…joo aika mennä nukkumaan ja kukkimaan uusia kukkia kaiketi.
Largely that depends of course how deep you cut… whatever.
Öitä! Hei hei… nyt nukkumatti heittää unihiekkaa silmille tai ainakin haluan leikkiä niin kun muut leikit ei onnistu kun olen hieman enemmän kuin hieman kahvilla… ja kyseessä ei ole juhla mokka niin harvaan rytimittäisin jos yrittäisin tähän ryhmäpotrettiin sopia…
d.m:lle vastaus tuosta poskimiehestä, että älä huoli et ole ainoa joka ei diggaa sen musasta.
tuskin saa edes enään riimejään valita itse, levy-yhtiö sen päättää… aika körmyjä silti kyseiset
veljekset. siis fyysiseltä kooltaan, jotain punttareita tms. muistaakseni… mud NYT:
Oon tainnu tätä Irmaa linkittää tänne ennenkin, tää on niin hyvä (oiskohan ollu sama biisikin.?) Huomaamattaan vaan alkaa hetkuttaa vartaloaan ku tää soi! youtube.com/watch?v=28WXxXUS … playnext=4
Onneks on musiikkia! Sillä ku on niin hiton suuri vaikutus mielialaan. Vaikka ensin ahdistaa nii ettei pysty hengittää ja itkettää koko helvetin elämä, ni sit kun laittaa jotain tosi hyvän tuulista ja pirteää musiikkia soimaan, ni sillä on ihan taianomainen vaikutus! Hmm… Musiikki on taiteenala, josta en ymmärrä mitään, varsinkaan sen tekemisestä. Se on tosi mystinen maailma mulle, mut äärettömän kiehtova…
Mulla taas tällasta. Ei oo entuudestaan tuttu artisti, mut tän biisin perusteella aion kyl kuunnella enemmänki tota Nnekaa. youtube.com/watch?v=9sBM9o-UIJY
Eikö?! Kuulin radiosta ekan kerran ton biisin ja etin tietty heti sen juutuubista ja lisäsin soittolistalleni, ni oon enemmän vaan kuunnellu sitä enkä niinkään seurannu videota. Mut se oli tosiaanki hieno! Ja oon samaa mieltä, kotinoita pitää saada jokaiselle perusoikeuksiin!
^ Ai se linkki vie siihen mun soittolistalle…? No niinpä tietty, enpäs vaan tullu ajatelleeks. No, ei kai siin mitään. Kivaa, jos löysit sieltä sulle muitakin mieluisia biisejä. Joo mä tykkään spotifystä ja youtubesta, kun niissä voi tehdä tollasia uusia löytöjä. Mulla saattaa helposti vierähtää tuntikausia, kun etin vaan uusia biisejä ja artisteja ja rakentelen niit soittolistoja.
Mäkin aloin eilen ettii siit Funeral-biisistä eri versioita! Tässä kaiketi se alkuperäinen. youtube.com/watch?v=eyjfwyagW5w
Ja mikäli tossa nyt sit näkyy mun koko soittolistanikin, niin saat samalla kaikki muutkin versiot, joihin mun haku osui.
Siin edellisellä soittolistalla ku oli sitä The Do:ta - en tiedä onko sulle tuttu - mut niil on kans musta tosi hyväntuulista ja kiinnostavaa musaa. Ja se laulaja on suomalainen, muuten ovat ranskalainen bändi.