Kohta Subutexia ekaa kertaa

^
itteeni ei raavituta buprenorfiini millään annoksella, ainoo on kodeiini yli 300mg doseilla ja morfiini myös liian isoilla i.v doseilla, oxycontin vähän joskus jos ottaa 80mg hihaan.

Ainiin ja toivottavasti hammeri ei kuitenkaan liian paljon tykännyt, ite olisin mielummin vähemmän opioideille perso, buprenorfiinin ensimmäistä koittokertaa en olis mitenkään voinut estää tai minkään muunkaan opioidin mitä olen ottanut/saanut. Nyt on taas pitkän tauon jälkeen, ollut pitkä koukku nimenomaan buprenorfiiniin, 2vuotta alkaa kolkutteleen taas täyteen, muistan vieläkin hyvin sen linen jonka kaverille heitin 3vko päivittäisen käytön jälkeen “tarvii ensviikolla kuukauteen lopettaa ja taperoida, ajattele jos taas olis yli vuoden koukussa hhahahaha” ja kas kas tässä ollaan… pakosta ja ei niin pakosta :unamused: :blush:

:mrgreen: Tässäpä yksi linkki:
youtube.com/watch?v=RQIWysHUqbY
Brittiläistä huumevalistusta. Miksi kokeilla mitään mikä taatusti koukuttaa. Jos on yhtään järkeä jäljellä, niin eikö kannata jäättää väliin kokeilut ja pysytellä tutuissa tuotteissa. :unamused:

En ole vielä kokeillut. Meni eilen juomiseksi ja tänään on ollu ihan vitullinen darra, ripulia, huuto-oksennusta ja sydän hakkaa. Noh, sain sen nukuttua pois ja nyt syötykin jo jotain. Otin pari zopparia ja jumittelen tässä koneella.
Olisin ehkä vetänyt sitä tuossa pari tuntia sitten, mutta jos oksennus kuuluu subuun, niin tänään on oksenneltu ihan tarpeeksi jo ilman subujakin :mrgreen:

Menee varmaan ens viikonloppuun. Kun jengin puheiden mukaan siinä menee se kaks päivää oksennellessa.
Yhen tutun kans tekstailin, niin se meinas että oli pienenpienen viivan vetässyt, että kyllä lähti krapula.
Se vähän houkutti :unamused:

Niistä koukuista. En tule 100% todennäköisyydellä jäämään siitä “koukkuun”.
Tykkään helvetisti näistä “downereista” tjsp, niin subuun on turha rahojaan laittaa.
Eikä sitä todellakaan SAA mistään. Olisi varmaan eri asia, jos joku paras ystävä olisi subudiileri, mutta onneksi ei ole :slight_smile:

:open_mouth: Jaa, kuinkahan monta kertaa tuonkin lauseen on joku suustaan päästänyt ja hups----siinäpä sitten muutama vuosi hurahtanut ja kaikki mennyt: jäljellä vain hirvittävä opparikoukku… :wink: Ei kannata koskaan olla 100% varma, kun on kyseessä addiktiota aiheuttava aine.

Jos joku oikeesti haluaa subua nii kyl se sitä saa.

Kuvittele tilanne: Subutexiä ei olisi missään muualla kuin Tongalla, pienimmän saarenpahasen shamaanilla. Päivän reissusi aikana kävisit siellä ja shamaani subuviivaa tarjoaisi, shamaani kuitenkin painottaisi että tätä shittiä on jatkossa turha tulla hakemaan. Ennen viivan vetoa, voisitko sanoa että “en tule jäämään koukkuun”? :slight_smile:

Tuo on nyt helvetin kaukaahaettu esimerkki tilannettani kuvaamaan, mutta kuitenkin :laughing:

Enkä ole etsimässä uutta jäsentä lääkearsenaaliini, vaan kokeilen.

Mun hengityskatkoili 0,5mg toissayönä niin, et uskaltanu mennä nukkuu. ku ei toleja ole,
eikä tule. juu oli pohjilla kaikkee muuta mut kuitenki, viihteellisyys on aika kyseenalaista.

tramadoliki omaa paremman viihdekeskuksen :wink:

No jaa, mä en oikeen huomaa mitään eroa noilla kahdella… Silloin kun viimeksi olin muutaman kuukauden kuivilla, ja bupre “toimi edes jotenki”, huomasin eroa ainoastaan siinä et xone toimii hitaammin hihaankin heittäessä; kun tulin shellin vessasta ulos, ei ihan heti tehnyt mieli sitä vetoröökiä, ja vasta jonkun reilun vartin päästä rupes pupillit pienenemään.

Kuinkas yleistä tuo bupren käyttö ylä-asteikäisten(/teinien yleensä) keskuudessa muuten on? Pari kertaa multa on tosi nuorta kloppia tullu kyselee bupree (niin nuorta et oon iteki vähän järkyttynyt), mut muuten mulla ei oikeen ole mitään käsitystä kuinka yleistä se on tai miten “vaarattomana” buprea mainostetaan, vai onko se vieläkin jotain mikä on muka “melkein yhtä hyvää kuin heroiini”?

No sitten sä etsit paremman shamaanin ton pihin pellen tilalle, ja juoksisit sen luona ainakin kahdesti päivässä. Et ehkä just tosta viivasta jää koukkuun, mäkin sain ekat opioidit 16v sairaalassa, ja vasta 22v:na rupesin käyttämään, monien (eri opiaatti) kokeilujen jälkeen itse ongelmaksi asti.

Ei se olekaan “hyvää illanviettoa” vaan “elämän sietämistä”. Eikä kukaan siitä joka iltaa oksenna, siihen tulee toleranssi. Voin vetää vaikka kymmenen (tai vaikka sata) 8mg nappia hihaan eikä se sano mitään.
Jännä juttu muuten tuo bupren kovasti vaihteleva aloitusannos, eipä tule heti mieleen toista hidasta mistä x määrä pistää toisen raapimaan ja nuokkumaan/oksentamaan ja toisella ei sano mitään.

Toi Britti valistus kolahti… keltakorkkinen millin insuliiniruutta 0.33 mm neulalla. On ollut sellanen olo kuukauden, että tekis mieli ottaa konivedot. Tosin toleranssi alhaalla… ja on liipannut n+ kertaa turhan läheltä… metadonin päälle oli tapana ottaa Wellgaten paskahuussissa kerran kuussa 0.6 g 50%+ konia… yleensä heräsin 20 minuutin päästä. Pari kertaa olen maannut lattialla ja kun olen herännyt, vaimo on ollut kiukkunen, et taas sai venata tunnin vetoja, mä aina sanoin et mä pystyn jeesaa tööttimises paremmin jos ite ensin…

Mulla on ollut tuuria.

Ihme vaan että aina, recovery position ja 911… ei ikinä kehoteta elvyttämään… outoa.

Kuka nyt likaiseen narkkariin haluais koskea :laughing: Siitähän voi saada vaikka taudin.

Toinen likanen narkki… yleensä narkit ei niit vetoi vedä yksin jos on joku jeesiis… elvyttän 8.

Subu on oikeesti pirun keksintö! jos kokeilet nii elä jätä itelle sitä ettei tuu kokeiltua huomenna/ylihuomenna tai sitten uudestaan…koukku hiipii niin salakavalasti mutta sen huomaa ku siihen joutuu!

Toi on ihan totta, heroiini on sentään rehtiä kamaa kun se jo seuraavana päivänä muistuttaa/antaa ensimakua siitä koukusta, buprea voi vedellä aika pitkään satunnaisesti ennenkuin siihen jämähtää tai kokee minkäänlaisia viekkareita (kun ne ei alussa tule heti seuraavana päivänä, vaan parin kolmen, ehkä neljänkin päivän viiveellä).

Joo, ja mun mielestä 1 g putsia konia /vrk IV reflat otan mielummin kuin 3 viikon subureflat.

Jaa…mitä tarkottaa ,että subua voi vedellä melko pitkän ennen ku tulee mitää viekkareita…ku sitä 7v. satunaisesti vetäny ja sitä ennen konii ERITTÄIN satunnaisesti… en tiiä. ei tää oo vittuiluu tai sarkasmii

Niinpäniin, itse vetelin n. vuoden päivät satunnaisesti subua. Kaksi ekaa kertaa nokkaan, sitten jo hihaan. Vuoden se pysyi ihan hanskassa, mutta toki elimistö tottui siihen kerta viikossa -meininkiin että jos joku viikko ei sitä ollut niin tuli pienet reflat. Olin kokoajan ylimielinen, että paskat, ihan hyvin voin pitää tän kanssa hauskaa sillointällöin ja sitten lopetan kun hauska loppuu. Ja se onnistuikin sen vuoden. (Kun ostin kaverilta vetoja, en ostanut omaa palaa ikinä)

No, toisin kävi. Olen suht. nuori nainen ja kaksi vuotta kohta täysipäiväistä narkkaamista takana. Tähän se luisui. Osti ensin puolikkaita, sitten kokonaisia. Nyt olen nisti.

Reflat on hirveät, alta vuorokausi ilman vie mut sängynpohjalle.

Pakko tästä suosta olisi nousta, yksinäisen ihmisparan on vaan kamalan vaikea pinnistellä.

Paskaa tämä on. Vedä se nippi vessasta.

mul ei oo omia kokemuksia, mut tunnen ihmisiä jotka on vetäny aikansa ja tahtois “vaihtaa alaa” koska se alkaa kyrpimään ja ne jotkut on onnistunu (tosin aika helvetinmoisilla refloilla) mut sit taas parista tyypistä tullu aika vihanneksia. … :confused:

en usko et ite lähtisin ikinä kokeilee (mitä nyt oon kuullu stooreja käyttökerroista ni ei kuulosta mun “happy landilta” :unamused:

MIKSI EDES KOKEILLA TOLLASTA YRJÖTTÄVÄÄ AINETTA. Tunsin erään nuoren tytön joka oli konikoukussa ja pääsi korvaushoitoon, onneksi. Hän puhui joskus subusta ettei mikään ole niin kamalaa, et ne reflat vast järjen viekin. Hän sanoi et se oli kamalinta, hän sekosi esim. rikkoi paikkoja ja huusi ja valvoi yms. hänelle ei tyypillistä.

Nojoo… Nyt ajattelin ihan pienenpienen viivan kokeilla. Tai jos sitä edes “viivaksi” voi kutsua.
Kai sitä huomenna voi jo olutta ottaa? :slight_smile:

Pitää ilmotella fiilareista tässä myöhemmin. Saattoi olla että otin kyllä liian vähän, tuosta kun on helvetin vaikea arvioida mitään milligramman kymmenesosia :slight_smile:

Viiva oli ehkä tämän viivan kokoinen —

:laughing:

Tosi moni vanha koninisti on sanonut, että subureflat on pahemmat kuin mitä konista tulee. Se henkinen puoli on täysin perseestä ja fyysiset on ikäviä kanssa, tosin eri luokassa kuin konilla, mutta silti…

Itse, vanhana koninistinä olen samaa mieltä