Vitun unettomuus. Vois koisii enempi, muttei pysty ja viikkoi tätä on kestänyt. Kestän mitä vaan, mut rajansa.
Keväällä oli samaa, mutta silloin oli valoisuutta enempi ja ikkunat on pysyneet koko ajan pohjoispuolella.
Ongelman ydin on, että pystyn kyl nukahtamaan, mutta herään aamuyöstä ja unet on pari-kolme-neljätuntisia.
Ataraxilla ei oo mulle potkua, vaan se antisspykelteelinen paska vain vituttaa ja saa ärtyisäksi ja käytin sitä muutaman vuoden, kunnes lopetin viime keväänä. sehän ei oo bentso, vaan joku mehiläisten tai torakka-hyönteisten ulostus- tai allergialääke, joka taitaa lisätä niiden sukuviettiä ja on melko olematon vaikutustasoltaan, mutta oikein hyvä raivonaiheuttaja aamukahviaikaan, sekä kakunkoristeeena oikein nätti, mutten ole mestarileipuri. voisin kans näin lisäajan ansiosta tehdä niistä nätin helminauhan, vaikkapa kuolleiden unettomien uhreille… Melatoniinin kolme miliset on jotain kalkkitabui tai mauttomia karkkeja tai lumepohjaisia lattialistasta pudonneita osia, jotka saattavat ramasta jonkin verran. Bentsot noiden edellisten kanssa kyllä saavat uneen, mutteivat pidä tajuttomana riittävän kauan ja se on ei-puhdasta tilaa, jota en halua ja lisäksi oma riippuvuushistoriani pameista on tunnustettu isoksi ja kamppailen holismin ohella lajissa, joka vain on erilainen luonteeltaan, mutten ole erityistapaus ja tarvitse lääkehjyymeitä, enää. Mutta oon niitä taas joutunut tai tyhmyyttäni rouhinut, mutten fyysiseen riippuvuuteen asti, jota mulla oli 15 vuotta. nämä eivät kuitenkaan
tuone unettomuutta, joka jo oli olemassa.
Onkohan mun tärpätillä ja pameilla liuotetut aivot viimein menneet rikki ja hajonneet ?? tai onhan ne tietenkin menneet, mut mua kiinnostaa tää valveillaoloajan liiallisuus ? aktivoiko aktiivinen kirjoittaminen mut tähän tautiin ? oonko jo kadottanut otteeni todellisuuteen ?? hölskyy sitä paitsi päässä, tai jokin osa ei mee enää päälle, liekkö mun siäsinen yhteys keskusheromostoasemaan on vaillinainen ?? modeemi on vanhentunut ?? Kelaanko liikaa asioita ?? KYSELEN liikaa, mikä kysymys on liikaa ??
Mielestäni rentoudun pitkin päivää ja olen elämässäni liiankin lesona, mutta jääkö psyyke ylikierrokselle kelaamaan joutavia kuin hellanlevy päälle miettimään jotain jatkokysymyksiä aiheisiin, jotka ovat levällään kuin doorsien tajunnan ovet, sillä mulla on vähän sellanen vaihe tänä syksynä… vuodenaika pitäis enempi buustata unta, eikä päinvastoin… mitä helvettiä täs tapahtui, tunnenko syyllisyyttä ja syntinen toki olenkin - entäs… rakastuminen ??
Ei ole muuten haittaa, mutta sähköisyyttä pukkaa pääkoppaan, jollaista tuntemusta koin ysärillä dokatessani ja se viittasi tuolloin alkon epileptiseen kohtaukseen tai jotain, mutta ei se vielä ole liian haittaavaa, eikä mulla sellasta koskaan virallisesti ole todettu. päätä on kuvattu muutamia kertoja ja joitain lieviä ja kohtalaisia osumia on isois ja niis isompia pienemmis aivois ja ovat molemmat se alunperin ismpi mukaan lukien pienentyneet.
ainiin ja väsyttää aika ajoin ihan vitusti. eilen meinasin nukahtaa kesken käsipunttireenin (2x15 kg) lattiatasolle. mut koisin kyl ip, kun se on mahdollista tuntipari. se ei oo kuitenkaan ratkaisu tai kemiallinen douppaus.
oiskos dokaus hyvä tapa saada pitemmät unet. tuleeko siitä enää parin vuoden tauon jälkeen jälkioloja ollenkaan.
on kuulemma alkoholisminsa lopettaneita, jotka juovat sileen normatiivisesti ja ehkä nukkuvat tasaisemmin kuin tällaiset alkosta kieltäytyvät raittiusintoilijat.
luulenpa, että kirjoittelen tästäkin vain lämpimikseni, kuten aina. ratkaisua ei ole ja tulen vittu hulluksi tulevina aikoina, viimeistään Jouluna ja jään ilman lahjoja. normisti vedän viiden-kuuden timman yöunet. seiskaa en saa ja kasia en pysty ja tätä on ollut viime vuodesta ja etenkin keväältä, kun sen ataraxin jätin veke. fyysiset rasitteet päivällä eivät isosti vaikuta.
