Kiitos Pöllöpää! Sä olet ihana! Kiitos kun olet ajatellu minusta kaikkea hyvää! mä tykkään susta ihan karseesti! Ja kiitos Darkille myös ja rakkaita terveisiä! Olette kaikki aivan ihania! Kohta pitää mennä nukkuun muuten kirjoittaisin jotain tähdellistä, kuten “tähän superaiheeseen naimiseen”. Voi luoja miten mä tollasenki topicin keksinkin.
Kiitos kun aina jaksatte.
Kokeile ottaa b-rappuun. Toimii hyvin monelle naiselle.
Mie ko olen tätä ketjua lukehnu, niin kyllä minusta tuntuu vähän surulliselta. Mie en ainakhaan ole mikhään seksikone. Miul on miehliki eikä se mihinkhän katua rakastellessakhan. Nii mie sen ajathelen. Emmie tiijä mitä muut ajathelevat, ja kyllähän tässä selevästi kysythin sitä mahollista lääkheen vaikutusta. Hallaus salmiakil ja josko se ajanki kanssa helepothais…?
Juu rakas pöllöpää en minäkään ole mikään “sexmachine” eikä varmaan kukaan ihminen, jos ei ole sit addikti sille asialle. Sinä ymmärrätkin tämän asian, kaik muut ei tai siis jotkin muut ei. I love you.
Tärkeintähän on ihmisen läheisyys toisen kanssa. Läheisyys voi liittyä esim. toisen ihmisen orgasmisaantivaikeuteen ja rakas ihminen ottaa sellaisen huomioon.
Kiitos vaan eräästä vinkistä B-rappuun mutta en pidä siitä, harmi.
Olen iloinen siitä että tämä topic tuottaa keskustelua näin paljon
^^ onks pöllö käyny lapissa päin…
mitäkänhän tähän kirjottais mua vituttaa toi syön noit restralineja ja benjoi niinn ei
meinaa lasti tulla mitenkää ulos… ja lopuksi tekee mieli luovuttaa…
ko ei noi naisetkaan välitä siit et jyystää niit 2 tuntia…
Mä synnyin Lapis ja puolet suvusta on lappilaisia ja se on äidin kieli. Elä sie etehlän mies huijo, ota ohvia…
^^en mäkään eteläst ole…
ihan pohojan maalta tulen…
no nyt tää meni vähän sivuun asiasta…
eikhä tuo mithään vithuilua olluth mulkih on sukua jonnin verran lapist tai sielt lähelt…
Minä olen ihan sekaroitunen. Kamalaa on olla venäläis-suomalaine ja äidin äiti suomalais-saksalainen. Olen kyllä hyvin koulutettu kuten vanhempani ja sisareni, mutta olemme kaikki sairaan riippuvaisia ja perhe on hajonnut.
Tämä oli off- topic. anteeksi…