[Poistettu hehkutusta-Toimitus] olin yksin mökillä syksyllä ottamassa olutta ja oli yöllä säkki pimeää, söin joku 7 x 20mg tenoxia ja 450mg lyricaa nii hortoilin pitkin metsiä nii kauan että molskahin järveen… sitte lähin ettimään sitä mökkiä,oli hommaa ja hauskaa oli… luulin itseäni joksiki poppamieheksi ja hakkasin kahdella kapulalla tynnyriä varmaan 2 tuntia…yks suosikki lääkkeistä varsinki bentsojen kans, tulee sekoiltua, [Poistettu hehkutusta-Toimitus]
Kaatuilu. Oon kaatuillu 2 päivää putkeen ku kokeillu erillaisii kombotuksii tän [Poistettu hehkutusta-Toimitus]. Saa varmaan depotti tramalistaki lähes subun kaltasen.?
Miks näitä ilmoituksia tulee nykyään koko ajan? Jos kertoo esim. jonku lääkärin määräämän lääkkeen parantaneen elämänlaatua, onko se hehkutusta? Alkaa mennä vähän liian natsimeiningiksi tää sensuuri, vaikka en esim. em. viestin sisältöä tiedä, mutta toi hehkutus-sensuuri alkaa mennä jo överiksi… haloooo!!
Omakohtaisesti tuli kokeiltua tuota pregabaliinia(Lyrica) 3x300mg(ei kaikkea kerralla vaan kapseli per 1-2h) annoksella eräänä iltana. Mitään muuta en muista pohjille ottaneeni. Aluksi en huomannut mitään. Otti varmaan 30-60min ennenkuin huomasin ylipäänsä mitään vaikutuksia.
Sitten vaikutukset alkoivat melko yllättäen ja tuli vähän samankaltainen olo kuin olisi kännissä ollut. Kyseinen ilmiö johtunee siitä, että pregbaliini vaikuttaa aivoissa osittain samoihin kohteisiin kuin alkoholi, GABA-A & B reseptoreihin.
Jokatapauksessa koordinaatiokyky tuon pregbaliinin vaikutuksen alaisena heitti enemmän tai vähämmän… Kaikki ikäänkuin “keikkui” ja itsekin suorastaan hoipertelin jalkeilla ollessa. Muuten olo oli ihan hyvä, ahdistuksen tuo poisti mielestäni varsin tehokkaasti ja huomasin myös tulleeni astetta puheliaammaksi.
Kaiken kaikkiaan nuo yllämainitut vaikutukset kestivät joitakin tunteja vaikutusten alkamisesta. Vaikutusten loputtua en itse ainakaaan huomannut mitään “krapulaa”.
Jim Jonesille ja muille, ottakaa oppia Chronicista kuinka kirjoittaa hehkuttamatta! Jos on innokas vetää kännejä ni siitä vaan, ihan hyvät fiilikset ilm. saa; mä en oo näitä kokeillu. Tekstin pitää olla asiallista… Moni varmaan kokee puheliaisuuden ja koordinaation heikentymisen mukavana mutta tässä kirjoituksessa tekstin sävy on neutraali; ei hehkuttava. Sori Chronic et lainasin sun tekstin tähän, mut täs on muille teksti jossa on asiaa kuinka lääke vaikuttaa, ilman et siit ois mielettömät määrät hehkutusta! En usko plinkin toimituksen tätä tekstiä poistavan, koska täs on vaan vaikutuksia asiallisest, mut jos poistaa ni sit voi syytää natsisensuurista…
