Että kannabis tulisi lailliseksi Suomessa.
Yllättävän vaikee kysymys… Että pysyis terveenä :mrgreen: Ei tulis mitää vammoja, että vois treenata ja tietty muutenkin, ettei mitään vakavaa sairautta pääsis tuleen. Että saisin taas jotai suomennettavaa. Muuttuis rahatilanneki paremmaks Joo kumppanista voin haaveilla, mut välillä tuntuu, että ehkä mun kohtaloni vaan on elää yksin… Että kaveritki pysyis suht kunnos. Että jaksaisin olla sinnikkäämpi, enkä lannistuis niin helpolla.
siitä et sais vapaasti poltella perkuleen psykiatric ward vaan määrännyt seulat koska määritlty psykoosi…haaveilen siitä että mulla olisi pätevää näyttöä niille niin että suhtautuisi poltteluuni sallivasti
haaveilen että tulevat laskut olisivat helpot(ei kyllä tällä tahdilla)kun ei saa ottaa mitään tasottavaa…
ja edelleen haaveilen siitä että löytys joku ihana mies rinnalle elelemään…
Löysinhän mä taas nää 2 haavetta. Mä haluisin saada rahaa ja rohkeutta kasaan sen verran, että voisin käydä kahdes maas E-Euroopas,mis on ystäviä,jotka aina kutsuu. Rakkaimpia ystäviäni,toki heitä on täälki. Mut toinen asuu Atlantin rannikol,toinen Välimeren… Meri… Mä en ole koskaan nähny valtamerta…
en mistään… en edes enään siitä että löytäsin ihanan miehen rinnalleni ku niin ei tule koskaan käymään…
Miss_jj. Sun viestit on hyvin pessimistisiä,minkä tajuu,kun tilantees on vaikea ja ristiriitanen. Elä hermostu,kun otan kantaa, vaik mun tilanne ei ole yhtä hankala,tai just sama. Tosin en ny sanois helpokskaa: oon psyykkisen sairauden takia sairaseläkkeel, ja on monia uuvuttavia oirei ja kai mä häpeenki niitä. Tiedän,et bentsot oikein käytettynä auttais,mut kun en pysty. Emmä jaksa aina lannistumisen hetkinä toivoa,et tilanne muuttuis, ja yksin olen ollu vuosia,vaik kaipaan rakkautta ja rakastamista. Mut en heitä pyyhet kehään,vaik joskus toivottomas olos kysyn,ett jatkuuks kaikki samanlaisena loppuun asti. On ollu hyväksikäyttöä,oikeuksien rikkomista ja vaik mitä,mut ei kaikki ihmiset niin käyttäydy! Ja mul raitistuminen on antanu t o i v o a. Kerran soitin vakavasti sairaal pyörätuolis oleval sukulaisel - siis kerran,en tietenkään alvariinsa soittele kyseisel ihmisel itkeäkseni asioitani - ja lopulta tulin kertoneeksi omista ongelmistanikin. Hän on tosi skarppi tyyppi ja sano 2 asiaa. 1. Hyvä kun kerroit,salailuun menee tuhottomasti energiaa,eikä se asia ole vähemmän tosi, vaik sä salaisit sen. 2. H a l u a t k o sä muutosta…? Kiinnostaisko sua toi Alexandran idis Kuivurikeskusteluun osallistumisesta? Ei sun tarvi sinne tullessas tietää,mitä sä haluat,mut vaikuttaa kyl siltä,että olet kahden vaiheil… Tää on vaan idis,jos se hyödyttäis sua. Monen elämä o n muuttunu K.huonekeskustelun aikana… ? Voimaa päätöksentekoon,päädyit sit kumpaan vaan… Tärkeetä on tehdä tietoisia päätöksiä,mä uskon,ettei ajelehdi…
omasta koirasta
haaveilen elämästä ilman alkoholia, ja ilman tupakkaa
En enää mistään. Turhaa hulluutta mistä saa vaan kärsiä kun aina joutuu pettymään. Parempi näin.
No elekää työ haaveettomat haaveilkn yhtikäs mistää, jos paras mitä työ keksittä o nykkyisyys. Pettymys k u u l u u elämään! Kylä minä oon osani siitä saanunna ja ihan kiitettävästi. Mut silti jaksan ja uskallan toivoa. Esim.että pääsisin jo pikkuhilijaa treenailemmaa,v*tuttaa ku jää taas jäläkkee. Olipa iso huoli Joo ja että joku päivä joku kiva immeinen vuan ossuup tielle. Ei rakkaus aina mukavata ole, mut “what did you expect?”
