Mitä musiikkia kuuntelet juuri nyt?

Marilyn Manson - Deformography

Vanha kunnon Dio - Sign of the southern cross

Devildriver - End of the line

Darkthrone - Transilvanian Hunger

Ah. Siltä ajalta jolloin ilmaisulta “true Norwegian black metal” saattoi tosiaan odottaa jotakin loistavaa.

Ai ai, mul ois tossa Satyricon & Darkthrone - Live In Wacken - Backstage - 2004…GRRR

Hmm? Onko hyvä meininki tuossa? Satyriconin olen yhdesti nähnyt (Turussa Klubilla) ja oli hirmuinen pettymys (kun IMO noiden viimeinen hyvä levy oli Nemesis Divina …ja sitten vielä kovasti odottamani Black Dawn ei edes soittanut :frowning:), Darkthrone sentään jatkaa hyvässä mielessä vanhalla linjallaan.

Öö perkele oli huippu kuvanlaatu mut EI ÄÄNTÄ…just nääs katoin sen…Se niitten kait uus sinkku k.i.n.g on mun mielestä helvetin hyvä, siis Satyriconin…Joo kyl ne aikasemmat levyt vähän kaikilla on parhaimpia, alkaa Norwegian äijillekki tulla ikää ei jaksa enää kirkkoja poltella paitsi et kuulin et Satyriconin laulajal on jotain raiskaussyytteitä yms :slight_smile:

Jos muistan oikein (mikä taas sitten onkin aika sattumanvaraista), niin Satyr itse ei olisi ketään raiskannut vaan pari sessiojäsentä jotka pysyvästi vaikuttavat Keep of Kalessin-nimisessä norjalaisessa mustametallibändissä.

Paitsi että raiskaus on yleisesti ottaen aika suunnattoman iljettävä ja saastainen rikos niin luulisi nyt perkele soikoon rokkitähden saavan pimperoa ihan vapaaehtoisestikin. Että tuota. Pölvästit.

Ja palatakseni skenejuoruilun suolta takaisin musiikkiin, niin:

Impaled Nazarene - Vitutuksen Multihuipennus

the pharcyde - otha fish

Impaled Nazarene - The Oath of the Goat

Syystä tai toisesta biisien suomentaminen on välillä äärimmäisen hauskaa ja minulla on liikaa vapaa-aikaa joten:

Vuohen Vala

Minä olen vannonut Vuohen valan
Olen vuotanut verta valani vuoksi
Minä olen ollut tuntemattomassa valtakunnassa
Minä olen vannonut Vuohen valan
Ikuinen vala, jota en milloinkaan petä
Sillä minä olen juonut, minä olen juonut jumalten spermaa ja verta
Minun sieluni on raiskattu, Kannan Pedon merkkiä
Sisälläni palaa musta tuli enkä minä koskaan petä …Valaani.
Minut on polttomerkitty, Minulla on voima
Minulla on näky Uudesta Maailmanjärjestyksestä
Aika on tullut kutsua pedot
Uudelleenkirjoittaa historiaa, kohti Viimeistä Maailmanlopun Sotaa
Pakottaa siat maksamaan, Maksamaan säälittävillä hengillään
Luoda elitistinen maailma, sillä meille on annettu voima
Meillä on voima
Me olemme jumalat, kaikista voimakkaimmat
Ja me tulemme tuhoamaan
Me tulemme hävittämään
Me tulemme häpäisemään
Sillä meillä on voima
Me seisomme korkeimmalla, kaikista voimakkaimmat
Ja me tulemme hallitsemaan maailmaa kuten se olisi pitänyt tehdä
(Joten vittu kuole!)

Alpha Blondy -Coco de rasta

Turmion kätilöt - Pimeyden morsian

Sir elwoodin hiljaiset värit - elisa

Mallory, kiitti… kuuntelit äsken SEHViä ja mä muistin jälleen tsekata, onko Tavan heinäkuun keikan liput jo myynnissä… on… hankin omani just… kiitoskiitoskiitos muistutuksesta!

Mulla soi Metallican Turn the Page ja harmittaa pirusti kun en enää saanut pilettiä Tallinnan ensi viikon keikalle! Yäää.

Helle Aalto - Inspis

Joten tsekkaa tää shitti mikserist. www.mikseri.net
(toivottavasti saa mainostaa)

Nightwish-Bare grace misery

Satyricon - The dawn of new age

Eipä mitään,mukava aiheuttaa vaikka sitten tietämättäänkin jotain hyvää edes joskus jollekkin…:slight_smile:

Zen cafe-surullinen aina

ja nyt soi jo amorphis-house of sleep

stna kun netti takkuilee,piti viime yön aikana saada korjattua kuulemma mut aika vituiks menneeltä vieläki vaikuttaa.

irina-vahva

Down - Landing on the Mountains of Meggido.Tiistaina keikka! :sunglasses: