Kadonnut Balanssi

^ Minä ite. Mä oon se sama Mika, johon melkein rakastuit viime vuonna. Sähisemiseksi se meni, sillä kertaa, [size=200]SE[/size].
[size=200]KA, [/size]en tiiä mikä on tavoitteesi, [size=200]KETO[/size]. Hörppiä maitoa vai juua silleen kivasti kohtuudella. Espoosta löytyy virkistystoimintaa kuten Ta-am-pereeltakin. AA-mestoja on ja yksineläjänä voisit hankkia koiran, kuten minäkin ja siten tutustua uusiin koirankusettajiin ja vanhoihin kans. Siinä ei tartte päteä muulla osaamisella ja seura tekee usein kaltaisekseen ja siksi raavin usein itteeni ja ravistelen pahat kokemukset veke kauniisti harjatusta turkistani.

Keikalla ja keikkalavan takahuoneessa ja zonen ulkopuolella ei mtn fakin herkistäjiä, kovia suonensisäisiä hjyymeitä, alkomaa, ei ees röökiä tai liikaa lääkesokeria, poijes kamajaviuna, ei pkv-shittiä tai edes hengen salpaajia. Duff McKaganin opein terveellistä ruokintaa, fyysistä harjoitetta viikoittain ja säännöllisyyttä elämiseen. Ei siellä mtn kohtuutta ole mihinkään substanssiin. Kemialliset systeemit poijes, ihan kaikki. Näkkileipä prosessoituu uudelleen ja sen maku on oleva ruhtinaallinen, mutta malttia pitää olla ja odottaa kärsivällisesti tulevia aikoja ja [size=200]PAM[/size] tulee tällainen ihana aurinkoinen päivä ja samanlainen olo valuu isosti sisälle myös kakkakeleissä, joita tosiaan piisaa elämässä. Välttämättä ei kuulu mitään pam-ääntä, eikä se tarkoita pameja…

Oon nyt elänyt Duffimaisesti jo yli kahdeksan vuotta, mutten missään nimessä koko aikaa ihan säntillisesti. Ruumiillista liikuntaa tauotta on ollut tuo aika, enemmänkin eikä oo ees läppäriä… Aluksi en tiennyt olevani Duffimaisessa opissa, kirjankin luin vasta… millose oli… pari vuotta sitten… ja 2007 oli se vika pultsarivuosikerta, josta valmistuin pätkäraittiuteen, jota käytän nyt tänään itteni hyväksi. En tule muita käännyttämään, jokainen päättää omasta kohtalostaan, ei uskomusoppien luulelmasadustot. Ei tässä lajissa ole mulle mtn vaihtoehtoja, mutta kukin mitäkin. Kannatan kannabiksen laillistamista, mutta tuskin tulee tapahtumaan. En kuitenkaan mene massan mukana, vaan muodostan omat mielipuoleni ja ne saattavat joskus yhdentyä isomman väen ajamiin juttuihin. Fanaattisuutta ei tartte tukea, missään aiheessa, mutta oman selkeytymiseni tapahtumiseksi asiat on esiteltävä mieleen painuvasti ja mustavalkoiseti, koska => meitsi. Tänään olen kerääntynyt viettämään taas sitä vikan elämän ekaa loppu-iltapäivää, En saanut millään aikaiseksi alkaa dokata, ja yritys on ponnetonta ja epäonnistuminen ollut toistuvaa, mutta onhan noita tilaisuuksia alkaa taas kaatelemaan oloeloja viemäriin.

Kaikki ei voi urheilla tai harrastaa, mutta omanlainen pitsistä nyplätty tai lankusta veistetty elämä on tavoittelemisen arvoinen. Hei, nyt kaikki hankkimaan omaaelämää ja sitä voi ostella pienellä sijoituksella
isompaan hiljalleen siirtyen. Neliöiden määrä ei ole määräävä tekijä tai saunavuoron jatkuvuus.
Pää ei ole uusiutuva luonnonvara, mutta ajatuksiaan saa löylytellä ja olla erimieltä, kun perustelee juttunsa, itselleen. vvai mitä winstoni…

[size=200]MORO[/size][size=200] W[/size] - kesti näin monta vuotta, kun kävit kylässä, :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: Iinakin oli vuosi sitten, muttei rakasta mua enää… sniff… oon silti tästä ylös punnertanut itteni terveesti nolaamaan :smiley:
Saunassahan me ei puhuta keskenään… [size=200]not[/size] oot W ainoo saunalainen, joka uskaltaa lopettamossa käydä ja oonko määäää sitten se toinen, oonko virallisesti saunalainen, vaikkei uskois… oonko [size=200]PAHA[/size] mut ihan hyvällä yepaye.

Minä ainakin pyrin juomaan kivasti kohtuudella, ja onnistunkin siinä useimmiten. Mutta siitä puhuminen jääköön Vähentäjien puolelle. Mihinkään rakastumisiin en internetissä usko.

Koiranhankkmiis-idea on tuttu. Minulle on tarjottu jo kissaa useaan otteeseen, mutta en kertakaikkiaan tohdi sitoutua moiseen, koska elämä on varsin vapaata ja liikkuvaa. Tykkään kyllä eläimistä. Joskus jopa lautasella. :blush:

^ Ei se uskomisesta ole kiinni, se rakastumisen tapahtuminen, missään. tja ihminen ei voi olla paha,
jos se syö eläintä tai pitää niistä lemmikkeinä eli koirasta ja kissoistakin. Ajankäytöksellisesti sitoutuminen
seuraavaksi vuosikybäksi tai sitten koko ajatuksen hylkääminen. Koiran aktiivikusetus on antanut hyvin paljon
muiden ihmisten osalta, kun ei jaksa vain olla hilijaa ja samanmielisten eläinten kanssa tutustuu vuosien kuluessa.

Päivää. Toi 1970 on sairaslomilla, sillä Saunan varpaan nielleet huumorittomat perse-moderaadot heittivät sen vessan seinään, eikä se ehkä siitä enää tokene, joten meikä täs skriivailee veljekkäänä näitä joutavia shittejä framille. no, ei oo pakko niitä korviinsa poimia ja lampuilleen altistaa. please don´t read it then, dude.

Palanssi on mukautunut näinä aikoina maapallon pyörimisnopeuteen ja suurnopeuskameralla sen vinha sivuttaisliike näkyy tyhmemmän sukupolven matkapuhelimissa ja herättää nettikeskustelua välkympien pimeässä vilkkuvien lapsinerojen jälkipolvessa. Samaan aikaan naapurit koittavat kuumeisesti kuunnella tätä kirjoitusta lasinpohjan kautta, mutta edes s-postivakoilu ei pääse asioistani jyvälle. Siksi nousin mielipiteeni viidakosta antamaan tämän virallisen lausunnon. (1970)

Oon vakavasti raitistuneena oman elämäni ruorissa matkalla pysyvään tyytyväisyyteen. Ensi heinäkuu on jonkinlaisena paaluna, silloin dokaamisen lopettamisen aloittaminen kytkeytyi päälle, en vain tiennyt sitä itse silloin 2010 hien valuessa turvonneelta pärstältäni rapulan vaivistaessa kehoani ja psyykettäni. Vähissä oli ajatusvalikoimakin ja roppa sisäisesti kuivunut helteen ajalta ja runsas sisäinen viunan uitto ei siihen auttanutkaan. Kolme kertaa oon astunut vapaaehtoisesti miinaan ja nollasin kerrytetyt lukemani tässä tähdellisessä ravistuksessa, joka on kantanut tähän päivään syyskuulta 2013. Olenko nyt saanut tarpeekseni ja koen olevani valmis…
[size=200]NO !! I WANT MORE !!![/size]

Jotain ihmisestä tuntuu menevän rikki, kun se pitemmän ajan päihteilee. Elämään suhtautuminen voi muuttua ja ei pysty enää näkemään asioita kuten ehkä aiemmin. Viattomuuden vaihe on mennyttä ainiaaksi ja tilalle tulee vastakkain asettelun aika, joka ei olekaan ohi, kuten mainosmiehet keksivät julistaa pahvi-saulissa. Mustavalkoinen kuvio ja mustatäplätesti ilman mustia täpliä. Ei lipevää välitilaa tai liukumaa ja jossitänysit-tuumailua.

Itse oon pitänyt hyymöriä yllä, vaikka siten suojaan itseäni katkeruuden tuomalta itseinholta, jolla muuten voitelisin roppani ja tuikkaisin kärsineen torsoni tuleen ja näin kärtsäisin tämän rakkaudettoman ikiluuserin, jonka työt jää puolitiehen ja joka kaiken rakensi vain varaan unelman. Kauheesti en selvinneenä unelmoi, paitsi ehkä uudesta kaudesta eduskunnassa Jutta Urpolaisen tissien suojassa ja muuten sitoutumattomana tietenkin, koska en pysty mihinkään sitoutumaan, enkä vakavasti ottamaan, kun se oli mut tappaa aikanaan.

Olen itseoppinut. Se tarkoittaa, että ihan itse opin vahingollisen käytön ja poijes siitä. Jos sitä pidetään väärinraitistumisena, olen sitä todella mielelläni, ja sattumaraitis myös. Nyttemmin uudelleen alkaminen on tökkinyt todella pahasti, en vaan osaa enää dokata. Aloittaminenkin tuntuu hajoovan heti käsiin. Alkusysäys puuttuu ja into kaaatamiseen. Halu tilata juomaa baarista ja hakea mukaan maalikaupasta on toistamiseen tyrehtynyt ja mielikuvatkaan eivät tunnu edistävän haikean dokaamissession aloittamista. Tänään on todella vaikea päästä takaisin hallittuun ja kohtuulliseen päihdehelvettiin, jossa muusta tietämättömänä vuosia rämmin. Tällainen epäonnistuminen ei ole enää sattumanvaraista, vaan alkaa tulla pinttyneeksi tavaksi. Aktiivijuopot näyttävät onnistuvan tuossa iloluonteisessa karnevaalissa, vaikka rapulas niitä ei mestoilla näykään, ovat ehkä käymässä kirkossa tai lukevat selkeentymisoppaita himas ja puljus. Osa tuhlaa täyspäistä aikaansa plinkkilöimällä, ja näköjään meitä on ja moneksi, osa on liian onnellisia mitään muuttaakseen.

Haaveenani on ollut päästä Swedulaan paikallisten mamujen kaa ryyppäämään slummeihin, mutta jos ei edes tavisdokumeno maita, ei taida olla paukkuja juua niitä isos mitas ja kansainvälisellä pultsarimentaalilla, jossa pitää näyttää finskin kyvyt olla holtiton ja vastuuton. Toiveet ovat yhtä pitkäkestoisia kuin Ramonesin jäsenien elämä, mutta tulokset kuitenkin parempia kuin entiset hallituksen tekemiset, vaikka laatu onkin yhtä toivottua kuin radiossa hiljaisuus. ehkä se onkin pönderadio, jossa vedetään hirsiä kun karsia rapula on…

Kaikenlaista paskaa sitä on tullut kirjoiteltua jo vuosia ja osa painetusta on edelleen julkaisukelvotonta. Menekki onneksi olematon, mutta levikki haisee pesemättömälle perseelle. Oonko mtn oikeaa asiaa kertonut ja pysynyt tajuissani liioittelematta satutuokioita tai osia tapahtuneista piilottelematta ?? Mitä realistista on tapahtunut sitten 2010 heinäkuun ?? Oonko rikas ja onnellinen ?? Meneekö meitsillä lujaa ?? Onko ÄO lisääntynyt ?? Koska lähden maailmankiertueelle, entä milloin musta tuli ukki ja paappa ?? Onko käsityskyky ympärillä olevasta maailmasta eheytynyt, entä maistuuko ruoka ja uni, toimiiko jorma ?? Kuunteleeko mua muka joku jossain ?? Onko voimallinen tukiverkosto ja kamui ja tovereita pilvin pimein ja myös aurinkoisina päivinä ?? Olenko sisäistänyt mouhoomani opit, tajuunko oikein mitään, hä.

Olin mää märkätiskissä esipesemässä syöneiden porhokorsujen kippoja. Muutin vanhasta slummista veke 2011 rich people zonen viereen uuteen slummiin. Sitten tein jotain älykkäitä pajahommia. Oli vaan paljon firngerporeja sielläkin ja puhumattomia päitä heilui rivissä. niin ja senjälkeen jotai räkäsii ja nuhasii rikkaiden hylkäämiä paskasia räteilumpui hiplasin vielä tänkin vuoden alussa, palkitsevaa palkkatukihomoilua. ei oo mersuu pihassa, kun ei oo ees pihaa. perhe uupuu ja vakaa ura sekä säännöllisen turvatut tulot, jotka rynnistäisivät tililleni. siispä rikas mielikuvitus ja huoleton elämä ilman vastuita ja haasteita tai ylenemismahdollisuuksia tai mitään muutakaan, mistä voisi rakentaa uutta ihanaa väylää ponnistaa unelmien kentille tekemään rahaa ja lapsia ja hyvää koko maailmalle ja olemaan oikeassa paikassa oikeana hetkenä nauttimassa tuloksista, jotka kaikkia isosti hyödyttävät.

Onhan mulla vielä tää mainio firman (jonkun yhtiön) vuokra-asunto ja sijainti ja maisema ja koira, joka vie mua lenkille ja tuttujen ja tuntemattomien pariin ja on mulla tänään terveyttä ja vähän massii ja aikaa niitä käyttää ja onhan mulla tänään tää mun oma ja itseaiheutettu RAITTIUS. Koirankusettamista ja selvikseen olemista, yeippee dyyd, khuulia ja [size=200]JÄNNÄÄ, EIKSJE mään.[/size]…

Tuossa viikonlopulle Saunassa pygäämäni nätti naisartisteihin nojautuva musasettikokoelma, josta kovasti tykkään. Tämän rykäyksen biisijärjestys ja aikasaate on sekava ja ei sisällä mtn ajatusta tai kuljetusta, aasinsiltana on käytetty rikkinäistä ja epäluotettavaa väylää, josta aasi pääsi uimalla ylävirtaan kotio syömään porkkanaa…

Elämän kunniaksi joitain musapoimintoja naisartisteilta, joita arvostan ja oon diggaillut ja joita pidän naisina johtuen monesta tunnusomaisesta merkistä, kuten fyysinen ulottuvuus, arvioitu luonne ja nähtävissä oleva täyspäisyys. ei niin itsestään selvii juttui. Tyttömäisyys ei nakerra naiseutta. Ääriaineksinen naisasianainen nakertaa klassista naiseutta ja pyrkii mieheksi, enkä ymmärrä sitä ja tosimiehet välttävät sellaisia elleivät sitten halua nössöytyä tossuksi tai jos on lahjakkuutta siihen tai mutsi on poikaansa siten opettanut, niin sitten se on ymmärrettävää…

Järjestys on vaistonvarainen, ja kaikki ovat hyviä ja ihania ja khuuleja ja lähtisin niiden kanssa heti pelaamaan ysipalloo tai lidliin ostamaan possulehmää ja kaalia ja tomaatteja ja punaista paprikaa ja munia ja sipuleita.
paitsi Leilan kaa en lähde, :laughing: eikä kuulu tähän kilttien naisten porukkaan tai lähes kilttien, sillä osassa on rokkaria sen verran, että alkaa perussuomalaisen kipsattu olemus muuttua hyytelöksi… joo ja kaikki on vanhentuneet, niinhän meille käy kun tarpeeksi kauan uskallamme tällä planeetalla fudata ja palloilla. Ja mä oon jo sen verran kauan ollut olemassa, ettei mun tarvii keltään kysyä, mitä mä diggailen, ja onhan tämä ylevä lista ja naisihanteeni on juuri tuo Debbien ja Suven välinen utopistinen tila, jonka täyttää todellisuudessa joku leila kadulta :mrgreen: .

youtu.be/QbdCpi4qTNY Blondie, Debbie Harry - Picture this
youtu.be/VV1XWJN3nJo Natalie Imbruglia - Torn
youtu.be/rhfiiGGy7Ls Meredith Brooks - Bitch
youtu.be/Lt6r-k9Bk6o Sophie B Hawkins - Damn I wish I was your lover
youtu.be/TGwZ7MNtBFU Gwen Stefani - Cool
youtu.be/j-fWDrZSiZs Dido - White flag
youtu.be/4pBo-GL9SRg Nelly Furtado - All good things
youtu.be/dyihQtBes1I Sheryl Crow - If it makes you happy
youtu.be/fM44F-M78Vs Heart - Who will you run to ?
youtu.be/6h-g7748vdw Madonna - Borderline
youtu.be/EIhSnaqou0I Jennifer Paige - Crush
youtu.be/ei8hPkyJ0bU Paramore, Hayley Williams - Crushcrushcrush
youtu.be/0o7xojyeX2s Wendy & Lisa - Waterfall
youtu.be/8WEtxJ4-sh4 TLC - Waterfalls
youtu.be/wYnX8-qqDmc Leila K - C´ mon now
youtu.be/nJ3ZM8FDBlg Pink - Sober
youtu.be/p2kOgyAvsSY Ultra Bra, Terhi Kokkonen - Poika vuoden takaa
youtu.be/KcaUI9qX7_s Kerkko Koskinen Kollektiivi - Laura Palmer
youtu.be/MwiLhhfnoLA Maija Vilkkumaa - Totuutta ja tehtävää
youtu.be/5hR-aYahqKc Kaija Kärkinen (&Ile Kallio) - Sade
youtu.be/KpJxp8ISRsQ?list=RDKpJxp8ISRsQ Katri Ylander - Välitunnilla
youtu.be/1gV89RJ6jbo Suvi Teräsniska - Täydellinen elämä

Sit hieman musapoimintoja tän elo-oloilun soundtrackilta; joka alkoi viikko vapusta keväällä 1970 ja sittenkin näyttää vielä jatkuvan; ja joka kulkee mulla tiivisti aina mukana minne sitten päiväni juuri tänään päätänkin. Huomasin mulle oleellisten artistien kertymän biisiketjussa Saunassa ja musahan on ainoa todellinen ystävä ja tässä rakkaan asian alkuun hieman pohjustusta ja tuntumaa:

Paras syntymävuosi musiikin suhteen ois ollut ilmaantua mestoille n. abouttisesti 1950. Paitsi ehkä tyttärille, joiden naiseuden puhjetessa orgasmia ei vielä ollut keksitty. Lähtökohtaisesti tuolla syntymätodistuksella ois teininä
60-luvulla vastaanottanut tuoreena kaiken merkittävän musan. Nähnyt livenä Henkan ja rollarit ja piitlesit, Morrisonin jne. Huimeet ois ollut laillisia ennen kuin ahdasvalton eka kieltolaki ne kirminalisoi, turhan hätäisesti. Siitä seurauksena järjetön sota, joka vain tuottaa pahaa ja maksaa tietenkin ihan helvetisti. Saman kokoluokan hoitoonohjaus ja jonkin sortin järkevä valistus ilman pelotteluja ja massahysterisointia ois tullut halvemmaksi.
ja sitä ois kaupattu yhtä innokkassti muualle maailmaan ja meidän vanhalle mantereelle, kuin tätä tuomitsemispropagandaa. no, ei toteutunut ja tulokset on levällään… mut siit kultaisesta 60-luvusta:

Tietenkin vastuullisena päihteilijänä oisin vain muutaman vuoden hallitusti nauttinut sepon henoiinia ja kallen kokaiinia. LSD:tä John Lennonin kanssa ja pilvee Maccan kera. Noh, ei se ihan riittänyt tämä ikä itsellä sinne asti, paluuseen tulevaisuuteen. Tuosta rajusta kemikaalihässäkkäajasta hengissä on enää merkittävistä tyypeistä vain Keef, Lemmy ja Iggy Pop. Jotka siis ammensivat enempi kemian teollisuudesta musateollisuuteen.
Naisista koko maailmassa vain Deborah Harry. Noh, musa on ladattavissa ihan ilmaiseksi
tällä vuosituhannella ja on tämä näppärä verkko, jossa voi lillua ja lekotella joka päivä.
Naisten tietoisuus on myös aivan huipussaan ja niillä yksittäisillä otannan kauneimmilla
epätodellisuus on selfien yltiökäytön ohessa räjähtänyt jonnekin Pink Floydin taajuuksiin…

youtu.be/zrxD46Gto-4 Pink Floyd - Dark Side Of The Moon

Nuori Niili ja hullu hevosensa - hey hey my my youtu.be/0O1v_7T6p8U once you´re gone u can´t come back Rasittavan kirjan se kirjoitti, jossa hypitään minne sattuu kurittomasti, mutta on se farmiäijistä suurin ja lempeä. Fanijakauma on laaja ja muitakin kuin punaniskajuntteja, jotka ajaa traktorilla hakemaan rapula-bubweisereita… Onhan tärkeää myös suodattaa paskantärkeydet poijes maailmankuvastaan ja tehdä sitä,
mitä oikeesti diggailee.

youtu.be/XFhmd4ZqzZs?list=PLO6i … Roky Erickson - kimara ja mielenkiintoinen underground-tyyppi, joka kolkuttelee kohta 70 veetä - suuren yleisön tavoittamattomissa, eikä kaikkee tarttekaan radiosoittoon ohjastaa. teki pöpilässäkin musaa 1960-70-lukujen taitteessa, vältti vankilan ja toiminut pienenä esikuvana joillekin.

youtu.be/bYX12L06DFU Lou Reed Greatest Hits - Best songs of Lou Reed
Hyvä että jenkeistä on joitain persoonia ja kuunneltavia tyyppejä joskus tullut,
ja jopa ihan kokonaisia orkestereja, joita ei välttämättä olis olemas ilman brittei…
youtu.be/RDx3zxju64w John Lennon ja samalla yhtäläisyys myös edesmenneeseen
Lou Reediin on lähinnä ja vain New York, jonka yksi sekopää avohoidokki tappoi neron.

youtu.be/WRPyFGR0x8E LAA- NEITI ! eli L.A. Woman ja muut hahmot nimikkoalbumilla
vuodelta 1971 ja muutaman päivän erolla samaisessa huhtikuussa julkaistu Sticky Fingers rollareilta samalta vuodelta, youtu.be/CK7qp5jW-5o kun Mick Taylor oli kokoonpanossa ja siitä se ei voi enää parantua,
eikä koskaan kyseinen orkesteri hänen lähdöstään myöhemmin tointunutkaan ja Morrison jäi
pitkälle “vapaalle” vikan levytyksensä jälkeen, kun otti sepon henoiinia ja pari lapinkultaa alle.

youtu.be/lH0p-lbcRGY

Ihan kelpo debyytti vuodelta 73 ja Aerosmith, mutta pidän enemmän kasariajoista. youtu.be/SA8ygmB6Ay0

youtu.be/HZj-ibB1ivA David Bowie Aladdin Sane eli a ladd insane -73
ja tuo herran tuotanto 1970-1980 tuli tsekattua kasarilla yli 30 v sitten heti
beatlesin 1963-1969 jälkeen, kaksi merkittävää tekijää muiden muassa ja rinnalla, pohjana.

youtu.be/LZp583OKkHg?list=PLF0F16ABD2F5962C1 INXS - X - 1990
emmäää ny kuuntele, mut ysärillä noi tuli tsekattua perusteellisesti ja jotain livenä nähtyä
youtu.be/YgQIg8L7zl8 U2 - Achtung baby - 1991 ja näkisin nuo albumit sukulaisina - Australia ja Irlanti
ja Michael Hutchencen yksi vikoiksi jääneistä piiseistä ennen hirteenmenoa samaisena vuonna youtu.be/q_y5N48r6Zo Searching ja joskus se etsiminen vain loppuu…

youtu.be/Ycte1N5I9XE Foo Fighters ja muutama kipale - Dave Grohl tietenkin erittäin hyvä rokkari.
youtu.be/XYE6KjyEfzM The Killers ja varsin asiallinen mormoonihäiskä Brandon Flowers

youtu.be/koxpJ7nhz2Y Henkka Stokiksessa -69

Joku olikin tuupannut nämä levyt kimppaan ja sehän käypi, youtu.be/ZltgYhe9BbE The Police, josta
Sting eriytyi kasarin puolessa välissä Stingiksi ja pisteli menemään basistina ja moniosaajana musan maailmassa soolona. Neuvostoliiton aikainen armeijakaverini kuunteli kohtuuttoman paljon Stingiä ja aloin
itsekin käyttämään sitä 25 v sitten, ja tämän levyn jälkeen ei mainittavaa matskua ole tullut hältä… youtu.be/aB3MUVQLetA Nothing like the Sun - Sting - 1987 ja hieman jazzia iltaan ja ratoksi.

youtu.be/eZXJT7Gsb6A Ahkera viskinjuoja,Suomes kävijä,keppimies viimesen päälle,timangi soitonopettaja
ja soitto sujuu vaikka uneskävellen, on näin: youtu.be/hs7JFpTzMDA sleepwalk, man.

youtu.be/GJwoI2nYhOo Manic Street Preachers - Postcards From A Young Man
walesilainen ryhmittymä, joka on brittipoppirokiksi kai laskettava, diggaan kylkyl James Deanin kitaroinnista.

youtu.be/p7gAKjG7o_c John Frusciante - joitain lauluja ja soitantoja matkan varrelta sooloiluiltaan iltaan. Johnnylla oli sekava elämä ja päihteiden täytteinen setti menossa, kunnes hän alkoi tekemään jotain muuta. Johnny selkeentyi vuosien aikana ja toipui onnettomista ajoistaan, ja alkoi nähdä asiat myönteisemmin ympärillään. Mahdolliset yhteydet tosielämään ovat ilmeisiä ja näyttävästi tyrmäävät kaiken keksityn.

youtu.be/_xO2Q0lqUuI Dire Straits - Love over gold -82
Asiallisen mittaisia jammailupiisejä ja riittävästi Knopflerin tunnelmoivaa kitarointia.
On se klassikko ja rinsessa Dianakin diggaili kuolemaansa asti.

youtu.be/TB9HA2tRGLg R.E.M. - Automatic for the People - 92
ja remmin parhaimmistoa eli piisi Fire - youtu.be/j7oQEPfe-O8

youtu.be/cpZw9cHV1_0?list=PLW5_ … HtGuBwZ1wA - Depeche Mode- Ultra - 97
ja siitä tietenkin huikea veto “It´s no good” ja mainio video. youtu.be/_f0zHgs0GpI
Dave Gahan taitaa olla ihan kintut pois kentältä tätä nykyä, eikä tarvinnu delata sepon henoiiniin.

^ Jos et pitänyt noista mistään, emme todennäköisesti mätsää mitenkään, vaan eipä se ottanut ku ei antanutkaan.
Jos taas diggasit, sitäkään en tuomitse, vaan kehotan käyttämään tuota listaa kunnes pakahtuminen vie jalat alta.
Aina parempi on olla musiikin syleilyssä kuin halailla putelia, jonka valhe vie uuteen rapulaan ja inhotukseen.
2015 on erittäin hyvä vuosikerta olla olemassa ja täyspäisenä kulkea näitä savanneja ja dyynejä elämänsä ruskaan tai aamunkoittoon, joten heiwaa ja keväitä tosissaan nyt-heti ja elämään rennosti ilman pidikkeitä joutawia, man.

[size=150]==>[/size][size=200] AYE[/size]

Havaitsen, että kaikki kirjoitettu ei kerrokaan omista tuntemuksista niin hyvin kuin musavalinnat, jotka toki keskittyvät siihen yksittäisen momentin tuokioon, jota kulloinkin koemme… silti ne antavat paremman tilityksen ja miellyttävämmän soinnin sisäkorvaan, jonka vieressä aivoituskoneisto käy läpi läpensä uuvuttavaa ja ilahduttavaa mennyttä ja tulevaa sälää ja tilkettä… ilman sponsorien mainoksia ja puoluetukea, joka ylittää miljoonan €:n rajapyykin viikossa.

tässä muutamia fiiliksiä syksyltä 2013 alkaen biisiketjuun vuodatettuna eritteenä, joka kuvailee hymiön takaisia olemuksia, luuloja ja tietämyksiä sun muuta shittiä… tai sitten ne on vaan yhden ex-juopon omituisuuksia, sitäkin…

Sen hetkiset hektiset kommentoinnit saa poijes, kun klikkaa tämän sivun heti kiinni.
Biisin esittäjää tai biisin nimeä ei ole aina saatavilla, mutta pornolinkin takaiset
viihdytyssaitit ovat yleensä aika turvallista kamaa ja korkeintaan pääsen
muiden pankkitileille nostamaan ylimääräiset fyffet enemmän
tarvitsevalle eli meitsille ja edustamalleni lihotuspuolueelle
ja silmäksi muiden koneelle lukemaan valtion salaisuuksia
ja perhesuunnittelun keskeisiä lisääntymispäiväkirjoja
ja muuta merkittävää elämänsisältöä, kun oma laiffi
ei tunnu silloin olevan tarpeeksi ja kaupat ovat kiinni.

Virallinen biisikantani on pysynyt samana ja tulevien vaalien jälkeen tulen laulamaan kaikki tässä luetellut orkesterikipaleet ja muutkin viihdeartistien pläjäykset kantaesityksenä ja erillisenä yhden urpon shouna Tampereen Metson edessä jokaisena arkipäivänä klo 10-20 tai niin kauan kuin tavaraaa ja kitaran kieliä riittää, mutta ei tarvii tulla mua sinne kattomaan, mut kuitezki tunnistaa laseista ja koiran kepistä ja nyt morjesta waa, :smiley: .

• Jos jokin zipale ilmaantuu listalle toistamiseen, se on vain sinun luulojasi ja sitä paitsi tää on mun lista, eikä mikään satunnaiskäyttäjän huonosti kuultu harrastesetti, ja musiikin pysyväiskuuntelussa painaa laatu ja painotus yksipuolisessa tarjonnassa ja monipuolisessa päätöksessä, jonka minä teen joka kerta ja toistan itseäni.

Mikä kpl kuvaa tätä hetkeä, ja miksi ??

Koska Iggy ja Debbie aina olleet kovia, biisihän on muuten outo ja huono,
mutta erikoinen coveri, eikä kuvasta mitään hetkeenkään.
youtu.be/vjejqJVUYOU

Koska lienee joitain, joille uusi ja ainahan
sanoma koskettaa, jos sille otollisuutta.
Raskasta ehkä, mutta koomista.
youtu.be/_vgQalXaIxs

Koska huumoria ja koska Suomeen on pesiytynyt
huonoo musaa valtavirraksi asti
ja koska Tero Salenius.
youtu.be/Qpg2Dc5e-vc

Koska raitistuneimpia rokkibändejä.
Äkseli kunnolla ees käyttänyt mtn.
Slash sai sydärivahvikkeen 35 v,
rankimmat käytöt alco&huimeet ohi.
Duffilla hajos haima, raivokasraitis.
Rumpaleista toinen vissiin, mutta
Steven Tyler ei sitten millään.
Izzy säikähti jotain ja lopetti.
Vaihtuneet komppikitaristit: ei tietoa.
Havaintoni mukaan tosirankka päihdehistoria
nopeuttaa irtiottoa, jos kuuluu siihen
osaan, joka vielä hengissä ja järjissään.
youtu.be/XbDG7ToV_nk

Because your god is a consept.
youtu.be/8u0VDnwrgrc

Coska maailman paras coveri coskaan.
ja Fogertyn soitto todellakin välittyypi.
youtu.be/xeXqtzusIU0
ja kuoripojista seuraava päihteiden osalta,
pojat ei juuri päihteilleet lyhyellä
CCR:n uralla, vaan riitelivät
siitäkin ajasta puolet.
life is too short, man.

youtu.be/7rnDmnBysFM
Duff Seattlehead.

youtu.be/Iy7GdfMuX_Q

Koska Tokela on niin ketun kova jätkä.
Suomen rokein kipale ja se ON laukussa.
youtu.be/cLTYMN8iD00

Koska näin on. Koska mä sanon ja koska
sanoitus on teemaan sopiva ja kaiken
lisäksi totta, eikä tommikaan enää pettynyt.
Koska kukaan ei koskaan laita venäjän kielistä
linkkiä, sillä pelkäävät leimautumista,
kielihän on hieno innonaatioineen, ja
koska swedudaageni jo meni ja voi laittaa
Federaation lipun takaisin salkoon, ja
koska Yulia oli söpö, hieno ääni ja
hyvä rumpali, spasiba ja
tatu on historiaa ja ovat jo naisia.
youtu.be/pnP78CNssBM

Koska Steven on the rokkikukko,
jolla varaa sanoa monta asiaa ja
biisi jyrää ku joku ammusjuna
ja omasta elämästä, eikä
jokku fakin biipertäjät tiiä mtn.
youtu.be/84AQ1V_HsD4

Koska Hollannin paras takavuosien rokkipumppu,
videon mainoksessa Christopher Walken duunaa lampaan,
tanssisutturat joraa niin somasti,
havaitsen naismakuni pysyneen ennallaan tän 30v,
hauska tarina ja noin just mä elin ennen vanhaan,
biisi hyvinkin kelpo, tukee mun raittiutta
ja halua pysyä täyspäisenä tänäänkin.
youtu.be/a1sf2CzEq0w

Unet maittaa ja unettomuus jäi alkusyksyyn,
siitä muistutus ja mielenrauhasta…
youtu.be/TngeOeBsuQ0 I´m so tired
youtu.be/r8BoKaJB3zU Eput

Koska oikeestaan tällä vuosituhannella
Suomi-iskelmässä ei ole kukaan viittiny
sanottaa kappaleita mitenkään ja tänkään
jälkeen 30 v en ooo havainnut poislaskeltuna
Juice ja Alanko, Heikki Salo, Hanhiniemi,
Vexi Salmi ja Samuli Putro ja HH:n Elli
ja Liekki-biisin sanoittaja, mutta siinä
ceississä muuten väärät tekijät,
se on aika vähän näin upeessa kielessä
kuin tää on ja sen kaikki mahdollisuudet,
joita ei ikinä pystyisi ilmaisemaan samoin
muulla kielellä, ja joka ei käännettynä aukea siten
muulle kielelle, ainakaan helposti ilman
että alkuperäinen sanoma ja vire ja värinät ei siinä muuttuisi.

Enkä harrasta mtn “Vain mölinää”-sarjoja, nämä
asiat ovat olleet saapuvilla ja kuultavissa
jo ammoin 1980-luvulla, senku poimi vaan
korvalehdellensä ja kuunteli.
youtu.be/oB8wyq80qIA

Koska “Ismo AlankoKIN on nero” sanoi Juice.
youtu.be/oB8wyq80qIA

youtu.be/zv62nR6O10c Dave
Koska meille ON annettu aikaa
kehittää oikea pää.
Dave on entinen melkein-lähes
naapuri tammelasta, jolla
alueella asui myös
“mies vailla menneisyyttä”,
kunnes nykyisyys kuoletti hänet pois.
Molemmat rentoja tyyppejä, ja Peltola hengessään
oli lähimpänä Pellonpäätä koskaan, tuolle
luonteelle ominaista oikea hyväsydämisyys.
Kaipaamaan jäi myös “Kalle”-koira ohjaajan mukaan,
pystyi sitä kyykyttämään ja kierittämään näin.
Vielä siinä summassa asuu piripääfrangeeni rosineen,
meinaan ärsyttäviä tyyppejä kumpainenkin jokeltamaan,
muddei mun tarviikaan olla julkkistenkamu.
Jonneaaronista ihmettelin miten niin
pienestä pojasta sellane ääni ku rokkas,
nyvvaa jotain iskelmää, vaan kuka mitäkin
ja Pate nauraa siviilissäkin aina, ehkä se peittää
sillä itteensä, kukaan ei sitä häirinnyt katkolla,
jumalaare ja aiheesta its-päisyyden juhliin.
Sori offit, kiitos ja hyvää yötä.

youtu.be/gf_OsStVpzs
Se o menox sano Annie Lennox, kun Blondien
show-rumpali vaihtoi tähän ryhmään

Koska tänään Suomessa kuulemma oli myrskyä,
Marilyn Monroen avioton tytär ja Vietnamin
sodan USA:n merivoimien laivastoupseerin
vanhimman hulttiopojan yhteiskeitos,
sillo sata vuotta sitten.
youtu.be/QJxxq4w3T7I

Because there is no political solutions
to our troubled evolution.
Have no faith in constitution.
There is no bloody revolution.
youtu.be/BHOevX4DlGk
Spirits in the material world.

youtu.be/svWINSRhQU0
Wrapped around your finger

Koska tää ärsyttävästi soi mun pääs,
siirrän sen jollekin muulle madoks ja
ihmiset muka-keskustelevat sanomatta
mitään, siksi sanon la la la.
youtu.be/3O1_3zBUKM8 La La La

Koska niitten paras.
eikä se mtn kuvasta,
enkä ole riippuvainen
jenkkien sota ja sonta
leffoista, voin lopettaa
koska vaan mä haluun
kattomisen, mutten mä haluu.
youtu.be/RqQn2ADZE1A
Ihmisen pahoinvontiin voimakkaasti
kantaaottamatta harvemmin ketään
tapetaan selvinpäin tai muuta shittii, man.
Janien isukki tosin ansaitsi kohtalonsa,
eikä avokämmenterapia ois riitäny.

youtu.be/Urw-iutHw5E
Falcon Jeanny yhtä ikävää meininkii,
Falcohan delas liikenteessä ja poistui
miehen iässä. Itävaltalainen, harvoin saksan
kieli on kuulostanut näinkin hyvältä.
– kaks aika tuttua videoo kasarilta,
vanhasta ja hitaaaaaaasta maailmasta.

Koska mä oon aina enempi arabi
kuin ei-arabi kristitty
tai juutalainen tai beduiini.
Juomisen osalta voin
hyvin ollakin.
Naisille enempi
valtaa heti.
youtu.be/v-DiwnZw6jw
Ei se sen salaisempaa
ole, on vain sääntöjä,
jotka vieläpä vaihtelee
arabimaittain suuresti.

Koska paras naisartisti youtu.be/uWhkbDMISl8
ever lived and the most
beautiful, no more or
less, man.

+kaikilla muilla musasivuilla jengi aukoo päätään
toisille todella typeristä asioista, vaan
blondien sivuilla kukaan ei riitele, ikinä.
voittaa siis koto-olot, pahemmat elo-oleilut.
ja parantaa myös bitcheilystä. youtu.be/8hYAW2CwvXU

Hakkaa kaikki tän päivän nais"artistit"
niin laulussa kuin ulkonäöllisesti,
sillä tämä päivä on vain muovia,
hätkäyttämistä ja soodaa, joka
ei sisällä kellekään mitään ja
käytetyt tietokoneet: nolla,
sillä ei ollut vielä
keksitty sellasii.
Oon vaihtanut
huonot pändit
Debbiin, jota
käytin pentso-
vierotuksessa.
ja tosta vielä toi
Union city blue
youtu.be/Hvqgb1D6Opw

youtu.be/p2kOgyAvsSY
Poliittinen ulottuvuus ei tärkeä ja
Koska Terhissä on sitä jotakin,
parhaita suomenkielisiä laulajia
ja näemmä ajankohtaisesti miehestään
vapaa, mutta jos kemiat ei kohtaa,
niin piisaako fyysinen aspekti
eli kättely. Myös Vuokko
on topakka nainen.

youtu.be/_gjUNdjBd3Q
Koska John ja Karma.

(youtu.be/9DRPsBervVk)

Bowie-johdannainen Suede
youtu.be/PX6L65xgOzY

´Cause everything will flow.
youtu.be/iJKPP13Tqi4

Maailmassa on vaan yksi oleellinen kysymys,
Olemmeko teeskentelijöitä vai humanoideja.
youtu.be/RIZdjT1472Y
ja sitä on aiheellista pohtia joulupyhinä.

youtu.be/Rbd_lqrUHTI
Ile näyttää kuinka se piisi vedetään,
vähän kallellaan mutse hoituu
näyttöä kääntämällä,

ja en juuri kuuntele iskelmää,
mutta tää nyt on paras lajissaan,
kun Ile jälleen tiluttelee
kipaleen läpi ja Kaija laulaa.
youtu.be/Rbd_lqrUHTI

Päihdelinkin perinteiden mukaisesti
oman pahan olon sähiseminen tuntemattomille
alkaa joulupyhien jälkeen, last & latest season
ja joulu vastaa reilusti alle puolta prossaa vuoden
päivistä, joten murhaava enemmistö ajasta
on ikuista riitelyä ja kiukuttelua
ja siksi mouhoille valmistautumismusaa:
youtu.be/WaleVTkQc8s, Don´t damn me
sillä teeskentely ei ole aitoa and
talk is cheap, never ending shit.

ja sitse pakollinen hempeily-kpl
lämmöllä k-kaupasta
alan mestarilta
youtu.be/yBsSUptatMw
Once upon a long time ago ja
sitten on toivoa, jos arki
sujuu sopuisasti, mutta
eihän se niin mene,
sangen ikävää ja
perin onnetonta, mutta
ylen tavallista.
The End.
youtu.be/hc5YuMsDTRE

Kun Liamilla oli vielä ääni kondiksessa.
youtu.be/Lidm1THPvj4 Oasis

Nyssaa jo soittaa täysiä,
kiehtova ääni Swedulan
rokeimmalla miisulla:

No one sleeps when I´m awake
youtu.be/0VsW8wnlV4w
We´re not living in America
youtu.be/B5rLV6zHzFg

Moni voi olla nyt aika
hiljasta poikaa
ja uudet lupaukset taas,
youtu.be/0mbfyJ3x_1Q
sons of the silent age

Koska aina jollain on
ja gunnareitten Duff
opetteli tän biisin
pohjalta bassokuvionsa,
ja sehän on bluessia.
youtu.be/Hlw4B2Bj2og
Birthday

Henkka kepittää illan päätteeksi, nautitaan
sellaisenaan ennen koisaamista.
youtu.be/a9-2vjzhwrs
pieni siipipala

Alppu osasi soittaa jo ennen Hurriganesia,
ja Remu kolistelisi kattiloita kotonaan
vieläkin ilman tiellensä osuneita kitaristeja.
Jo viunaan kuollut kaverini oli samaan aikaan
viimeisessä hoidossa kämppäkaverina Järvisen kaa.
Mukavia tyyppejä, molemmaat ja tässä Albertti soittaa
kleptonin kumoon, tai ainakin horjuttaa ja haastaa The Henkan,
joka tuolloin oli vielä olemassa - tai melkein haastaa -
vaan oli se kova, Suomen paras blueskitaristi.
youtu.be/GT2Dku0VHMM
Shakin´All Over

pianon viritykset omalaatuiset,
ihmetellyt niitä nyt 30 vuotta.
youtu.be/V3vD-5gDIbg
sexy sadie

Olen vierottunut myös Stingistä.
youtu.be/IFw9dk79Pyk

Taikauskovaisille
youtu.be/JL9eO4-aDMs

Searching
youtu.be/uB7L-wJGH_4

10 v tän ilmestymisen jälkeen olin ekaa kertaa
ikinä hoidossa ja salilla tää soi ja aina sama
kohta cd-levyltä nauhottamassani kasetissa pätki
ja siksi ilman sitä häröä tämä tuntuu oudolta,
vaan jäikö se päihdehärö sillä reissulla, noeipä,
mutta tällä kerralla ja tänään siitä kyseisestä
ajattelumallisesta maailmasta ei ole paljoa jäljellä.
youtu.be/CBTOGVb_cQg

youtu.be/Ng4P6FWVdcE
Kun stingi vielä oli okei ja pisti.

“…I sink like a stone that´s been thrown in the ocean,
my logic has drowned in a sea of emotion
stop before you start, be still my beating heart…”.

youtu.be/n_a0zOLMAfw
gimme shelter
youtu.be/GxSIqb529s8
can´t you hear me knocking

youtu.be/o57pVdXBmFc
kirjaimellisesti sillan alla.

youtu.be/ODhYlyJUiaI
wash me, alanis.

U2-sikermä kipaleista, joita kukaan ei ole
kuullut, eikä myös tule kuulemaan.
Ilmentävät tunteita, joita itse
koin ainutlaatuisina aikoinaan
miljoonien muitten tavoin ja
ne syvästi kokeneena ovat
tänään vain hajonnutta usvaa,
jonka läpi ojennan käteni
ja tyhjyyttä hetkeksi hamuan,
kunnes se leijailee katonrajasta
lähiavaruuteen asti ja tavoittaa
kaukaiset planeetat, joissa kävin.

youtu.be/kHtTZWenNlU
love comes tumbling down
youtu.be/McfujPllg04
trip through your wires
youtu.be/MhfwPnnhegk
shadows and tall trees

Nyttemmin nähty bändi on muovikopio,
sillä U2 on kuollut, se
haukkasi itsensä ja tukehtui
traagisesti yhdellä massiivisella
keikallaan 20 v sitten, joten r.i.p.

youtu.be/dJ_m_cjDAUg
Placebon tämä biisi auttaa tieteellisesti tutkittuna
moneen vaivaan ja epäilykseen, paiseruttoon, riutuvaan
mustasukkaisuuteen, naapurin eppunormaali-soitantoihin,
ja courtneylove-maanisuuteen, sekä yltyvään luulotautiin.

S-express, hakkaa kaikki tämän vuosituhannen tanssibiitit
youtu.be/zzT55TsmdR4
youtu.be/zzT55TsmdR4

youtu.be/vV8IAOojoAA
RHCP aeroplane ja kuviokellunta
ja rytminen äässinheilutus
ompi kivaa runsain joukoin.
parhaat daamit koskaan.

youtu.be/ZrRbJRTRGeM
resolve ff - mikähän siino
ku kaikki pändit onjo
tehneet kaikki piisinsä
my age - I guess ???

Suunnattu lämmöllä ja omistettu meidän sievälle Ketolle,
ja tarharyhmille, joita courtneylovemaisesti
khuuli Courtney syö aamupalaksi.
youtu.be/v0CYB5V9e64
oli se upee amatsoni ja on
tietenkin vieläkin.

Ihanan Maijan paras, mielestäni ja
päihdemaailmallinen sanoitus:
youtu.be/MwiLhhfnoLA

• Pahimpia on aamut, joiden päättymistä ei näy
    mä pelkään aina ne saa mut ja niin
    lopulta käy -

Scott Walkerin maltillisempaa ja jopa melodista tuontantoa,
sillä myöhemmät teokset ja 1970-luvun lopulla alkanut
vimmainen outous vaativat kuulijalta pkv-lääkkeisiin
perehtymistä ja mahdollisen elvytyskiellon
kumoamista, niin erilaista on se osasto,
tämä unettavaa, äijällä hyvä ääni,¨
Bowie diggaili ja kopiointia
puolin myös toisin.
youtu.be/b7D0O2zE8Nk
It´s raining today,
vaikkei ehkä olekaan.

youtu.be/NuzzGnHIAps
metsäkansan ajanviettotapoja,
joita iki-femakot ja juopot
sovinistimatsot eivät kavahda.

ja sitten junttien jälkeen ihan oikea
suurkaupunkitaiteilija Iggy Pop
youtu.be/43RePKdsfBE
joka osaa muuvinsa tai ne
tulevat pakkoliikkeinä.

“Never” (last time yesterday)
met a girl like u before
Edwyn Collins, hyvä kitara.
youtu.be/nkKxGzm98AU

Koska niil teki sillo tiukan piisin
youtu.be/PdiCJUysIT0
toisille vähän vapaampi maailma.

Koska soi tänä aamuna päässä
ja se sieltä ulos tulkoon,

Koska sama draaman kaari tapahtuu edelleenkin.
Johnny Depp tulkitsee näyttelemällä
“Eddien” tarinan.
youtu.be/xqmFxgEGKH0

youtu.be/o-0lAhnoDlU
eat the rich, mutta onko siinä
ristiriita, koska miljonäärirokkari.

youtu.be/RxYmVis72jg
John Frusciante soittelee autotallissa.
Johnilla oli huumeiden täytteinen
elämä, jossa piisasi seksiä ja
siksi ei ehtinyt päihdelinkkiin.

sillen oo sekoomas.

[youtu.be/8xPaeONSn_8](http://youtu.be/8xPaeONSn_8)
Metallican larssi ulrikki
on pitänyt mut tästä
pändistä erossa,
muteiseniin
huono ookaa.
välttää ja
james on 
kyl äijä.

*Akustista realismia GnR.
[youtu.be/hDQN45PVrFs](http://youtu.be/hDQN45PVrFs)
*Gwenissä on sitä jotakin,
eikä tunnu vanhenevan koskaan.
[youtu.be/gZHjRQjbHrE](http://youtu.be/gZHjRQjbHrE)

Päänsisäinen pääsiäisen aikainen maailmankaikkeuden pohdiskelija
[youtu.be/_G1bkyPvxuc](http://youtu.be/_G1bkyPvxuc) Huopatossu Mononen, Valtaoja
ja höpinä alkaa ekan minuutin jälkeen, enhän määää tämmöstä
koneisiin nojailuhissitutinaa kuuntelis ees maksusta.

Drugs don´t work ja kaitse oli alunperin jollekin mummolle tehty, kun aika kävi vähiin,
eikä sittenkään mikään hjyymetarina, vaan miten minkäkin kukin milloinkin kokee ja näkee.
[youtu.be/ToQ0n3itoII](http://youtu.be/ToQ0n3itoII) Ver

Killersi ja runaways, [youtu.be/TMbyWSGYUgc](http://youtu.be/TMbyWSGYUgc)
Toi Flowerssi ainakin oli mårmååni, mutta ehkä se parantui.
Harvoi kuunneltavii jenkkipändei näinä vuosina, ehkä ainoo.
[youtu.be/DCkbfyk6XGc](http://youtu.be/DCkbfyk6XGc) A-ha, lifelines
aika kypsää k-kaupan jauhelihaa, mutta kylse kulkee toi melodia ja
seesteinen rauha skulaa, eikä satu päähän mikään erityisemmin näin.

don´t throw your lifelines away
and
I see no reason why you can´t

"Ei se haittaa vaikken osaa ristisanatehtäviä"
Rasmuksen fallingin hieno ja ammattimainen coveri.
[youtu.be/-_q6mJ2vRtc](http://youtu.be/-_q6mJ2vRtc) radio millennium

PILVIlinkin juhannukseen jatsi-janatuisen haitarin valitus naapurista ja Remu, parempi kuin watt-wainaa eläissään, ja totaKIN tuli kuunneltua ysärillä, oikee meininki myös näin selvinpäin.

Parempaa manttimiiruan aikaa pinnalla pysyen, toisten kohlaamista innokkaasti lehdistä lukien ja finskihukkumajuhlan jälkeen onkin taasen kaikki vuoden pyhät kietastu kasaan, jotta ne voi taas tuhota ja unhoittaa alkoallergiansa, jospa se NYTJO olisi poistunut elimistöstä, kun on ollut kiltisti X-määrän ajallisesti tai on vaihtanut päihdettä onnistuneesti, eikä LÄÄKEalkoholilla päihtyminen ole dokaamista, sillä se humaltuminen on vain välttämätön sivuraiteen juttu, eiksje ja vihdoinkin on sellainen olo myös päänsisäisesti, että voi lähtee vaikka jussina tansseihin, mutta jääköön se silti teille rohkeimmille ja kenkään janatuisen haitaria en välitä hipelöidä, mutta brasseihin vois mennä rahtilaivalla vinaalii kattoo heinäkuuksi, ja kun tänään iltapäivällä konttisamatamasta lähtee, ni ehtii ja tiskarina laivassa sekä lukien pilvilinkkiä.
[youtu.be/m2kF2fhPqfY](http://youtu.be/m2kF2fhPqfY) JuhannustanssiT, Remu Aaltonen

All u gotta do is WIN - David Bowie [youtu.be/YPmv-uSzrkk](http://youtu.be/YPmv-uSzrkk)
vaan tää ei ookaan jenkkilä, this is not America [youtu.be/JzyhZ39BX3s](http://youtu.be/JzyhZ39BX3s)

[youtu.be/ck4j3g5JK9o](http://youtu.be/ck4j3g5JK9o) Mr.Brownstone - GnR
Now I get up around never, I used to get up all time.

[youtu.be/O9TaKTMq4PE](http://youtu.be/O9TaKTMq4PE) Gnr ~ Bad Obsession
U ain´t special, so who u´re foolin. It´s a bad obsession, man.

SE ON NYT SILLÄ LAILLA JA SANOTAANKO NYT VAIKKA NIIN, ETTÄ tänään ja tänä kesänä ja jo keväällä oli tuntumaa ja poltetta siitä, että mä tunnen oloni parhaaksi koskaan ja tässä elämässä ekan kerran MUA EI AHDISTA hevonvittua siinä ahdistuksen itseni ymmärtämässä vaikeassa olossa, jonka käsitän elämää vahvasti haittaavana ja esteenä olemiselle ja tekemiselle, EI sitten YHTÄÄN MIKÄÄN ja tunnen olevani terveesti olemasssa ja elossa ja kunnossa ja haluan ollakin ja myös olen, mutta toki täytyy muistaa, että tämä on vain omakohtainen kokemukseni ja ensi viikolla jo voi olla toisin tai kuloisuus vaihtua tilalle, mutta aika paljon pitää pudota paskaa laariin, että kokisin enää samalla tavoin kuin ahkerimpina itsenituhoamisvuosinani ja kusetuksilla kaikkeen päihdyttävään paskaan, ja luulelmiin ja pelkoihin ja valheessa elämiseen, joten siksi

tämä kuvastanee jotain henkistä airuetta ja tyyntä ilman myrkkyjä ja myrskyjä, enkä aio nyt jussina hukkuakaan, joten
Eurythmics, [youtu.be/Zf052uxFF58](http://youtu.be/Zf052uxFF58) seivasin tän poltsin tänään, ja
ehkä käännännäinen aivosolukkojen tuho on jo edennyt tarpeeksi pitkälle.

Jenkkilöiden ahdvasvalloissa on tehty runsaasti tutkimuksia siitä, että ahdistuskyky voi kadota ihmiseltä lähes kokonaan ja tuo kyky ei herkästi palaa tai pitää olla megaluokan ongelmia, kuten päihdemaailmasta vapautuneella sinne paluu, kun aloittaa taviksena uudelleen ja on parantunut vaikka alkoholismista tai tulee kolmasisorähinä, 
vuosien tuskailu tuottaa siis tuloksia, and

I´m gone fishing, just watch me go, [youtu.be/Wt0nFwtQZGc](http://youtu.be/Wt0nFwtQZGc)

[youtu.be/kZppUH9moSM](http://youtu.be/kZppUH9moSM) King and queen of America
Kun Amerikkaan tulee monarkia, muutoksessa olennaisinta
on vain se, että kaikki heidän ajamansa hyvät asiat, 
kuten muiden avustaminen ja
rauhan rakentaminen ja
sotien lopettaminen ja
nälkäisten ruokkiminen ja
yleisten ongelmien hoitaminen
tehdään Amerikan kuninkaan nimissä
ja muiden on heitä syvään sen 
takia kummarrettava ja
maailma todella pelastuu.

[youtu.be/gkFw7Zuz69k](http://youtu.be/gkFw7Zuz69k) J geils band
Tää on jo niin huono, että se on hyvä ja
muistan tän kasarin alkupuolelta,
huomionarvoista oli ja on laulajan
rokkimaisuus, epävireinen kitara ja
toinen zipale on hieman tunnetumpi 
hitin poikanen, ei nää pändit koossa pysy.
[youtu.be/BqDjMZKf-wg](http://youtu.be/BqDjMZKf-wg) centerfold

Oon varmaa elänyt tämänkin ajan 30 v sitten, [youtu.be/IcTP7YWPayU](http://youtu.be/IcTP7YWPayU) juurytmiks sex crime
ja kun laulaa annie lennox, on se aina menox ja kova nainen olematta pehmo, erilainen ja 
1984 ei ole kuin yksi fiktiivinen tsoukki, tämä vaihetus on vain yksi hikinen luikaus 
jopa omassakin maailmankaikkeudessamme ja näin se meni, osittain luulen ja tiedän,
[youtu.be/fCP2-Bfhy04](http://youtu.be/fCP2-Bfhy04) Lennox Bowie under pressure

[youtu.be/NoXLu9Rz70g](http://youtu.be/NoXLu9Rz70g) Get off the stage, you´re boring
Jack Black ja Will Ferrell näyttävät kuinse tehdään, ja
tää on parempi kuin finskiläinen nykyskeida radiosta, ja
haliwuudissa on ihan muutama oikeesti hauska tyyppi.

[youtu.be/g0wXbEfQe5w](http://youtu.be/g0wXbEfQe5w) kite
about letting go 

cause I´m easy like sunday morning
[youtu.be/vPzDTfIb0DU](http://youtu.be/vPzDTfIb0DU)
ajalta kun ei olleet niin iisejä kuin
tänään, enkä ole vaihtamassa takas.

Tällaisena kesäyönä - [youtu.be/UNtKb7r5cVg](http://youtu.be/UNtKb7r5cVg)
koska ei kukaan koskaan ollut niin kuin Terhi,
joka laulaapi kuin satakieli ja enkeli ja 
käskee unohtamaan, vaikkei osaakaan itse.