==> potilas urheilee fyysisillä painoilla viikoittain. lenkkeilee 3-5 timmaa joka päivä. ei juoksentele, vaan kusettaa koiraansa ja ajoittain vetelehtii ulkotiloissa vapaana liikkuessaan. juopi kahvia 3-5 kuppii päivässä. imee myös pari mukii useita tunteja, jopa päivän haudutettua liptonia. muonittaa 3-4 kertaa päivässä, enimmäkseen terveellistä kotisafkaa, mutta amatöörinä duunaa sen itse. ei syö ip klo 14-16 jälkeen mitään. juopi kivennäisvettä kuin kohtuukäyttäjä kaljaa. ei nukahtamisongelmia n. puolen yön paikkeilla. sydän lyö rinnassa ja pulssia on. nukkumistila sopivan viileä ja viihtyisä. polttelee korkeintaan kynttilöitä. seura erinomaista. heteroi säännöllisesti. potilas elää nuhteessa. hieman oireilee suhteessa. moraalinsa on kohentunut viime vuosina. äänestää ja odottaa vihreän valon vaihtumista, myös vuoteessa. kiroilee päivittäin. on sosiaalinen tuntemattomillekin ilman erityistä kannustinta. puhuu pussatessaan vain uskotulleen. ei usko yliluonnollisiin jutskiin. diggailee kirjoittamisesta, lukemisesta ja musiikista. käytännön osalta pysyy kuuntelupuolella. rakastaa naista ja koiraa, terveellä ja asianmukaisella intohimolla. ei ole siittänyt jälkikasvustoa. ei elimellisiä sairauksia. taloudessa yksi narttupitoinen eläimellinen lemmikki. henkisesti hieman heilahteleva (potilas), muttei mielenterveydellisiä faktisesti todistettuja virallisessa tietokannassa tiedossa olevia häikkädiagnooseja, eikä dokaa sooseja. on se juoppo ja sillon lääkeriippuvuus diagnosoitu 2002. työnä tyhäntoimittaminen. altistuu jatkuvasti akateemiselle asenteelle kotioloissa. asunnossa ehkä satakunta kasvia, kaikki laillisia eliöpohjaisia taviskukkia, suurin osa köynnöksiä, joten happipitoisuus korkea. äo kans melko styde tai ainakin niin luulottelee. luonteessa jonkin verran persoonallisuutta. reipas olemus ja aktiivinen poskensoittaja. harrastaa myös huumoria ja provosoitunutta ja hankalaa käytöstä stressitilanteissa. lievää ylipainoa, mukana siirtyvä massatilavuus n. 83-85 kg ja korkeus alle kaksi metriä. saapui vastaanotolle itsevarmana ja takki auki ja lähtiessään pölli niitinnaittimen.
joten ratkaisua ei ole, en löydä tietäni ulos tästä sokkelosta. päänsärky rytmittää silmäsärkyä. joten kertokaa jotain, jos ois jotain laillisii jelppei, ees pari. en viittis vetää bentsoövereitä. oon niitä kiskonut ihan riittämiin aikanaan. tai en mä oikeestaan halua dokatakaan vielä tänään itteeni ikiuneen, kun mun boxilla on ihan hyviäkin ohjelmia katsomatta.
alkaa käymään hermoon ja pinna suotta kiristyy, tulee hajamielistyneisyyttä.
I just can´t seem to find my way. vaikka onhan tän joskus loputtavakin… hä.
mut alkaa mieli hieman rakoilemaan, ja se ei oo päihdepotilaalle oikein hyvä.
mullei oo mielessä enää mitään konstia - tai ehkä uskomuslääke melan ottaminen kouraan aamuyöstä ja
sitä tupla-annos sitä eli 8 -12 milliä ?? onko kellään jotain vinkkiä ?? vaikka ihan yhtä - ANYONE ??
joo… pitää vissiin alkaa jakaa lehtee yöllä. tai sitten valvomaan kuin keef. tai kirjoitan itteni hengiltä. shit.
doniin kiitos - ja hyvää yötä ja huomenta kans… ja sori määää oon vähän sekava pitkin plinkkiä
ja tiiän kyl, että ehdin myöhemmin nukkua 24 tuntia ja nyt vaan viikonloppuja, ihan selkeenä.
vjitusti kirjoitusvihreitä.