan jotain 20 000-30 000 euroa.
Kuukausi tulot on nettona jotain kaks tonttuu, eli kusessa ollaan, jos tonnin ottaa takkiin päiväs…

Jotenkin oon turtunut tähän tappion tunteeseen. Pankista on velkaa 17000 euroa, pikavippejä on pystys jotain 1000 ekuu…

Eli umpikujassa oon…

itsekkin pistän monia kymppejä päivässä pelikoneisii aina kun on rahaa niin ne eivät vain pysy lompakossa joten pelaan ne:( mut nyt oon jumalauta päättäny etten pelaa niitä vittumaisia rosvoja enää älkää kukaan alottako

oon 24v ja riippuvuus kestänyt noin kymmenen vuotta… päivässä ennätys ehkä noin 2000e ja elämän aikana …halleluja! …ihan tajuttomasti! neljä vuotta ollut vakituisesti töissä ja kuukausinetto öbaut 2500eskoo eli 30000e käteen/vuosi. siitä kun lähtee laskemaan paljon on peleihin mennyt rahaa niin tulee tosiaan paha olo… villi veikkaus on että elämän aikana mennyt ehkäpä 80000-90000e… :frowning: siis rahaa mulla ei ole ikinä kun kaikki menee! …kyllähän tolla rahalla ois vaikka mitä ostellut. kyllä kaduttaa joka päivä! en vaan oo tarpeeksi vahva lopettaakseni! elkäähän jumalauta pelatko!! …helpommin muuten sanottu ku tehty…

kyllähän sitä laivalla on mennyt kerralla jopa 100€ joka on todella iso raha 13-vuotiaalle :confused: oli vähän tyhjä olo ku huomas että kaikki rahat oli mennyt :smiley: nyt aion kyl rajoittaa pelaamista, 90% rahoista mitä saan (viikkorahat tms.) laitan säästöön…

im rich JAMES BITCH

OON NYT kilon voitolla ja alotin freerolleista

IMEKÄÄ MUNAA :smiling_imp: :sunglasses: :laughing:

Toivotaan että voittoputkes jatkus koko loppuelämäs ettei parin päivän päästä tarvii tulla tänne kertoo että kilo meni ja 10k velkaa

suurin päivä tappio 5000,yhteensä varmaankin 40000 suurin osa nettipokeriin,olen 20 vuotias :frowning: :frowning:

Nyt GA-ryhmään mars mars!!!

Olet erittäin nuori ja elämä on edessä, joten pelasta itsesi vielä kun voit. Tappiosummat kasvavat entisestään, jos jatkat pelaamista. Niin kävi minulle.

Pelasin eilen 950 euroa kesäloman käyttöraha Paffille automaatti peleihin. Minulla on ollut puoli vuotta tunnukset jona aikana olen pelannut n. 2000 euroa. Monta kertaa en ole pelannut mutta kun pelaan homma lähtee hanskasta ja rahaa menee n. 200-500 euroa. Olen pitänyt itseäni järkevänä ihmisenä mutta kuka järkevä pelaa Thaimaa matkan verran parissa tunnissa. Meni taas samaa kaavaa noudattaen. Päätin pelata satasen ja yhtäkkiä huomasin 500 menneen jolloin epätoivo iski ja pakko oli yrittää saada rahat takaisin vaikka järki sanoi ettei se ole mahdollista. Häpeän itseäni. Olo on aivan kamala. Niin ja otin pankista lainaa että selviän ensi kuun.

2000e yhtenä päivänä peleihin. Aika sairasta.

Nyt pelaamatonta aikaa takana 1,5 kk.

About 50000 euroa. Turha noita hävittyjä rahoja on ajatella, lisää vaan tuskaa. Hävitty mikä hävitty, ei niitä takaisin miettimällä saa.

Moro.
n.10000€ on piikissä pelien ,reissujen ja huvielämän myötä.
Menee n.3vuotta kun ollaan kuivilla…ei auta muu kuin totaalinen pelien lopettaminen.

Taistelua veljet ja siskot!!

Eilen meni vielä 8€ automaatiin, tänään ei yhtään.

Tämä tulee olemaan vaikeaa , mutta ei auta.

Hyvää kesää kaikille !! Ja Tsemppiä!