Minne katosivat päivät - [youtube.com/watch?v=n3lzN0ve](http://www.youtube.com/watch?v=n3lzN0ve) 
Kysymyshän on retorinen tai tarpeeton, sillä ei ne
mihinkään sinällään kadonneet, sillä ajallisesti mikään 
ei muutu, vaikka noudatamme omia systeemeitämme,
jotka mittaavat laskennallisesti muutosta, jonka
vaikutuksia pinnallisesti ottaen tapahtuu, mutta
harhan perimmäisessä ulottuvuudessa kaikki pysyy samana.

[youtu.be/0T5iPTxDPBI](http://youtu.be/0T5iPTxDPBI) - keppana viimeinen
Smokki latas tän joskus lopettamoon ja tässä on sanomaa,
joka on iloisen juopon tosielämää ja 
pitäiskö itekin palata tohon touhuun ~
no enpä taida tänään ainakaan, ah ha.

[youtu.be/4igf18iLps0](http://youtu.be/4igf18iLps0) lord est
tässon niin kuumat misukat, etten oo ees livenä
varmuudella nähnyt siis tänä "kesänä" tai sitten oon kulkenu
lamput kii kartsoilla. pallopelit haltuun ja
harrastaminen pitää aloittaa jo ihan skidinä.

[youtu.be/ei8hPkyJ0bU](http://youtu.be/ei8hPkyJ0bU) crushcrushcrush
Amerikan haloohelsinki, tosta pändistä ois ollu
isompaankin, mutta tekivät vain yhden hyvän.

Tuosta on jo SEITSEMÄN (7) VUOTTA !!
oli mun vika sekoiluvuoteni, joten
ei mulla taaksepäin ole kiirettä ja
hayleylla on varsin miellyttävä ääni,
jopa meidän elliä parempi, jos on pakko
vertailla, ja pakkohan todellakin on...

[youtu.be/OfvFa8KexRw](http://youtu.be/OfvFa8KexRw) my death - Scott Walker
huhut ja puheet Walkerin kuolemasta ovat ennenaikaisia
ja liioiteltuja, sillä tämä synkistelevä erakkoäijä ja 
nautintonsa raastavista produktioista saava
exsistentialistinisti on voimissaan ja 
uutta albumia kirjoitetaan kiivaasti kynttilänvalossa ja
sen materiaali tulee oleva mykistävä ja 
sielun pohjamutia ja poimuja hivelevä.

[youtu.be/2vC7tTr3X54](http://youtu.be/2vC7tTr3X54) vihree päivä - hesari ja eteläpulevardi
kajaalinkäyttö on solistilla vähän roiskivaa, mutta pidän billien
äänestä, musisoinnista ja pändistä ja se on harvinaista jenkkisyyden takia.

Mun kone on äkspeepitoinen ja jopa tänne asti se on potkinut vikat 5 v ilman xp-päikkäreitä tästä keväästä,
ja kummastuttavinta on, että se lataa edelleenkin melko jouhevasti kaikki musavideot, vaikka tänäänkin 
lähes joka ainut sivu kaatui ja tulee kaatumaan ja kaikkeen menee aikaa,
tämä on verrannollinen ikäiseeni teemuselänne-tyyppiseen harrastajaan, vaan koska
muuttuu omaraitisolemus teolliseksi näkkileiväksi ja mitä sille sitten tehdään,
nämä seikat pitävät elämännälkää yllä ja mielenkiinnon freshinä, so I believe and I walk alone with my bitch.

Nina Hagen [youtu.be/5r5MBBRRn1Y](http://youtu.be/5r5MBBRRn1Y) Zarah
koska sopivan seko ja hyvin erilainen tuolloin,
kun maailma oli pidättyväisempi ja nyt kaikki
jakaa kaikkensa tuntemattomille tai melkein.

Jimbon kuolinvuosi-vuosilukema näköjään taas täyttyi eilen ja Morrison 
pysyy rokkarilegendana, Pariisiin ei kantsi mennä kenenkään delaamaan
muutenkaan, siellon sisäänpäin hönkäilevät piirit tai teräsromutornikaupunkiin 
halailemaan jotain petonimöhkälettä raatojen nurtsilla.
[youtu.be/QehH-JWobEQ](http://youtu.be/QehH-JWobEQ) crystal ship

[youtu.be/3MbXcef8JQY](http://youtu.be/3MbXcef8JQY) texas radio and the big beat, love me 2 times
Texas on turvallisempi ja paljon liberaalimpi pleisi.

[youtu.be/aUUSz54G6jc](http://youtu.be/aUUSz54G6jc) wings of a butterfly
tästäkin jo kahdeksan vuotta, se vuosi olikin oikeaa helvettiä,
eikä siis kuvaa tätä hetkeä, mitenkään ja se onkin siinä parasta.

[youtu.be/rt9x-Wwe-24](http://youtu.be/rt9x-Wwe-24) Jukka Kuoppamäki, vain elämää 
ja tää onkin ainoa oikea, sillä kyseessä ei ole rivijuoppoirvini
ja uskovaisena eli luulotautisena, ysäri-vaiheeni aikana uskoin tähänkin,
kunnes heräsin todellisuuteen ja aloin realistiksi ja lumouduin ateismista,
vaan ei sekään tai kumpikaan tai mikään näistä ole sinänsä kelvokkaan musan syytä.

näin sävel soi, [youtu.be/pwJeOKBiGAE](http://youtu.be/pwJeOKBiGAE)
kylnää hakkaa kaikki sillanpäät ja pulaniemet, ja
kaikki iskelmäpiisit, jotka ovat samanlaisia, 
sillä kuoppis on ne kaikki sanoittanut
ja kaikkensa annettuaan sielunopissa
saksoissa palasi kaikkivoipaisena
finskeihin, kaiken kaikkiaan, ja
siinä melkein kaikki.

ja tässä loput ja ellet usko, valehtelen lisää,
[youtu.be/eJF1bm9SSDo](http://youtu.be/eJF1bm9SSDo) U2 promenade
coca-cola, football, radio radio radio radio radio ja
viimein päivät nää jo taaaaaaaaaaakse jää and I´m OFF.

[youtu.be/wM3N54avEQc](http://youtu.be/wM3N54avEQc) Manic Street Preachers - little baby nothing
Tämä on omistettu poistuneelle hahmolle, jonka kaikki täällä pitempään asuneet muistavat ihanana tarhis-ketona, jota innokkaimmat toiverakastavat uudelleen takaisin vaikka-minkä-nimisenä ja tämä on omistettu myös ketomanian
kaikille palstan entisille ja nykyisille ja etenkin tuleville tyttö- ja poikakavereille.

Yks beeglekoirainen thaimaa-vaimoinen engelsmanni muutti juuri 
mansen sisäisesti, joten omistan tämän hälle, koska on sama james dean ulkoisesti,
vaikkei ole walesilainen ja pienimuotoinen manics-sikermä, koska kukaan ei sitä halunnut.

[youtu.be/6vQSlsW-1nA](http://youtu.be/6vQSlsW-1nA) send away the tigers
sanonta, joka voi tarkoittaa mitä vaan ja niin se tarkoittaakin

[youtu.be/80SdnWChCRc](http://youtu.be/80SdnWChCRc) auto intoxication
foofaittis-tyyppinen piisi, sisäistä tutkintaa ja havaintoja

[youtu.be/NQiGseawtSg](http://youtu.be/NQiGseawtSg) anthem for a lost cause
uusinta k-kauppamatskuu, mutta ei se mitään, mä tuunaan sen lidlix.

[youtu.be/rWDm1BK7Fgo](http://youtu.be/rWDm1BK7Fgo) baby jane
Kerran menin nääshalliin, koska siellä oli hotrod-show,
muttei mr. Stewarttia näkyny kuitenkaan. Tässon disco-
poljennostaan huolimati varsin tiukka piisi ja seo kestäny aikaa
yhtä hyvin kuin hotrodin raspikurkku, ja rikisorsa on vain halpa kopio.

[ttp://youtu.be/GfcHjZ1qJf8](ttp://youtu.be/GfcHjZ1qJf8) OMD - Enola Gay,
joka onkin kestänyt aikaa aivan tavattoman hyvin ja ajattomasti
ja ponnahti silmilleni israelilaisesta animaatiodokkarista
"Waltz with Bashir", joka kannattaa tsekata ihan uteliaisuudesta.

[youtu.be/cegdR0GiJl4](http://youtu.be/cegdR0GiJl4) Enter the Ninja,
aika pimee, mutta hauska video, ja viihdearvo korkea,
"they said I was a no-one, I was a loser, but
look at me now", nauran aina kovaa tälle hepulle.

[youtu.be/aieEZ950d1I](http://youtu.be/aieEZ950d1I) It´s no good DM
Hyvä video ja vitun hyvä biisi ja ei kaitsiinä 
muuta tarvita, Dave Gahan on heittänyt menneet

[youtu.be/4Ro4iZg2i3M](http://youtu.be/4Ro4iZg2i3M) MSP - Europa geht durch mich
Saksan keskeisyyttä ei voi väheksyä tai kintaalla taloudelle
viitata saati historiaa poistaa ja kulttuuria polkea ja kehitystä tyrmätä.
Teen tästä äärisuomalais-lihottajapuolueeni kantaiskelmän.

Koska skandaali on aina oven takana ja yksittäisen julkisen elukan 
vapaus on olla riepoteltavana ja nykyaikainen mediahoroisuus on 
hauskaa hupia ja vähänpä on aiheita, joita ei tongittaisi.

Scandal - Queen, loistavat lyriikat - [youtu.be/VMO3YNoNyTY](http://youtu.be/VMO3YNoNyTY)

Jaan 2015 vapusta alkaen rahaa Tampereen juna-asemalla, 
tule ja kerro hintasi, maksan muikeasti ja jaan miljoonani.
Massien loputtua myyn lerssiä halvalla ja puolihintaan 
pameja, joita on n. 10 000 kipaletta kymppeinä ja
femmoina, myös stesolideja ja relaxeja, kuten
sirkkoja ja norppia + sepon henoiinia
valmiiksi folioituna poltettettavas
muodos - nyt järkihintaan -50 %
itsetuotuna suoraan 
afgaanien tiluksilta
aitoustodistuksella
ja itse ahmedin 
suosituksella ja
leimoilla, joilla
terveystakuu
valid 3 h.

[youtu.be/25DDewDU2qU](http://youtu.be/25DDewDU2qU) tällä tiellä - HK,
esittelemistä tarvitsematon puhdas
klassikko ja suomen kielen hieno latinki.

Tuli jokunen, reilusti yli sata20 piisiä kammettua tänne viime syksystä
alkaen, eikä se tuonut mtn merkitystä laajemmassa mitassa tai jalostanut ketään
autuaaksi tai tuottanut nostetta antavaa isompaa hyvän mielen kumulatisoivaa
ja ahdistusta liehittävää päässä soivaa helpotusta, mutta

tätä oli sangen mukava raapustella ja miettiä miksi jokin soitanta ja
kipale ja tunnestyge saa sen merkityksen, kuin sen on sille antanut
vai onko silläkään jäntevää pohjetta antaa kun suorasäärisenä tämän
taipaleen jälkeen tällä tiellä ja kirjavassa paraatissa tuulen vietävänä leijumme,

no ei vissii sit nii. Kings n queens [youtu.be/YUIQSy2_0Dg](http://youtu.be/YUIQSy2_0Dg)

[youtu.be/ZB5hGCtvjhc](http://youtu.be/ZB5hGCtvjhc) Suiju mevas
Ihanissa lääkesokeriövereissä tämän kuuntelu 
vaikuttaa rajusti ja buustaa moninkertaisesti.

[youtu.be/-5KpLRWY8sA](http://youtu.be/-5KpLRWY8sA) Dire Straits - On every street
Unohduksiin jäänyt albumi vuodelta 1991, jolloin itselläni
oli hieno kohtuukäyttöelämä ja iso kaksio ja vakiduunit jne.
Mark Knopfler on tiukka kitaristi ja vanhanliiton piisinikkari.

[youtu.be/-5KpLRWY8sA](http://youtu.be/-5KpLRWY8sA) A design for life
kotioloissa kitaroitu ja lisämaustettu esitys.
jo kohta 20 v päässä soinut sävelmä ja sanoitus, jota
en ole kohta vuoteen ottanut elämässäni käyttöön.
Tyyppi on soittanut melko monta kipaletta samalla tyylillä.

[youtu.be/wEWn0aVcuSM](http://youtu.be/wEWn0aVcuSM) Suede - saturday night
timanki piisi ja video, mutta voiko myrkyistä eroon
raitistava ja luuloraitis katsella ja kuunnella ja
lukea päihdykkeihin liittyvistä asioista ja ilmiöstä,
joissa on ihannoivaakin elementtiä ja olla uskottava
ja kadullakin tosi, mielestäni ei tietenkään, enkä ollut ja 

näin oli, morjes. kivaa syssyä oikein paljon, like it mucho.
ajat taakseen ja elää taas tässä päivässä eteenpäin.

poonuksena mainio ralli maailman ainoalta oikealta kamelontilta
[youtu.be/4ZqIDJfHxnE](http://youtu.be/4ZqIDJfHxnE) Dahttp:/ David Bowie - velvet goldmine

tja never let me down [youtu.be/c4ZZMbpUFMY](http://youtu.be/c4ZZMbpUFMY)

"when I was falling to pieces, I screamed in pain" tekstin pätkä
kiinnitti huomioni jo kasarilla ja halusin kokea, miltä se tuntuu,
sillä se vaikuttaa mahtavalta legendakokemukselta, joka on hienoa
ja kaihoisaa ja liikuttavaa ja karismaattista ja äijämäistä 
ja se tuntui ihan helvetin pahalta ja karmealta ja tuskaiselta, 
kun on todella huonossa kondiksessa ja peloissaan aivan romuna
ja vieläpä satoja kertoja ja nyt on toisin, joup.

Ehkä muutama Bowie päivässä pitää silmälääkärin loitommalla,
häntähän kiskastiin lamppuun teininä ja samantein toinen
ööga halvaantui ja jäi suurennettuun tilaan ja sokeutui,
vaan tuleva mestari lavalla ja sen ulkopuolella ei hämääntynyt.
Itse oon sitä mieltä, että huippuvuodet olivat 1970-80
ja letsdancen tuoma tyhjyys on jatkunut näihin päiviin,
eikä se haittaa, kun tämän tietää ja mies on aidosti
ns. hyvä tyyppi, mutta kirjaa hänestä ei vaan näytä
ulos pukkaavan, koska on niin näemmä päättänyt.
[youtu.be/QgPUxjQOk-w](http://youtu.be/QgPUxjQOk-w) DJ
"I feel incredible ill", "I think she´s dancing"
"What do I know ?", "I am what I play"

[youtu.be/VMHLrqKTOfA](http://youtu.be/VMHLrqKTOfA) Beatles - Dr Robert
Alun alkaenkaan ei tartte mennä vaihtoehtohoitoihin tai julistusoppeihin, 
kun menee vaan suoraan puoskari ropertille, ns. doctor Hollywoodille, 
joka tietää mistä purkista tulee mikäkin parantava fiilari mihinkin oloon 
ja oireet ja systeemi ja praktiikka patistaa innokkaasti potilasta pankkitililleen, 
nopeempaa ois vaan antaa heti ropertille kaikki miljoonansa poijes kuleksimasta.

Mainittakoon, että kyseinen lääkäriarkkityyppi on samainen, joka paransi Elviksen
ja Michael Jacksonin perusteellisesti hjyymelääkkeiden käytöstä hjyymelääkkeillä ja
poisti vihulaisen ja aina piinaavan viinanhimon Amy Winehouselta ja
kräkkikärsimyksen Whitney Houstonilta ja monilta vähemmän nimekkäiltä ja
isolla shekkiviholla varustautuneilta valkotakkisten faneilta, eikä noilla 
keisseillä tauti toden totta jäänyt eloon, potilaskin tosin päätyi hiljasten miesten
ja naisten leirintäalueelle, mutta se kuuluu hieman kupletin juoneen ja
on niin ämerikkäläistä meininkiä, että muitten pitää se hyväksyä ja
Suomessakin on syytä seurata esimerkkiä ja korsut kovaa kyytiä
ajavatkin meille jenkkityyppistä sairaanhoitojärjestelmää,
jossa hoidetaan massit veke ja jätetään raato patologiselle.

Näiden maailman Dr Roberttien kanssa on joulu ainainen, vaikka täällä
härmässä se on usein väärällä puolella ja nytkin 4 kk edessäpäin. Moi.

Koska Keef raitistui heroiinista ja bändi skulas taas kympillä
[youtu.be/qH3oVVtw4b4](http://youtu.be/qH3oVVtw4b4) RS - just my imagination Texas 1978
"but in the reality, SHE DOESN´T FUCKING KNOW ME!!!" hah hah, so true man.
On se sellane pumppu kyllä, ja Ronnie oli todellinen kitaravelho, 
mutta nyt rollaattorit vois jo lopettaa kiertämisen.
Vain pari poimintoa sadan vuoden ajalta, jolloin 
vierivät kivet ovat matkanneet halki ikuisen
nuoruuden ja nähneet kaiken näkemisen arvoisen, 
ja tarinat eivät lopukaan tostavaan aivan heti:

[youtu.be/VQh8oh0rj3s](http://youtu.be/VQh8oh0rj3s) She was hot
kukaan ei ole kuullutkaan tästä discovaiheesta, 
hupaista aikaa kasarilla ja kiva video tuolloin 
ja aikansa puuma ennen varsinaista puumapuumia, hah.

[youtu.be/jo34VhfcetU](http://youtu.be/jo34VhfcetU) She´s so cold
Varmaan kyseessä eri nainen, kun se toinen oli niin lämpönen,
että sauvat suli hiihtäessä ja habakin räjähti salilla, 
vesi paloi pohjaan ja motti keitti startattaessa, and I´ll never stop 
ja farkut tahrautui bilillä jaloissa monicalewinskyksi.

Piitlesin ja kivien ja muiden kusaristen tanssiorkesterien aikaan oisin käyttänyt kaikkia
aineita, kuten oli yleisesti rokkareilla tapana ja mieltynyt tuohon aikakauteen eri tavalla kuin 
tähän nykyiseen raakuuteen, jota vietän nykyään, vaan hyvä näinkin ja etipäin.

[youtu.be/XwMjLjB2Hlw](http://youtu.be/XwMjLjB2Hlw) MC - Dr feelgood
onko toi mötli aivan kurabändi, ei siitä gunnareille
ole ainakaan vastusta, mut tosta kipaleesta melkein
pidän ja doc feelgood on hollywoodtohtorin hyvä kamu,
joka myös tekee selvää jälkeä ja kaikki ahdistukset lähtee.
Luen vasta nyt "törkytehdasta" ja siitä saa vaikutteita pysyä
kaidalla tiellä, sillä sekoilun määrä on melko teollista luokkaa.

[youtu.be/c7xQ04nlePM](http://youtu.be/c7xQ04nlePM) G&R Rocket queen live NY
koska ne pahimmat rapulat ja reflat oli vasta edespäin ja 
Steven Adlerkin kohtuukondiksessa ja oli vielä saavutettavaa.

[youtu.be/m3a4OTh2Y8w](http://youtu.be/m3a4OTh2Y8w) 2x Duran ~ New moon on monday
oli pakko toi sendata, kun TODELLA HARVOIN osuu
toi maanantai ekaksi kuukauden päiväksi, ja
seuraavan kerran jo joulukuussa, mutta

ELOSSA VIIMEISEN KERRAN TÄNÄÄN !!!

[youtu.be/sFbujpjmTzs](http://youtu.be/sFbujpjmTzs) G&R ~ pretty tied up 
koska aattelinpa sen tähän laittaa ja niin
määäääääääääää laitoinkin, ja hyvä piisi, jouza.
"I just found a million dollar that someone forgot"
itsellä kauden suurin massilöydös vainen 224 €.

siinä olikin sitten kaikki, tai niin luulin,
mutta kaikkea ei voi laittaa, sillä en tiedä
kaikkea tai muista mitä kaikkea piti laittaa,
vaan onko se oleellista, kaiken kaikkiaan.

Pois unohduksista hetkeksi tämäkin tonniketju ja iloista sunnuntaiteemaa:

[youtu.be/y11f8Oc25AI](http://youtu.be/y11f8Oc25AI) Suicide is painless - Manics

[youtu.be/x3i1E9N8zww](http://youtu.be/x3i1E9N8zww) Why so sad - Manics

[youtu.be/RvuVFHTvdaY](http://youtu.be/RvuVFHTvdaY) no doubt - underneath it all
Gwenissä ois ainesta mun reggaekamuksi, jos vain rakastaisin
pössyttelyä enemmän kuin nykyistä elämääni, mutta voihan sitä 
rytmissä notkua muutenkin, vaikka kahvipärinöissä ja 
valvoneena höperehtiä, joutavia kirjoitella ja 
muutoinkin haastella olemattomia ja 
plinkki-sivistyä ja viihtyä.

[youtu.be/-RXRHmIFB_c](http://youtu.be/-RXRHmIFB_c) muusatut pumpperoiset, bleed ja scarletti.

oasis ja rokkaavatuoli [youtu.be/nRxhU176QyI](http://youtu.be/nRxhU176QyI) 

sellasii, ja takaisin unohduksiin, ketju kateisiin ja upoksiin.

^ Mutta sitä ennen tyystin itselleni erilaista fiilistystä ja KIMBRA,
jolla erittäin hyvä ääni ja muodollisesti pätevä tyttönen, 
jonka isi voisin olla, mutten vaan ole, tiettävästi koskaan 
Uudessa Seelannissa seilannut.

[youtu.be/ewMTRN9So88?list=PLBE4FAF539514C91E](http://youtu.be/ewMTRN9So88?list=PLBE4FAF539514C91E) Kimbra
sikermä - sama neito kuin siinä -somebody that I used to know-
kipaleessa ja videon roppaan roiskituissa maaleissa.

tätä hetkee kuvaa sellanen biisi, joka on tähän hetkeen oikein sopiva ja iskee tajuntaan, ja aina sitä ei ole, 
vaikka kuinka mietin ja etsinkin, mutta Internetissä ei ollut ja siispä tähän kohtaan nyt hiljaisuutta... 

ehkä juuri tämä hetki on sellainen, eli havainnollistaen tällainen:

silencio by Mick-70

[youtu.be/oRp1G8Po3tM](http://youtu.be/oRp1G8Po3tM) Frusciante, unreachable.
Johnny sen hiljaisuuden osaa murtaa ja antaa kitaran kertoa.

[youtu.be/yFU-GpF7n30](http://youtu.be/yFU-GpF7n30) Beatles - just niinku John sanoi, oon myös tuota
pohtinut, että kaikilla on jotain salattavaa, paitsi mulla ja
mun haitta-apinalla ja koiralla, jolla on kultainen luonne.

[youtu.be/4v9CfE90Sts?list=RDWCmrKgjRb1c](http://youtu.be/4v9CfE90Sts?list=RDWCmrKgjRb1c) John Frusciante - the past resedes
Johnylla oli huumeiden täytteinen elämä, jossa riitti seksiä ja muuta harrastetta, 
mutta kerran eräänä tiistai-iltana hän ehti koneelle katsomaan plinkin uudistusta.
[youtu.be/tvvUvr4ioRQ?list=RDWCmrKgjRb1c](http://youtu.be/tvvUvr4ioRQ?list=RDWCmrKgjRb1c) going inside

[youtu.be/spbspD9hn4M](http://youtu.be/spbspD9hn4M) koska mä oon niin pop,
tajusin heti tämän ihanan ironisen merkityksen aikoinaan,
eikä se siitä ole muuttunut, paljon on tärkeitä tähtiä völjyssä
tänäänkin näyttäytymässä ja jos ne jotain tekee ne twiittaa lehteen.

[youtu.be/y4FnU25t6Bg?list=PLHnk_](http://youtu.be/y4FnU25t6Bg?list=PLHnk_) ... n6HfX2DO2m
82 kpl bentsojohdannaisia musavalmisteita, jotta relaxoituu tuleviin resseihin ja 
pystyy paremmin prosessoimaan kognitiivisia mielenliikkeitään, nautitaan nyt heti
sisä- tai ulkotilassa, nuorena tai vanhana ja ilman ennakkokäsityksiä sellaisenaan 
tai bassotettuna ja kuulokkeilla sisäkorvaan asti ja annetaan muhia 1-2 vrk ja vaikuttaa.

[youtu.be/Xqrn2q3WCS8](http://youtu.be/Xqrn2q3WCS8) stuck in the moment - acoustic
Tiedän ettei kukaan pidä U2:sta ja kaikki inhoavat bonoa, itsekin olen bändistä toipunut ja parantunut,
vaikka fanina ylitinkin diggailussa mauttomuuden rajat ja stokiksessa sitä toisella piilolinssillä kattelin, 
mutta Hutchensin muistolle omistettu kipale on totta ja joskus ei vaan mikään auta, ei edes ystävyys.

[youtu.be/hrU3EppRwNA?list=PLEBC4B3752B189B1D](http://youtu.be/hrU3EppRwNA?list=PLEBC4B3752B189B1D)
American beauty - soundtrack, oivallista paketointimusaa, ei kirvele mieltä 
kuten appelsiinimehu kipeisiin ja haavaisiin sormenpäihin tja vähitellen
tämä vuosikin alkaa asettumaan sinne saman puisen lodjun pohjalle.

[youtu.be/4pBo-GL9SRg](http://youtu.be/4pBo-GL9SRg) Nelly Furtado
Vastaus: koska niin se menee, ei voi vaikuttaa ja huonokki ajat katoaa,
rakkaista joutuu lopulta aina luopumaan, eikä sitä oikein voi reenata.

[youtu.be/_hJgWRJzH3Y](http://youtu.be/_hJgWRJzH3Y) Blondie - in the sun
koska vuoden pimein päivä on taas lähellä ja
sen jälkeen me lähes kylvetään taas sanissa.
~~~~~ but Debbie honey, where is MY wave ?

Meikän uusi joululaulu tänäkin vuonna,
[youtu.be/k4jR9P9YJGo](http://youtu.be/k4jR9P9YJGo)
The killers - human

[youtu.be/dwMNdvSsZBo](http://youtu.be/dwMNdvSsZBo) happy - rollarit
yhteisiällä tuhat voi jo brassaillakin, ja
keef on jäljittelemätön.

[youtu.be/D54iGj64dis](http://youtu.be/D54iGj64dis) Suede - it starts and ends with you,
mutta tartteeko sen alkaa, sillä koska se sitten loppuu vai tartteeko sen loppuakaan.

[youtu.be/CZXLLMbJdZ4](http://youtu.be/CZXLLMbJdZ4)
´cause there she goes again

[youtu.be/fsUlOY1wU6c](http://youtu.be/fsUlOY1wU6c) what it is,
Mark-setä kertoo.

[youtu.be/erTHo8ysoPQ](http://youtu.be/erTHo8ysoPQ) sail away,
sanat myös madridiksi.

[youtu.be/F7SQpjhbcws](http://youtu.be/F7SQpjhbcws) the spy - doors
-I know everything-

[youtu.be/J7ErrZ-ipoE](http://youtu.be/J7ErrZ-ipoE) pipes of peace - macca,
sata vuotta sitten hunnit ja engelsmannit keskeyttivät
hetkeksi aikaa uuden harrasteen eli ekan maailmansodan ja
macca oli jo tuolloin valveutunut ja tekasi aamuyöstä aiheesta hitin.
Täytyy mainita, että sakemannit olivat jo ammoin paljon parempia 
ploosuntyrkkijöitä, tämä nähtiin tulevissa mm-mittelöissä 
ja tulivat myös kaupanteossa kehittymään huimasti 
sekä aikuisviihteessä, sillä synkän sotahistorian 
unohtamiseen on kansan käytettävä 
kaikki tiedossaolevat keinot.

Haa, huomasin ettei kukaan oikeesti ees avaa tätä ketjua, siksi teenkin tästä kohta oman underground-julistuspleisin. Tulen kumoamaan vallinneet teoriat ja jaan julki oikean tiedon maailmanjärjestyksestä.
[youtu.be/idDxjy1-ou4](http://youtu.be/idDxjy1-ou4) horse latitudes - ja Jimi kertoo joitain havaintojaan matkaltaan.

Koska edessä on perjantai-ilta: Sandra on tiukka suttura Saksasta, kuten tiedämme ja hän oli geimeissä jo sooloiluaan ennenkin. [youtu.be/Yrp5tGoDk-I](http://youtu.be/Yrp5tGoDk-I) itseasiassa tämähän skulaa aivan helvetin hyvin, ihq neito.

Jimi oli mieleiseni hippi oikeassa ajassa ja käyttikin elämänsä hyväkseen ja runoilijarokkarin odotettu 
loppu vierailla mailla tulee aina ennenaikaisesti ja poikkeuksetta epätodellisessa tilassa kun kokeilee äärirajojaan. 
[youtu.be/vMTjFaU9p0w](http://youtu.be/vMTjFaU9p0w) an american prayer - 1978 ja auttaa rentoutumaan, aiheuttaa fiilistelevää hifiä, relaxoi vajassa ja puutarhassa, poistaa ressit ja koteloi hien. he's the lizard king, he can do anything !!

[youtu.be/LPfQ9c6IpTA](http://youtu.be/LPfQ9c6IpTA) 10 v tänään Tsunami - manics

[youtu.be/QR8EQIusnnE](http://youtu.be/QR8EQIusnnE) Juliette tiluttelee pienen välisoiton tähän kohtaan vuotta, joka saapumas finaaliin.

Laura Cox [youtu.be/VhQ28LnocTA](http://youtu.be/VhQ28LnocTA) Niin kova veto tältä miisulta, että moni äijä jää kakkoselle pyristelemään...

[youtu.be/Wi18QfylM9A](http://youtu.be/Wi18QfylM9A) tuli lähettyy tälle linjalle, joten tuossa gunnarien piisin kitarointia, Juliana varressa.
joku kommentoi: I like women that are nice and thin like her. They are much, much easier to live with
joku toinen lisäsi: and cost less to feed :smiley: 

^ näkisin tuollaisen sovinistisen huomauttelun hyvin asiattomana asiallisella palstalla ja siksi ketju suljetaan -

[youtu.be/7N2zVUNHbeI](http://youtu.be/7N2zVUNHbeI) Tapani Kansa, Suomen iskelmätaivaan ja
maantien mouhokuningas - Kuljen taas kotiinpäin, lentävä partio perässäin.

[youtu.be/B8UeeIAJ0a0](http://youtu.be/B8UeeIAJ0a0) ~kaiken maailman iiriksille, myös ei-rukille - goo goo dolls

[youtu.be/JkbaRJuZ3A8](http://youtu.be/JkbaRJuZ3A8) In God´s Country ~ U2 ajalta ennenkuin bonosta tuli rasittava runkkumouho,
aikana jolloin kaikki oli muutenkin paremmin. ~ we need new dreams tonight - sleep comes like a drug ~

[youtu.be/4K1hoMlxQmg](http://youtu.be/4K1hoMlxQmg) Kimbra - miracle
Niin teiniä, että hellyyttää ja tietenkin naistanssijamimiikot, right side.
Jaan tänään, nyt Keskustorilla viiskybäsiä ja plinkkiläisille seitkyt per lärvi,
joten ois kannattanut lukea näitä tiedotteita, sillä rahakin tekee onnelliseksi...

^ Kyllä kelpas raha kuin väärä valuutta ja menestys nousi päähän häkänä.
600 € jaoin yksintein kahdelletoista työnvieroksujapummille ja hyvää teki.
[youtu.be/8kEW_F-i7j0](http://youtu.be/8kEW_F-i7j0) crazy days - hurriganes, kitaraoppitunti.

[youtu.be/ycXpx46plpQ](http://youtu.be/ycXpx46plpQ) So bad - Paul McCartney
~ but it feels so good, sometimes it feels so bad
this is worse than anything that I´ve ever had ~

[youtu.be/uAQHhWbImyY](http://youtu.be/uAQHhWbImyY) Junk, Macca.

[youtu.be/RG69PMDBfaE](http://youtu.be/RG69PMDBfaE) blind in Texas. Tämä on syytä muistaa, ja onkeensa vakavasti ottaa, 
kun seuraavan kerran asioi texasilaisten ponun myyjien luona, näkö voi vaarantua siitä myrkystä, 
joten ota mukaan pätevä asianajaja, joka voi oikeussalissa tuoda mehevät hillot korvauksien muodossa.
tai sitten jättää juomati hankkimansa liemen ja vielä parempaa ei osta ensinkään ees laillistettuja liuottimia.

[youtu.be/pubqwUkwXiw](http://youtu.be/pubqwUkwXiw) - Kaikkee se viuna teettää, sillä karkoitin luotani tuollaisen suviteräsniskan ja näin 
perussuomalainen tapaus tuotti tulosta ja maailman vanhin tarina oli sanoitettu, mutta tuosta elämäni draamasta en tule koskaan avautumaan täällä tai muutenkaan. miksi muuten perusfinskikeissi ois muka kotimaista tuotantoa, sillä kaipuut ja muut shitit ovat kaikenmaalaisissa itkuvirsissä yksyhteen ja niistä kärsii yleisö jenkkilässä, ryssissä ja jopa aasiassakin, siis yleisin eroamistarina on kaikessa miljoonissa tapauksissa yhtä tylsä ja turinat toistensa kaltaista sontaa, aihetta ei juurikaan voi tehdä omaperäisesti kompastumatta itseään toistavaan matskuun, joka ei yllätä ketään, ja on sitä paitsi helvetin masentavaa, joten antaa vjittu olla... Suvi on kyllä kaikin puolin upea naisenalku jollekin valopäämiehelle, josta eroaa sitten tavallisen kaavan mukaan aikanaan, enkä aio häntä ottaa...
siis suvea en tule tavoittelemaan talven keskelle...myös reese lusikkansa kans saa pysyä siel haliwuudis pätemäs...

[youtu.be/939rmCw87no?list=RDuYYFJGNtqSg](http://youtu.be/939rmCw87no?list=RDuYYFJGNtqSg) Debbie Harry-kimara,
ainoa nainen, jota oikeesti rakastan ja arvostan, näistä viihdealan gimmoista
ja kootut setit kaikkien wanna-be-starojen kuten mcdonnan etc. esikuvasta, jou.

[youtu.be/R-CKVgCndZk](http://youtu.be/R-CKVgCndZk) REMEMBER !!! Aerosmith ja livenä vähän aika sitten eli thirty-five years ago, man...
Koska muista ku käveltii tos Pyynikin piitsillä ja Sannalta lohkes korko ja sen kukkamekko repeytyi Jalkasaaressa.
myös tänään jaan viiskybäsiä lapioiden lada combin takakontista Frenckellin aukiolla juurikin nyt vartin verran.

[youtu.be/EcVO6mJrJrM](http://youtu.be/EcVO6mJrJrM) uuden vuoden päivitys, vaikka täs ollaan jo kovaa kyytiä menossa 2016 tätä vauhtia.
entisenä U2-fanina ja siitä melko hyvin vierottuneena en tämän enempää palaa tähän pändiin tänä veenä, mään.
orkesterin ongelma on itse pono, joka on vakavasti sairastunut lead singer-tautiin ja kusipäisyys tulee siitä, eikä 
välttämättä rahojen jakamisesta köyhille. itse olin samanlainen mouho aktiivijuoppona ja toiset pitää mua edelleen
sellaisena ja nautin tuosta mielikuvasta ja imagosta, enkä halua siitä luopua, on se sitten totta vai falskia, emme tiedä. basisti oli ainoa päihdevammainen ja toipui huikkataudistaan, Edge on tietenkin arvoisa kitaristi, jota oikeasti ihailen nykyisin. ponon halveeraukseenkin meni pari vuosikybää, eikä se lopulta ole tärkeää, kun ei käytä tätä orkkaa, enääää. n. 45 vuoden iän paikkeilla ja sen jälkeen länsimainen mies ei löydä helposti uusia musavirityksiä ja yksi syy on siihen, että 2000-luvulla ei tehdä minkäänlaista mielenkiintoista kamaa, ainakaan mulle ei ole markkinat avautuneet ja ehkä kolmelle miljardille muulle tyypille. kiitos mielenkiinnosta, en pyydä anteeksi mitään.

tässä freestyle tiluttelu samasta piisistä, sellanen ihan rauhoittava ilman bentsoja ja aamukaljoja, paremmin kolisee näin... [youtu.be/KbhXkVA0xks](http://youtu.be/KbhXkVA0xks) nyt hyvää yötä.

[youtu.be/Uip5kZpZjzI](http://youtu.be/Uip5kZpZjzI) seitsemän päivää - Ismo Alanko ja tähän asti vähän liikaa 
on juuri sopivasti eli on aika pienen muistutuksen, kuinka se menee ja joka kerta kaava 
muistuttaa toistamisesta, eikä väliä ole kuinka pitkään on taukoa, sillä mikään ei muutu.

Hector, Dave Lindholm ja Ismo Alanko on mielestäni kolmen kova konkarikopla suomalaisessa kevyessä musassa,
popissa ja sanoituksellisesti merkittävässä genressä, jossa on jotain sanottavaa, ja järjestys on ihan vapaa,

mutta yhtenä iltana funtsin näin olevan... [youtu.be/FTP6AekGxqM](http://youtu.be/FTP6AekGxqM) 

Yli 155 piisiä tullut ladattua tänne yli vuoden aikana, kyllä kale kalsari perusti asiallisen ketjun ja teki jotain oikein. 
kylmää varmaan oisin hulluksi tullut maailmassa ilman musiikkia, sen läsnäolo on tehnyt kaikesta laadukkaampaa 
kokea ja sehän on ainoa ystävä kuolemaan asti, eikä petä koskaan, ihan vapaasti voi käydä eri lajeissa vieraissa ja 
löytää uutta ja pitäytyä vanhassa, yllättyä ja eläytyä, jeah... irtautuminen nykyhetkestä ilman säälittäviä jälkitauteja.

[youtu.be/4v9CfE90Sts](http://youtu.be/4v9CfE90Sts) John Frusciante - the past resedes 
Oon hiljalleen rakastunut tähän piisiin ja sooloon ja johnnyn tyyliin sekä
tuntemattomuuteen ja underground-meininkeihin,
kukaan ei ole tietoinen tästä miehestä isossa maailmassa
soolo-osastonsa osalta kuin RHCP:n entisestä kitaravelho-osastaan.

*** Ay, this business of how long we try to stay alive ***

As far as my solo record, I don't want a gold record or anything, I'm happy to be small and to have the people appreciate the music who really like me for being me. 
-John Frusciante-

[youtu.be/TWBj7NR338Y](http://youtu.be/TWBj7NR338Y) STUFF kuoleman kielissä johnny delaa herskaan ja
Tämä kuvaa tätä hetkee, musta tuli tällä pvm:llä taas sossupultsari, ja hyödytön matkustaja,
joka ei saa tehdä palkkatukihommiansa loppuun ja näin säästetään ja 
sysätään päihdeongelmaiset taas takaisin radalle pärisemään, 
koska he eivät muuhun kelpaa... adios.

[youtu.be/YjRQxRREIqk](http://youtu.be/YjRQxRREIqk) Jimbo - wild child - kunnon räkä-ääninen kohmeloesitys ennen seuraavaa jurria.
Jimbosta ei oikein ollut runoilijaksi, mutta tosirokkarina onnistui ja nopeessa ja aikaisessa poistumisessa lavalta.

BONUSRAIDAT: 

[youtu.be/aToVAnYqRaE](https://youtu.be/aToVAnYqRaE) Paul Oxley´s Unit - Spanish bars
osittain finski-enkku-bändi kasarilta, jolla melodinen meno ja aika oli vielä viattomuudella sivelty.
[youtu.be/e5HkuhSEnPQ](https://youtu.be/e5HkuhSEnPQ) Fleetwood Mac ‎- Little Lies
Tell me sweet little lies, no u can´t these guys - valheen aika, joka varmaan oli vaan pakko elää.
[youtu.be/SveJCGB09GU](https://youtu.be/SveJCGB09GU) Stray Cats - Runaway Boys
Brian Setzer, siinä tyyppi joka vetosi 10 v kolliin, joka sattumalta näytti samalta.
[youtu.be/AAZQaYKZMTI](https://youtu.be/AAZQaYKZMTI) Billy Idol - White Wedding
Hieman rankempi jäbä, johon samaistuminen kävi myös helposti, olinhan kuin tuo khuuli rokkari.
[youtu.be/qrfY7RNaBjw](https://youtu.be/qrfY7RNaBjw) ABBA - Knowing Me, Knowing You
Kun hieno ja melodinen Abban rytmiryhmä oli jo viskattu kuoppaan aloin diggailemaan tästä Swedulan ykköstuotteesta, enkä ole katunut ja Agnetha oli kyllä ihana neito, eikä Fridakaan pettänyt.
[youtu.be/xMQ0Ryy01yE](https://youtu.be/xMQ0Ryy01yE) David Bowie - Changes 
Bowie oli riittävän kummallinen ja monitahoinen, että siihen varhaisteini ihastui, ja nopeasti näin kävi.
Ei niinkään kasarin "nykymusa", joka ei niin huonoa kuitenkaan ollut kuin tämän vuosituhannen kakkateollisuus.
[youtu.be/Wo4pdhKL4b4](https://youtu.be/Wo4pdhKL4b4) Falco - Rock Me Amadeus
Siinäpä vasta taiteellinen äijä, joka vaan meni delaamaan liian aikaisin.
[youtu.be/huCBgj_aZns](https://youtu.be/huCBgj_aZns) Scorpions - No One Like You
Toinen saksankielisen talousalueen merkittävistä lähettiläistä, ja mahtava video, normipäivä Alcatrazilla.
[youtu.be/cNEdxZURTaI](https://youtu.be/cNEdxZURTaI) ABC - Look Of Love
Asiallista dicopoljentoa, jossa kuuluisa asiasisältö.
[youtu.be/cNEdxZURTaI](https://youtu.be/cNEdxZURTaI) Human League - The Human League - Don't You Want Me
Samalla asialla, varsin toimivaa tavaraa, joka kestää aikaa, eikä olekaan kertakäyttöroskaa.
[youtu.be/ljIQo1OHkTI](https://youtu.be/ljIQo1OHkTI) Simple Minds - (STILL !!) Alive And Kicking
Scottilaista biisin taontaa ja likellä uukakkosta, johon lujasti kiinnitin huomiota jo -84
[youtu.be/LHcP4MWABGY](https://youtu.be/LHcP4MWABGY) U2 - Pride (In The Name Of Love)
[i]Early morning april 4th shot rings out in Mephis sky - free at last they took your life they couldn´t take your pride.[/i]
Eräs Vinke muistutti tätä tyyppiä, joka musastaan haltioituneena tanssi lavalla ja oli jotenkin synkän karismaattinen ja eläytynyt ja syvällä jossain tuntemattomassa, josta tuli esittämään laulunsa... no sittemmin se muuntui bonoksi... 

[size=200]EXTRAT:[/size]

[youtu.be/HEOFCTYmoSk](https://youtu.be/HEOFCTYmoSk) Your Body, My Body, Everybody, Move your Body... 
[youtu.be/1Cw1ng75KP0](https://youtu.be/1Cw1ng75KP0) Heart - Alone
[youtu.be/KmWE9UBFwtY](https://youtu.be/KmWE9UBFwtY) Europe - Carrie
[youtu.be/NSkboTTTmpg](https://youtu.be/NSkboTTTmpg) Annie Lennox - No More "I Love You's"
[youtu.be/diYAc7gB-0A](https://youtu.be/diYAc7gB-0A) George Michael - Freedom! '90
[youtu.be/izOdvBmTDh0](https://youtu.be/izOdvBmTDh0) Simply Red - Stars
[youtu.be/2w1Q8ZkXZ1Q](https://youtu.be/2w1Q8ZkXZ1Q) Aztec Camera - Somewhere In My Heart
[youtu.be/GCQJdvLlGD8](https://youtu.be/GCQJdvLlGD8) A-ha - The Blood That Moves The Body
[youtu.be/HGDmBLAPikU](https://youtu.be/HGDmBLAPikU) Duran Duran - Notorious
[youtu.be/j8U1gC2JilQ](https://youtu.be/j8U1gC2JilQ) Crowded House - Into Temptation
[youtu.be/NlB5kF7ZYM0](https://youtu.be/NlB5kF7ZYM0) Johnny Hates Jazz - Turn Back The Time
[youtu.be/VnejLmQGYhg](https://youtu.be/VnejLmQGYhg) Pseudo Echo - Funky Town
[youtu.be/W3SwEZ2WoUA](https://youtu.be/W3SwEZ2WoUA) Bryan Adams - One Night Love Affair
[youtu.be/2S4Hul4HW9E](https://youtu.be/2S4Hul4HW9E) Bruce Springsteen - Cover Me
[youtu.be/KXewIR7Y7cc](https://youtu.be/KXewIR7Y7cc) Blondie - One Way Or Another
[youtu.be/VpMAEkQt1_w](https://youtu.be/VpMAEkQt1_w) Bowie - Blue Jean
[youtu.be/BKmldYSDJaM](https://youtu.be/BKmldYSDJaM) Billy Idol - Eyes Without A Face
[youtu.be/UH1CMCtV4to](https://youtu.be/UH1CMCtV4to) Bryan Ferry - Slave To Love
[youtu.be/aa3rBVb3v4g](https://youtu.be/aa3rBVb3v4g) Beck - Devils Haircut
[youtu.be/y-lHjQrFJQ8](https://youtu.be/y-lHjQrFJQ8) The Beatles - No Reply
[youtu.be/KwIe_sjKeAY](https://youtu.be/KwIe_sjKeAY) Madness - Our House
[youtu.be/bqUxD97J6J4](https://youtu.be/bqUxD97J6J4) The Clash - London Calling
[youtu.be/D_T4YfnV1J0](https://youtu.be/D_T4YfnV1J0) Stray Cats - Storm Embassy
[youtu.be/sOzwvza1RRw](https://youtu.be/sOzwvza1RRw) The Rolling Stones - Hang Fire
[youtu.be/Qt87bLX7m_o](https://youtu.be/Qt87bLX7m_o) Peter Gabriel - Steam
[youtu.be/2aJ2Vh_e2dQ](https://youtu.be/2aJ2Vh_e2dQ) Phil Collins - Easy Lover
[youtu.be/sNJVFloPIVA](https://youtu.be/sNJVFloPIVA) Genesis - I Can´t dance
[youtu.be/ErvgV4P6Fzc](https://youtu.be/ErvgV4P6Fzc) G n R - Patience
[youtu.be/A8MO7fkZc5o](https://youtu.be/A8MO7fkZc5o) Metallica - Sad But True
[youtu.be/SJLe1UTqKvA](https://youtu.be/SJLe1UTqKvA) Nirvana - Lithium
[youtu.be/MS91knuzoOA](https://youtu.be/MS91knuzoOA) Pearl Jam - Jeremy
[youtu.be/3mbBbFH9fAg](https://youtu.be/3mbBbFH9fAg) Soundgarden - Black Hole Sun
[youtu.be/1Lmq6RDn5O8](https://youtu.be/1Lmq6RDn5O8) Prince - Cream
[youtu.be/uDoLskUQvb8](https://youtu.be/uDoLskUQvb8) U2 - Last Night on Earth
[youtu.be/tI-5uv4wryI](https://youtu.be/tI-5uv4wryI) Oasis - Champagne Supernova
[youtu.be/r2vGa-yLiso](https://youtu.be/r2vGa-yLiso) Verve - Sonnet
[youtu.be/xqovGKdgAXY](https://youtu.be/xqovGKdgAXY) Suede - Beautiful Ones
[youtu.be/qJS3xnD7Mus](https://youtu.be/qJS3xnD7Mus) Pulp - Disco 2000
[youtu.be/x3i1E9N8zww](https://youtu.be/x3i1E9N8zww) Manic Street Preachers - So Why So Sad
[youtu.be/TMbyWSGYUgc](https://youtu.be/TMbyWSGYUgc) The Killers - Runaways

[size=50]päräyttävät esitykset, historia sektio[/size]

[youtu.be/uMY5VGYh2Go](https://youtu.be/uMY5VGYh2Go) Go Johnny Go - Chuck Berry
[youtu.be/Qadw2rFiaJc](https://youtu.be/Qadw2rFiaJc) Eddie cochran C'mon everybody
[youtu.be/u0Ujb6lJ_mM](https://youtu.be/u0Ujb6lJ_mM) Little Richard - Lucille (1957)
[youtu.be/KWReDqMopt8](https://youtu.be/KWReDqMopt8) Jerry Lee Lewis - Whole Lotta Shakin' Going On (1957)
[youtu.be/kk3OqlSST8Y](https://youtu.be/kk3OqlSST8Y) George Harrison, Carl Perkins, Eric Clapton, Ringo Starr - Blue Suede Shoes
[youtu.be/HysrQgMOTRo](https://youtu.be/HysrQgMOTRo) Roy Orbison - In Dreams
[youtu.be/U914MUX1uoc](https://youtu.be/U914MUX1uoc) Elvis Presley - You Don't Have To Say You Love Me 1970 HQ
[youtu.be/rj4J6i_vw0w](https://youtu.be/rj4J6i_vw0w) Eric Clapton - While my guitar gently weeps (Concert for George)
[youtu.be/0vo23H9J8o8](https://youtu.be/0vo23H9J8o8) Stevie Ray Vaughan - Pride and Joy
[youtu.be/G-THhwh5mNI](https://youtu.be/G-THhwh5mNI) Jimi Hendrix - Somewhere

[size=50]ylimääräsii kivoi keissei ja muistiin jääneitä orkesteripläjäyksiä:[/size]

[youtu.be/x1U1Ue_5kq8](https://youtu.be/x1U1Ue_5kq8) Killing Joke - Eighties
[youtu.be/qeMFqkcPYcg](https://youtu.be/qeMFqkcPYcg) Eurythmics - Sweet Dreams (Are Made Of This)
