Off topic: Sana-assosiaatio

Letkujenkan se soida pitää suolisto ja ruumishuuhtelun yhteydessä, yhtyneet ruumiinlaulajat, yhtyä puoliruumiiseen, yhtyä puoli-ihmiseen, yhtyä puoliapinaan, yhtyä apinan kakkossuoleen, ei suolta ei murhetta, suolen tuolla puolen jossakin on maata näkyvissä, nuolen suolet puhtoisiksi synneistä, syntiset suolisisaret, velisuoli, ei mitään suolta, suoltaa suolaa suolipurkkiin, purkillinen peräsuolta

perämeren tyttäret, suolistojärven päästöepäilyt, aunusjoen kaasukertymät, tutkijat pierutundralla ja saldona omat housut vaihtoon, lennostavaihto, vaihtopenkin limainen ympäristö, vaihtopenkkijutut, höyläpenkkijutut, vaihto meni täsmälleen putkeen, väinöläinen myöhästyi toisesta kentällisestä, kun se jäi veräjään kiinni ja sillä välin sen oma kentällinen teki kaksi maalia alivoimalla, joten jatkossa aina tiukan paikan tullen, kuten seuraavan viikon puolivälierän vikan vitosen ajaksi väinöläinen naulattiin veräjään kiinni ja katso ! viis takaisku maalia, sillä ei kukaan voita vajailla, prkl !!

Vajaaksi oli mukini päässyt, turhia mukinoita, perunan mukuloita, jyrki sukuloita sukuloimassa, sukkulanmuotoinen anus, jyrki sukulan perheohjelma anus, ojentaa isällisellä kädellä perheen pienimpiä, läpsäytellä äidillisellä ranteella, rennolla ranteella vaan, löysin rantein, siitä tulee hassu mielikuva samoin kuin juosta pää kolmantena jalkana tai juosta kieli vyön alla, tein juuri miehen vyön sekä työn, perhesarja vyöruususten aika, nukkua vyöruususen unta, onko tämä unta vai viinten huumaa, sunnuntai-illan olympialaishuumaa

pikkutuhmaa, pikkutuhna, vain vähän tyhmää, älyvapaata, mutta hauskaa, kaikki hauska matsku on tilauksessa, selvitystilainen maatilallinen tilasi tilauskuponkeja, kullitettuja kuukkeleita, kuparinen rikki, vaikka neljäskin tila ois ollut ihan hyvä, pistesija ja käsipäivää, viides sija, joten huononi neljällä pykälällä, pylperinen pyrstö, pyydettäessä paikalla, paikannettu pyylevänä, pyllistäessä kaksinkertainen kooltaaan, kolmas kerta ei sanonut mitään, tuhannen kerran unohti mitä oli tekemässä, tehty ja hyvin onkin ja tekaistu, mutta miltei aito ja lähes korvaamaton, melkein toimii ja se on jo alku

Aluksi keksin aineen joka teki olon alustamassamaiseksi sekä maistui suuseksi ja hapankeksi, mukana oli myös saipan entinen valmentaja tirkkosen peksi, tiirailla ihan tiirana tipuja teerenpelissä, taistelevat teeret ja metsonpelit, pelimannimainen maanantaiaamu tiedossa, kasvattaa kukkaruukussa viisaita tiedon jyviä, hankkia ruukullinen hukkuuksia, susihukkanen perii, periä saatavansa, saat vielä kuulla tästä, kyllä tämä taas tästä, tämä on niin tätä, lätkä ja lämä, lämätä jääkiekolla tahallisesti kolmevuotiasta perheen pienintä puhelimeen sillä seurauksella että perheen rakkauden hedelmä joutuukin loppuiäkseen hengityskoneeseen ja vanhempien jaakobinpaini alkaa todenteolla pitääkö ensirakkauden hedelmä enää elävien kirjoissa ja kaikenkukkuraksi virtanen sai vain kahden minuutin rangaistuksen pelin viivyttämisestä kun vispasi lätyn katsomoon

