Ei oo Pekka Pohjolan soolotuotantoo koskaan tullu kuunneltuu mut Wigwamin Being on mahtava kun sen sai pitkän ajan kuluessa avautumaan. Mistä suosittelisit alottamaan tutustumisen?
Ritarikuntaa taas vaihteeksi…
Uniklubia
Hieno biisi!
Vermeth - The Black Legions
Steen1 - Se Tunne Jolla Ei Ole Nimeä
Amy Winehouse - Back to Black
Ei suotta mahtava ääni & kpl.
Tääl kans yks joka tykkää Winehousesta. Toivottavasti se ei kuole vielä.
McCarthy: Banking, Violence and the Inner Life Today -albumi.
Tätä bändiä ei taida moni tietääkään ja se on harmi, sillä näillä pojilla oli aika lailla omalaatuinen asenne/agenda. Musiikki on kohtuullisen kevyttä ja miellyttävän kuuloista kitarapoppia kahdeksankymmentäluvun loppupuolelta. No, elämä ei ole reilua ja tämän(kin) bändin taru loppui lyhyeen.
Tässä vielä enemmän tietoa McCarthystä, jos jollain on tarpeeksi kiinnostusta ja keskittymiskykyä: http://sances.info/mccarthy/about.htm.
Loop on jotenkin tuttu; pitäisi kyllä ottaa paremmin haltuun. Toista en tunne. Ja ehkäpä toi nimimerkki yrittää tuoda hieman androgyynisempää puolta itsestäni ilmi. Toisaalta se voisi olla myös “puputtamista” eli jotain provokatiivista läksytystä, mutta en mä kyllä taida käyttäytyä niin - ainakaan täällä. Sellaisia kirjoittajia on jo aivan tarpeeksi. Ja kiitos huomiostasi!
Cypress Hill - Another Body Drops
TÄTÄ!!!Vittu mitää musaa tykkään tästä videosta kans.varsinki snoop on ollu mun musaa semmoset 13v
youtube.com/watch?v=Ya9B9twkNNM
youtube.com/watch?v=wh3doJZF6gw
50 Cent- Hustlers Ambition - 50 Centin paras biisi… jos joku ei tiiä nii get rich or die tryin leffan lopus vetää tän biisin.
oletteko tarrkakorvaiset huomanneet muuten että v*itun mp3 saa musiikin kuulostamaan siltä kuin musiikkia kuuntelisi pilvessä?
En mä ainakaan.
Minusta 128 kbit/s -tiedonsiirtonopeudella koodatut ämppäritiedostot voi vielä helpohkosti erottaa alkuperäisistä äänitteistä, mutta 192 kbit/s on ollut aivan riittävä “laatu” omiin tarpeisiin/omille korville.
asiasta toiseen. minua kyrsii ihan tavattoman paljon se, etten pääse katsomaan downin keikkaa tampereelle tai stadiin kun ei ole yöpaikkaa. perkele, olen ollut ihan vouhkona yhtyeeseen pian 13v. ja olisihan se piru koettava, mutta ei voi mitään, ei ole rahaakaan. ja taitaa olla ainoalaatuinen keikka, kuten lou reedin unohtumaton keikka. tai kraftwerkin ja massive attackin seinäjoella.
No voi, harmillista tuollainen. Ja nyt soi Orbitalin toinen levy, ruskeakantinen siis. Jotenkin sopivaa valmistautua illan rientoihin vanhalla teknolla: varsinkin ambientmaisuudessan “Halcyon + On + On” on oikein hieno biisi.
Kaaos - Kytät on natsisikoja
Metalucifer - Heavy metal hunter part I
youtube.com/watch?v=Ae8fbQy_ … re=related
Hienoo hienoo musaaaa…
Vinnie Moore - Morningstar
Ismo Alanko - Vittu kun vituttaa
Satyricon - Hvite Krists Død