[youtu.be/VdQY7BusJNU](https://youtu.be/VdQY7BusJNU) Cyndi Lauper - Time After Time
[youtu.be/-qH4CT4f7fk](https://youtu.be/-qH4CT4f7fk) Nik Kershaw - Wouldn't It Be Good
[youtu.be/4B_UYYPb-Gk](https://youtu.be/4B_UYYPb-Gk) RUN-DMC + Aerosmith - Walk This Way
[youtu.be/oas5nAlfrwga](https://youtu.be/oas5nAlfrwga) - Irgendwie Irgendwo Irgendwann (Original 1984)
[youtu.be/Npfl4cHJbCE](https://youtu.be/Npfl4cHJbCE) Chris Rea - Windy Town
[youtu.be/2ML3Xp1rK-8](https://youtu.be/2ML3Xp1rK-8) Billy Joel - Big Man on Mulberry Street
[youtu.be/xL-gEN3J_kQ](https://youtu.be/xL-gEN3J_kQ) Chris Isaak - Blue Hotel
[youtu.be/CPmF7HQo1KE](https://youtu.be/CPmF7HQo1KE) Twin Peaks -Falling (Julee Cruise)
[youtu.be/RVnPR6amHjA](https://youtu.be/RVnPR6amHjA) Stereo MC s - Connected
[youtu.be/z5rRZdiu1UE](https://youtu.be/z5rRZdiu1UE) Beastie Boys - Sabotage
[youtu.be/p3j2NYZ8FKs](https://youtu.be/p3j2NYZ8FKs) Pet Shop Boys - West End Girls
[youtu.be/AV0ugZumyJU](https://youtu.be/AV0ugZumyJU) GO WEST ❖ call me
[youtu.be/Ae829mFAGGE](https://youtu.be/Ae829mFAGGE) ZZ Top - Gimme All Your Lovin'
[youtu.be/bkysjcs5vFU](https://youtu.be/bkysjcs5vFU) dio - Holy Diver
[youtu.be/BovrPGCrm9I](https://youtu.be/BovrPGCrm9I) WASP - Love Machine
[youtu.be/SXYuPMsThYs](https://youtu.be/SXYuPMsThYs) Iron Maiden - The Trooper (Flight 666)
[youtu.be/s9B7hgSztA0](https://youtu.be/s9B7hgSztA0) Guns N' Roses-One In A Million
[youtu.be/ySlZdASmGCM](https://youtu.be/ySlZdASmGCM) Foo Fighters - Low
[youtu.be/gV5iQJLpVnM](https://youtu.be/gV5iQJLpVnM) Weezer - Buddy Holly
[youtu.be/GaUqpnHvua8](https://youtu.be/GaUqpnHvua8) Crash Test Dummies - mmm mmm mmm mmm
[youtu.be/bLCrpcWkxyg](https://youtu.be/bLCrpcWkxyg) t.A.T.u. - Nas Ne Dagoniat
[youtu.be/ntYrAQVQZKs](https://youtu.be/ntYrAQVQZKs) Rammstein - Amerika
[youtu.be/booKP974B0k](https://youtu.be/booKP974B0k) Shakira - She Wolf
[youtu.be/dly6p4Fu5TE](https://youtu.be/dly6p4Fu5TE) Jennifer Lopez - Jenny from the Block
[youtu.be/6JnGBs88sL0](https://youtu.be/6JnGBs88sL0) Nelly Furtado - Say It Right
[youtu.be/1TO48Cnl66w](https://youtu.be/1TO48Cnl66w) Dido - Thank You
[youtu.be/EPg5xgZY8fs](https://youtu.be/EPg5xgZY8fs) Republica - Ready to Go
[youtu.be/kHG28QAjC4k](https://youtu.be/kHG28QAjC4k) Prodigy - Smack my bit*h up (cat style)

Muutama finski-iskelmä:

[youtu.be/5OxSFllWyu4](https://youtu.be/5OxSFllWyu4) Danny: Piilopaikka (Suomen oikea cheappi)
[youtu.be/bFb2saRU1Kc](https://youtu.be/bFb2saRU1Kc) Hurriganes - Fourty Night
[youtu.be/AUtJjVEsd5M](https://youtu.be/AUtJjVEsd5M) Hector - Ake, Make, Pera ja mä (Iltatähti 1974)
[youtu.be/JhFptx3RF3Y](https://youtu.be/JhFptx3RF3Y) Dave Lindholm - Sirkus
[youtu.be/GaO7c2cddP0](https://youtu.be/GaO7c2cddP0) J Karjalainen - Villejä Lupiineja
[youtu.be/LOEFuXTvhj0](https://youtu.be/LOEFuXTvhj0) Eppu Normaali - Balladi Kaiken Turhuudesta
[youtu.be/uRb57FWdsMY](https://youtu.be/uRb57FWdsMY) Popeda - Sukset
[youtu.be/CPWk1Ni8bbI](https://youtu.be/CPWk1Ni8bbI) Juice Leskinen slam - myrkytyksen oireet (live 1981)
[youtu.be/LGoz7rocekw](https://youtu.be/LGoz7rocekw) Ismo Alanko: Pulu (live 1998)
[youtu.be/qzGPEXnPieg](https://youtu.be/qzGPEXnPieg) Neljä Ruusua - Valuva Taivas
[youtu.be/c2FV1W0hlIg](https://youtu.be/c2FV1W0hlIg) Ultra Bra - Tyttöjen välisestä ystävyydestä
[youtu.be/yP0BQY-fVvs](https://youtu.be/yP0BQY-fVvs) Scandinavian Music Group - Näin minä vihellän matkallani -09 (live)
[youtu.be/J84P76hn54A](https://youtu.be/J84P76hn54A) Olavi Uusivirta - Tuhat vuotta sitten ft. Pauliina Kokkonen
[youtu.be/uvtpjQf0uJY](https://youtu.be/uvtpjQf0uJY) Tehosekoitin - asfaltti polttaa 
[youtu.be/86SO6J1d1-0](https://youtu.be/86SO6J1d1-0) Miljoonasade - Tarpeelliset valheet 
[youtu.be/wBYiTrANTBQ](https://youtu.be/wBYiTrANTBQ) Arttu Wiskari - Sirpa Feat. Ulpu
[youtu.be/f5UKLeMl9Uc](https://youtu.be/f5UKLeMl9Uc) Haloo Helsinki! - Huuda!
[youtu.be/m1zwf33KudM](https://youtu.be/m1zwf33KudM) Jannika B - Seuraavaan elämään
[youtu.be/C0i1_PyfIkc](https://youtu.be/C0i1_PyfIkc) Laura Närhi - Hetken tie on kevyt
[youtu.be/PwxzWkKl8Sk](https://youtu.be/PwxzWkKl8Sk) Suvi Teräsniska - Pahalta piilossa

^ Humppalistakin pitää rokkiäijällä olla, ei se mun mainetta kutista, vaan laajentaa paljon näkemystä ja 
pitää ennakkoluulot aisoissa ja läpät silmiltä poijes ja mielen avarana, tarpeeksi omanlaisen erikoisena taviksena.
tja noi määää latelin melkein ulkomuistista, niin tutuksi suurin osa on tullut, että opin nuo linkkien koodit ulkoa...
sitten tuli joku ja sanoi, ettei niitä sentään tarvii ulkoa osata, eikä niitä kysytä kokeissa... mut varmuudeksi...

ja niin se jatkuu, kaivele ite omat musasi eli kivesi netistä ja muistin lokeroista... kun vielä ei dementia ole iskenyt...

====> matka on ikuinen, [i]vain[/i] kuolema tulee sen lopettamaan ja musiikki jää elämään...

Aika kova homma oli näitä kopsata ympäri plinkkiä ja nettiä, mutta suoriuduin itselleni antamasta tehtävästä 
todella hyvin ja kympillä meni ja samanlaisuudet ja toistensa kaltaisuudelta tuntuvat biisit ja päällekkäisyydet
ja mahdollisest yhtäläisyydet todellisuuteen johtuvat vain sun väsymyksestä... mee nukkumaan ihminen.

Nämä musasiivut todella kertovat omasta todellisesta fiiliksestäni, eikä muutama ruttunen sananen pysty sitä kumoamaan ja viihdepainoitteinen ajan tapoksi luokiteltu palanssiketjun joutavan shitin skriivaaminen aina,
muttei se sinällään ole merkityksellistä, silllä [i]tätäkään[/i] piilomesitsiä ei kukaan koskaan edes lue täältä,  :laughing: 

ja tärkeintä on ollut mulle musa, eikä sekään niin tärkeetä ole, ja kaikki oleva on säännöllisesti kyseenalaistettava.

Vielä vois noi kipaleet lajitella aakkosjärjestykseen, genren mukaan ja julkistamisajankohdan perusteella, mutta...

[size=200]I THINK NOT[/size], 

[size=200]THIS IS THE END[/size] and so it went.

Don´t believe me - just watch.

[size=200]M[/size]eikän palanssin olevaisuus ja tuloskehitys perustuu MELUUN. En diggaile hiljaisuudesta, eikä se ole ihmiselle ja äänelle sopiva olomuoto tai tavoiteltava tila, ja kaikki mietiskelijägurut ovat tahoillaan väärässä. Oloni ei muutu paremmaksi olemalla jossain fakin kopissa hissukseen, siksi on vankilat ja niissäkin on viihdekeskukset murhamiehillä omasta takaa kiristettynä joltain uhrin perheeltä. Emme tarvitse hiljaisuutta, silencio on skeidaa.
Suurin vaara äänettömälle kytkettäessä on, että alkaa diggailla siitä ja huomaa OLLEENSA VÄÄRÄSSÄ ja sitä ei ainakaan mun palanssini välttämättä enää kestäisi, ei ole reilua joutua luopumaan jostain OMAKSI KOKEMASTAAN elämän abtraktista sisällöstä. Eri asia on ihmiset, joista suurin osa on aina merkityksettömiä ja osa joutaakin mennä pahana majoille. Eläimet tekevät poikkeuksen, sillä mun koirat eivät ole olleet pahoja, vaan auttaneet aina mua olemaan itseni. Tollanen kultainennoutaja on kiltti, mukava ja valmis harrastamaan uusiakin lajeja vaikka heti aamusta. Itse en varmaan koskaan tule sellaiseksi, enkä ole suvaitsevainen tai harras ihmisen ystävä.
SIIS, ei mitään hiljaisuuksia, vaan laitteet päällä koko ajan vähintään taustameluna ja vältetään tekemästä virheitä !!
Moni asia hoituu, kun päästään sellaiseen moodiin ja hoodiin, [size=200]ettei tehdä PRKL virheitä !![/size]

[size=200]P[/size]alanssi laskee katolta pulkalla ja jatkaa liukuaan alamäestä ponnistaen suuren palanssin hoitotilan läheistä kanjonia alas. Se laukoo mennessään iskulauseita, jotka ovat suvulleen ominaisia kannustushuutoja ja huudon keskeltä äänivalli paukahtaa luoden ilmestysverokirjamaisen tunnelman. Palanssi asettuu aikansa leijailtuaan taas pirtin lattialle toipeloimaan ja tarinoimaan ja kutomaan etnistä säiettä, jossa poliittisuus ei ole hallitseva piirre, vaan palanssiin pyrkimiseen tarvittava sinnikkyys ja kaikkia maapallolla futaavia ja seesteisyyteen raivolla pyrkiviä yhdistävä raudanluja usko itselliseen tasapainotilaan. Tyylilleen uskollisena se provosoi ja spämmää. Ja kaivaa nenää samalla ja trollaa sivukädellä lopettamon ja Saunan sana-assosiaatioihin. Ja skriivailee lyhyttwiittiä ja pitkävetoa ja keskimatkan pitkää puolihidasta settiä interveppiin ja tuleviin viestintävoorumeihin,
jotka eivät vielä ole suuren yleisön tietoisuuden saapuvilla.

Palanssi on harmaantunut tyylikkäästi ja fyysinen olemus onkin jo täyttänyt keväällä tuntemattoman määrän vuodenkiertoja. Tämä näkyy kovana potenssin korostamisena ja itsetehostamisena verkossa. Palanssi on pysynyt velattomana, eikä ole taannut kenenkään pikavippejä. Persaukisuus on tuttua ja huolettomuus isoista masseista ja tietämättömyys niiden hoitoresseistä pysyy vakiona, samoin pysyvä vapautus omistamisen tuomista otsaarypistävistä ryyppyhuolista. Sen sijaan plinkkinen sarka on kesattumassa huolella ja oirehtii sen mukaisesti. Viime viikolla palanssi huomasi, että se pitää sittenkin enemmän naisista ja tytöistä. Kertahan ei homoksi tee, mutta lespoksi se kyllä tekee. Femiiniset kontaktit ovat pehmeämpiä ja joustavat paremmin ja karvapalliset palanssit eivät mieltä niin kiehdo tai tuota autuuden tuntua. Vuodenvaihteiden mukana tuomat rajut mielialan vaihtelut ovat odotettuja ja sapettunutta ilmaa puhdistavat räiskähdykset välttämättömiä. Ehkä se on sukupuolestaan huolimatta tiineenä ja oirehtii hormoonimäiskeessä ja toivoo aborttia.
Tätä emme voi varmasti tietää ilman lääkärin lausuntoa tai asiasta kohteelta kysymättä.

Palanssilla on rajaton lukuoikeus kirjoitettuun matskuun julkaisupiireissä. Se selailee päivittäin monenkirjavia tekstejä ajankulukseen ja tietoisuuden tasojensa kohottamiseksi. Lukihäiriö tuo vain humoristista sävyä uudelleentavatessa ja kaltaisiaan kirjakerhossa tapaillessa. Moni palanssoitunut tyyppi on edelleen sivistymätön ja vailla keskinkertaisia kirjallisuuden alan tietoja, vaikka hengaavat korkeakulttuurisissa nerojen piireissä.
Toisaalta analogisen autonrämän hinkkaaminen rasvamontussa on toisille suurin älyllinen ja joillekin ehkä fyysinenkin tuleminen housut jalassa. Noh, kaikki tavoillaan ja parhaat tietenkin ilman. Tasapaineistetun tilan saavuttaminen ei ole kiinni ulkoisten tekijöiden näennäisestä paremmuudesta tai niiden saamasta ajoittaisesta katteettoman kovasta hypetyksestä tai ylevästä arvottamisesta yhteiskuntamme silmäätekevien kuulopuheissa.

Palanssi uumoilee skulaavansa ja tuumailee yltävänsä yhä parempiin tuloksiin, isäänsäkin korkeammalle ja monin verroin selvemmin. Puhtoisena ja vähän rypistyneenä se heiluu tuulessa ja kelpaa päänalustaksi rankan viikon loputtua ja lusiessa perseen suojaksi. Tyynenä se lipuu uuteen jaksoon ja yhtyy päivän rytmiin, joka keinuttaa tulevat tapahtumat luoksemme. Saapuva syksy puoltaa myönteisen käyttäjäkokemuksen nostetta karttua rikkaaksi riippuvuudeksi. Huokoinen sisälmys lujittuu hiljalleen vapaana hengittäväksi tasapainoelimeksi näiden vakavien kuukausien hellittäessä ja henkisten pakotteiden lakatessa haittaamasta palanssoijaa. Tällaisen tuulesta revityn ja skeidaavan hurlumtekstin kirjoittaminen vuodesta toiseen tuskin minkään muuttuessa on hupaisaa ajanvietettä. Sisältö on kuitenkin merkittävää edistystä menneiden aikojen synkistelyvuosista kohti uudesti versoutuvaa ja palanssiltaan kestävää hommelia ja touhua ja sen sellaista monenlaista juttua ja kaikkee sitä onkin, yep yep.
Onpahan jotain tekemistä kaiken tyhjän toimittamisen ja perseilyn sekä joutavuuksien jaapaamisen keskelle.

[size=200]O[/size]len toimettomuuden spesialisti. Suoritin alkoholitutkijan viran ja sekäkäyttäjän pestin ohella luuseritutkinnon ja näin kokemukseni on lähes professuuritasoa joutavan päiväisestä oleskelusta. Jämäjätkäksi kouliintuminen on todella pitkä prosessi ja vaatii hyvii hermoi ja tekemättömyydestä johtuvan olemattomuuden kestämistä. Elossapysymisjaksot helpottuvat turhanpäivyyksien ylittäessä 6 000:n hukkapäivän rajan. Siihen tarvitaan 17 kevättä munan- ja nenänkaivamista, ja sohvamaisterius on tullut todeksi tai oikeastaan homehtunut ulosvietäväksi. Joutomies on myös saava karmivasti kokea, ettei hän kelpaa edes ruumiiksi sotatantereelle, mutta vastikkeettoman fyffen saajaksi on kelpoinen tässä sossuvaltiossa ilman minkäänlaista merkkiäkään yhteisestä korren kekoon kantamisesta. Fingerporihommat sinällään ilman järjellistä tarkoitusta ovat vaihtelua ja korkein muoto, johon ikiluuserit kelpaavat ja kun väistämätön sota viimein alkaa, niin ehkä sittenkin vaikka saunan lämmittäjiksi ja poteronkaivajiksi. Kyse onkin joutomaan sossupultsareissa lyhykäisesti siitä,1. onko halua tehdä mitään ja 2. onko kykyä tehdä mitään ja 3. onko minkäänlaista halua selvittää oma kykyisyytensä, kun pärjää ilman tekemisiäkin aivan yhtä huonosti tai hyvin tai melko hyvin ?? Ei ole.

[size=200]J[/size]uomiskysymyksen lopullinen ratkaisu. Tätä ei pidä sotkea juutalaiskysymykseen. Siitä aiheesta en ole halukas ollenkaan kirjoittamaan, ja yhtä vähän siitä tiedän kuin arabien keväistä ja muista riennoista. Sen oon kuullut, että juutalaisista olivat erityisen kiinnostuneita sakemannien kansallisosialistit etenkin 1930-luvulla. Juutalaisille on sanottu jo keskiajalla, etteivät “he eivät voi elää keskuudessamme”. Sitten tuli aatun jengit ja poistivat lauseesta vikan sanan. Natsit olivat ihmiskunnan koreinta saastetta ja me olimme yhteistyössä oman erillissotamme vuoksi. Uusnatsit ovat tämän päivän luomakunnan oksennusta ja heidän aatemaailmansa on happivajeesta kärsivien uskonto ja perustuu pelkoon ja ovatkin kaikki vitun tyhmää sakkia ja laumasieluisia pikkumunaisia koulukiusaajia, olen näitä livenä haastatellut ja todennut pohjasakaksi, joille kernaasti tarjoan ysimillistä buranaa tai tarjoon niille kaasupitoisen aamiaisen.

Kaikkein juutalaisimmassa yhdyskunnassa arabien mailla puhuttavaa hebreaa oon pitänyt samanlaisena molottamisen kielenä kuin muitakin vieraita höpötyksiä suhteessa rakkaaseen suomen kieleen ja sen asemaan maassamme. Onhan niillä vihollisia joka suunnalla, mutta armeijansa on kovin tappokone ehkä koskaan. Kysymys juutalaisista ja niiden ongelmista ratkaisukeskeisenä lausekkeena ja erityisasema maailmanpolitiikassa. Sehän ei edes ole ongelma rahan kumartamiseen tähtäävässä läntisessä systeemissä. Juutalaisethan ovat kansanosa, jota pitää arvostaa ja kuunnella niiden rankkoja sukujen leiritystarinoita ja hyväksyä niiden käytännön kostotoimet iippolandiassa nykypäivänä ja ymmärtää niiden porhoilua ja valtaansa jenkkilän rikkaissa pörssiyhtiössä. Eihän rikkaiden rikkaus ja lafkojen ja perinteiden kunnioitus ja ylipäänsä omistaminen ole mistään rodullisesta sivuseikasta kiinni, ellei ole erehtynyt liiketoimiin ryssien diktatuurissa.

Rahaa sillä juutalaisjengillä on, kuten kuolleen ihmisen jättämää perintöä ja hyviä kauppiassuhteita, joten mitä suotta viitsivät vollottaa ja hakea syyllistävyyttä kuolleista ajoista. Saksalaistenkaan uusin sukupolvi ei enää kanna isiensä syntisäkkiä mukanaan joka paikkaan ja uhriudu asioista, joita eivät ole tehneet, eikä ole edellinenkään polvi tai sotien jälkeinen sukupolvi aikaan saanut. Vaikka kuinka on historiaa ohjailtu, on jopa joillain juutalaisillakin joskus kännäys hitsaantunut päälle ja silloin ei massit tilannetta korjaakaan tosta vaan, vaikka pääsisivätkin parempiin katkopaikkohin makoilemaan ja uutta nousutuhoa suunnittelemaan.

Oman dokausongelmani simppeli ratkaisu on ryyppäjäisten jatkuva siirtäminen huomiselle. Eikä kaataminen ole lainkaan kiellettyä puuhaa, sitä saa tehdä niin paljon kuin vain haluaa. En vaan just tänään aio ottaa sitä ensimmäistä ryyppyä. Huomenna voin palata asiaan ja aloittaa vaikka ½ v mittaisen iloisen putken. Tänään passaan sen ekan huikan ja kohdassa kaksi lukee, että palaa kohtaan yksi, eikä muita kohtia sitten tarvitakaan.

Jos ois parempi systeemi, ottaisin käyttöön, mutta tarvitseeko elämää vaikeuttaa ilman järkevää syytä entisestään tai ylipäätään tehdä simppelin jäbän monimutkaisia valintoja ja hankaloittaa joka päiväistä eloaan jollain juopolle sopimattomalla vähättelykuurilla ??

==> sitä minäkin. yoko sä dokaat tai sä olet raitis ja et käytä mitään lantun himmentimiä ja todellisuuspakoisia johdannaislääkityksiä ja kahdella kentällä et vaan voi pelata. On valittava. Nyt meitsi ottaa ja häippäsee laitumille tästä palanssistaan. Olen lomalla myös Saunasta, nimittäin vielä pelien jotenkin sujuessa kannattaa aina lähteä.
Saamamme kuudes sija lätkässä ja räikeät dumarimokat ovat nakertaneet juopon jaksamisenergioita maassa,
jossa ei ole edes hallitusta… saatan olla muissa tehtävissä tai en ole täällä koskaan itsenäni ollutkaan ja…
toisaalta voin olla lomautettuna tai ulospotkittuna ja tulosvaroitettuna jäähyllä tai jotain muuta raflaavaa,
ehkä jopa pidätettynä sanallisesta mellakoinnista ja kiihottuneena kansanosan ruuminosastaan
ja jäänyt kiinni ruusupensaaseen, well ~~> we still don´t know for sure, honey… jouza.

[size=200]AYE ==> MORJES.[/size] And please don´t believe me - [size=200]JUST WATCH.[/size]

Siirretty enemmistön, vähemmistön ja totuuskomission pyynnöistä huolimatta paikkaan, jossa paistaa eniten.

[size=85]aye.[/size]

Olen lukemassa vasta alkupäässä tekstiä. Kokemus on niin antoisa, että tulin välissä hihkumaan kiitoksia nautinnollisesta lukukokemuksesta!!!

[size=200]^[/size]Moro Heli ja kiitos - nyt vaan kävi niin, että pääsi jutut versoilemaan, kun pohjoisikkunan vähäinen ilta-aurinko sittenkin tehokkaalla säteilyllään aktivoi nämä skeidaköynnökset ja jouduin ne vaihtamaan isompaan ruukkuun,
