Beck Odelay (2008 deluxe edition).
The Pretty things–parachute.
suosittelen magukselle ja myös muille.
tuttua kauraa. itsetarkoitin koko parachute levyä, mutta on mainitsemasi kappake hyvä, loistavalta Forever changes albumilta. lovella tosin muitakin hyviä levyjä.
http://www.youtube.com/watch?v=LXEtbx_18PI Tämä on ylipainoisille liian rasistinen… Missä vihapoliisi???
novelle vague-guns of birxton.
Le Prince Miiaou - Fill The Blank With Your Own Emptiness - Live Acoustique
Ja teen samalla näitä youtube-listojani. Ja mietin, et oisko tää biisi tarpeeks hyvä jollekin listalle? Hmm… Nääh, aika tylsä veto, Jääköön väliin ja siirrytään seuraavaan.
Noni, nyt löyty hyvä biisi: Claire Denamur - Bang Bang Bang.
youtube.com/watch?v=Da5e1ni2 … playnext=1
Näitä ranskis-naisia oon tosiaan kuunnellut viime aikoina aika paljon. Juutuubissa kun tulee niit ehdotuksia sen mukaan, et mitä videoita on kattonu, ni silleen on löytyny useampia mulle ennnestään tuntemattomia ranskalaisia nais-artisteja, ja myös miehiä. Tai no, ainaki yks… Voi hitto, mä kyllä vielä aion opetella tota ranskaa, edes välttävästi. Niin mielettömän kaunis kieli!
Killing Joke 2012 - MMXII
June & Lula laulavat ihanan kepeästi tyttöjen välisestä rakkaudesta biisissään My Girl.
youtube.com/watch?v=RePzGLrs … playnext=1
Ikivanhoja kotona äänitettyjä kasetteja. Joka ikisessä lukee “sekalaista”.
Tällä hetkellä nauhalla pyörii Miljoonasateen Marraskuu.
dj krush-jazzanova-coffee talk
http://www.youtube.com/watch?v=8NKGk1Q8w44
“Hetken vieressäni menneisyyteni minä seisoo”
Bangkok shocks - Saigon shakes - Hanoi Rocks
Panteraahan sitä tulee kuunneltua, like allmost always.
Erittäin hyvä meno pojilla! TYKKÄÄN! Wolf Gang - The King and all of his men
youtube.com/watch?v=EoVNPjmm … re=mh_lolz
youtube.com/watch?v=vHDA5nHlDrQ&ob=av2n -TED NUGENT-
Ihquo Irma-täti!! Eka on aika huonolaatuinen video live-esiintymisestä, mut itse esiintyminen hyvä. Toka on sitte ihan studio-nauhoitus. Sopii just tällaseen ihanaan kevät-aurinko-kesän-odotus-fiilikseen!
youtube.com/watch?v=bopp-e0U … plpp_video
youtube.com/watch?v=Dxq0t5yH … playnext=2
Ja lisää Irmaa, tääkin live-esitys mut hyvälaatuinen tällä kertaa. Aika mahtava mademoiselle!
youtube.com/watch?v=3sTJY2hF … F73FC3F63E
Mä diggaan tästä remixistä, kävisi kesäbiisistä…
Rihanna ft. Pitbull - Love The Way You Lie (Remix)
Tehty osittain mush up tekniikalla… Mä diggaan näistä, voisin tehdä itsekin mikäli osaisin käyttää niitä mixereitä… Oon ollut musikaalinen aina ja bändissäkin… Olisi ideoita joistakin biiseistä joista saisi youtubee mush upei… Kaikki enkuksi…
Adriano Celentano: Azzurro