omg, Kalevi online, mutta spämmään silti.
Vihdoinkin HEAVYA! MOSH…eikä mitään TIKSI-tietokonemusaa taikka rapsönkkäystä
Hanki säkin pelle elämä tai jotain, jotta ei tartte kaikkien noiden narkkien musamakua dissata.
Psykee… Levy “Cosmic Delusion” ilmeisesti kaikkii hyvii raitoi eri esittäjiltä, auts, hitto et on helmee!!!
Motörhead - Coup de Grace
Tää uusin lätty on vasta nyt ensi maistelussa. Kuullostaa kyllä hyvälle! Harmi, että Lemmy on kuulemma tällä hetkellä aika heikossa hapessa. Olisi ollut kiva nähdä Motörhead taas tänä vuonna, mutta enemmän huolettaa miten ukko muuten jakselee.
Minä en kyllä yhtään piitannut uudesta Motörheadista. Nykyteknologialla saadaan kaikki levyt sarjatuotannolla kuulostamaan salonkikelpoiselta, vaikka itse bändin sielu olisi jo kuoleman kielissä.
youtube.com/watch?v=yEOi2SIrv6c
Tuo torsoksi jäänyt keikka on tietääkseni bändin viimeisin esiintyminen, mutta toivottavasti Lemmy jaksaa vielä yhden rundin heittää, vaikka ukko finaalissa roudattaisiin kirjaimellisesti saappaat edellä ulos.
youtube.com/watch?v=fLXnuMjx-A8
ja vanhojen hyvien aikojen kunniaksi hieman Kitteniä
youtube.com/watch?v=NtcpGlja0ws
:mrgreen:
Mustard the homeless guy sings Radiohead’s Creep
youtube.com/watch?v=PjD_sYe0At8
youtube.com/watch?v=TP5vFohIJKU
Jake Bugg - Slumville Sunrise
FUCK YEAH! Nyt löyty ihan timanttinen muusikko, ja kaveri on vasta 19!!! Tyyli, millä se ton soolonpätkänsäki vetää saa mut kiemurtelemaan onnesta, se on niin COOOOOLLL!!! Mä oon ihan laskeutunu takasin sinne 16-vuotiaaseen, joka ihastu Oasikseen. Toivottavasti Jake ei mokaile ihan niin pahasti. Luulen kyllä, että nykypäivän muusikot on useimmat vähän valmentautuneempia.
Fifth Element Diva song - full version. SINGING - EVGENIA LAGUNA
youtube.com/watch?v=SPf2ANjUbrY
rauhoittaa kuin luonto jossa kaikki ovat keskenään täydellisessä harmoniassa.
Devin Townsend Projectin timanttista keikkataltiointia <3 <3 <3
Leijona - Niille jotka on kuolleet pois
Joose Keskitaloa kuntelen ekaa kertaa elämässäni. Aika vaikuttavaa.
Jukka Poika - Elämäni emäntä
youtube.com/watch?v=Ui56X21msbE
Emperor - Thus Spake the Nightspirit
youtube.com/watch?v=EklLgmAYFBg
Värttinä - Seelinnikoi
youtube.com/watch?v=l9ozxHOXf8I
…siinäpä muuten itseasiassa lempi musiikki genreni eli reggae, black metal ja kansamusiikki/maailmanmusiikki (erityisesti slaavilainen /itäinen).
On kyllä skitsofreenista settiä tuollainen kombo, ja kaipa se Jukka Poikakin kuulostaa siedettävältä, kunhan tarpeeksi pössyttelee.
Minä olen tässä Kentin tuotantoa pyöritellyt ja tullut sellaiseen johtopäätökseen, että En plats i solen miellyttää eniten korvaa, eikä vähiten hehkeän avausraitansa vuoksi: youtube.com/watch?v=dZ23Cy0R6ME
Don Johnson Big Band - Road
youtube.com/watch?v=IiE_2uxBUhk
UG/OD - Seministit
youtube.com/watch?v=LLOoOZO8 … ure=relmfu
helmee oldschool-stygetystä!
Technohead - I Wanna Be A Hippy
Hmm… Oletko oikeasti sitä mieltä, että Kentin Isola ja Hagnesta Hill eivät uppoa niin hyvin? En siis ole todellaakaan tutustunut Kentin myöhempiin vaiheisiin, joten kuhan tässä mietin. Mutta eiköhän se ole aika sääntö musamaailmassa, että jos niitä PARHAITA levyjä etsitään, niin aika harvoin ne perheellisten hyvin toimeen tulevien maailmantähtien väsäämät albumit enää tavottaa sitä luovuuden tasoa, mikä niillä nuorina oli. Poikkeuksia on, vaikkapa Tom Waits, jonka taiteellinen huippu oli vasta 7.-8. albumin kohdalla.
Itse olen taas luukuttanut White Stripesia ja vähän tutkaillut Jack Whiten moninaisia soolojuttuja ja bändiprojekteja ja kattellut haastatteluja. En kaikista niistä kauheasti syty (Raconteurs ainakaan ei ole vielä kolahtanut). Todella asiallinen tyyppi mun mielestä, ei mikään rokkistarakusipää. Itse asiassa taitaa olla aika työmyyrä. Tykkään sen taiteenfilosofiasta, miten se tahallaan tekee asioista vaikeampia, ei käytä settilistoja, käyttää paskoja kitaroita jne. Ja tää on hassu juttu: se ei pidä varaplektroja käsillä esimerkiks siinä mikkitelineessä tms, vaan jos plegu tippuu, uus pitää hakea useamman metrin päästä!
Townes van Zandtilla on pyhimysmäinen olemus. En oo perehtyny tyyppiin viel sen enempää. Löysin Youtubesta tän biisin (jos ei folkahtava, sydäntäsärkevä country 70-luvulta kiinnosta, ei kannata ees kuunnella): youtube.com/watch?v=h6JG-yE8UTw . Tuo pätkä on dokkarista nimeltä Heartworn Highways, joka seuraa muutamaa outsider-kantrimuusikkoa 70-luvun lopussa. Kattelen sen huomenna varmaan.
JATKAN VIELÄ JACK WHITEN TIIMOILTA: Hänen uusin kokoonpanonsa on semi-supergroup The Dead Weather, jossa laulajana on Alison Mosshart (The Kills), kitara ja koskettimet Dean Fertita (Queens of the Stone Age), bassossa Jack Lawrence (The Raconteurs). Aloin kuuntelemaan bändiä vasta tänä aamuna, mutta tämä biisi esimerkiksi vei järjen:
youtube.com/watch?v=zj7jTtyCmOU
The Dead Weather - I Can’t Hear You
Sori, ei ole musavideota, ja liveversio ei ole niin hyvä. Varsinainen kiemurtelubiisi! Tihkuu seksiä. Ja jostain syvyyksistä kuuluu Mosshartin laulu, jota voisi verrata vaikkapa Janis Jopliniin, joka on hyvin hyvin vihainen.
Allekirjoitan ehdottomasti sen teorian, että pääsääntöisesti kaikilla menestyneillä artisteilla kultakausi sijoittuu tuotannon alkupäähän. Kentiä vaan olen ruvennut kuuntelemaan vasta viime vuosina, joten kerrankin hyvä lähteä perse edellä puuhun, ei nimittäin tarvitse jumittua kalkkiintuneisiin käsityksiin debyytin parhaudesta. Kaikki levyt on kuuunneltu, mutta kehottaisin silti ottamaan ekana koppia juurikin kahdesta uusimmasta.
Nyt pauhaa Carcassin kirurgisen terävä come back: youtube.com/watch?v=BhdIdkr28QM