Krapulapaska!

Ei hemmetti mikä topic! :laughing: Mä tuskin annan kovin järkevää kuvaa itsestäni, kun parvekkeella repeilen yksinäni tabletti toisessa ja rööki toisessa kädessä… Liekö syy topicissa vai minussa? :mrgreen:

Oonkohan ikinä nauranu yhtä makeesti kun tän topikin luettuani :smiley:

Ahhahhaaa !! :laughing:
Ei helvetti mikä aihe jakaa :smiley: :smiley:

Emmä housuihin paskonu vaan istuin pöntöllä niin tuli lujalla ainelllaa että lattiallekin pisaroita lensi. mut joo luonnollista tää on :smiley:

Kyllähän ne dokausputki darrat on tähän saakka lähtenyt ihan bentsoilla ja beeta - salpaajalla, kofeeinilla, ja loiventavilla. Mutta tokihan tiedän porukkaa jotka ovat tarvinnut sitten Haloperidolia siihen päälle - lisäksi.

Sori jos on typoja, dylektikko. :sunglasses:

^ Eivät benzot sentään krapulapaskaan auta, vaikka muutoin hyviä krapulalääkkeitä ovatkin. Vai auttavatko? Itselläni eivät ainakaan.

Ihmettelin, miksei Korkinkadottaja ole raportoinut mitään tähän ketjuun, mutta sitten muistin, että eihän sillä ole koskaan krapulaa :mrgreen: .

Mulla oli krapula viimeksi kesällä. Enkä kaipaa niitä aikoja! :wink:

Aiheeseen liittyen, mulla tulee “krapulapaska” nykyisin vain jos yliannostan beta-alaniinia. Ruokalusikallinen (=4x suositeltu annos) kyseistä bodari-troppia avaa vaikka umpisolmussa olevan suolen nollasta sataan, eli suosittelen jos kärsii ummetuksesta. Siis ihan kuin hanasta vettä tulisi, plöööööööööööööööööörrrrrrrrrrrr-drip-drip, okei! Ja sama sit vartin päästä uudestaan. Beta-alaniini onpi ehtaa Kodin Putkimiestä… :smiley:

Ihanaa, että Iso W jaksaa haikailla sofistikoituneen asiakirjoitteluni perään näinkin tärkeässä aiheessa. :stuck_out_tongue:

En vaan promilleissani ole vielä keksinyt mitään tarpeeksi hölmöä onelineria tähän topiciin. :blush:

Mutta kiitos kysymystä, paska lentää edelleen oikein hyvin. :sunglasses:

Ei helvetti :unamused: Teikäläisessä on vaan sellaista tiettyä Bukowskimaista charmia.

Eikö sulle tullut lainkaan krapulaa, paskalla tai ilman, siitä viimeisimmästä hengityskonekeikastasi? Kiitoksia vinkistä ummetuksen varalle, pidetään mielessä :smiley: . Nyt mulla ei tosin ole sitä ongelmaa. Ei ole krapulapaskakaan, vaan reflapaska :mrgreen: .

Mulla oli nähtävästi semmoinen “beyond hangover” -olo, eli ei sattunut kuin hengittäminen jonkinverran. Sekä tietysti se kun kiskottiin aamulla virtsakatetria pois. Muuten olotila oli ihan tosi jees, ja pääsin iltapäivällä jo pariksi tunniksi duuniin. Mä vähän tosin epäilen että saattoi olla bentsoja tippapullossa kumpaankin käteen. Oikein hyvä ja opettavainen kokemus oli, että miksi raakaa rommia ei vedellä kaksin käsin 30 tunnin paaston jälkeen tyhjään mahaan maanantai-iltapäivästä. Perjantai-ilta olisi ollut fiksumpi veto! :wink:

Elimäen tarkoitus -kirjan määritelmä sanalle Savio: “Krapulapaska, jonka mukana tulee jotain muuta.” :smiley:

Piti vähän kaivella, mutta ansaitseehan näin tärkeä topic noston. :slight_smile:

Minulla nimittäin tuli tänäaamuna jälleen kerran täyslaidallinen mehevää ja kauniinruskeaa sitä itseään. :sunglasses:

^ Korkkis hyvä, tämän ketjun aihe on krapulapaska, joten:

A) Sulla lienee taas putki päällä, joten tuskin sulla kovin pahaa krapulaa oli.

B) Mitäs ihmeellistä siinä on, jos paskoit normaalia paskaa? Eikö tähän ketjuun olisi tarkoitus postata hieman jännittävämpiä krapulapaskakokemuksia?

Rouva Saunamestari,

Nöyrä palvelijasi ainoastaan jälleen kerran rehvastelee ryyppykunnollaan ja käyttösuosittelee. :laughing:

Ihan kuin kirjoitteluissani olisi joskus jotain muuta sisältöä ollutkaan. :blush:

Hei

Sellainen paska on mukava kun huljahtaa ulos kuin kala kädestä. Kun pyyhkii takapuolen, niin paperin voisi vaikka laitta takaisin telineeseen. On ihan puhdas. Joskus tulee taas sellainen että pitää pyyhkiä loputtomasti ja aina on paperi paskatöhnässä. Niin kauan että suuttuu. Aina vaan saa rullata lisää paperia ja tuntuu että on sama kuin olisi vasta aloittanut.

^Ei näille Tulkun jutuille voi kun nauraa… :laughing:
Vaikka ei täs ole paljon hymyilyttäny tänään, mut tähän repesin ku yksikseni täs lueskelin… Hyvä Tulkku :sunglasses: :wink:

“Huljahtaa ulos kuin kala kädesta” :laughing:

Minä kävin juuri vääntämässä hemmetinmoisen krapulapaskan. Hyvin keventävä ja muutenkin ihan jees kokemus, lukuunottamatta sitä kammottavaa haudantakaislöyhkää :angry: :mrgreen: :laughing: . Tuollaista “huljahtaa ulos, kuin kala kädestä” -ilmiötä en huomannut, mutta ehken vain tajua/osaa :confused: .

.

^ Minä olen muutamia kertoja eläissäni paskonut pikimustaa paskaa ja se väri johtui kaiketi juuri suolistosta vuotavasta verestä, koska en ollut tuolloin syönyt lakritsia, mustikoita tmv. paskan mustaksi värjääviä ruoka-aineita, minkä lisäksi kärsin myös kovista vatsakivuista. Paljon enemmän säikähdin kuitenkin silloin, kun krapulassa paskoin aivan vaaleaa, valehtelematta lähes vitivalkoista, paskaa :open_mouth: . Eikös tuo kerro siitä, että maksa huutaa hoosiannaa pahimman kerran :confused: . Silloin mulla tosin olikin aikamoisia ongelmia maksa-arvojeni kanssa, mutta eipä se mua saanut korkkia kiinni pitämään :unamused: . Tuosta on jo vuosia aikaa, hengissä olen edelleen ja maksa-arvonikin olivat ihan okei silloin, kun ne viimeksi tutkittiin, joten ei kait tästä voi muuta päätellä, kuin että ihminen voi olla kumman sitkeä otus :confused: . Tämänkertaiset krapulapaskani ovat olleet aivan terveenoloisia tuotoksia, mitä nyt “vähän” haiskahtavat :laughing: .