Mitä musiikkia kuuntelet juuri nyt?

Huge L - Peter Pan
youtube.com/watch?v=u5Yzd862hmc

Skarface - Freddy Goes Ska
youtube.com/watch?v=6ceizqQ5AUE

Skarface - Are You Rude
youtube.com/watch?v=z9ZE7I4q08w

Skarface - Born To Be Skin
youtube.com/watch?v=aoyzJvDWYMg

youtu.be/M9jsRZzjrgI - John Frusciante - Central (The Empyrean)
Johnylla oli huumeiden täytteinen elämä, jossa riitti seksiä ja muuta harrastetta,
mutta kerran eräänä tiistai-iltana hän ehti koneelle katsomaan plinkin saunomista
ja totesi touhun olevan ihan okei ja jatkoi soittamistaan kunnes hukkasi plektran,
eikä viittinyt hakea uutta huvilansa viidennestä kerroksesta ja niinpä hän tsiigas
poksilta simpsonit ja meni koisiin laittaen herätyksen puoli kymmeneksi, että ehtisi
aamun kuntojumppaan haliwuudin kantakaupungin ostarille, ja päätti hakea
uusia avokadoja ja vesimeloneja samalla reissulla, kun vie cadillacin vuosihuoltoon,
mutta paikka olikin kokonaan suljettu omistajan pitkällisen velkavenkoilun takia, joten
ohjelmiston muutos tiesi yhtä ylimääräistä na-kokousta alakaupungilla, jonne pääsi nopeiten
taksilla, sillä cadin varoitusvalot olivat jo edellisellä viikolla hehkuneet punaista,
eikä riskiä kannattanut ottaa, mutta toistamiseen Johnny havaitsee suunnitelmiensa
kusevan, sillä tutussa paikassa onkin nykyisin uusi trendibaari ja hetken epähuomiossa
hän astuukin sisään ja tilaa aivan varoittamatta tuplaviskin ja jää miettimään sen ääreen,
kippaako sen ykkösellä vai käveleekö ulos bulevardin aamuiseen auringonpaisteeseen…

Ounattu meidän Mickille, en tiedä tykkäätkö yhtään mutta:
Dropkick Murphys “Rose tattoo”
https://www.youtube.com/watch?v=9d8SzG4FPyM

^ tänks honey, sellasta kansankelttistä keltiset vapaana tanssien notskin äärellä-menoa,
on se erilaista kuin rokkenrolli, mutta tanhuaminen ei ole kielletty mun veivilistalla…
toisen musamakuja on vaikia ennustaa kirjoitetun tavaran perustella tai
minkään tavaran, mutta usein pelkkä arvaus voi osua likelle tai mennä ohikin.
mä voin kunnella mainittua musaa ja abbaa ja metallicaa ja Bowieta, gunnareita,
poppia, perinteistä rockia, bassoradiomelskettä, mutten innostu jatsista tai kirkonpolttojytkeestä.
Onneksi nykyään ei pahemmin tehdä mielenkiintoista matskua niin voi elää menneessä
syystä ja opetella ulkoa 1963-1999 kauden tärkeimmät tuotokset + Elvis ja jotkut muut aiemmin olleet…

Ole hyvä kultapieni :smiley: .
Sitten vanhaa musaa, josta tuskin kukaan muu kuin ehkä Nnaana tuntee bändiä, nyt soi
Die Toten Hosen “Unsterblich”
https://www.youtube.com/watch?v=b7lcFXZJ1Zw

Parasta tässä biisissä on muistot ja yleensäkin monessa musassa. Tohon aikaan polttelin blossia ja kuten kaikilla aineilla niin seuralla on suuri merkitys myös vaikutukseen. En yleensä ole saanut blosseissa, muuta kun älyttömiä ajatuksia, mutta katselin silloin musakanavaa itsekseni ja tää biisi soi, ja aivan yhtäkkiä mä “tajusin” että toi ihminen katsoo suoraan muhun ton kameran läpi. Se ei siis ollut mitenkään ahdistavaa vaan lähinnä hauskaa. Kun tuijotus kameraan on niin intensiivinen, niin jotenkin blosseissa se meni tajuntaan niin että se tajuaa mitä ajattelen. :laughing:

^ Tuolle on selitys, äijähän on selvästi ihan klassinen PANOMIES, joka herkistää kaikki naaraat pelkällä katseellaan.

Mastodon - The Motherload

https://www.youtube.com/watch?v=Sp7CYvh8FwA

Tutustuin näiden viimeisimpään levyyn (2014) viime viikolla ja pakko sanoa, että Mastodon on kyllä kevyesti paras (progehtava) metallibändi tällä hetkellä. Rumpalina fiilikset nousee erityisesti Brann Dailorin kannutuksesta: groovaa mutta on silti raskasta ja erittäin tarkkaa, eikä yksikään filli kuulosta turhalta, vaikka hemmo viljelee niitä suunnilleen joka 4. tahdin lopussa tai useamminkin. Vähän tulee mieleen edesmenneen Kingston Wallin rumpalin Sami Kuoppamäen rumputyöskentely, joskin Dailor vetää suoraviivaisemmin, mutta tähän matskuun se sopii kuin steissimawa kylkeen :mrgreen:

edit: Ja jumalauta, se laulaakin vielä päälle :open_mouth: Ei onnistuis kyllä multa. Yritetty on kyllä, heikoin tuloksin. Silkka neljään raajaan keskittyminen on mun putkiaivoilleni ihan tarpeeksi, ja välillä ihan liikaakin :unamused:

edit 2 ja ps: toi videon bootysheikkaus on satiiria koko (pop)musavideoskenestä ja sen perus-objektifoista näkökulmasta naisia kohtaan , ennen kuin kukaan ehtii vetämään hernen nenäänsä :unamused:

^ No onhan tolla herralla melko intensiivinen katse ja ihania sanojakin lurittelee sieltä. :laughing:

Mä kuuntelen nyyhkymusaa, miksköhän sitä kuuntelee sellaisia, vaikka kaiken logiikan mukaan ehkä jonkun ilosen pitäis jeesiä oloa, mutta mua lähinnä ärsyttää iloinen musiikki, jos olen synkkis muuten.

Hole - Northern Star

youtube.com/watch?v=VzZJVcKk71c

youtube.com/watch?v=n-y2ox2HPnc
The Pogues - Young Ned Of The Hill

The Wolfe Tones - Come Out Ye Black And Tans
youtube.com/watch?v=ORifieiZiP4

^^^^ Ootko Grip jo lukenut tuon Petri Wallin saagan, joka ilmestyi viime keväänä. Jos olet, niin millainen oli lukukokemuksena ?? Tuo teos tuli vastaan juuri suomalaisessa kirjakaupassa, kun etsin Dennis Hopperia.
Siis mulla Kingston Wall on jäänyt vähäiselle käytölle, mutta bändistä
ja Wallista kiinnostuneita ymmärrän, ja tuo ongelmallinen nuori mies oli
muuten reservin vänskä tai luti eli aivan yhteen sopimaton kombo
olla rokressiivinen saagailija ja käydä rukki finskien kansanarmeijassa…
mielenkiintoista… ehkä haenkin sen kirjan itse.
mutta Neil Young ennen sitä tai ei mitään.

The Partisans - Police Story-albumi
youtube.com/watch?v=muZOBbSzrvs

Yksi aliarvostetuimmista ja ylinukutuimmista Uk82-bändeistä. Nihilististä, brutaalia ja tönkköä

Asa ft Raappana - Huojuvat Puut
youtube.com/watch?v=xuJXzl5cdxc

Laskeakseni 3 Haimin siskosten musiikkivideota olen tänne jo spämmännyt, joten laitetaan vielä 2 muutakin.

youtube.com/watch?v=1TffpkE2GU4

youtube.com/watch?v=kiqIush2nTA

Nuo tytöt ovat julkaisseet vasta yhden albumin, mutta olihan se melkoista osuu ja uppoaa -poprockia. :open_mouth:

HAITTAVAIKUTUS: Pane vastaan (Music video)
youtube.com/watch?v=drHzaYMwvbs

Kuuro Koira & Panama Rayo - Kyttä ei oo ystävä, se on vihollinen
youtube.com/watch?v=GYuz7-LHZFE
:angry:

Knife Party - Bonfire [Music Video]
youtube.com/watch?v=rEhjwJnTczA

tol on lähteny moni aamu kummasti käyntiin, winkwink …

James Brown - Down And Out In New York City
youtube.com/watch?v=wke0ST5pVqM

Koko päivän soinut päässä
Matt Mays- Cocain cowgirl
https://www.youtube.com/watch?v=ukYS3ayVnf8

Oxblood - Working Class Life
youtube.com/watch?v=00N4JAPuVlI