yleisömeri, meri yleisössä, katsojaennätys - pystyi seuraamaan balettia jopa vartin selvinpäin ja ilman älypuhelinta, kolehtihaavi kiertämään yleisön joukkoon, jotta saadaan erotuomareille maksettua niiden kk-palkat, raitapaita joutui tappeluun baarissa, kun unohti vaihtaa sokeenlepakon-univormunsa takaisin siviileihinsä, siivilä ja sipilä, eikun tietenkin juustohöylä ja sipilä, ripillä murhasta, josta sai vain papin nuhtelun, ettei tee sitä toista kertaa sille samalle tyypille ja viis ave mariaa, marinoitua lihaa grillijuhlissa, jossa riitti reittä ja pohjetta vaikka muille jakaa ja siihen se kääntyi keskiyöllä

Kettunen tuo keskiyön cowboy oli kekkereissä kiivaasti ja riettaasti kiinnittyneenä, kuin takareisilihas pakaralihakseen konsanaan jäntevästi sekä juohean sulavasti. Suupielistä valui rasvan ja lihan vertainen seos, kun kettunen ahnaasti nautiskeli jo kahdeksatta mediumiksi tehtyä grilligripsiä, jotka olivat muuten marinoituneet hyvän tovin valkosipulimarinadissa joten makuhermot saavuttivat kulinaristisen merkkipaalun kettusen elämässä sekä ruokailuorgasmin vailla vertoa. Grillibileet olivat kuin kreikkkalaisroomalaiset lihansyöjäorgiat konsanaan, vähättelemättä lainkaan suloisia vähäpukeisia hulahula-asusteisiin pukeutuneita naisolentoja, niin ja kettusen tuntien prässipukuihin pukeutuneita aivan liian nuoria poikia, mutta viis tästä kettunen eleli kehitysvaltiossa kolmanessa maassa, ja kettusella oli rahaa, tuota kummaa elämän eliksiiriä, jolla hän soljuvasti täytti pienimmätkin mielitekonsa. Sanalla sanoen kettunen oli äveriäs, pulskistunut, pönöttynyt, konservatiivinen alistaja sekä orjuuttaja pahimmasta päästä. Aivan maailmanmies kettunen ei kuitenkaan ollut vaan erehdyksissään joutui tekemisiin myrkyllisen pallokalan kanssa ja menehtyikin tuskasta väännellen tuonne jonnekkin Tansanian tasangoille. Puhutaan vieläkin, että siellä kummittelee öisin kettunen keskiyöncowboy. Ja kun tätä kettusen kohtaloa ihan tarkkaan ottaen ajattelee se oli sille konservatiiviselle riistäjämulkulle ihan oikein.

Riistapaistos, paistatella päivää, päiväni alkaa olla täysi, päiväni murmelina, päivittää ihonsa ruskeaksi, rusketusraidat, lada kombiin maalatut ralliraidat, maalaan sotamaalauksen, lähden sotilaaksi, sodin omaa sotaani, tämä on miun sota, sotisopa, voitan tämän taistelun, juoksuhaudantie, hautoa kamalaa sotaa, hautoa muniansa, hautoa hanhipaistosta tuntitolkulla vanhassa puu-uunissa, hanhen selkä ja siinä vettä, kattohaikaran kaamea kostotoimenpide, kostoretki

^ joo tuttu lopetus ! Lapinlahden Linnut - Kateus - youtu.be/2_CkWZUsTsc :laughing:

[i]huviretki, jaana ja marko lähtivät piknikille, eikä marko ottanut mukaan mitään peittoa, pyyhettä tai persalustaa, sillä hän kuumeisesti suunnitteli kietoutuvansa jaanaansa koko miehisellä mitallaan ja aprikoi sen todellakin tapahtuvan tuona syksyisenä iltana ja sopivan otollisella hetkellä heidän ollessa väsyneimmillään ja jaanakin oli antanut vihjettä, että tänään tuo näytelmä voisi kokea kenraalinsa, jota populäärimusiikissa ja maalaus- ja näyttämötaiteessa elämän kauneimpana asiana kuvailtiin, että nuori kolli pääsisi siveltimellään valkaisemaan punaisen autuuden hävyn; tuo nautintoinen hekumakliimaksi; mitä vain voi tapahtua miehen ja naisen välillä ja melkein aikuisiahan he jo olivatkin,

orastava seksuaalisuus villitsi nuorisoa ja he pääsivät joen uomaan ja tunsivat kepeyttä mielissään ja hetki oli mitä romanttisin ja niin kävi markon kädet jaanaa hyväillen ja jaana vastasi kuuman kosteaan suudelmaan ja
koitti yhteisymmärryksen syvä puhumattomuus, kun he riisuivat toisiltaan vaatteet ja asettuivat
niitylle herkän kiihottavassa tunnelmassa, kunnes ilmaan kajahti haulikon laukaus ja
jaanan isukki oli naama punaisena ilmestynyt kemuihin ja latasi puolen metrin
päästä toisen putken tyhjäksi markon naamariin, eikä jaana kerennyt
monttubileisiin, sillä oli jo viikossa löytänyt uuden romeon
ja ehti tuolle onnekkaalle hyväkkäälle jo antamaankin
ja markon hautajaisissa oli suljettu arkku [/i]

^ Joo ja luonnollisesti omaan kaiken mahdollisen LLL-matskun ja varsinkin sketsisarjat ollaankin tahkottu ehkä satoja kertoja :slight_smile: Olikohan se tuossa eilen kun lueskelin tätä sana-assososiaatio ketjua taaksepäin, niin jotenkin olet sen Jarmo Mäkinen analyysin laittanut mukavasti kohdilleen, koska se aiheuttaa miulle suoranaista huutonaurua ja tänään onkin kahlattava ketjua taakkepäin ja pantava sivu muistiin 400-ja jotakin se sivu kuitenkin oli, jollen ihan väärin nyt muista.

Suljettu osasto, suljettu yhteiskunta, sulkeutukaa syleilyyni, sulkeutukaa suosiooni, sulkekaa tuo paska, sulkia hattuun, haulit hattuun haulikolla haminassa heinäkuisessa helteessä helvetillisessä horkassa hortoiltuaan hetkosen hakoteillä hakiessaan hallusiogeeneja hätävaroiksi heksalta, heksakin hengitti hitaasti havaittuaan harmilllisen haavan hipiässään hiplaili hikipäissään haavaa heinähangolla, haluton oli haaveilemaan hauskuuksista hänkin, hautasi haaveensa hiivajuomiin, hiivasieni, hiivatulehdus, koko toosa tuoksahtaa hiivalle, pullat pystyyn, ja perkele aamutuimaan jo tuli meijjän pate mieleen matkalla alabamaan

^ :smiley: Hyvä, että jokin analyysi on mennyt jengoilleen…

matkalla alavudelle ja alastaroon, taru ja turo matkalla tuimaan texasin tyyliin, tulikaste, tuli tupen rapinat ja tupe otti jalat alleen ja kieltäytyi jakamasta vastuita, nyt koitti ohrakyrsä ja ohrasta olikin jo mennyt vähän toista saavia liiterin varjossa, varotoimi, hätäratkaisu, hätäjarru, jarru armeijan kiisselissä olikin päinvastoin potenssiakohottavaa jauhetta, jauhetaan menemään, annetaan jo olla, palataan siihen myöhemmin, tehdään siitä ensin monimutkainen ja yksinkertaistetaan sitä sitten, lyödään lahot päämme yhteen, tarvitaan hätäkokous, hätäilijöiden yleiskokous, miittinki

