minkä elokuvan katsoit viimeksi?

Poliisiopisto 5, ku ne o sie miamis. Vittu se Jones o vähä helmi :smiley: :smiley:

en muista edes mitä oon viimeiks kattonut, mut Transamerica tuli mieleen, se on hyvä!! Kaikin puolin Hyvä! Heti kun saan rahaa ostan omaksi Broken Flowersin, se ihan yks parhaista ikinä. Ja se musa

Mä en muista millon viimeks katoin leffan :confused:
Oisko ollu SAW.

Salton Sea :exclamation: Täydellinen leffa! “Takakansi tekstistä” ei oikeen saa mitään selkoo mut on oikeesti hyvä, loistava juoni eikä oo mitää pinnallista hollywood-shittiä ainakaan mun mielestä. (vaik siin onkin val kilmer) Suosittelen katsomaan :slight_smile:

ai tuo pitääkin nähdä! hyvää kun muistutit, vuokraan sen seuraavaksi.

Mun lempaprit ovat, ei järjestyksessä : Viimeiseen hengenvetoon ( siis se alkuperäinen Godardin ) Magnolia, yks ihan parhaista, Reservoir dogs, Elämäni koirana, Tunnit, Hana-bi ja Kill billit, 5 vuodenaikaa, ja sit tää Brokeback mountain.

Mystery train ja pulp fiction kuuluu kans parhaimpiin, ja Bergmanin muutamat, ja kaikki Takeshi Kitanon leffat, ne ovat ihan loistavia Ja sittten vielä Million dollar hotel on ihan top tenissä myös. Ai niin ja Berliinin taivaan alla. Oisko siinä kaikki…? niin ja sit Broken flowers ja drugstore cowboy ovat kans aika kärjessä.

Ihan yks vaan on mahdoton sanoa. Siinä tapauksessa se oiskin se Viimeiseen hengenvetoon, koska ilman sitä, näitä muita tuskin olisi… :unamused:

Toi muuten kertoo pirinvetämisestä vaikkei siin takakannes mitää mainitakaa, iha hyvä leffa.

noitapiiri :smiley::D:D:D:D

holly2, magnolia oli kyl aivan loisto, varsinki se loppu ku sato sammakoita tai jotain. :smiley: meni vähän ohi se valitettavasti, olin aika huonossa hapessa. pitää kattoo joskus taas. :slight_smile:

Paluu paratiisin ja Lainakengissä!

se on ihan mun lempparileffa, joka kerta osuu johonkin todella syvälle, kun niihin kaikkiin hahmoihin voi samaistua jollain tasolla, se on kuin potku vatsaan se leffa. Eka kerta kun näin olin jossain horroksessa 2 pvä. Ihan mieletön. Ja tuo Tunnit on vähän samanlainen, siinä rupeen ihan alussa jo itkemään.

sama.

holly arvostaa mitä ilmeisemmin hyviä elokuvia, et oo mikään leffapaska. heeehe.

tykkäätkös muuten marilyn monroesta? oon miettiny et pitäis sellaset monroeputken, kattois kaikki parhaat. tai ainaki kesälesken ja kuinka miljonääri naidaan ja tietty herrat pitävät vaaleaverisistä. miljonäärissä ku on myös lauren bacall, ja se on kans niin ihana etten voi kestää.

eilen pakotin poikaystävän kattoon [size=150]yellow submarinen[/size]. eka sanoin sille, et se on sit semmonen juttu, et jos et tästä elokuvasta tykkää, ni mä en voi enää tykätä susta :laughing:
sit ennen ku koko elokuva alko, ni se märisi pitkään siitä, et kuinka se inhoo beatlesiä, ja miten se ei saleen voi tykätä siitä elokuvasta koska siinä soi kokoajan beatles (“no ihan sama ku kattois jotain vitun paskaa musikaalia!”) etc etc. sanoin vaan että nyt pää kiinni ja katot tän mun kans, koska tää on oikeesti hyvä, ja et voi sanoo noin vielä ku ei oo elokuva ees alkanu!