Kiitti kehuista Malibu…! Täytyy myöntää, että näin jopa vähän vaivaa tuon tekstin muotoiluun, jotta sitä ei tulkittaisi hehkutukseksi. Sillä tarkoitus olikin ninenomaan kirjoittaa asiallista tekstiä pregbaliinista, omiin kokemuksiin pohjautuen. Mutta ei kuitenkaan mitään hehkutusta, joka poistetaan lähes samantien by päihdelinkin toimitus…
Lääkkeenä toimii todella hyvin kipuihin yhdessä panacodin ym. kanssa. Lisäksi mieliala on noussut todella tehokkaasti sen jälkeen, kun noin kuukausi sitten aloitin
PS:
Kuinkahan pitkä väli pitäisi olla lääkkeen ottamisesta, jos olutta aikoo ottaa, että se ei vaikuttaisi Lyrican kanssa? Syön tällä hetkellä Lyricaa 75mg/2*vrk annoksella. Ainakaan vielä ei viitsisi alkoholin kanssa kombotella…
Ymmärrän pointtis, mutta olen vielä radikaalisti vapaamielisempi NETTI-SENSUURIN, ei muun “kontrolloidun ja lakien säätelemän” median sensuurista. Kyllä jokainen, joka näitä sivuja tosissaan lukee, tietää, että kaikkea internetin tietoa ei pidä ottaa todesta, kuten ei esim. Wikipediassa. Olisi eri asia, jos tälläistä keskustelua olisi jossain hevoshulun lahdessä tai koulukirjoissa. Enkä nyt tarkoita, että KAIKKI hehkutus tulisi sallia, ihmetyttää vaan miks esim. tässä topikissa niitä ilmoituksia onjoka viestis???
Esimerkiki erilaisten lääke-kombojen yhdistelmä on kielletty puheenaihe. Ei saa sanoa, että yhdistämällä kaksi eri lääkettä, ei molempia tarvitse ottaa yhtä paljon = riippuvuusriski molempiin aineeseen vähenee radikaalisti ym…
ÄÄÄhh, ei nyt saa pointtia esille, mutta kannatan sensuurin kynnyksen nostamista
No minulle ei vielä ole mainittavia haittavaikutuksia tullut, vaikka toistaiseksi kaikki tutut ovat sanoneet saaneensa vaikka mitä oireita. Seksin tappamisesta en vielä tiedä mitään, kun ei ole tilaisuutta. Sinäänsä vastakkainen sukupuoli vetää kyllä entiseen malliin puoleensa.
Ei se kyllä ole yksinäisellekään hyvä juttu, jos stondis heikkenee. Tytöt eivät varmaan suoranaisesti riemastu, jos äijällä ei seiso ja se lisää epävarmuutta. Zoloft aiheutti aikanaan mulla erektiovaikeuksia ja se kyllä kieltämättä vähän jännittää tässäkin lääkkeessä. Ei tekisi mieli tukea samaa lääkefirmaa vielä Viagroilla.
Eipä siis ilmeisesti kannata. Ei viitsi pistää kuuria poikki muutaman kaljan takia. Eikä nyt loppujen lopuksi ole kauheasti väliksikään.
Joo no sehän on nyt sanomattakin selvää, etten parasetamolin paskaa alkoholin kanssa ota. (Enkä kyllä kodeiiniakaan). Muutenkaan en viitsi viihteillä lääkkeillä, joita tarvitsen johonkin vaivaan. En kyllä pistä pahakseni, jos siitä hoidosta aiheutuu mielihyvää, mutten esim. käy ylittämään annoksia sen takia.
Nii, ja mä käytän tätä puhtaasti viihteilyyn, joten en osaa senkummemmi sen lääkinnällisist vaikutuksist sanoo. Vissiin jonku viikon nappaillu 300mg/vrk, enää ei toimi lähellekkään sillai ku viikko sitte, annoksen nosto tuskin viihteilyssä kannattaa koska silloin jään 99,9% varmuudella koukkuun, joten lopetan urani tähän ja anna muille latua…
Itse olen kaksi kertaa Lyricoita kokeillut. Molemmilla kerroilla piripäissäni ja molemmilla kerroilla otin 300mg. Ensimmäisellä kerralla tuli varsin hyvä olo. Lyrica vei pirin negatiivisia puolia (kireyttä, skitsoilua ym.) pois. Tuijotin viisi tuntia tietokoneen mediaplayerin visualisointeja ja olo oli todella euforinen. Muutenkin juttu luisti ja koin kombon erittäin hyväksi. Toisella kerralla menin katkolle valvotun yön jälkeen kombolla piri+Insomin x 10 ja Lyrica 300mg. Olo oli taas mahtava mutta kun laskujen aika tuli, ei ollut enää kivaa. Ei ollut itsari kaukana. Eräs kaverini kombotti viikkotolkulla buprea, bentsoja ja Lyricaa. Siitä tuli aika sietämätön kusipää. Yli-itsevarma ja muutenkin ylimielinen. Ja tällä kaverilla toleranssi Lyricaan nousi niin, että loppuajasta sitä meni jo ainakin 3000mg päivässä. Kaveri jäi aika yksin kusipäisyytensä takia. Muutama viikko myöhemmin sama tyyppi soitti, kuulosti selvältä joten en katkaissut puhelua. Oli kuulemma yliannostellut Lyricaa ym. ja lähes kuollut. Olen myös kuullut viimeaikoina, että Lyrica on paljon vaarallisempi mitä monet luulevat. Siihen voi kuolla ja siihen on kuollut. Joten olkaa varovaisia. Itse käytän enää lääkärin määräämiä aineita (korvaushoito), ja teen kaikkeni, etten sorru oheiskäyttöön. Lyricoita vaan tekee mieli vähän väliä. Mun mielestä ne on aika pirun koukuttavia kun niitä kombottaa oikein.
Eli eilen otin muutaman bissen ja parin kaljan jälkeen otin ensimmäistä kertaa lyricaa. Otin vaan 150mg ja odottelin että tapahtuuko mitään. Noin tunnin kuluttua alkoi jalka vipattaa ja tuli erittäin sosiaalinen olo.
Ahdistusta on ollut lähiaikoina aikalailla ja siihen toi lyrica kyllä auttoi.
Jossain vaiheessa iltaa kun oli juotu vähän lisää tuli mieleen että ottais vielä toisen 150mg mutta eipä tullut otettua.
Hetkittäin oli jopa hieman pirin kaltaisia viboja mutta ei tietysti läheskään yhtä voimakkaita.
Kipuja ei nyt ollut mutta kai se niihinkin auttaa ja itse en kyllä tollasella “viihdekäytöllä” huomannu mitään sivuvaikutuksia, tosin olihan toi annos melko pieni. Mutta kyllä itse aattelin ehdottaa lekurille jos sais näitä ahdistukseen kun ei vielä hirveetä benzokoukkua oo enkä sellasta myöskään haluis.
Käsittääkseni toi on sellanen lääke että aloitetaan pienillä annoksilla ja sit nostetaan annosta ja lopuks kun on esim 600mg/vrk on lääkkeestä ns. kadonnut viihdearvo
Toissapäivänä ja eilen otin aivan liikaa lyricoita ja olin välil ihan kuutamolla. pumppu hakkas helkutisti Siihen pääle viel bupree niin oli lähel ettei tarvinnu ampparia soittaa. No tänään päätinki etten enää syö niitä ollenkaan no ehkä joskus pari mut sit ihan tarpeeseen eli hermokipuihin jota aina välil on
En vaanedelleenkään ymmärrä miten lyricoista itsestään voi saada oloja. 4 liuskaa 150mg lyricaa ei tee mtiään, muita buustaa niin paljon että jos siihen päälle menee ottamaan mitään opiaatTIA, ALKOHLIA, BENTSOA jne. Kaikki buustautuu ja ilta on val is.
Eli kiva lääke buustina, mutta itsessään ihan arvoton. Ehkä siksi juuri määrätään niin pa.ljon.