Mitä musiikkia kuuntelet juuri nyt?

Black Betty:

youtube.com/watch?v=lMLnDuzgkjo
youtube.com/watch?v=OpTQGRi8ZTk

Michael Jackson

They Don’t Care About Us
youtube.com/watch?v=latLyAI_ … re=related

Balck or white
youtube.com/watch?v=tyBs6-cm … re=related

Bad
youtube.com/watch?v=MFcFsVJ0 … re=related

Beat it
youtube.com/watch?v=ZkGOiS75 … re=related

Edit: Michael voimainsa päivinä… :slight_smile:
youtube.com/watch?v=l9lq8oaK … re=related

Yksityiselämästä paras olla sanomatta mitään, mutta hyvä michaeli kyllä oli omassa lajissaan.

Joo kuunnellu koko päivän Michael Jacksonia. :slight_smile: Helvetin hyvää musiikkiahan se teki. Ja se yksityiselämä tekee siitä vielä kiehtovamman hahmon, vieraantunein ja friikein muusikko ketä tiedän. Toi jätkä jää kyllä ihmisten mieleen. Ja parhain tanssija jonka minä tiedän.

^
Joo. Tää on muuten kyllä yksi parhaista videoista evvverrrrr…

youtube.com/watch?v=_Wy5qTeHqms

Michael teki sen verran hienon uran ja oli muutenkin mielenkiintoinen hahmo että se ansaitsee tulla huomioiduksi. Jotenki vaan vee-ituttaa aina kun jotain tollaista superlahjakkuutta aletaan pitää friikkinä vaikkei se välttämättä oikeasti ollut ollenkaan niin friikki ku kuvitellaan. Eihän sitäkään tiedä millainen tavis sieltä julkisuuskuvan takaa löytyi. Se “friikkiys” on suuren yleisön ja median aikaansaamaa. Se ettei suuri yleisö näe omaa osuuttaan jonkun “frikkiydessä” on hieman suppeakatseista (tää ei nyt mitenkään sulle, mutta ihan yleisesti).

Sama ton britneyn kohalla nykyään. Siis ensin se ajamalla ajetaan hulluuden partaalle ja ku sen pää hajoilee ni sit pällistellään kuinka outo sekin on. Ihan niinku se “outous” olisi siinä ihmisessä itsessään. Suuren yleisön vaikutus sivuutetaan. :unamused: Suuri yleisö toimii samoin ku idiootti joka menee lyömään toista nenään, ja sen jälkeen toteaa että sillä toisella on selvästi henkilökohtaisia ongelmia koska sen nenästä tulee verta. Ettei niinku nähdä mitään yhteyttä omien tekojen, ja toisen nenämurtuman välillä. :unamused:

Täs on muuten britneyn ja michaelin yhteisesiintyminen:
youtube.com/watch?v=kOG8lwvV … PL&index=1

No joo taas tuli metafora päivän tarpeiks. Ainii ja sit piti sanoa että enpä oo koskaan edes huomannut miten heiveröinen ja laiha toi michael oli! Sehän on ihan tikku- ukko ton britneyn rinnalla. :open_mouth:

Burial - U Hurt Me
youtube.com/watch?v=5yDSEBwIfsA&fmt=18

En oo tota kuullut, mutta sen sanon että Mos Def on rapin kuningas vaikkei ikinä oo menny mukaan mihinkään kaupalliseen. Kattokaa vaikka sen freestyleä youtubesta, kukaan näistä vitun eminemeistä ei pääse lähellekkään…

uuden ajan avaruususkonto - inseminaatio intentio

youtube.com/watch?v=gvZSdP9xgLk

adebizi & konna - tähän asti opittua

youtube.com/watch?v=-fRa9MsS … re=related

Okei… Juu hyvä on kipale! Tosin mä vast kans kuulin ton biisin hetki sitte, ku oon alkanu
perehtyy paremmin tuohon massive attack:iin.

Ja fiitistä en tiedä, mut hyvin kuulostais sopivan tuo riimitteliä tohon. ‘niinku nenä päähän’.

:slight_smile:

sarantis - meditate

youtube.com/watch?v=8BwJW6JKY4c

^Massive attack on hyvä!

Nyt fiilisten mukaan tää biisi:

Ritarikunta - Mä En Jaksa
youtube.com/watch?v=9dT10cDP7mU

Kuba - Be Love

Brutal Attack: Farewell Ian Stuart:
youtube.com/watch?v=gq6e7tzMSKo

Ritarikunta - Mä En Jaksa
youtube.com/watch?v=9dT10cDP7mU

sanasta sanaan.

jontti & shaka - päiväni murmelina

youtube.com/watch?v=_ro-7ljy … re=related

Judee Sill - aivan loistava biisintekijä ja liian vähän saanut huomiota osakseen.

pyhimys - tuhansien murheellisten lainien maa

youtube.com/watch?v=4mTJEeLUe6M

:laughing: :laughing: :laughing:

jukka poika ja kompostikopla - siviiliuhri

youtube.com/watch?v=avjrYP1FdUw

irwin goodman - ei tippa tapa

youtube.com/watch?v=leSS06OhXDI

Dr.Dre - Been There Done That

Loistokipale :sunglasses: