Sia - I go to sleep
youtube.com/watch?v=zjIcvDm1 … re=related
(no muutama tunti viä)
Willbergiä vuodelta 1973
youtube.com/watch?v=HDT_uqM1iqI Yksi lemppari bändeistäni mikä kuuntelen varmasti hautaan saakka eli Rainbow…
Mastodon - A Commotion (Feist cover)
http://youtu.be/0zPDAj568wo
Mainio veto! :mrgreen:
youtube.com/watch?v=l7upHhCPICA, SMACK,aikansa legenda!!!
youtube.com/watch?v=SRfy6iBo … re=related lisää smackkiä
ei oikee meinaa vaan levyjä enää oikee saada mistään,pari levyä olen saanut haalittua kasaan,toinen on tupla cd,mut on kyllä kovaa kamaa…
youtube.com/watch?v=BINOU2zh6Ac The Sonics,taitaa tämäkin bändi olla kasassa vielä…
http://www.youtube.com/watch?v=ocauVrbNNhI
Äiti sano että douppaan liikaa.
lana del rey: born to die
youtube.com/watch?v=PXhMKRDU0Ds Leningrad cowboys
youtube.com/watch?v=Ba_yTXKSV4g
The Trogs- I can only give you everything
youtube.com/watch?v=schMkgUqzy4 Ämmien uhoa…
BANDIDOS MC Worldwide - S.Y.L.B.
youtube.com/watch?v=D3BooGaG … re=related
youtube.com/watch?v=ePsPTWGm … re=related Joe Bonamassa,aivan loistava kitaristi ja kiva löytää ns:uusia bändejä,en ollut koko ukosta kuullut kuin vasta tämän vuoden alussa.
Huge L - Muut oksia (lyrics in screen)
youtube.com/watch?v=aAClEHfulVA
&
![]()
Steen1 - Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja (By Huge L)
youtube.com/watch?v=wmdiYS9Z … re=related
steen1 - astronauttilaulu (feat massmurda-pena & kastanja h)
youtube.com/watch?v=TNSTgXSBJbw
kyllä ne itäjätkät (Henkka) ossaa! varsinkin kun tietää hänen suhteistaan tuttuihin.
HugeL- Jos mul ois m1lj000000na
youtube.com/watch?v=ybiQttT2 … re=related
Huge L - Joo joo
youtube.com/watch?v=sz719OnI … ature=plcp
Mä oon kuunnellu mp3:sta vaan Chris Cornellia viime päivät tuolla liikkuessa, ja oon siihen niiiiin lääpällään et oi voi! Olo on melkeen kuin sellasella kaukorakastuneella teinitytöllä, voisin liimailla sen kuviakin ympäri kämppää. Sen ääni saa mun mahassa tuntuu niinku olisin karusellissa, ja ne jotku sen biisit on vaan niin kauniita et en voi muuta ku huokailla ja kuunnella niit repeatilla ja must tuntuu että sulan. OOOoooh ja Voooih! <3 <3 <3
Esim Chrisin versio Billie Jeanista on yks lemppari (Kyllä, kaiken tän indie-folk-akustiskitara vaiheeni jälkeen, mun on silti myönnettävä et edelleen meen sfääreihin sähkökitarasooloista. Välillä. Ja tässä biisissä mä niiiin meen…)
youtube.com/watch?v=BfWDJG6NKsw
ja sit Like A Stone
youtube.com/watch?v=o4uNwSIACPY
Nii ja tää, Wide Awake
youtube.com/watch?v=QJRNt-ZVTEw