pitäiskin kuunnella taas joku päivä, näis koneelle ladattavis musiikeis on se huono puoli et kun saat kaikki hyvät mitä haluat, niit on liikaa ja ei tuu kuunneltuu ku murto-osaa
ANTONY AND THE JOHNSONS
I am a Bird now
Motherfucking 7biisi
Kohta laitan taas fillarin uskolliseksi alukseksi ja alkaa parin tunnin seikkailu. Moikatkaa jos tunnistatte
Mä oon se joka tuulettaa liikennevaloissa.
Vähän polttelin pilvee, mä olen vaan niin hyvällä tuulella keväästä ja fillarista sekä viimasta joka tulee polkiessa ja tietenkin AntonyAnd… Huomenna soittelen uusista duuneista. Hyvä kun on taistelua elämässä, meillle Cromiiteille se on elinehto.
Just tulin pelaamasta sählyä, ja fiilikset on mainiot, joten laitoimpa soimaan DJ Splashin A Beautiful Dayn. On mainio, niinko aika moniki biisi, jota oon tänne mainostanu
Pink Floyd - Shine on you (Crazy diamond)
Volumet aivan täysillä, kun kohta pitäis alkaa hiljaisuus talossa. Sitten siirryn sohvalle ja pistän sen Doorsin leffan pyörimään. Lizardking is back.
www.dnbradio.com ← Tuo on nyt soinut muutaman päivän… Te ketkä ette vielä kyseistä radiota ole kuunnelleet niin suosittellen! Toimii winampin, mediaplayerin tai realplayerin kautta…
EDIT: Eipä ole tänne taas juuri tullut kirjoteltua niin pitihän sitä edes jotain “turhaa” laittaa…
tähän en oo kirjoittanut vähän aikaan, kai kun en oo kunnellut musaa. Nyt soi aerosmithin ‘dream on’ on tää niin helevetin hyvä biisi, että huuh huuh ja oksat pois.