Pessimisti ei pety.
Haaveilen ehkä maailmanlopusta tahi sitten vain siitä,
että elämä pysyis koko ajan samana paskana, eli ei tulis pettymyksiä.
Mie mieluuhmin otan sen pethymyksen ko elän suojasa koko elähmän, jothei millonkhan tee kipiää. Kylläpä net hyvät hetket sen tulevan pethymyksen korvaavat. Jollei nyt aivan hirviästä teosta puhuta. Eikö? T. “Itsellinen sinkkunainen, jo viidettä vuotta [pol.korr.ilmaus]”
Juu tasapaino ja rauha ois tervetulleita. Että olis joku raja tähän maailmaan,ettei tarvis aina reagoida,ettei se pääsis ohjaan tunteita tai toimintaa liikaa. Ja sit “toisaaltaosio”. V o i s k o olla nii,ett ihminen,joka tuntee ja kokee voimakkaasti, ja uskaltaa tehdä niin, vois saada elämäst enemmän? Ja tämä oli oikeesti kysymys! Eihän sitä toisen kokemuksen sisään pääse ja vaik perustunteet on ihmisil samat, voiks niiden voimas olla eroa? Esim.johtuukohan mun just ny tuntemat kylmät väreet Kate Bushin biisistä “Wuthering Heights” vai kenties siit ett kuume nousee. Mä veikkaan ekaa Joku tietämätön väitti k.o.laulajaa “yhden biisin ihmeeks”,p.marjat! Pidän koko levystä enkä i k i n ä kyllästy, vaik taukoja kuunteluun tuleeki. Ugh! Olen puhunut
pp : kiitos kannustuksesta ja olen nyt saanut kirjotusoikeudet kuivaushuoneeseen.
nyt elellään 4 päivää ilman ja kiikun kaakun mennään… mutta siihenkin haetaan koko ajan ratkaisua
nyt haaveilen vain pienestä asunnosta joka toivottavasti kodiksi minulle muuttuisi…
Haaveilen työkokeilu paikasta ja se selviää (jos mies selviää) ensvkolla saanko sen. Täytynee taas vähän skarpata.
Ja sit haaveilen yhdestä pienestä reseptistä joka tekis mut työkuntoseks samalla ku joudun luopumaan alkoholista.
Tai voihan sitä silti vkonloppusin ottaa mut reseptille on ehto ja se ehto sitoo mut vähentämään päivittäistä käyttöä.
Koskee myös pilveä ja ylimmääräisiä turhia pillereitä.
Mulla ku tuppaa toi masennus pahentua syksysin ni siks en haluu jäädä tuleen makaamaan vaa lähtee tekee jotain
järkevää ja kehittävää. Eli kun mukana ei oo minkään tahon patistusta tai muutakaan ni on mukavampi tehdä asioita
joista voi vain hyötyä omatoimisesti. Ensviikolla on siis lääkäri. Toiv ymmärtää sen et mul tosiaan on ollu täs tät oheis-
käyttöä ja senhän se näkee jo seuloista. Mukavempihan se olis et siel näkyis yks aine (ja sekin lääkärin määrämä) ku
useampi aine jotka sitten on hommattu randomisti vaikkapa mustasta pörssistä.
mun pitäis varmaan ottaa palikasta esimerkkiä,
mulla ois nimittäin työkokeilupaikka valmiina,
kävin tutustumassa ja oli ihan jees…kai.
mutta min päätin, että
parempi jäädä vaan kotiin masentelemaan
ja pysyttelemään ihmisiltä piilossa…
maistuisi hyvä viina ilman alkoholia!
Haaveilen selvemmästä tulevaisuudesta, että jaksaisi elää ilman, että aina pitää pää olla sekaisin. Olisi myös ihanaa, jos terveys paranisi ja pääsisin töihin. Kyllä tässä kai vähän parempaan suuntaa mennään, vaikkakin hitaasti.
Niin ja olishan sitä saada aikaan kunnollinen parisuhdekin, kun on nuo ihmissuhteet menneet metsään päihdeiden takia…
siitä…