Electric Wizard - Black Mass
Hyvä levy, suosittelen.
Carbon Based Lifeforms - Photosynthesis
youtube.com/watch?v=Z_8G0zHMuwg
p.s. Viimeinen Hidas, en vois olla enempää eri mieltä. dark magus pistää edelleen helposti parasta musiikkia täällä. Radio Aalto ??!!?? C´mon meng.
Mac Dre - 2 Hard 4 The Fuckin’ Radio
youtube.com/watch?v=xHBfvmLwc-k
Omistettu Viimeiselle Hitaalle.
Mahtava kipale.
BWV80
En juuri nyt kuuntele, mutta äsken tuli radiosta Poets Of The Fall:Lift. Aivan loistava biisi pitkästä aikaa! Kylmät väreet menevät vieläkin pitkin selkää. Biisissä on nerokas riffi ja erittäin koukuttava kokonaisuus. Yleensä en tällaista musaa kuuntele mutta tämä kyllä toimii! Ja vielä suomalainen.
STAM1NA - Pakkolasku
youtube.com/watch?v=gjbDXZYR … re=related
veikkaan, että 98% plinkin porukoista ei digaa tän tyylistä musaa… voin toki olla väärässä.
itse olen moniruokainen musiikin suhteen, kun ei ihan överiksi mene.
Kyllä mäkin STAM1NAa kuuntelen… Melkein kaikki menee paitsi Suomi-iskelmä ja ooppera. Tämä ei tarkoita että kaikkea ostaisin, mutta kuuntelen sujuvasti.
Tänään soinut:
ja
mielestäni juurikin Stam1na:ssa on sitä jotain joka vetää puoleensa. en tiedä vaan mikä se on.
ehkä muikeat saundit ja huvittavat musavideot + todella omaperäiset sanoitukset vielä siihen päälle
niin syntyy mukava kokonaisuus. olin kyllä kuullut Stam1na:a jo ennen kun tutustuin heidän musavideoihin.
viime keväästä asti vasta oikeastaan aloin tutustumaan kyseiseen bändiin, ja viikottain sitä tulee kuunneltua.
ja tässä sitä ollaan. ihan offia tulee taas, koska en kuule tai kuuntele tällä hetkellä muuta kun tikittävää kelloa
seinällä. tik,tak. ja hyvät yöt ennenkun käki kukkuu.
Captain Beefheart : Grown So Ugly
Asa & Jätkäjätkät: Sanat Ei Tehnyt Tätä Laulua (live)
nyt I-OCTANE - STUDY YUH FRIEND {MELODIES RIDDIM} - ZJ LIQUID PROD [SEPT 2010].
Teräsbetoni - Metalliolut
youtube.com/user/SakaraRecor … W7MfqA-sDE
palikka suosittelee kaikille. vähentää elinaikaa n.4min.
Turo’s Hevi Gee - Shellin Baariin
Rammstein (et “Berloga Girls”) - Moskau
Lahjakkaita .
Rammstein - Stripped (Live, Nimes, 2005)
Rammstein - Pet Sematary (Live, hyvä aksentti)
Darkthrone:Transilvanian Hunger