Jos asia liittyy toisen foorumin sisäisiin asioihin, niin on toki asiallista keskustella niistää siellä eikä täällä. Tämä foorumi kun ei liity millään tuohon toiseen foorumiin.
Sori ku vuodatin tääl, mut halusin entiset asianomaisten mielipiteen…
Muuten oisin kysyny suoraan.
Toivottavasti tipi et oo vetäny herneitä nenään. Hyvää työtä sinä teet siellä foorumilla
Mut musta tuntuu et olisit vetäny herneet nenään siel toisellaki foorumilla-> siks anonymiteetti. jos et oo vielä selvittäny kuka olen.(varmasti olet sitä jotenki yrittäny saaha selville?)
Ku tiedän että tämä sulleki arka-aihe.
^Mulla on yllättävän suuret verkostot.
Draamaketju ylös… Ei vaan. Haemme foorumille uutta verta, sillä vanhat parrat ovat jauhaneet asiansa niin loppuun, että nyt tarvitaan lisää porukkaa, jotta saadaan hyviä keskusteluja aikaan. Rekkautuminen foorumille kestää vain hetken, mutta ylläpidon pitää aktivoida tunnukset, joten siihen menee vajaa vuorokausi, että niillä tunnuksilla sitten pääsee foorumille. Pyrin nyt aktivoimaan tunnuksia tarvittaessa aamuin-illoin.
Allasosasto on meidän vastine saunalle ja lääke/huume keskustelu on sitten aineet ja niiden haitat alueella. Tervetuloa keskustelemaan.
PS. Jos ei ole halua osallistua keskusteluun niin meille ei kannata rekata, koska nollapostaajat pistetään pihalle.
sinänsä ‘ketuttaa’ nostaa tää kettinki “ylös”, mutta kysymykseni kuuluu::
[b]- Miksi en pääse rekkautumaan “Teidän” foorumillenne!??
Oletteko Te Sielä jossain ‘ylempänä’ kun muut, että sinne ei kuka vaan
kelepaa…?? Lievästi sanottuna “Vituttaa” tuo teidän toiminta…
…Ja oi kyllä, olen lukenut rekkautumis ohjeet sen kymmenen kertaa että ei kyllä
pitäisi olla siitä kiinni… ja Ä- tai Ö on otettu huomioon rekkautumisyrityksissä!
Oisin voinu muutaman euron vaikka lahjottaaki sinne teille ylläpidolle vaivanpalkkaa
vaikkapa, mutta kovin on vaikiata, jos ette ota sinne mua ineen… Mä Haluun Ineen!!
Onko teillä sielä joku semmonen virtuaalinen pärstäkerroin, vai mikä on homman nimi…?
Viimeisin rekkautumisyritys on 08.12.2014 [/b]
Yleinen ja Julkinen Automaattinen Viesti Mailissa::>>>>>>>>
[i]Tervetuloa Tipin foorumi keskustelufoorumille
Käyttäjätunnuksesi on:
Salasanasi on xxxxxxxxxxxxxxxx
Käyttäjätunnus: ÄÖ-kxxxxxxxo
Käyttäjätunnuksesi on tällähetkellä suljettu ja sivuston ylläpitäjän täytyy
aktivoida ne ensin, ennen kuin voit kirjautua sisään. Saat toisen
ilmoituksen, kun tunnuksesi on käytössä.
Älä unohda salasanaasi, sillä se on salakirjoitettuna tietokannassamme,
emmekä voi sitä sieltä sinulle hakea. Mikäli unohdat salasanasi, voit
pyytää uutta käyttämällä samaa sähköpostiosoitetta, kuin rekisteröityessäsi
Kiitos rekisteröitymisestä.[/i]
Suuri KIITOS itsellenne, ja helvetin paskaa loppuelämää Teille Kaikille 'Sinne’
Miksi sun käyttäjätunnus olis tällä hetkellä suljettu? WTF? Ei siellä oikeasti käy enää kukaan, se on totuus. Kukaan ei kirjoita mitään. Mutta johan on kumma jos viimeisetkin käyttäjät suljetaan pois.
Ei oo ketään suljettu pois, ellei oo ite pyytäny. Yöllä jos rekkaa uutta nimee ni se hukkuu bottitulvaan, enkä nää nimimerkkiä, joten yöllä rekkaajat meneepi täysin hukkaan. Ja tyhjähän se paikka on. Tarvis paljon uutta innokasta sakkia, mut ilman päivitystä, se on vaikeeta ton bottitulvan takia. Oon kyl miettiny, et pitäiskö alkaa harkitseen sulkua, kun se maksaa kympin kuussa plus domain ja periaatteessa aivan turhaa. Ja minäkö nostaisin itteni jakkaralle… Sitä päivää odotellessa. Käyn tsekkaan mikä sun tila on.
Eli oon täälä silmät ristis lukenu aivan vituiks… Avasin ny parit varmaan sun tunnukset. Ei sit törttöillä sielä.
Ja jos rekkautuu tuonne, ni päivällä on paremmat mahkut päästä ohi bottitulvan. Ja tosiaan ääkköset isolla kehiin ni huomaan ku ne tulee mun kännykkään. Jonku vakkari täälä olijan pitäis tulla meijän tiimiin mukaan ja jos uusia tulijoita on ni uus ilmottaa tänne, et on rekannu ja täälä aktiivinen henkilö sit taas ilmottaa mulle, et avaa tunnus. Se ratkasis kirjautumisongelman…
Mikä ihme on tää foorumi, joka on nostettu 5 vuoden jälkeen framille? Aikoinaan muistelen lukeneeni jtn juttua aiheesta… Jotain kaunaa silloisen plinkin ylläpidon kanssa?
Iltalehden suoman julkisuuden vuoksi plinkki sai suurta huomioo perus kansalaisilta ja siitä nousi lisää kohua, kun ei-käyttäjät näki, et täälä saa puhua hUUUUmeista. No sensuuri lisäänty ja me käyttäjät päätettiin sillon, et lähetään sensuuria pakoon. 26.9 2008 sitten starttasi plinkkifoorumit, joka luotiin tämän jatkeeksi siinä ohella. Meillä on esim. allasosasto, pukuhuone (tosin pukkari suljettu käytöstä) ja sit on kokoontumisaula ja korvaushoidoille Ylellisyyshoidot, josta tuli alussa sanomista, ettei oo ylellisyyshoitoa, mut kyse on teemasta, ei rinnastuksesta. Sit on muutama muukin alue, osa jemmassa, kuten kuvat esimerkiks.
Alku oli hemmetin haasteellinen esim. siks, kun otin ylläpitoon kaverin, joka ei tajunnu, et ylläpito ei ole hallitsemista vaan se on vain foorumin pystyssäpitämistä ja kirjotellessa ollaan tavallisia kirjottajia, ei kuninkaallisia. Siinä sit tuli matsia ja lopulta heitin hänet kokonaan ulos hommasta. Tällöin myös foorumin nimi jäi minun nimiini, Tipin foorumiksi. Jossain vaiheessa sääntöongelmien vuoksi lähdettiin siirtämään foorumia ilmaisversiosta ja ilmaispalvelimelta webbihotelliin ja tällöin ostimme tuon kylläsejääkantaa.fi-osotteen. Saimme sponsorin, joka on rahottanut suurimman osan foorumin pystyssä olo ajasta.
Sitten alkoi tää roskabottiongelma, koska meitsi ei osaa päivittää foorumia uudempaan versioon. Siitä se alamäki sit alko, kun ei rekisteröinti enää ollu kovin helppoo. Mut me ollaan sensuurilta pikkasen höllempi mesta, mut jotta huumekauppa ei rehottais sielä, jouduimme kyllä muuttamaan sääntöjä hieman tarkemmiksi alun jälkeen. Mut sellanen kuuden vuoden historia meillä.
