Ketamiini

K-hole on pelottavin kokemani juttu, suorastaan helvetti. Itse käytin paljon K’ta pari vuotta sitten, mutta se “ilo” loppui, kun jouduin sairaalaan käydessäni läpi sitä helvetillistä K-holea. Kuten mainitsitkin, niin se on joka tyypillä erilainen, mutta tässä minun:

Kuulin ja ymmärsin kaiken(tosin vääristyneenä), mutta en pystynyt liikkumaan tai puhumaan. Luulin tippuneeni katolta ja makaavani omassa verisessä sotkussani, tunsin murtuneet luuni ja hampaat sohjona suussani. Ambulanssimiehiä luulin ruumishuoneen ihmisiksi. Sairaalassa luulin joutuneeni elävältä haudatuksi ja päässäni oli vaan ajatus…this is where you are forever, forever, forever…Koko homma kesti n.5tuntia ja loppuvaiheessa tunsin kuin mut olisi “imaistu” holesta takaisin, jonka jälkeen alkoi elintoiminnot palaileen hissukseen. Kaamee, kaamee kokemus…en todellakaan suosittele K’ta tai muitakaan huumeita.

Edit: joo

“Osaisiko joku K-holen kokenut selvittää hieman, mitä ja millaista siellä reiässä on? Jokaisella kokemus on tietysti erilainen, mutta jostain tuo nimitys on tullut.”

k-hole on vähän näitä juttuja taas mitä kukaan ei osaa selittää kielellisesti :slight_smile: yllä oli kyllä hyviä luonnehdintoja. sinne aukkoon ‘pudotaan’ ja sitten sieltä ei pääse eikä näe pois ennen kuin vaikutus lakkaa (yleensä viimeistään n. tunnin päästä). siellä aukossa sitten voi olla ihan minkälaista vain.

eräs kaveri kuvasi ketamiinia hyvin, “se on lähinnä niinkuin ilokaasu mutta toimii paremmin ja pidempään” :wink:

Kuulostaa varsin mielenkiintoselta aineelta, itse koskaan en oo testannu :confused:
Dexmiä pari kertaa juonu, plateau 3:n kieppeillä oli ihan jees kokemus. Ei ollu liian sekasin, vaik tavallaan olikin… Vaikee noita tosiaan on selittää kielellisesti, ei niitä oloja voi kun ite vaan kokee.
Nyt kyl tuntuu et kaikenmaailman psykedeelit ja dissosiatiivit saa jäädä vähäks aikaa, oli näet “vähän” liian kova trippi niitten sienien kaa. Koskaan en oo ollu niin disorientoitunut (vaikee sana) kun sillon. Ja sekin on outoo, et 2v. sitten vedin silokkei 50kpl, jolloin tunsin vaan jonkun asteisia oloja, mut nyt kun vedin vaan 15kpl enemmän eli 65, niin huuhhhuhh… :open_mouth: Ainoo miten voin sitä oloo kuvata et “mikään ei ollu totta”…

Jos nuo keltaset nonamet tosiaa ketamiinia sisälsi ni soon kyl sit mun uus top5 huume, huhhuh vittu et siitä meni tutkalle :mrgreen:

[Poistettu sääntöjenvastaista -Päihdelinkin moderaattori]

Enpä oo itsekkään ikinä vielä kyseistä ainetta kokeillut.Kyllähän tuota ketamiinia monet on kehunut ja myös moni tykkää.Harvemmin mulla etenkään nykysin tulee mitään kummempia halua ja/tai mielenkiintoa kokeilla jotain sellaista ‘‘uutta’’ ainetta,jota ei oo aikasemmin vetänyt.Ketamiini olisi ehkä kyllä yksi sellainen jota voisinkin ehkä joskus kokeilla,vaikka aikasempina kertoina olen kieltäytynytkin,ei ole ollut halua tms.Tosin joissain tilanteissa katsoin sen olevan parempi vaihtoehto,tai sitten muuten vaan jostain syystä ei ole ollut sellaista tietynlaista fiilistä siihen hommaan.Itse kun olen aika tarkka ja varovainen etenkin noiden uusien kokeilujen sun muiden suhteen,etenkin kun on vieläpä aina sitä buprea siinä alla,useesti myös sen lisäksi jotain muutakin.

Joo. joo ehkä. On tullut kokeiltua ja k-hole on kyllä oman ainutlaatuinen/laaduton tila, jossa sinun erri ruuminjäsenesi kieltäytyvät kommunikoimasta toistensa kansaa ja aivosi eivät ole käytössä. on vain joku.

V2 :laughing:

:astonished:

En kyllä tajua, miten jotkut on aikoinaan vetäneet tätä reiveissä - oon joskus nuorempana ollut pienissä dexmeissä jossain pippaloissa, enkä kyllä kauheesti digannut kun kontrolli omaan kehoon hävisi aika totaalisesti jo 200 mg annostuksella. Dissosiaatio olotilana ei muutenkaan enää oikein kiinnosta, mieluummin sitä on tietoinen itsestään ja ympärillä tapahtuvista asioista…

^Tavallaan ymmärrän jos tätä ottaa pienillä annoksilla.
Mua taas on himottanut pitkän aikaa ketamiini. Onneks tuntee omaa psyykettä sen verran että tietää olla ottamatta. Veikkaan että ketamiini koukku ei ole ollenkaan kiva tila.

Jos fiktaa lainin niin minkökokoinen on riittävä? Itse olen vetänyt silmämääräisesti ja epäilen että turhan tuhteja linkkuja on tullut kiskottua. Voisi kokeilla tosiaan fiktata tuon

!muistakaa! aina ketamiinia käyttäessä nipistää itseänne, siitä tietää onko hereillä vai nukkuuko.

ketamiinia voi käyttää myös oraalisesti, yleensä sitä käytetäänkin näin.

ketamiinilla on matkailuannos ja mielihyvää ja euforiaa tuottava annos. jos otat mielihyvää tuottavan annoksen, älä ota liian isoa annosta koska silloin saa tietynlaiset överit. ilmeisesti rauhoittavat auttavat tähän, esim. diatsepaami.

ostin joskus kirjat “ketamine dreams and realities” ja “little book of k”, en ole vielä lukenut niitä. tietääkö kukaan hyviä kirjoja ketamiinista?

itse en ole koittanut ketamiinia, se kiinnostaisi kyllä. suomessa saatavuus on huonoa, reseptillä sitä tosin saisi (“ketaset”, “ketalar” ym.), suomessa saisi olla enemmän päihdelääkäreitä!

ot: älkää käyttäkö meskaliinia, atropa belladonnaa (pasuunakukka, angel’s trumpet) tai dmt:ta. nämä yleensä huonoja eivätkä niin hauskoja. dmt ayahuascassa voi tietenkin olla hyvä!

ot: kuulin että jos ketamiinia olisi ollut helpommin saatavilla niin suomessa olisi ikinä ollut vain 19000 addiktia!

:jellyfish: :ox: :camel: :two_hump_camel: :water_buffalo: