^^/^ Mulle piri oli aivan vihoviimeinen masennuslääke
. Totta hemmetissä se hetkeksi kaikki huolet ja paskat fiilikset kadotti varsin tehokkaasti ja teki musta maailman onnellisimman ihmisen, mutta kun mulla lähti homma joka kerta lapasesta, niin sitten lopulta kaikki oli entistä enemmän päin helvettiä. Masentuneena stimut lähtivät lapasesta vielä railakkaammin, kuin parempivointisena, koska sitä yritti vain epätoivoisesti kiskoa aina uutta nousua ja eihän se niin onnistu ja sitten ei vain uskaltanut lopettaa, kun pelkäsi laskuja niin helvetisti.
Depresanttiturrutus taas benzojen liikakäytöllä, viinalla ja yleisellä sekakäytöllä teki sen, että sai itsensä toiseen tilaan, mikä oli vaihtelua siihen depispaskaan, mutta eipä se sekoilu liikoja oloa parantanut, vaan johti monesti aika itsetuhoiseen meininkiin ja sitä siltä pitkälti kai hakikin
.
Bupre oli mulle se toimiva lääke masennukseen, eli paransi mielialaa, keskittymis- ja toimintakykyä, piristi sopivasti, eikä pistänyt päätä sekaisin. Myöskään rasittavasta nousu-lasku -sahaamisesta ei sen kera tarvinnut kärsiä kunhan tavaraa riitti :mrgreen: . Lopetettuani bupren huomasin kyllä, että olihan se aika passivoivaa rompetta sitten lopulta, kun en ollut enää masentunut, mutta masentuneena sillä oli päinvastainen efekti, koska ilman jotakin kemiaa en olisi saanut itseäni sängynpohjalta ylös.
Sori offista ja asiaan: Mua kummastuttaa hieman, kun vedätte migreenilääkkeiden kyytipojaksi aina kofeiinia. Joo joo, tiedän kyllä, että se buustaa tulehduskipulääkkeiden ja parasetamolin vaikutusta ja siksi ymmärrän täysin, ettei tarvitse mitään hengenlähtöannoksia kiskoa noita, MUTTA itseäni kun ajattelen, niin jos mulla on jokin kipu, jonka vuoksi tarvitsen lepoa ihan sängyssä pitkällään, niin kofeiini häiritsee sitä varsin tehokkaasti ja olen ymmärtänyt, että migreenikohtauksen iskiessä todellakin on mentävä makaamaan pimeään silmät kiinni ja hiljaa. No, mä olen vähän yliherkkä tuollekin nössöstimulantille. Tiedän kyllä, että on ihmisiä, jotka juovat kahvia suunnilleen viimeisenä iltatoimenaan tai muuten eivät saa unta.