Sons of Anarchystä: youtube.com/watch?v=kO_vKrVxGJM
Carbon Based Lifeforms - Interloper (Full Album)
youtube.com/watch?v=vd0sHifpzIk

Radio Africa No1:stä kuuntelen. ( africa1.com/index.php ) Afrikkalaisesta musiikista tulee läpi sellanen lämpö ja aurinko, et lämmittää kyllä tän hikoilupalelun keskellä. Oi että, kunpa pääsis sinne lämpö- ja valohoitoon, pakoon tätä pimeyttä ja kylmyyttä!
Rayo, Efta & Dima - Toiveet neliapilassa
youtube.com/watch?v=2ed0rgaeh5o
" oma sormi sanoo: - SooSoo, mut pää vaa et: -JooJoo "
^näinhän se taitaa monella tääl plinkiski mennä:
" ryynipäis mietitään, et vittu niitä narkkeja "
Tykistö-Rystyrane Panama Rayo & Julma-Henri feat.paalu
youtube.com/watch?v=7uFdeK1jlJI

^ Mun DXM-tripin jälkeen on alkanu tekee himona mieli sieniä… Varaan yhden tripin ens kesäks.
The Wolverines - Real American Oi
youtube.com/watch?v=LHu0dojDYQs
The Old Firm Casuals - Public Enemy
youtube.com/watch?v=g4m6eiH4tdI
Warrior Kids - Adolescent
youtube.com/watch?v=fcrY-Yo3wXk
Komitern Sect - Tous Ensemble
youtube.com/watch?v=xFmexbQLNCQ
Tiny Vipers.
Skin Disorder - Vendetta
youtube.com/watch?v=Rzm_koJNiEg
Midtown Bootboys - Bang Bang
youtube.com/watch?v=mQmQ9kUx9c4
Soom T : Voice Of Dissent Hitto, en mistään löydä tän lyriicoita… Mut tykkään biisistä paljon. Tuo on niin suloinenkin, tuo Soom T.
Mannhai - Evil under the sun
https://www.youtube.com/watch?v=EMnQ_m2JSDY
Suomistoneria vuosikymmenen takaa. Toimii edelleen ![]()
Neil Young - Ohio
youtube.com/watch?v=hkg-bzTHeAk
Iggy Pop - Lust For Life
youtube.com/watch?v=HuBU3pzy7is
Kylläpä taas suu napsuu ja kantapäät takovat rytmiä. ![]()
Olen todistanut Mannhain edesottamuksia livenä 2 tai 3 kertaa ja hyvää kaljoittelumusaahan se on.
Siellä oli se Amorphiksen entinen basisti.
Mutta nykyään bändi taitaa olla jo kuopattu.
Jenny Woo - I Refuse To Be Victim
youtube.com/watch?v=tYrgacoHu10
Pakko oli tsekata tämä mimmi, kun pari frendiä haukkui niin antaumuksella. En tiedä aiheuttaako mikään enempää myötähäpeää, kuin kolmekymppisten miesten vakamielinen alakulttuuri ja skene-aitoilu
Mimmi on kuulemma lähinnä saatanasta seuraava, koska ratsastaa skinhead-imagolla. Aikaisemmin on ilmeisesti soittanut jossain anarkistipunk-bändissä, ja se on suorastaan kamalaa.
Skinheadeja on aikojen alusta asti ollut hyvin moninaisilla näkemyksillä ja ideologioilla, myös anarkisteja, ja mitä ihmettä se ylipäänsä kuuluu jollekkin suomalaisille skenepoliiseille mihin kukin uskoo. Taitaa vaan kundit olla kateellisia, kun omat musavirityksensä eivät ole kiinnostaneet ketään muuta, kun suomalasia kuuntelijoita, joita on hyvin vähän. Tämä tyttö kiertää maailmaa ja esittää musiikkiaan.
Musahan itsessään on perus tylsää ränttätänttää, ihan menevää, eikä ainakaan minussa herätä suuria tunteita puolesta eikä vastaan. Onhan tuo ulkonäkö ja pukeutuminen tietysti viimeistä piirtoa myöden laskelmoitu skinhead-uniformu, ja biisien teemat kliseisiä. Mutta ketä kiinnostaa, tai keneltä se on pois? Ei ainakaan kolmekymppisiltä, vapaa-aikanaan musiikkia harrastavilta perheenisiltä
Hyvään se on jos kuuntelijoita piisaa, tuolla maailmalla on kuitenkin kysyntää oi:lle ja street punkille. Parempi tämä on, kun että samat junnut kuuntelisivat jotain valtavirtaskeidaa. Mimmillä on kuitenkin positiivinen ja tervehenkinen sanoma.
Ihan menevä punk-henkinen biisi toi musta olin, mutta en ota musiikkia vakavasti. Se joko miellyttää tai ei, tässä mitä kuuntelen nyt itse, herättää tunteita mussa.
Lana Del Ray - Dark paradise: https://www.youtube.com/watch?v=aazb8Rt31nk
Onhan se hassua, viihteestä kuitenkin kyse. Populaarimusiikin kohdalla, vieläpä varsin kevyestä sellaisesta.
Itse olen kuunnellut Lana Del Reyn Ultraviolence-albumia paljon viime aikoina. Varmaan joskus teininä kuunnellut näin paljon viimeksi jotain uutta levyä. Ei mielestäni yhtään huonoa biisiä, joka on aika paljon nykypäivänä.
Ehdottomia helmiä ovat
youtube.com/watch?v=rJABBmAMXnY
Shades Of Cool
youtube.com/watch?v=EJSk2RySqKg
Ultraviolence
youtube.com/watch?v=oKxuiw3iMBE
West Coast
youtube.com/watch?v=-I5io9i4Oq8
Money, Power And Glory
Kyseistä albumia olen minäkin kuunnellut ja hyvä on. Laitetaanpa tänne vanha klassikko (Olen Ramstis-fani)
Rammstein - Sonne: https://www.youtube.com/watch?v=kIBeYoP9Wi0
Rammsteinilla on muutamia mahtavia musavideoita mm. Du hast, Sonne, Mutter ja Ich will. Niin ja myönnetään, Till Lindemann on ihan mahtava mies ulkonäöltään.
Rammnstein livenä joskus teiniä oli todella mieleenpainuva kokemus, vaikka en varsinaisesti heidän musiikkinsa ystävä olekkaan. Ihan järjetön intensiteetti
Motörhead - No Class
youtube.com/watch?v=ZWJ5dtF6X4I