Nätti tyttö

Pam Grier on kyllä ihan sairaan hot.

Pamista vielä kasvokuva.

Selasin tän topicin tossa jäpi. Mitäs sitte. Jäi aika vitun tyhjä olo. Tekis mieli vaan nähdä Kill Bill.

Näet asiat sekopäisen kaksiulotteisesti. Käy välillä ihmisten ilmoilla. Kirjastossa vaikka.

Kyl mä kävin kaverilla mut on nii kauhee krapula ja pääkipu et tulee vaan entistä hullummaks. Et ihmekös tuo jos nyt jää ulottuvuuksia väliin. Kauniita naisia, ei siinä mitään, mutta kyllähän terveen miehen pitäs jo runkata ja kovaa jos tän topicin on selannu läpi.

Tiiät mitä terve mies tekee, joten olet itsekin joskus ollut terve. Mäkin tiedän että kun liikkuu ihmisten ilmoilla, niin kummasti alkaa panettamaan enemmän , ehkä sitten paranee vähän masennuksesta :slight_smile:

:sunglasses:

Nimet mukaan noihin kuviin! Kuka on esim toi yllä oleva nätti nainen?

Amber Heard on nätti.

Amy Irving nuorena.

Malli Kuroki Meisa.

Rujira Chuaykual (kait) :sunglasses: [/url]

Kristin Kreuk

En mie ossoo!! :frowning: :blush:
Onks nois jossain kuvissa joku kopiointi esto?? tai jotain?
Saako photobucketin kautta? Kun siel mulla se kuva olis…

Koitan selittää helpommin…

Kun oot netissä haluamasi kuvan kohdalla, klikkaa sitä kuvaa oikealla hiirellä ja valitse “kopioi kuvan osoite”. Sitten tuut tähän kirjoitustilaan, painat tuosta ylhäältä Img, hiiren oikealla “lisää” (jolloin se kuvan osoite pamahtaa tähän tekstikenttään) ja sitten painat ylhäältä toisen kerran Img.

Nuo kuvat joita tänne laittaa, täytyy siis olla netissä, näin mä oon ymmärtänyt… Paremmin tietävät täydentäkööt…