Lucrezia: Eipä mitään
. Mulla taisi olla vähän huono päivä eilen ja lääkitys turhankin hyvin kohdillaan(Liiat benzot kun tunnetusti voivat aiheuttaa kaikenmaailman aggressioiden puskemista ja asioiden tulkitsemista väärin ihan “huvikseenkin”), joten tulkitsin sen ihmettelysi jonakin irvailuna housuun kuseksijoille, olivatpa sitten känniläisiä tahi eivät. Kyllä mä silloin, kun olen kännissä housuuni pissannut, olen vallan hyvin tiedostanut, että nyt kusettaa ja pirusti ja pitäisi päästä vessaan/puskaan, mutta sitten olen sitä ennen ehtinyt horjahtaa, nauranut tmv. ja siinähän on sitten lorissut, enkä mitään ole voinut
. Mistään virtsankarkailusta en tosiaan yleensä kärsi, vaan olen pirunmoinen seurapiirirakko, mutta sopivassa tuiterissa ja kunnon kusihädässä on mullekin käynyt köpelösti, onneksi tosiaan vain pari kertaa. Kusilukko ei muuten välttämättä lopulta suojaa housuun kusemiselta, ts. jos/kun se yhtäkkiä laukeaa, niin silloin tuleekin kiire ja sitä tavaraa tulee kyllä paljon ja paineella
. Noista on kokemusta myös, mutta vessaan olen aina silloin ehtinyt ja ah, sitä helpotuksen tunnetta
.
Saanko muuten, Lucrezia, udella, mikä lääke sulla oli siihen liikakusemiseen aikoinaan, jos nyt edes muistat? Mulla kun oli tuossa opparivieroituksessani Minirin siihen, että sain edes yöt jotenkin nukuttua/levättyä, kun muuten olisin joutunut kusemaan pahimmillaan 5 min. välein
. Se kyllä toimi, mutta sitä ei huolinut ottaa, kuin yötä vasten, koska sen kanssa piti pitää 8 h tauko juomisessa, eli tyyliin lasillisen vettä sai juoda, jos aivan pakottava jano iski. Jos sen kanssa olisi juonut enemmänkin, se olisi huuhtonut liikaa natriumia kropasta ulos ja voinut olla vaarallista. Ajattelin vain, että sulla tuskin samanlaista lääkettä oli, jos se päiväkäyttöönkin oli tarkoitettu(?), koska eihän ihminen kaiken aikaa voi juomatta olla. Enää en onneksi tarvitse tuota lääkettä. Kyllä mulla vieläkin on “normaalia” enemmän(Mikä nyt sitten on normaalia, jos on tottunut olemaan oppareiden vaikutuksen alaisena?) kusemista, mutta yöunia se ei enää häiritse ja pystyn myös palloilemaan tuolla ulkomaailmassa useammankin tunnin putkeen ilman, että tarvitsee vähän väliä päästä kuselle. Lähinnä siis aamuun ajoittuu tuo liikakusemiseni, mutta ei kai siinä mitään kovin ihmeellistä ole, kun silloin juon eniten kahvia ja vettäkin, ja aamut ehdin kyllä juosta vessassa, kun yleensä mulla ei mitään hirveitä kiirelähtöjä ole.
No niin, Krapulapaska-ketju meni ihan offiksi, eli känni- ja reflakusemiseksi :mrgreen: .