Oxycontin

[Poistettu hintatietoja -Päihdelinkin toimitus]

Kannattaa varautua maksamaan kaksinkertainenkin hinta noihin verrattuna.

:sunglasses:

No voi helska!

Itse ajattelin ostaa pari levyä satasella :laughing: No miten täällä pk-seudulla nyt liikuu, saatavuus tuntuu olevan hemmetin hankalaa. 2kk olen yrittänyt hankkia jostain mutta aina on vaan pameja tai essoja…

No mulla taas noita olis ihan sylkäsymatkan etäisyydellä. Ovat vaan pirut liian vahvoja, ainakin toistaseksi ja toivottavasti aina. Tykkään nimittäin sillon tällön fiilistellä kevyen letkeästi pienellä annoksella ilman pahempaa jumitusta. En nokita, vaan nielen kokonaisena ihan niin kun lääkäri määrää :laughing:

[Toimitus poistanut sääntöjen vastaisen kohdan]

:question:

mä jumitan tätä ruutuu, nyt jo joku puoltuntii jumittanu oxyconttipäissää :laughing: onk normaalii? ootan bupree…

Älä nyt helvetis vedä bubrea konttien päälle!! Bubre on antiagonisti ja blokkaa opiaattien vaikutukset jolloin sen saattaa vaikka tappaa jos vedät konttien vaikuttaessa sitä! Vajaa ½v sit kuol yks tyyppi kellä helvetist bubrea veressä ja kontteja otti päälle… RIP hänelle… Sen tähden korvaushoidossa käytetään bubrea ja metskua koska niiden kans ei voi vetää herskaa tai muita oppareit… Vaikutukset katoaa mut pahimmassa tapauksessa henki lähtee myös…

Kiitos sullekkin :slight_smile: en mä niit teemui ottanu ku vasta aamulla mut halusin porukoitten tietävän jutun :bulb: :sunglasses:

No hyvä ettet ottan samaan aikaan. Tuo on aina vittumaista kun joku lähtee täältä maailmasta tietämättömyyden takia :unamused:

minkähänsortin hyötysuhde on jos oxycontinin polttaa kun kattelin noita tuben videoita ja siellä aika monessa hemmot vetää oxyn folion päälle ja imee ne huurut pillillä keukoihin,vai onko tossa vaan ideana että vaikutus alkaa nopeammin vaan.Eiks se kuiteskin ollut niin että oxycontin imeytyy aika hyvin masustakin varsinkin tyhjästä sellaisesta.

toimii varmaan suht lyhyen aikaan polttamalla. juu toimii ainaski nopeemmin

Onkohan tämä jotain plaseboa kun tuntuu että yksi 40mg oxycontin tabletti toimii paremmin kuin 2-3 20mg oxycontiinia,onko noissa jotain eroja mikä tämän selittäisi ?,moneen kuukauteen en ole annosta nostanut kun tuo normaalisti tuo 2-3 20mg oxycontiinia on riittänyt iltaisin kipuun mutta mitään euforiaa siitä en ole aikoihin saanut ,mutta nyt kun tuo oxyn ilta tabu vaihdettiin 40mg oxyyn niin johan taas tuntuu metkalta.
entäs jos ton 40mg tabun pistää puoliksi niin kuinkahan kauan se mahtaa toimia kun se debot kalvo hajoaa?

Ehkä placeboa, ainakin luulisin niin. itse ainakin halkaisen noita 20mg oxyjä puukolla puoliksi, enkä ole huomannut mitään suurempia eroja kuin ottaisi 10mg contin.