Mä voisin käytännössä toimia sellasena henkilönä kun on tunnarit teillekin ja mulla on sun meiliosoite. Tiedät varmaan kuka olen, vaikka olenkin täällä eri nimimerkillä. Ja vaikka et tietäisi, niin meiliä laittaessa, jos on uusia tulijoita niin ainakin selviäis. Haluatko ilmoituksen mielummin foorumin kautta ottamalla yhteyttä vai suoraan sähköpostitse?
Tänne rekkauduin aikanani, kun tuo foorumi meni niin hiljaiseksi.
Ja vaikka tuo foorumi olisikin hiljainen, niin haluaisin silti sinne ineen, koska siellä on silti sitä tietoa mielestäni kattavammin ja Sensuroimattomampana kuin täällä! Ja tiettyihin kysymyksiin löytyy täten realistisempia vastauksia, kun tipilän foorumissa ei sensuuri huuda, niin paljoa kun täällä P-linkissä tuskin saa kertoa edes miten esim. kannabis voi vaikuttaa, koska jos erehtyy kertomaan, että ko. yrtti voi tuottaa euphoriaa, niin sekin tulkitaan tääl että se on hehkutusta.
Toivoisin siis, että foorumin hiljaisuuden uhallakin haluaisin päästä kirjoitteleen sinne, mutta kun joku nyt jossain hyväksyisi tuon mun rekkautumispyynnön!
Kiitos, terkuin: akkilap78
Tipi !
Kiitos… voin alkaa tarvittaessa lahjoittaa joitakin euroja per/kk. ja jos muita innokkaita löytyy vielä mukaan, niin aina parempi…
Ja juu, ei ole todellakaan aikomusta tulla törttöileen yhtikäs mitään, päin vastoin, tulen sinne hörhöilemään nettiketin sääntöjä noudattaen!
Kiitos vielä, kirjoittelemisiiin …
Juu sopiihan tämä. Gmaili mulla kännykkään kilkattaa, eli se ja face on ne varmimat tavat saada meitsi nopeestikin kiinni.
Moi mä laitoin eilen jo Tipille pyynnön mutten muistanut sitä sun Tipilän nimimerkkiä, no kaivoin sen sieltä. Joten eiköhän Tipi tänään vastaa.
Aktivoin alkuperäisen tunnuksesi, palikka_
Jätkä on ollu foorumin neljäs jäsen! Tai no kolmas, jos mua ei perustajana lasketa.
Vieläkö sähköpostisi on sama? Kun sen tarvis toimia? Tunnus rekattu osotteella zik***0@gmail.com
Foorumi on nyt suljettu. Rahotus loppui useita kuukausia sitten ja lopulta olen nyt tilanteessa, jossa laskut ovat maksamatta ja verkkotunnuskin on mennyt jakoon, kun ei ollut varaa uusia sitä. Yritän saada maksettua wbbihotellin laskut, jotta kaikki data ei katoaisi lopullisesti. Eli jos joku osaa ja kykenee ottaa foorumin vastuulleen (vaatii uuden domainin ja taidot siirtää kamat webbihotellista omalle sivustolle, mikäli niitä siis voi sieltä siirrellä, kun en tiedä näistä hommista mitään. Foorumi on phpbb) niin foorumi on siis tarjolla. Tietenkään en voi ihan kelle vaan luovuttaa kyseistä foorumia, yksityisyys juttujen vuoksi, mutta jos joku vanha foorumilaisemme haluaa ja osaa tällaisen homman ottaa niin nyt se saattaa olla mahdollista. Tosin laskua on vielä ainakin 30€ maksettava, ennenkö pääsen tietoihin edes käsiksi, mutta kunhan saan sen maksettua ni sitten.