Palikka87

Kun vanhenet vielä lisää pari vuotta ja edelleen kysellään papereita tupakkaa ostaessa, voit tuntea ittes yhtä nuoreks ku sillon 16-kesäsenä. Ik’ menettää merkityksensä-

Nuoruus, ylimainostettu elämänvaihe - totesi joskus joku katkera keski-ikänen. Vaikee olla mitään mieltä vielä, mutta todennäkösesti keski-ikäsenä pidän sitä ikää kuitenkin nuoruutta parempana.

Onnea joka tapauksessa - only the good die young, be bad, live long.

Kaverin setä meni 27-vuotiaana tankkaa auton huoltsikalle ja sen jälkee maksaa bensat. Lopuks viel osti rööki askin nii myyjä kysy paperit. Kaveril oli viel kunnon parta. :unamused:

Nääh, joskus on jossain paikoissa “tänään kysytään paperit kaikilta” -päivä.

Hommatkaa mulle huumeita.äkkii. :mrgreen:

perkelee jaska. synttärit meni joo aika haipakkaa kerinny si missää käpäsee ku tuli kaverit kylää,kaverinkaverit jne jne… :slight_smile: eipä haittaa yhtää sekasin oltiin ja hauskaa oli,yks frendi löi itteää 5kertaa puukollaki :laughing:

tietäsit vaa :astonished: kattonu varmaan liikaa duudsoneit :smiley:

Ite en juo koskaa krapulaan kaljaa,eilen “hoitelin” krapulan pois mm; diapamilla,kukalla,propraalilla :smiley: toimii.

Nii ja kävinhän mä saunassaki,mut en täälä!

jooo varmaa huomen tääkin on lukittu. sit en tiiä mikä jeesais, jotku sanoo et sil se lähtee mil se on tullukki…? :slight_smile: krapula meinaa.

Teekuppi, muista sun oma resepti: jäätelöä ja limpparia. Sillä paranee olo vähäsen. :slight_smile:

Oon ollut ihan alkoholittomalla linjalla siitä edellisestä krapulasta lähtien. Viime sunnuntaina meni viimeiset lääkkeet, ja torstaihin asti olin ihan nikotiini+kofe-linjalla. Se oli tavoitekin enkä ole vieläkään isoihin annoksiin koskenut. Yleensä ekana päivänä oon ollu jo täysin vittuuntunut ja halukas lopettamaan reflailut, mut tällä kertaa oli koko ajan fiilis, että torstaihin odotan.

Sen verran vielä editiä, et tarpeeks kova krapula ja morkkis näyttää motivoivan aika hyvin selväpäisyyteen.

Täh, oonks mä ollu joskus 21v. wanha … = 0

Ketjun alottaja tais elää sen ikäseks. rip Petri P.

juu, muistan kyllä. R.I.P Hänen Sielulleen.
asui muistaakseni peräti naapurikadulla, silloin
noihin aikoihin, silti kerinny miittaamaan
ko en kerinny ku sähköpostin kans ottaa selvää,
että oisko uskaltanu miitata.