Ylermi oli yleisellä tasolla uuttera yrittäjä. Semmoinen vankkumaton tervaskanto ja harmaagraniitinpala, jota yhteiskunta todentotta tarvitsee toteuttaakseen mielihalujansa sekä tavoitteitansa, sekä Ylermi omia unelmiaan. Ylermillä oli autonkorjausfirma joka olikin vallan mukavassa nosteessa ottaen huomioon vallitsevan taloustilanteen. Eihän Ylermille oltu paljon annettu noin sivistyksellisesti sekä kulttuurisella ja älylliselläkään tasolla. Vaatetuskin oli tuota perisuomalaista kovanluokan kaliberia. Päästä löytyi ihan rehellisesti sanottuna ajan patinoima hankkijalippis, yltään ruskeat vakosamenttihuosut sekä ruudullinen flanellipaita, jalassaan kovin kauhtuneet lapikkaat. Oikeat lapinmiehen ylpeydet. Koitti kuitenkin katkera aamu jolloin Ylermi jo kovin perinteisesti meni noutamaan paperista postiaan tienristiltä, hänhän ei tietenkään edes halunnut oppia internetin vaaroja. Itseasiassa hän oli niitä kohtaan psykoottinen ja usein kuultiinkin hänen kutsuttavan niitä helvetin koneiksi. Ruskean virallisen näköisen kuoren mora puukolla aukasten Ylermiin iski pakokauhu ja jonkinlainen kuolemanpelko. Sinäänsä ikävää, koska ahkera Ylermi oli tehnyt niin paljon työtä, että se oli aiheuttanut hänelle ongelmia sydämen seudulle, taas aiheutui hengenahdistusta, mutta siitä sentään selvittiin. Perkele karjaisi Ylermi. Akkojen hommaa ja homojen hommaa moinen yrityssaneeraus, joka kirjekuoresta ilmeni. On tehtävä työtä kellon ympäri hän tuumasi. Ainoa lääke Ylermille oli työ. Tunkatessaan jo vähän vanhempaa Ford Taunusta yläilmoihin ollessaan itse auton alla koko tunkkijärjestelmä petti ja ylermi menehtyi oikein tuskallisesti ja kivuliaasti vanhan fordin alle. Ja kun tarkemmin ajattelee se oli sille…

Jengoillaan olevat asian tolat, omassa punkassa toivottavasti oleva pamela tola, dallasin pamela, salakielenä diapami pamela, satakielenä suutani auon taas, tuhatturpana turisen täysin joutavia, turtana surunmurtama leskirouva hautajaishunnussaan hakee lohtua papilta joka aamenen lisukkeeksi tarjoaa myöskin illan päälle sukupuolielintään, elintilansupistuminen postilaatikolla käyntiin ja hyvänä päivänä mennäänkin jo oikeen lähikauppaan, lähikauppias tarmo, täynnä tukahduttavaa tarmoa

täynnä itteensä, kakkaa täynnä, tupa täynnä, tupaten täynnä, turpa täynnä, tuulikaisen tupaantuliaiset, turkasen tuhatta, tuskaiset tuloreitit, turskanpyytäjän eropyyntö, pyydettiin jäämään, poistui kotoaan, tavattiin tiedottomana osallistumassa täysistuntoon, tiedostavassa tilassa, lsd- tripeissä, pikkuvipeissä, prikulleen diipeissä, talkoohommissa iltapäivän, spurguna aamupäivän, kokopäivädorka, osa-aikataulu-urpo, ummikko kokoustamassa, konkari aloittelijan hommissa, täysviikko, tynkä viikko, kitupäivä, hajaviikko ja joka kolmas kuukausi

ja kolmantena kuukautena hän heräsi lopunajan koomasta ja aukaisi kolmospullon kulauttaen kuivuneeseen kehoonsa tuon ruskean kullan alta aikayksikön, yksikön kolmas komppania, komppaniassa herätys, herätä kukunlaulun aikaan, kun kukko kolmesti laulaa tulen sinut kieltämän, kielenkannat vapaalla tuulella, tuuli huuhtoo ihanasti persreikää, reiänympärysmitta, reikäleipäresepti raudan puutteeeseen ja yleensäkin petun sijaan nälkään, näläntunne, nälkämaan laulu, luritella ja lirautella

