Seuloista sen verran mitä seuraillut niin toki riippuu vahvuudesta mutta on myös hyvin yksilökohtaista. 7v päivittäinen bongilla imeminen ja kolmen viikon päästä lopettamisesta näkyi. 4kk taukoa, retkahdus noin viikoksi ja kahden viikon ajan näkyi viikkokohtaisissa seuloissa…ja toki ne grammamäärät päivässä on härskejä vaikka tietyn määrän jälkeen se ei edes toimi yhtään sen paremmin sille päivälle. Masentunut saa olla varovainen, sellaista psykoosinomaista pientä ilmenee pikkuhiljaa pahimpana ongelmana toi aikaansaamattomuus kuitenkin ja se et elämä ilman kannabista saattaa olla pitkään tylsää ja mielen kirkastumisessa kestää ja kestää. Kohtuu kaikessa, myös tämän “huumeen” kanssa
ite olen vähentänyt pössyttelyä nyt silleen et poltan viikon putkeen jokailta
paukut jos toisetkin, mutta vasta illalla! sitten viikon tauko, ja taas voi nauttia
yrtin tuomista haittavaikutuksesta; euforiasta, kivuttomuudesta, tajunnanlaajentumisesta…
nälästä(mässyt),näitä on monia… haittoja
ekaan piikkiin voi jäädä roikkumaan.
![]()
Mä poltan aina lopettaessa samaan tahtiin mut heinää
Se parin päivän taukokin saa kyl koliseen ihan erilailla taas ![]()
0,5g on ihan normi paasit itselläni… Siis kun poltan yksin. Lehteä ei ees kannata polttaa ja kukan vahvuudella ei ole mielestäni väliä.
Tossa menee varmasti 1g yhellä hitillä.
youtube.com/watch?v=brj9t_7z … verified=1
Mulla tuli mieleen yks jännä juttu. polttelen nykyään tosi harvoin kun kerta olen hoidossa ja kannabis ei saa näkyä. Elikäs mulla on tosi alhaiset tolet. ts. lehtikin jo toimii, mutta itse asiaan: imovane tekee mulla sen, että budi ei toimi lainkaan, siis ei lainkaan. jos on ihan umpipilvessä ja syö yhden imovanen, niin kohta maistuu vaan suussa se imovane, mutta budi ei toimi ollenkaan. Sama homma toisinpäin, elikäs jos on ottanut imovanen vaikka unilääkkeeksi ja polttaa paukut (ihan sama kuinka tuhdit), niin ei kukka toimi!