Nätti tyttö

Näyttää ihan mieheltä :confused:

Miten kukaan ei oo laittanu viel Angelinaa ? Siinä on nainen joka on oikeasti kaunis näin heteronaisenkin silmillä katsottuna.

Sanja :unamused:

Mä oon aina ihmetelly kun niin moni hehkuttaa Angelinaa, eikös se valittu jossain maailman seksikkäimmäksi naiseksi. Mä en kyllä nää sitä seksikkyyttä ollenkaan.

:open_mouth:

Joo onhan se kroppa todella pantava, mutta ei yksissään merkkaa mitään. Noi huulet tökkii vaan todella pahasti. =P

Samma här. Onhan se ihan nätti esim. tos kuvas, mut en nyt tiiä mistä toi ylenpalttinen hehkutus tulee.

Muutenki toi Hollywood meininki on vähän mitä on. Onhan ne kauniita jos monta tuntia pistetää pakkelia naamaan ja on omat stylistit ym. Aika monesti ns. ei kauniista tulee sellanen ammattilaisten käsittelyn jälkeen. Ihan ilman kirurgin veistä.

Noh, makuasioistahan ei sovi kiistellä. Mun mielestä sit taas sen huulet on niiiiin hotit. :slight_smile:

Juurikin näin. Tulee kyllä nykyään suhtauduttua lähes kaikkeen hollywoodista tulevaan paheksuvasti. LA:ssa olen käynyt ja ei jumalauta mitä meininkiä. Kyllä se materialismi ja pinnallisuus tökkii ihan täällä suomessakin, mutta siellä on homma lähtenyt ihan kokonaan käsistä.

Kaunis nainen.

On se tosi ihana, mutta mun mielestä aivan liian ‘ei luonnollinen’ tai jotenkin pumpattu, mutta se mitä hän tekee elämässään, tekee hänet kauniiksi.
Ja mä en pidä pienistä nöpönenistä.
Siksi mä diggaan Kate Blanchettia, Kate Mossia, Kate Winsletiä ja Rachel Weiszia. Heillä on kaikilla kunnon nenä ja vahvat piirteet :unamused:

Penisystävälliset huulet. Ihan nätti, mutta kyllä ne ihan “oikeat” naiset on ainakin enemmän minun mieleeni. Oma muori on maailman kaunein, enkä edes pilaile.

‘Ei julkkiksista’ täytyy sanoa että Nimimerkki Lyrica on luonnossa ehkä kaunein nainen jota oon ikinä tavannut. Ja koko persoona on vaan niin valloittavan hieno ja kiinnostava, ja kiltti, älykäs, empaattinen, ja varsinkin luotettava.

Kiitos Lyrica, että olet olemassa. Pus

Lyrica on kyllä tosiaan ihastuttava.

Mutta luulenpa, että Sinä olet vähintänkin yhtä kaunis, valloitttava, kiinnostava, ystävällinen ja HOT.

Tai enhän minä tiedä.

Mutta kirjoitat niin hienosti, ettet voi olla muuta.

Toi penisystävällinen menis kyllä suoraan tonne mistä sanoista pidät -topikkiin, vaikka onkin (toivottavasti) väliaikainen uudissana :smiley:

Voi jumalauta ja halleluja! En ole tällaista panetusta kokenu sitten kakstoistavuotiaana itseeni tutustuessa katsotun ensimmäisen rynkytysleffan jälkeen! Sori Pritni ja J-lo, teistä ei ole tähän uuteen lempeen enää ollenkaan. Alizee <3 Mä, haart forever. Huomenna naimisiin.

Alizee, sä lapsenkasvo/housuissain, jo nousee masto
Maailmain, jo valaistuu/kun näkyy sinun, rietas suu
Kuin huumeista, mä lähden nousuun/kun katson sua, kusen housuun
Täytyy hengitellä melkein pussiin/niin ankarasti tahdon sua mä nussii
Voit mongertaa, sä vaikka ranskaa/äänes pakotta, mut hakkaan hanskaan
Mennään alizee, nyt tää on asiaa/kun päästät sisään sun, riemurasiaan
Alizee, sä pikkuhutsu/Halloween, ja lemmen kutsu

Alizee <3

Tässä todella kaunis nainen.

Tässä toinen, Juliette Binoche.

Heh… youtube.com/watch?v=DM8vlp12 … re=related

Tässä vielä samasta muijasta, tykkää kai vähän esitellä itseään.