sujautella, pujotella, peukaloida, pursotella, piikitellä, herjailla, harjata linnanneidon kuivunutta oksennusta sen kiinnijuuttuneista palmikoista, kyttyrästä kiinni ja onnea, paljonpuhuttu, useinnuhdeltu, pitkään kuulusteltu, lopulta mestauslavan kautta vapautettu, irtileikattu, rumaksimeikattu, yhteenliitetty, poikkisahattu, halkipoikki ja pinon kautta takkaan ja savuna taivaalle, nokinuttu ja mustaksi tummunut, kirjoissa pölhökustaa ja livenäkin melko pölijä, putsattu ja kiillotettu, kunnossa ja sivistyneessä seurassa, illanistujaisten välkyin tyyppi ja komeimmat lausahdukset, lukuinto ja pätemisen korkein määre, sepitetty elämäkerta, typistetyt sankaristoorit ja onnettomat maailmanloput

maailmanlopun moukarinheiton kilpailut, heittä moukaria ja anna toisten kuolla, kuolla aatteen puolesta, aatteelliset kanta-aottavat vaatteet, lämpövaatekerrasto, kerrankos tässä elämässä näin, miksi täällä aina näin käy käy käy, käske se käymässä täälläkin, paljo kello, kolme sataa ranteineen, ranteen hienovarainen runkuttava liike, rupusakin runkkubileet, kalasumppu, liikennesumppu, rapusumppu, rapumerta, merta lähemmäs kalaan, lähempänä kuolemaa joka hetki, hetki lyö, tuomiopäivän kellot tässä taitaa lyödä, lyödä päätä ainiaan seinään

levottamat jalat sotkemassa ruuhkassa tasluvarkaan perässä, bussikuskin rasvaiset käpälät leenan hameella, taksisuharin eväät levällään takapenkillä, liftarin kädetön kyyti, palkkamurhaajan surunpäivä, kun hommat loppui ja tuli kaikki asiakkaatkin tapettua, huulenheittäjän spitaalivitsipäivä, tosikkojen naurumessut, meikän kotiolähtöaika

Kontaten kotiin keskiviikkoisin lottokupongin palautuksen jälkeen ja jälkipelit lähiöjuottolassa valomerkkiin saakka, juottoastia, julma juottola joroisissa, joron jäljillä, kengän kärjjillä, katkojankärjillä, toivo kärjillä, kärrinpyörillä, pyörätön kärry ei pyöri se on siis pulkka tai jopa reki, ei reessä on ne jalakset, hiihtomonot, monotoninen perässähiihtäjä ja mykkähiihtäjä seuranaan, seuraavassa jaksossa, katson korttini, korotan, katson, leenan uusi ihana mekko, puen itseni vanhaan rippipukuuni ja muistelen nuoruuttani joka meni, kuka vanhoja muistaa sitä värkeillä silmään, silmäpelin yltyessä poistutaan tualettiin

[i]letti pitkällä ja lopulta se jäi pinnojen väliin, sillä niin kauan veijo vältteli parturiin menoa, liisa ja lissun paras kaveri maija olivat hutikoissa näyttäneet persettä ohikulkijoille tajuamatta, että samalla heti tulivat esitelleeksi myöskin loveaan,
sillä niin vekkuli oli tuon viihdekeskuksen suunnittelija, että tällaseen ratkaisuun vehkeiden sijoittelussa päätyi ja oishan ne voinut laittaa jonnekin parempaankin paikkaan kuten sormenpäähän ja olkapäähän, kuten tankki täyteen reinikainen asian esitteli sarjassa ja tenho sauren sanoi, ettei ajoissa sylkenyt lasiin ja siksi sairasti loppuaikansa jos mitäkin, mutta

mikä kumma se sellanen lasiinsylkemistapa oikein on, enkä sitä ole ymmärtänyt ja hölmöltä se näyttäääkin, eipä sillä[/i]