-KKK-

mulle jää verojen jälkeen käteen jotain 1000e palkasta. palkkapäivä oli 30.6. tänään ja eilen on mennyt nettipokeriin yhteensä 600e… on tää niin perseestä

Tiedän tunteen. Itse pelasin kaikki palkat aina sileiksi ja olo oli perseestä…

Lopeta pelaaminen, ennen kuin suo syvenee. Niitä hävittyjä fyffejä ei voita takaisin, vaikka hassais peleihin kaikki omat ja varastetut rahat…tiedän kokemuksesta.

Ja enemmänkin olisi varmaan mennyt, jos sinulla olisi ollut. Tuossa on juuri kiteytettynä meidän pelihimoluonteemme. Yli varojen pelataan koko ajan, eikä järki astu kuvioihin missään vaiheessa.

Olen monesti pelannut palkkapäivänä koko tilin parissa tunnissa, ja sitten ollaankin oltu toisten jääkaapilla tämän tästä. Jossain vaiheessa aloin sitten ottaa lainaa reilusti, kun sitä sai. Yli 10 000e kertyi pelivelkoja alle vuodessa.

Olen ollut keskiviikkona (11.7) kuukauden pelaamatta, ja itseluottamus alkaa tipotellen palata. Yritän kovin päästä jaloilleni, mutta helppoa se ei ole. Rahat on loppu, ja masennus meinaa iskeä välillä väkisinkin.

Täyspottiin hain porttikiellon vimmeviikolla, joten ainakaan sinne en pääse onneksi pelaamaan, jos pelihimo iskee.

Tässä on muutama päivä mennyt nyt ilman rahapelejä…
eilen oli aika vaikeaa. Kävin ilta ajelulla kaverin ravintolassa ja siellä oli ilmainen pokeri ilta, tuntuu olevan joka paikassa nyt in…
ilman rahaa saa näköjään ihan jännän illan aikaiseksi.
Sitten kun ajelin kotiin niin oli oikeestaan hyvä olo…ei mennyt rahaa.

Onko muilla kokemuksia näistä jutuista?

Päivä kerrallaan…tuntuun vaan niin kuluneelta tuo lause.

Aurinkoista päivää kaikille… :slight_smile:

-KKK-

Moi!

Minuakin hieman ärsyttää tuo Pokerivillitys, koska en oikeen aina viitsisi selittää esim. kavereille sitä, miksi en voi/halua osallistua pelaamiseen. Vanhaan hyvään aikaan pelattiin biljardia yms. ilman mitään vetoja, mutta nyt ne pelit ovat vaihtuneet heillä Pokeriin. Minä tiedän sen, että jos siihen leikkiin tällä luonteella ryhdyn, niin sille tielle jään.

Tuo päivä kerrallaan -kommentti on tosiaan jo fraasi, mutta erittäin paikkaansa pitävä kuitenkin. Minä olen ottanut sellaisen asenteen nyt elämään, että joka aamu herättyäni ajattelen, että tänään en pelaa senttiäkään. Nyt se on toiminut muutaman kuukauden, ja toivon mukaan toimii jatkossakin. Mielenterveyteni ei enää kestä pelaamista varsinkaan nyt, kun velkajärjestelyillä asiat on hoidettu edes jonkinlaiseen kuosiin. Velkaa siis on… ja pitkään, mutta en anna sen nyt häiritä elämääni. Pystyn lyhennyksiä maksamaan, vaikka ainahan se kipeää taloudellisesti tekee. Ei kuitenkaan läheskään niin kipeää, kun pelitappiot. Huonomminkin asiat siis voisivat helpostikin olla.

Eikö muuten olekin mahtava olo, kun kotona voi rehellisesti sanoa, että en pelannut :slight_smile:

Hei tänne …

Kyllä on ollut hieman ihmeellistä muutaman päivän kun ei oo iskeny pitkävetoa, tulosveto,hevospelejä, kenoa ja automaatteja…
jopa taskussa on rahaa muutamia euroja ,jopa seteleitä…

Mökillä oon ollu pari päivää ja sieltä kulkenut töissä, siellä sitä on rauhallista…

Se on muuten auttanut myös että oon käynyt täällä lukemassa useampaan kertaan näitä juttuja ja komentteja.

Pitäkää tsemppi päällä !!

-KKK-