Edit: Ja siis ihan lääkekäytössä syön, oli aikonaan oxycodone, mikä ollut tukussa loppu helmikuusta asti, niin lääkäri oli laittanut sitten uuden respan 20mg oxycontteja missä ei jakouraa, siksi puukolla halkaisen niitä kun en viitsi siihen vuoristo rataan lähteä, että nostaisin annokseni korkeammalle ja siitä koittaisin palata miedompaan annokseen. Oishan mulla se 10mg:n oxycontin respakin, mutta syödään nyt nuo 20mg:t pois ennempää pois, köyhänä kun ei varaa ole valittaa, joten menee halkoessa eikä roskiin heittämällä paketin ja hakemalla 10mg contit. (ratiopharmin oxycodoneissa oli jakoura)

kauanko addie sit pärjäät sillä halkaistulla oxylla,normistihan tuo pitäisi 12h vaikuttaa kun se pilleri on ehjä?luulis ainakin että se vaikutus lakkaa aika nopiaan.
Kyllä minäkin näitä roppeja syön ihan lääkärin määräyksestä enkä katukaupan tavaraa ole ostanut,aikasemmin lääkäri määräsi ja tuota oxycodonea mutta sitä ei ole saanut aikoihin apteekkarin mukaan.
Yllättävän hyvä lääke tämä oxycontin jos aattelee sivuvaikutuksia mitä olen huomannut ja jos esim vertaa lyricaan taikka neurontin nimiseen lääkkeeseen,oikeastaa mitää ikävää sivuvaikutusta en ole oxycontiinista huomannut,pikkasen alkuun meinasi ummettaa .

Vaikutus pysyy siinä melkein 12 tuntia, tai, ei se koskaan ole kipuja koskaan vienyt puoliakaan, en mitään järin kummoista pituudenvaikutusta ole huomannut, enkä myöskään, että alkaisi vaikuttamaan jotenkin nopeammin tai tehokkaammin hetkeksi. Samalla syön myös rivatrilia 2mg, siinäkään en huomaa otanko 2mg vai 10mg, tosin näissä oxyconteissa kyllä huomaa kun alku 2 viikkoa söin tuota tupla-annosta kun en halkonut niitä. noin 2 vuotta opiaatteja taustalla ja nyt tämä koko vuosi ollu tuota oksikodonia, sillä en koskaan ole kokeillut suurempaa annosta kuin tuo kaksinkertainen ja päälle kokeeksi saaneen oxynormin läpilyöntiin, tosin sillä kombolla pystyn toimimaan paremmin, mutta tulee oksettava olo jossain vaiheessa, ei kuitenkaan päihdyttävä, mutta sehän on normaalia opiaateissa, moni sairaalassa leikkauksien jälkeen onkin ihan tokkurassa ja saattaa oksennella vahvoilla ilman toleranssia. saman tekee itselle vahvempi eli fentalyyni mitä yleensä antavat sairaalassa, tekee uniseksi ja vähän tokkuraiseksi, kivut kylläkin vie nopeasti pois, tosin i.v:nä antavat aina.
yleensä mulla ei mene 12 tuntia lääkkeiden ottojen välissä, joskus vain 6-9 tuntiakin, eli saatan nukkua myöhään päivällä about 12 asti tai yli, ottaa lääkkeen ja ilta lääkkeen kasilta, joten päällekkäisyyksiä tulee ja aamulla sen kivun huomaa kun on lähtenyt se suurempi vaikutus pois.

Ps. täällä ketjussa joku sanoikin, että moni on ihmetellyt kun ei tipahda oxy + alko? vai oxy + bentso + alko yhdistelmällä, en itsekään sillä koe mitään ihmeellistä vaikutusta vaikka olisin juomassa, eikä vaimo huomaa hengityksen pinnallisuutta tai muutakaan ei edes sekavuutta, mutta täysin tolettomalla molemmille tai toiselle aineelle ja alko siihen lisäksi saattaa olla jopa fataali kombo.
offia, mutta ei itellä lähtenyt taju aikonaan edes yli 2 promillen päälle 30kpl 2mg rivatrileja, eikä sairaalassa antaneet edes hiiltä tai mitään muutakaan, vahtivat noin 4 tuntia ja päästivät kotiin takaisin, ja tämä ei todellakaan ole mitään hehkutusta, että hei voin vetää näin ja näin paljon eikä tunnu missään, mutta nuo toleranssit kasvaa nopeasti, varsinkin kun päivittäin sama bentso ja opiaatti käytössä useiden vuosien ajan, tolettomalle tai mietoja käyttämälle tämäkin annos olisi voinut olla kuollettava. Itellä nuo rivat piristää yliannosteltuna ja oxyt taasen väsyttää ja turruttaa + se nausea. alkon kanssa en kyllä ole koittanut enkä lähde edes koittamaan ottaa oxyjä suuria määriä. tuokin suuri benjo annos oli itselleni vitutus/avunhuuto tjsp mikälie ahdistus/paniikkikohtaus ja menin syömään siihen noin suuren määrän.

