Mitä musiikkia kuuntelet juuri nyt?

kri - secret weapon elite

Tollaset tuotetut tähdenlennot nyt ei juurikaan pääse urallaan tienaamaan, levy-yhtiö vetää rahat.

Phil Collins - “Another day In Paradise”

Eiks toi oo Genesiksen biisi. Vai oonko vaan tyhmä?

Et oo tyhmä, Collins soittaa siinä, muistaakseni tossa oli vielä Claptonkin. Mun moka, mut saa -50 luvulla syntynyt mokatakin. :smiley:

Death In June - Lifebooks

Neofolk nyt vain on mahtavaa. Kyseiseen biisiin liittyi myös kohtuullisen tyylikäs lucid-uni jossa aiheutin tahallani eeppisen ketjukolarin, kiipesin autosta ja kävelin sateista katua pitkin laulaen että “all this is a dream”.

Toi Death in June on varmasti aika hyvää matskua, pitäisi tutustua paremmin joskus.

Taas tuli tekosyy lainata the late, great stand-up koomikko Bill Hicksiä:

np. JJ Cale - Ride Me High. Sain tossa tällä viikolla kaikki JJ Calen levyt (paitsi uusimman), ja olen ollut onnellista poikaa sen jälkeen! :sunglasses:

Eiks “Cocaine” ole Calen kipale, josta Clapton teki Coverin. Raulii?

joo on, tää on kai kolmas kerta kun kerron tämän saman jutun… :smiley: vaik en ookaan rauli…

Se on Phil Collinsin biisi, mutta Phil Collinshan soitti aikoinaan Genesiksessa…

Eiku mä sillä, ku Rauli tietää paljon musiikista. Tiedät kyllä säkin Holly, ja mäkin jotain, mut ku joskus mun muisti pätkii. :open_mouth:

e. tohon Collinsiin, enksmä jo sanonu, et se soitti Genesiksessä. Ja Clapton ja joku muuki tunnettu hemmo, olikos Bill Wyman?

Olit oikeassa kuitenkin, kuten minäkin :smiley: Multa pojat kysyivät kerran baarissa jos oon rocktoimittaja kun tää mun tieto on ihan ällistyttävä :mrgreen:

Oli mullakin tietoo, butbut nyt oon viiskymppinen äijänkutale, niin se muisti palailee pätkittäin. Roikkuu alkon ja muun kuosin määrästä. :open_mouth:

Siis tietoo aivois, se putkahtelee vaan esille kuosin mukaan. :smiley:

Erittäin pahanlaatuisena DI6-fanityttönä suosittelen kyllä lämpimästi. Ensimmäisiksi tutustuttaviksi levyiksi ehkä Nada! ja Rose Clouds of Holocaust.

np: Puissance - Love Incinerate

Yltiömahtipontinen maailmanloppua glorifioiva syntikkamusiikki omistaa!

PATTI SMITH: ROCK ´N´ROLL NIGGER

Leijona - Trippi mun messis
:arrow_right:
Leijona - Elän ennen kuin kuolen

Ritarikunta - En vaihtais (teemuissa vähän jymähti kuuntelee tota)
:arrow_right:
Leijona - Chillaa (meitsin “nimikko-biisi” :wink: )

Mew - She spider (tulee tavallaan hyviä, tavallaan pahoja muistoja mieleen tästä biisistä…)

http://www.youtube.com/watch?v=eseyAr0i8qw&search=system%20of%20a%20down

URTS!