minkä elokuvan katsoit viimeksi?

Tappajahain puolikas.
Mä haluisin kattoo sen Hurjapäät kolmosen ja sit ton uuden Pirateksen ja Matti on kans ehdoton kunhan se tulee vuokraamoihin.

Sanja :unamused:

the devil’s rejects.

oli ihan hyvä.

katottiin myös pillow book, joka on yks mun kaikkien aikojen lemppareista. ^^

ai niin olin ihan unohtaunut että nuo Greenawayn leffat pitää katsoa uudestaan, ihan kaikki, ne ovat aiwan parhaita!! Muistaakseni se ‘Drowning by numbers’ oli mun lempi…
Sit mä rakastan se Amelie- ohjaajan vanhempia pätkiä.
Täytyypä viettää joku leffaviikko sitten kun ne kauniit ilmat loppuu…

Mökillä tuli tsuumailtua Pirates of the Caribbean -Mustan helmen kirous. Olihan se ihan viihdyttävä pläjäys, varsinkin jos sattuu tykkäilemään merirosvoista <3 Pitänee mennä katsastamaan se kakkos-osakin jos se on kerta isompi, hienompi ja muutenkin mahtavampi. -Ainakin tekijöidensä mielestä… :unamused:

yleensä noi ‘isommat ja hienommat ja paremmat’ jatko-osat on aivan paskoja, ku niihin on vaan lisätty vähän enemmän räjähdyksiä ja äksöniä ja tissejä, ni heti tulee muka parempi leffa :laughing:

ykkönen oli kyllä loistava. jack sparrow on ihana! <3

Joh hahmona Jack Sparrow on loistava mutta muuten se oli vähän lässyn lässyä. :smiley: :smiley: Huomasin yhden kiinostavan kohdan siinä yhdessä laivakohtauksessa oli jääny alumiiniset tikapuut taustalle :smiley: ohjaajan mokia.

Tuli toi Piina kopastua tänä iltana. En ollu muutamaan vuoteen nähny sitä ja tuntu edelleen yhtä pahalta siinä kohdassa varsinkin kun se akka lyö sen äijän nilkat paskaks. Hyi saatana, kuvottavia kohtauksia, mut hyvin se muija esittää sen roolinsa!

Utopistinen oli Caribbean…Piina ruletti, Stephen King is best, joka tajuaa, hokaa vaik mitä tuntteiaa. Soon kingin paraas se autojutska kirrjaana ja elikuvanna. :smiling_imp:

Piina, kirja paaallljjooon parempi :wink: ja sitä ennen The Libertine.

Saw II

Viime yönä ku oli “suht” herkistyny olo niin kattosin Ikuisesti sinun.

yks kaikkien aikojen paskimmista leffoista on sit muuten alone in the dark :smiley:
tai siis oikeestaan aika hysteerinen, sitä ei olla voitu tehdä tosissaan.
luultavasti se on vaan tehtykki ihan vitun paskaks leffaks, mitä savupäät voi nauraa katketakseen, veikkaisin. vaikkei mekään kyllä sit jaksettu kattoo sitä ees loppuun asti…

three. aika huono, mut hyvät tissit vilkkuu. (niitäki piti kyl venaa aika pitkään enneku ne tuli oikein esille :smiley:)

sit katottiin eilen pump up the volume - konemusiikkin historiassa klassikko. heh. mut ku ei tota slateria pysty ottaan kauheen tosissaan sen alone in the darkin jälkeen :laughing:

Toi piina odottaa katsojaa nauhalla.Olen sen joskun nähnyt mutten muista tarkkaan.Tänäänköhän katsos vai huomenna?

Onks hyvä? Entä ykkönen?

Saw kakkonen kiinnostaa siinä mieles, että ostin kaverille sen(sain naamarinkin kaupanpäälle). Onko hyvä ja mimmosta kauhua: Superpelottavaa, örkkikauhua vai parodiakauhua?

Final Fantasy VII:Advent children

Hyvä animoitu leffa, josta ei kylläkään varmaan tykkää jossei tykkää itse tuosta pelistä .

Eilen tuli Neloselta joku ihan vitun loistava leffa; Groove - Viikonlopun valtiaat. Se kerto jostain jengistä mitkä järjesti kunnon konemusa-pippaloita ja sekoili kaikkee. Kerrankin oli sellanen todenmukainen “huume-leffa”, ei mitään valistusta, tms. vaan näytettiin miten asiat “oikeesti” menee. Sattuks kukaan kattoo?

Poikkeen. :laughing:

Jeh, tuttu oli meno. :sunglasses:

Nyt tuli mulki kahesti, on toisillakii, misthän toi johtuu?

On hyvä, ykkönen oli ehkä himpun verran parempi mielestäni…