Suurin osa menee aivan varmasti hukkaan plus Luoja yksin tietää mitä myrkkyä kaikista sidosaineista keuhkoihin irtoaa poltettaessa.

Itse käytin kontteja 320 mg päivässä lisäksi meni xaqnopria 8mg. Melkein 10 vuotta meni zombiena ollessa.
Viime kesänä lopetin molemmat asteittaen vähentämällä.
Voin kertoa, että viekkarit oli samanlaiset kuin pollessa. en suosittele kenellekään.
Leukemiaa sairastaessani lääkäri nosti tuon kontti-annoksen ihan helvetin korkealle (muka terminaalihoitoa), tosta määrästä kaatuu jo kerrostalo.
Nykyisin jopa tiedän mikä viikonpäivä on ja jaksan muutakin kuin istua nojatuolissa. Kontit on helvetin koukuttavia, ei ihme, että niitä sanotaab ‘hillbilly heroiiniksi’ jenkeissä. Älkää edes kokeilko. :imp:

kuinka pienestä annoksesta lopetit kokonaan? täytyis itekkin joskus taas kokeilla vierottautua tosta oxycontinista ja kokeilla olisiko kivut jo sellaiset että ne kestäisi ilman mömmöjä.
kauan kesti pahimmat vierotus oireet? ite kokeilin tossa puolisen vuotta sitten olla ilman niin pahimmat viekkarit kyllä loppui ihan viikossa,mutta parin viikon nukkumattomuuden jälkeen oli pakko aloittaa uudestaan kun jalasta on hermo paskana ja se piti yöt hereillä tai anto nukkua muutaman tunnin yössä…
oliks sul mitää rauhoittavia tukena vai ihan luomunako tärisit myrkyt kehosta? :smiley:

Tere!

Jaa, vaikea sanoa, koska nautin tuosta nektarista edelleen. Otan itse päivittäin nyt 80-100 mg ja olo on todella hyvä… Käytän tietysti IV. Sorry, mutta mikä se sun vrk annos oli?

Jokeri

Oho unohdin lainata tekstin,siis tarkotin ton kysymyksen tolle smathersille,mutta siis olen pyrkinyt pitämään annoksen mahdollisimman pienenä ettei annos räjähtäisi käsiin ja jos tämä hermokipu jääkin pysyväksi niin että pärjäsin mahdollisimman pitkään tällä oxycontiinilla jatkossakin eli otan tossa päivällä 20mg kun alkaa vierotusoreita ilmaantumaan ja illalla 40-60mg,alussa meni pikkasen isommalla annoksellakin,mutta huomasn etten tarvi aamulla ollenkaan tuota oxycontiinia,mutta yöksi tarvin muuten jää unet aika vähiin,mutta oli pakko alkaa ottaa toi päivä “paukku” kun alkoi muuten tulemaan niin pahat olot ennen ilta satsia.

Mä ensin yritin vähentää 40 mg/päivä viikossa jonkin aikaa. Siitä ei tullu mitään. Sitten alettiiin vähentää 10mg/päivä ja viikon ajan oli aina sama annos. Se onnistu eli kun päivä annos oli 20 mg lopetin kokonaan. Samaan aikaan ajettii Xanor alas 8 mg:stä päivässä. unettomia öitä kyllä tuli ja sain myös epilepsiakohtauksen, joka johtui tuosta vähentämisestä. Kova lääke on kyseessä, en suosittele todellakaan kenellekään. Kontit tekee susta munattoman zombien, ei hyvä ei. Kaveritkin hävisi kun musta ei ollu muuhun kuin istumaan nojatuolissa ja hymyilemään typerästi.