laitoin poikaystävän polttaan hitit älystä ja sit yellow submarine pyöriin. sit vähän ajan päästä poikaystävä oli vaan hiljaa ja kysy “hei mitä noi on vetäny?!?! tää on varmaan sellanen leffa, mikä KUULUU kattoo skutseissa”
hehe. pitäis kyl oikeesti joku kerta kattoo se jossain deeleissä. vois olla aika jännä kokemus.

mulla on vaan se et on niin vaikee kattoo koko elokuvaa ku siinä soi kaikki mun lempparit vaan kokoajan, ni menee kylmiä väreitä, eikä voi miettiä muuta ku et vittu, jätkät osas kyl vetää hyvin. (niin musiikkia ku mömmöjä xP)

beatles on parhautta. ja ehkä just siks en pysty käsittään ihmisiä jotka on oikeesti kuunnellu, siis KUUNNELLU beatlesiä, muttei pidä siitä. koska jos ei pidä siitä, ni sehän tarkottaa vaan ettei ymmärrä sitä niinku se pitäis ymmärtää. koska pakkohan on tykätä, jos on tajunnu kaikki pointit ja kuulee ihmisten (mut pääsääntösesti lennonin :wink:) nerouden jokasessa biisissä.
mut tää on tietty vaan MUN mielipide (eli väistämätön totuus :laughing:), vaikkakin kieltäydyn kuuntelemasta muita mielipiteitä, ymmärrän että niitäkin on. heehehe.

Marilynista oon tykännyt ihan pennusta :exclamation: Se oli lapsuuteni kohokohdat kun tuli Marilyn leffoja telkkarista. Mulla on laatikko täynnä marilyn kortteja ja pari kuvaa seinässä joita vaihdan aina välillä, nyt on pulleasta kaudesta bikinikuva ( kun mulla on itsellä niin läski olo ) sit on toinen alastonkuva laihalt kaudelta, eli just ennen kuolemaa, se on keittiön kaapin ovella, etten söis niin paljon.

Aattelin kanssa seuraavan proggiksena hankkia joku marilyn boksi, ja kattoo ne kaikki leffat, samoin kaikki Audrey Hepburn ( onkohan siinä toi b kirjan väärin…?? )
Mun mielestä marilyn olin ihanin siinä lopussa, kaunistui vaan vanhetessaan. mulla on aika monta kirjaakin hänestä, ja kuvakirjoja muutama.
Sit mä tykkään myös Jean Sebergistä, se oli ihana, mä olin kai teininä sen näköinen, tai mun äiti sanoo aina niin,mut enää en oo niin laiha, eikä niin lyhyttukkainen… ja sit mä tykkään Jeanne Moreau:sta esim Jules&Jim on ihan huippuleffa, senkin pitää hankkia.

ai b tykkää lauren bacallista…Hänestä mä en oo ikinä tykännyt, enkä Elizabeth Taylorista. Mutta se Veronica Lake oli ihan superihana! Mutta Marilyn ja Audrey Hepburn ovat kyllä ne ihanimmat.

emmäkä kyl tykkää elizabeth taylorista. yökkis.
ja jeanne moreau on ihana.

Jeanne Moreau tekee sen ettei pelota tulla vanhaksi! Se oli nuorena mun äidin näköinen,siis kun mutsi oli nuori, siksi kai oon siitä aina tykännyt.Ehkä.

Munkin suosikki on tuo Viimeiseen Hengenvetoon. Se on ainakin mun top 3:ssa. Ja Marilyn-sarjasta kävin talvella kattoo orionissa Sopeutumattomat, joka on mun top 10:ssä.

Viimeksi tuli tsekattua X-Men3! Aivan mahtava.

Chaos ja Constantin meni viime lauantaina.

Sanja :unamused:

Vuokrasin Deadringersin. Kerran näin telkusta loppua, kamaa ja mutanttinaisten gynekologisia instrumentteja, pakkohan tuon perusteella koko elokuva on nähtävä! Suosittelen.

The Long Goodbye. Ohjaaja Robert Altman. Pääosassa Elliot Gould. Vuodelta 1973. Vitun hyvä. Chandler rules! Lisäksi 70-luvun ajankuva. Jos olisin petervonbagh, suosittelisin. :wink: