Mitä musiikkia kuuntelet juuri nyt?

RHCP:n uus levy. täähän on ihan jees. vaik en yleensä ihan tällasta kuuntele

mä tykkään ihan tosi paljon SMG:stä

pitäiskin kuunnella taas joku päivä, näis koneelle ladattavis musiikeis on se huono puoli et kun saat kaikki hyvät mitä haluat, niit on liikaa ja ei tuu kuunneltuu ku murto-osaa :unamused:

hallucinogen in dub - millennium—täs on hieno sellanen “kiertää halki maailmankaikkeuden” melodia…

sentenced: her last 5 minutes

ANTONY AND THE JOHNSONS
I am a Bird now
Motherfucking 7biisi

Kohta laitan taas fillarin uskolliseksi alukseksi ja alkaa parin tunnin seikkailu. Moikatkaa jos tunnistatte
Mä oon se joka tuulettaa liikennevaloissa.

Talking Heads: Psycho Killer

PS. Duppy, mikä setti alla? :astonished:

Vähän polttelin pilvee, mä olen vaan niin hyvällä tuulella keväästä ja fillarista sekä viimasta joka tulee polkiessa ja tietenkin AntonyAnd… Huomenna soittelen uusista duuneista. Hyvä kun on taistelua elämässä, meillle Cromiiteille se on elinehto.

Just tulin pelaamasta sählyä, ja fiilikset on mainiot, joten laitoimpa soimaan DJ Splashin A Beautiful Dayn. On mainio, niinko aika moniki biisi, jota oon tänne mainostanu :laughing:

Jooh iha liia vähä noistaki oon tullu kuunnelleeks, pitäs polttaa levylle ja josai mökillä popittaa. Mut ultra bra:ta tuli aikanaan asuntolas kuunneltua ainaki huolella, se on <3

Pink Floyd - Shine on you (Crazy diamond)
Volumet aivan täysillä, kun kohta pitäis alkaa hiljaisuus talossa. Sitten siirryn sohvalle ja pistän sen Doorsin leffan pyörimään. Lizardking is back.

Ultra Bra on äärest hyvä kans, yks parhaita!

Vinkistä viisastuneena, täällä soi:

Ultra Bra- Sokeana hetkenä

www.dnbradio.com ← Tuo on nyt soinut muutaman päivän… Te ketkä ette vielä kyseistä radiota ole kuunnelleet niin suosittellen! :sunglasses: Toimii winampin, mediaplayerin tai realplayerin kautta…

EDIT: Eipä ole tänne taas juuri tullut kirjoteltua niin pitihän sitä edes jotain “turhaa” laittaa… :stuck_out_tongue:

Ambidextrous - Visotopia

John Frusciante - Cereal Song (heroin), sekä smile from the streets you hold

tähän en oo kirjoittanut vähän aikaan, kai kun en oo kunnellut musaa. Nyt soi aerosmithin ‘dream on’ on tää niin helevetin hyvä biisi, että huuh huuh ja oksat pois.

Scandinavian Music Group- Ei mulle riitä

.tän soitan mun seuraavalle elämäni rakkaudelle, ihana laulu.

Sig - Ludwig Van Beethoven :sunglasses:

Soundgarden-Black Hole Sun :sunglasses: Ysikutluku oli mahtavaa aikaa.

Gnarls Barkley-Crazy. Tässä on mainio musiikkivideo.

Chris Isaac-Wicked Game. Kaunis kappale. Todella kaunis.