Mä maalaispoika oon laitan heinähangon kainaloon, mä jukkapoika oon työnnän siideripissiksen kainaloon, mä alkoholistipoika oon työnnän viunapullon kainaloon, mä kahvinkeittäjäpoika oon työnnän kahvipaketin kainaloon, mä uneton poika oon työnnän psykoosin kainaloon, mä näytönhimmentäjäpoika oon työnnän monitorin kainaloon, mä treenaajapoika oon työnnän painnonnostopenkin kainaloon, mä kieltenopettajaharrastepoika oon työnnän työnnän koepinkat kainaloon, mä krapulabenzotankkaajapoika oon työnnän diapamit kainaloon, mä kalastelijapoika oon työnnän pilkkijakkarat kainaloon, mä polkupyöräilijäpoika oon työnnän pyöränpumpun kainaloon. Kuuntekiskohan tähän hassuun unettomuusoloon jopa puuhamaan ja lähtisi sitten pitkäänniemeen vähän ottamaan lepiä, levolle laske luojani, luoja paratkoon, parranajopäivä, surmanajopäivä, surmanloukku, rotanloukku, tylsä ongenkoukku, oikean käden kamala moukku

^ :laughing: ja tosta puuttui vielä mä lentäjän poika oon, työnnän potkurikoneen tai suihkarin kainaloon
tai mä poliitikon poika oon, työnnän lupaukset ja rehdit puheet kainaloon

[i]monen asian loukku, parin naisen paha velkaloukku, muutaman velkasaneerauksen jälkeinen kauhuskene, kauniin naisen ostoskierrosten maksuloukku, siinä missä ruma nainen pysyy ilman lahjoja mukavana, mukaansatempaava rytmi, tajunnanlaajentava biitti, hersyvä tahti, talsiva herra, heruva hellu, helvetinmoinen perse, perseilijä omasta tahdostaan, baarijakkarallinen juoppoa, tiskin takana kaikki valta pidättää juomisoikeudet, oikeus yhteen tai kahteen puhelimeen,

puhelahjoilla paiskatut, hiljaisesti hyvää tuleva, äänekkäästi paikan haltuunottava, hallujen haltuunottama, haltioitunut, hallussaoleva hallusinogeeni, geenisyyden syytä, syitä suita suuremmitta suruitta suljetuin ovin sukkiaan parsiva surkimus, suurta olikin vain laskut, laskusuhdanne vei penan mennessään, eikä hänestä enää hyvää työmiestä saanut, istui vain kaiket päivät missikisojen arvosteluraadissa ja joi kylmää teetä ja kirjoitteli laulunsanoja pöytäliinaan,

linnasta toiseen, liikutuksen huipulla, närästyneessä mielentilassa, ärsytettynä, ärsyyntyneisiin pöytiin huuteli pena ja kohta sieltä tuli kuulamörssäri kyselemään ja pena olikin vikkelä jäbä ja taittoi sen korston lattialla kolmeen kerrokseen, kerta sai pauloihin, paula meni lataamoon ja tuli entistä ehjempänä ulos ja jatkoi pisnesnaisen tunteetonta uraansa, uraohjustettu näkymä tulevan osalta, osansa on jokaisella ja osani tulen ottamaan, osattomana, osakkeenomistajana,

ongelmanratkaisukeskeisyystyöryhmäistunto, osa jäi tulematta, sillä niillä oli niin paljon siviilipuolen ongelmia,
ongenkoukku nenässä, konnankoukku konnan persiissä, ongintakisat, pilkkiäijät seilaamassa jäämerellä matkalla
pohjoisnavalle, pohjoinen stara, eteläisin paikka, keskivaiheen tilanne, keskivartalolihavuussyndrooma jäi päälle,
päältä hyppäs kuin yleinen puolustusasianaja, ajaa omat ja muiden asiat, kielitoimiston tiukka sensuuri ja bannit [/i]