kri - secret weapon elite
Tollaset tuotetut tähdenlennot nyt ei juurikaan pääse urallaan tienaamaan, levy-yhtiö vetää rahat.
Phil Collins - “Another day In Paradise”
Eiks toi oo Genesiksen biisi. Vai oonko vaan tyhmä?
frontti:
Et oo tyhmä, Collins soittaa siinä, muistaakseni tossa oli vielä Claptonkin. Mun moka, mut saa -50 luvulla syntynyt mokatakin. ![]()
Death In June - Lifebooks
Neofolk nyt vain on mahtavaa. Kyseiseen biisiin liittyi myös kohtuullisen tyylikäs lucid-uni jossa aiheutin tahallani eeppisen ketjukolarin, kiipesin autosta ja kävelin sateista katua pitkin laulaen että “all this is a dream”.
Toi Death in June on varmasti aika hyvää matskua, pitäisi tutustua paremmin joskus.
mdma:Tosta “One of Us” biisistä on hyvä versio Weird Al Yankovichilla “What If God Smoked Cannabis”… “What if God was one of us, hit the bong like some of us” jne…
Saattoi hyvinkin ollakin pilvessä, kun katsoo kaikkia luomuksia/elukoita mitä maailmassa vipeltää
Taas tuli tekosyy lainata the late, great stand-up koomikko Bill Hicksiä:
Pot, right. Why is marijuana against the law? It grows naturally upon our planet. Doesn’t the idea of making nature against the law seem to you a bit… paranoid? You know what I mean? It’s nature. How do you make nature against the fucking law? It grows everywhere. Serves a thousand different functions, all of them positive. To make marijuana against the law is like saying God made a mistake. You know what I mean, it’s like God on the seventh day looked down on his creation: “There it is, my creation, perfect and holy in all ways. Now, I can rest.” [Mimes God looking around - spotting pot] “Oh my me.” “I left fucking pot everywhere.” “I should never have smoked that joint on the third day …shit.” “That was the day I created possums. Haha. Still gives me a chuckle.” “If I leave pot everywhere that’s gonna to give humans the impression they’re supposed to… ‘use’ it.” “(sigh) Now I have to create Republicans.” And God wept. I believe is the next verse. You know what I mean? I believe that God left certain drugs growing naturally upon our planet to help speed up and facilitate our evolution. Okay, not the most popular idea ever expressed. Either that or you’re real high and agreeing with me in the only way you can right now. “I forgot the code, is it two blinks yes, one blink no?” Do you think magic mushrooms growing atop cow shit was an accident? Where do you think the phrase, ‘that’s good shit’ came from? Why do you think Hindus think cows are holy? Holy shit! Why do I think MacDonalds is the Anti-Christ? That’s God little accelerator pad for our evolution. Let’s think about this, man.
np. JJ Cale - Ride Me High. Sain tossa tällä viikolla kaikki JJ Calen levyt (paitsi uusimman), ja olen ollut onnellista poikaa sen jälkeen! ![]()
Eiks “Cocaine” ole Calen kipale, josta Clapton teki Coverin. Raulii?
Eiks “Cocaine” ole Calen kipale, josta Clapton teki Coverin. Raulii?
joo on, tää on kai kolmas kerta kun kerron tämän saman jutun…
vaik en ookaan rauli…
Rauli Herttua:frontti:
Et oo tyhmä, Collins soittaa siinä, muistaakseni tossa oli vielä Claptonkin. Mun moka, mut saa -50 luvulla syntynyt mokatakin.
Se on Phil Collinsin biisi, mutta Phil Collinshan soitti aikoinaan Genesiksessa…
Eiku mä sillä, ku Rauli tietää paljon musiikista. Tiedät kyllä säkin Holly, ja mäkin jotain, mut ku joskus mun muisti pätkii. ![]()
e. tohon Collinsiin, enksmä jo sanonu, et se soitti Genesiksessä. Ja Clapton ja joku muuki tunnettu hemmo, olikos Bill Wyman?
Eiku mä sillä, ku Rauli tietää paljon musiikista. Tiedät kyllä säkin Holly, ja mäkin jotain, mut ku joskus mun muisti pätkii.
Olit oikeassa kuitenkin, kuten minäkin
Multa pojat kysyivät kerran baarissa jos oon rocktoimittaja kun tää mun tieto on ihan ällistyttävä :mrgreen:
frontti:
Eiku mä sillä, ku Rauli tietää paljon musiikista. Tiedät kyllä säkin Holly, ja mäkin jotain, mut ku joskus mun muisti pätkii.
Olit oikeassa kuitenkin, kuten minäkin
Multa pojat kysyivät kerran baarissa jos oon rocktoimittaja kun tää mun tieto on ihan ällistyttävä :mrgreen:
Oli mullakin tietoo, butbut nyt oon viiskymppinen äijänkutale, niin se muisti palailee pätkittäin. Roikkuu alkon ja muun kuosin määrästä. ![]()
Siis tietoo aivois, se putkahtelee vaan esille kuosin mukaan. ![]()
Toi Death in June on varmasti aika hyvää matskua, pitäisi tutustua paremmin joskus.
Erittäin pahanlaatuisena DI6-fanityttönä suosittelen kyllä lämpimästi. Ensimmäisiksi tutustuttaviksi levyiksi ehkä Nada! ja Rose Clouds of Holocaust.
np: Puissance - Love Incinerate
Yltiömahtipontinen maailmanloppua glorifioiva syntikkamusiikki omistaa!
PATTI SMITH: ROCK ´N´ROLL NIGGER
Leijona - Trippi mun messis
![]()
Leijona - Elän ennen kuin kuolen
Ritarikunta - En vaihtais (teemuissa vähän jymähti kuuntelee tota)
![]()
Leijona - Chillaa (meitsin “nimikko-biisi”
)
Mew - She spider (tulee tavallaan hyviä, tavallaan pahoja muistoja mieleen tästä biisistä…)