jossa saavat olla tarkasteltavana oman aikansa ennen katselun lopettamista ja siirtymistä luonnontilaan helteilemään… douppimullalla ne kestää vähän kauemmin kunnes uupahtavat ja vetäytyvät varjoon, jossa tarjoilu on niukempaa, mutta uudelleen kompostiksi päätyminen väistämätöntä, sillä mikäänhän ei ole tärkeämpää kuin kasvimaatouhuilu betonin sisällä ja nykyinen gardeni muodostuu 16:n eri kasvin yhteisöstä… [size=150]NY moivaa.[/size] Tämän päiväinen kompostin pöyhiminen kannatti jonkin verran ja jos en päiväni päätteeksi muuta keksi, niin ainakaan [size=150]ei tullut tehtyä virheitä !![/size]

[size=200]K[/size]ukkaset on kukkasia, mutta viherkasvit on eri lajiketta, ja niiden hoitoharrasteella on tarkoitus pyrkiä pätemään ja kohottamaan omaa statustaan. Näillä eläväisillä luonnonosilla on elonvuosia huomattavasti enemmän verrattuna kausiluonteisiin lakkijaiskukkasiin ja muihin joutaviin salaatteihin. Silmiinpistävää on tässä meikän vihertoiminnassa, että viimeksi sitä harrastaessani, n. vuosituhannen vaihteessa ollessani alkoholitutkijana täyspäiväisesti, lähes kaikki delas varsin nopeasti, sillä juotin ne pökkyrään ja siitä etenevään koomatilaan, jonka kautta useimmat poistuivat vahvuudesta. Itsellänikin oli tuo sama kohtalo valmiina, etääntyä ensin henkisesti, mutta fyysisesti kuitenkin elävien kuolleiden kirjoissa pysyen ja sitten loitoten koko roppa edellä kaatikselle ja ikäänkuin hitaasti hiipuen ja irrottautuen kaikesta elämää yllä pitävästä sykkeestä ja vähäeleisesti poistua ilman isompaa draamaa. Toinen exittivalinta ois ollut konkreettisesti pudota katolta märäksi läntiksi pihaan, josta seuraavana arkipäivänä joku rapulainen koneenkäyttäjä ois hinkannut lakaisukoneella meikän maallisesta taivalluksesta jääneen tahran veke häiritsemästä. Lasku ois toimitettu perikunnalle ja asianmukaisesti se olis myöhemmin karhuttu.

[size=200]N[/size]yt nämä kasvustot voivat hyvin ja varmasti tulevia optiovuosia on tarjolla, pohjoisikkunasta huolimatta ja nuo huojuvat puutarhani asukit dokaavat vain maltillisesti ja ohjeiden mukaan ja holittomasti nauttivat elo-oloista ja sopivasta määrästä kavereita ja huolenpitoa ja valoisuutta ja ilman höpotyksiä, jotka ovat varattuja ihmisille ja koirille ja niin pahoin en ole vielä mummåutunut, että alkaisin puita halailemaan tai niille kertoa salaisuuksia…
Mä menen isosti ja pyrin loiventumaan kuvasta niinkin tyylikkäästi kuin Scott Walker eli laveeraan itseni tiukassa lippiksessä vähin erin katoavaksi hahmoksi, joka katoaa näkyvistä, eikä ääntäkään enää näy tai kirjoituksensa ketään tavoita…

[size=200]V[/size]oisi luulla, etten pidä vihreistä tai että puolue on sekoja täynnä. Tarkemmin ajatellen → juuri näin se meni.
Täytyy kuitenkin sen verran todeta, ettei ne poliitiikkoina ole sen huonompia kuin muutkaan ja minä itse olen paras ja tämän ketjun muutoshankkeet ovat järkeviä ja niiden toiminnallisen hyödyn käyttöönotto on kiinni pelkästään totuuden myöntämisestä ja halukkuudesta tehdä asiat ilman virheitä oikein, myös sydämen tasolla ja sen lisäksi, ettei tehdä enää virheitä, lopetetaan turha jauhaminen ja annetaan minun päättää asioista kuten minä haluan tänään ja vaiennetaan omantunnon joutava jumputus ja avataan kauan kiinni olleet pimennysverhot spontaanin ajattelun runsaskasviseen puutarhaan, josta kumpuaa hetken mielijohteen puskat ja raitistelijan rapeat raparperit, joutomaan ajattelijan rautalankaiset muovikukka-mielipiteet ja monta pystyyn delannutta toteemipaalua varoittamassa viunapuun vaaroista ja loput puoluessysteemimme kukkasista ja muista kedon täytemullista ja hautakummun vieressä kasvavista osa-aika-ajattelijan aikaansaannoksista ajatusten viheriöillä, jotka ovat muutaman päivän selvänä olleen juopon tuumailuja ja erehtymättömiä lausuntoja ja vihreettömiä totuudellisuuksia ilman rapisevaa kukkakaupan paperia ja

Katsanto poliittiseen maailmaan ja arkistomatskuna stereoidut arkistotyypit ja niiden edustosto ja aatteen toisto:

[size=200]V[/size]ihreä. Yleis-eurooppalaisesti omien järjettömien oppiensa mukaan tämä rototyyppi ei syö lihaa ollenkaan ja on siksi aggressiivinen, kun elimistöstä puuttuvat serotoniini ja muut tasapainoiseen toimintaan yleisesti liitetyt loogisen ajattelun mahdollistavat kemikaalit ja hivenaineet ja käytöksensä näkyy negatiivisena niin monella tasolla,
polttaa myös salaa hjyymeitä sivistysvaliokunnan keittokomerossa ja näin saastuttaa kehollisen mielensä temppelin ja altistaa itsensä haureuden tielle, jossa harrastetaan herkkää eduskuntaryhmän vapaamielistä seksiä vihreän tilan kedoilla ja niityillä ja tämä johtaa herkästi 100 %:n tarkkaavaisuuden menettämiseen kansan isoista asioista päätettäessä ja siksi rappio on lopulta syöksevä vihreet mustiin ja haperoisiin multiin. Oppositiokin on heille liian mehevä pleisi ja pihvi sijaitsee siellä, missä isot ja rasvaiset plösöäijät päättävät asioista, eikä saparotyttäret jopopyörän selästä ja siksi itsensä raudoittaminen valaanpyyntialukseen on ylemmän kolmanneksen pysyväisvihje vihertyneille terroristeille. Ikijäsenenä ihmisiä kauhistuttaa aina-pelottava rosa ja se ilmestys entisenä-melkein-naapurina vastaakin jo monta monituista kummajaista, joita itse kavahdan aina julkisillakin paikoilla ja valoisana ruuhka-aikana.

Iki-vihertävän toimenkuva, tehtävät ja tavoitteellinen toiminta kautta aikain, vaikka maailma vähän muuttuukin:

• ajaa luontoa tuhoavia asioita, eikä kunnioita mun rakasta äitimaata,
  • halveksii teknologian kehitystä, ja elää siis harhassa ja
  • on ideologiassaan lapsellinen ja epärealistinen,
  • likaa maisemaa, sotkee asioita ja sottaa imagonsa
  • on aktiivinen lailisten ammattien tuomitisija
  • kannattaa eläinten vahingoittamisrintamaa
  • höpisee pimeitä ja tuomitsee heti julmasti kaikki ei-suvaitsevaiset
  • on äänekäs ja huutelee oppositiosta toteuttamiskelvottomuuksia
  • pukeutuu syvissä riveissään pottusäkkiin ja käyttää mauttomia ja pelottavia meikkejä ja ryysyt ovat kaatikselta
  • epäluotettava ja julistaa tosissaan naivistista ja kaikille sua tappaville rauhanomaista sivarinössöyttään
    ==> en antaisi ees kultakalaa sen hoidettavaksi ja maanpuolustus olisi kaalikeittoa lämpöisenä ryssille pöytään ja kultapalmikot tarjoomassa hajareisin kammarissa luomulihaa vihullisen poimittavaksi ja puikotettavaksi.

[size=200]R[/size]ikas. Elää epätodellisuudessa, eikä päättäjänä pysty samaistumaan köyhän keskiluokan tarpeisiin
ja arjen raadollisuudesta ei ole kuin kultaisia mainoskäsityksiä, siksi laurarädyt ovat jo kapalossa ja
opiskelujen aikaan lellittyjä ja ilman todellista osaamista korkeisiin virkoihin nostettuja pumpulitoopeja,
joiden ei tarvitsekaan välittää muusta kuin itsestään ja siinä he ovat maagisen hyviä. Itserakastamisen
kehtona kokkareet, jotka ajavat köyhien poistamista maailmasta ja pysyvästi oman edun nostoa.

[size=200]P[/size]ersu. Huonosti asioita tajuava, niukasti koulutettu, suuresti päihtelevä köyhä, joka luulee kerran eduskuntaan sattuma-osuneena keksineensä pyörän ensi kertaa, mutta on vain lähiöbaarissa tiskiin nojaava lätkää seuraava nahjus, joka on uuden äärellä hämmästyväinen lande ekaa päivää ison kaupungin aseman aulassa ja on
pian hyvin pelokkaana kyselemässä paluujunien lähtöjä kotio mamman lahkeisiin. Eniten kertauksia kaikista.

[size=200]R[/size]istillinen demo. Luulee jumalien olevan totta. Vaarallinen uskomustieteilijä, joka ei usko menninkäisiin tai sokerikeijuun, vaikka todennäköisyys olisi suurempi. Jos nämä luulelmakudelmat todella päättäisivät asioista, meillä ois päiviräsäsiä hallituksessa määräenemmistö ja kirkko määräisi kaikesta. Onneksi niille ei anneta isoja asioita hoidettavaksi, mutta ovat yllättävän vähään tyytyväisiä, kun tietävät varmasti, että vielä se
jesse tulee ja pelastaa kaikki uskolliset ja sodatkin loppuvat ja paratiisi koittaa tyhjään luottaville.
Kirkko on rikas kiinteistöomistuksineen, joten one two three four five six seven all good children go to heaven…

[size=200]D[/size]emari. Jutan hyllyvät kurvit. Näkymä torjuntavoittopuheesta ja sivuttaisliikkeessä olevat kannut eduskunnan portaissa. Kansakoulunopettaja vastaamassa Suomen kaikista rahoista. Pettää aina, mutta sitä ennen lupaa antaa kaikille hilloa vaolla ja samettisilkkiä ruusunupuilla.

[size=200]M[/size]aaseudun puolue. Jyväjemmarin ja pöndenistin lantapaakkupuolue, junantuomat laskemassa perintöhehtaareja ja sarvipäitä ja voikasoja ja pottuvuoria ja muuta tarpeetonta. Maito- ja muut laktoosituotteet tulevat Saksasta ja metsää meillä on puistoissa. Lehmiä riittää joka puolueessa ja pässejä ja sikoja.

[size=200]F[/size]inskiVasurit. Jäänne ja jälkioire kommunismi-nimisen sairauden heikosta lyijyhoidosta sodissa. Eivät ymmärrä yrittäjyyttä ja muutakaan elämää. Kannattavat systeemiä, joka takaa kaikille femma tunnissa ja se on on da da. Narhinkäki valitettavasti ei ole heilunut kännissä enää kaduilla ja kisoissa, joten viihdeuutiset valitettavan vähissä, sitä vastoin tästä porukasta jaettavat tiedotteet ovat aina suru-uutimia.

[size=200]N[/size]e muut, mitä niitä on ja tulee olemaan. Apurataspuolueet, joiden olemmassaolo on merkityksetöntä, kuten 40 % kaikesta politiikkamassasta, joka pursuaa valiokunnista käytävälle ja päätyy siivoojan paskarättiin.

Aikaan sidottu luonnehdinta parista öykkärivaltiosta, jotka valitettavasti saavat liikaa huomiota maailmalla:

[size=200]A[/size]merikka. Iso maa, jossa vahvemman oikeus jyrää heikomman. Väkivaltaa ihannoiva kansa. Pääuskontona dollari. Jenkkilä on hyvä maa jos on töitä ja on terve. Köyhälle ja toimettomalle se on varma delautumisen kulttuuri, jossa sääli ja almut eivät pelasta pohjoismaiseen sossuvaltion pehmomeininkiin tottunutta laiskaa ja katkeraapetteriä. USA puuttuu muiden asioihin ja suoltaa progandashittiä alusmaihinsa. Koulutuksellisesti takapajula. Suomalainen yläaste vastaa heidän yliopistoaan. Meidän eskarit vastaavat heidän kunnallisia lukioita, joista valmistuu tulitaisteluun päätyviä kriminaaleja. Amerikassa on aamupaskat ainakin tuplasti isompia kuin muualla. Ovet avautuvat aina sisäänpäin, että iskuryhmän on helpompi niitä niitata inessiiviin. Joillain slummialueilla todennäköisyys Swätti-iskuun on iso ja toisto moninkertainen. Muut ovet, kuten kongressin tuplaovet avautuvat setelitukolla ja aamu aloitetaan aina pinnallisella small-talk-shitillä melkein joka paikassa. Siinä sanotaan jotain, mitä ei edes tarkoiteta vain sanomisen ilosta tai siksi, että amerikkalaiset eivät koskaan halua tutkia asioita syvemmältä, vaikka heillä onkin eniten maailmassa äo-neroja ja se selittyy isolla kansalla eli massalla, jossa on paljon kaikkia äärisuuntauksia ja näin myös hulluja eniten. Kaikkihan ovat väkivaltaisia, sen me jo tiedämme ja itarannikolle on kerääntynyt muodissa oleva ilkeys ja töykeys, joka näkyy nykkiläisenä käytöksenä ja sitä yritetään matkia junttieuroopassa. Euroopassa käydessään amerikkalaiset ovat Euroopan omistajia, vapauttivathan he tuon ulkomaan kolkan pääkaupungin eli Pariisin Toisessa Maailmansodassa. Jenkit keksivät NATO:n, joka on nerokas rahan keräämisorganisaatio. (puhutaan pohjoisatlannin puolustusliitosta, mutta salatut suomennokset tästä firmasta ovat: Nyljetään Alaisilta Tonneittain Osakkeita, Naimme Anukseen Tyhmiä Obelexeja, Nyrpeiden Aasien TilausOrkut). Siinä kymmenet tyhmät jäsenmaat maksavat miljardeja jenkeille, jotka näin ylläpitävät aseteollisuutta, jolla valvovat öljynjakelua ja aika ajoin sotivat jostain syystä, jotta olemassaolonsa todetaan korvaamattomaksi. Ne, jotka protestoivat sodista ja vetoavat moraaliin, maksavat toisella kädellä USA:lle suojelusta. Ämerikän paras anti on mielikuvitukseen perustuva haliwuudi ja sen levittämä viihdeteollisuudeksi naamioitu propaganda, jota ei kannata terveen ihmisen sekoittaa todellisuuteen. Maailman huonoimmat pressat pilaavat ahdasvaltojen tilanteen ja hyviä johtajia on liian vähän, kuten tahrattoman hameväenkin huomaama clinttoni… in $ we trust.

[size=200]V[/size]enäjä, Ryssland. Ryssien oma jenkkilä, jossa tsaari-keskeinen järjestelmä. Tunnetaan myös diktatuurina. Uskontona vodka, joka yhdistää kansan ja hoitaa alkoholismia, jota ei virallisesti ole tai on yhtä voimissaan kuin ruplalla aikaan saadut pörssivaltaukset. Venäläinen tapa toimia on olla välinpitämätön, huolimaton ja kännissä. Ryssien armeija on simputusorganisaatio, jonka moraali on kuin höyhenkevyt pumpuli ja sellaisena nämä totuuden kieltäjät nähdään lännessä. Taiteilijoiden surma. Homogeenisten kauhu. Kehityskeskustelun umpeen muurautunut satama ja vuorovaikutukselta suljettu laitos. Betonin harmaa maisema ja surulliset talousnäkymät. Ryssät pysyy ryssinä, vaikka vaihteeksi keittäis voiteluöljyssä ja huijaavat minkä kerkeevät.
Putlerin johtama takapajula ja kiukuttelevaan teini-ikään jämähtänyt Neuvostoliiton avioton kakara, jota isi ei koskaan tullut edes vilkaisemaan laitokselle ja siitä sen lieron kieroon kasvaminen alkoikin. On juoppo jo alta kouluiän ja tykkää olla muiden huomion alla. Koulukiusaaja ilman itsetuntoa. Lada vailla huoltoa. Siperia ilman opetusta. Huono naapuri, jolla kuitenkin kehityskelpoinen lätkäjoukkue. Onneksi ryssien eristäytynyt ja onneton tulevaisuus on enimmäkseen ryssien tulevaisuutta ja tännehän ne ei prkl tule !! Venäjän suurin vientituote sen sukulaisveljeskansan aikaan oli mosse ja sittemmin lada ja voin sanoa, ettei se ole häävisti. AK-47 on kestänyt markkinoilla parhaiten, se onkin ihana ihmisen tappoase ja on tuonut monet rauhat moneen sotaan, jotka on aloitettu samaisella välineellä. Ryssäläinen perseenpäristin on myös tunnettu, mutta lähinnä tarinoissa. Ongelmana on, että sen keksijä oli niin vodkassa, että tuuppasi protokipaleen persiiseensä, eikä sen koommin ole moinen keksintö noussut päivänvaloon. Venäläiset ovat vieraanvaraisia ja heillä ei ole kuulemma isoja joukkoja Ukrainassa tai ne ovatkin ukrainalaisessa lähiön autotallissa rakentaneet muutaman panssarivaunun ja vain erehdyttävästi muistuttavat itäisiä joukkoja, kukaan ei tiedä ja harasoo. Parhaiten ryssissä pärjää, kun vetäsee vodkasumun ylle ja soluttautuu valtaväestön sekaan sekoilemaan ja mitä enempi kestää viunaa, sitä varmemmin tulee pärjäämään ryssissä myös tulevina aikoina, aikahan sinällään on aina idässä keskiaikaa.

Jenkit ja ryssät ovat vain kaksi eri halpisversiota ihmisen tyhmyydestä ja kaikkivoipaisuuden luulosta, johon hukkuvat. Kuin kaksi väärin raitistunutta rapajuoppoa, jotka ovat eilen oppineet jälleen kerran kohtuukäytön.

Paikallinen uutinen mansen landelta ja pöndekatsaus ajankohtaiseen aiheeseen tältä keväältä:

[size=200]N[/size]äsilinnan uusi ravintola. Korkean profiilin mesta, jossa käy vain rikkaat, joilla on ns. pinkka kunnossa. Näillä pukumiehillä ja heidän jakkuasuisilla naisillaan olisi varaa tipata jopa heidän kuolaamassaan jenkkilässä ja lisäksi osaavat käytösetiketin luontevasti ilman perussuomalaista räpellystä ja nolouttavaa häsläämistä ruokalajien monimuotoisuuden tuomassa epätietoisuudessa. Jotkut juntit lähtevät kotiin jo alkukeiton jälkeen… tekevät saman teatterin puoliajalla ja linnan juhlissa lompsivat kurasaappaissaan kättelystä keskikaljaräkälään…
Meikän takavuosina ajama alepupi-hanke Näsilinnaan ei sitten ottanut toteutuakseen. Siinä mallissa huomioitiin alemman sosiaaliluokan pysyvä tarve humaltua edullisesti ja häiriköidä syvää pahennusta ansaitusti hankkien kulloisessakin ympäristössään. White trash-jengihän vain toteuttaa heille räätälöityä rooliaan ja se edellyttää heikkoa julkista käytöstä, joten eliitin tekemä tilaustyö on vaivansa väärti, siis varsin lidl-halpa ja lopullisena hintana on näiden rääsyläisten oma henki, joka tulee katkeamaan ennen odotettua sairaseläkettä. Yleisin Suomessa tehty tappo on yhden spurgun puukottama toinen spurgu ja tekohetkellä riidellään jostain tulitikkuaskista varsin ikävässä laskuhumalan vaikutuksessa aamuyön tunteina toisen sankarin sossuluukussa. Tekevät näin palveluksen järjestäytyneelle yhteiskunnalle ja siivoavat oman kuona-aineksensa vähitellen hävöksiin oikeiden ihmisten käyttämiltä kaduilta. Toinen puolisko puliveivareista delaa alkomaholin aiheuttamiin vaivoihin. Tahti on vain hieman liian hidas.

Ollessani syvintä valkoista roskasakkia en tosin itse tiennyt olevani jonkun merkittävän agendan näkyvä asiamies ja liikkeen kantavia pultsareita, mutta aikansa nääs kutakin, joup. Nyt oon vaan entinen sitä ja tätä ja vain mainitusti raitistusta tuekseni hankkinut selveilijätyyppi. Oon silti hieman kaihoisalla fiiliksellä katsellut keskustassa ryömiviä umpidensoja. Vapaus on jotain niin päräyttävää, ettei sitä vaan rahalla saa, kun kalterit ovat kotilinnan ikkunoissa…

[size=200]K[/size]oska tämän kertaiset lätkän mömmöm-skabat alkaa olla taputeltu, paitsi jälkypyykin osalta ja känädä on saanut lainassa olleen ja ansaitun kruununsa bäk ja jellonien uhrilampaat ovat jo lähteneet kesälaitumelle, ja maksetut huipputuomarit lähtivät rentoutumaan Havaijille ennen ensi vuotista välivuosiskabailua Venäjällä, on hetken pohdittava urheilun perimmäistä koodia. Huippu-urheilijan fyysinen kunto on tiedetysti kova. Kiekkopelin vilskeessä on kestettävä taklaamista molemmin puolin. Lyhyet vaihdot vievät hapoille ja koko fysiikka huutaa lepoa pelisarjan pitkittyessä. Myös henkisen kantin on oltava vahva. On kestettävä pettymyksiä ja oltava luova ja aloitteellinen, kuten lätkäkaukalossa, oli kyseessä dollarikaukalot tai vuosittainen skoda-cuppi… änärikonkari joutuu jossain vaiheessa kauppatavarana maitopurkin asemaan ja jännittää kohtaloaan teksti-tv:n sivujen päivittyessä. Heikko menestys vie koko uran mennessään ja kärylahden tila voi iskeä roppaan ja mieleen. Päihteilevä pakki on pian entinen tuleva lupaus jostain, mitä ei tapahtunut ja on kohta roskia keksillä puistoissa keräävä laitapuolen haamu ja tynkäjeppe, jolla ontuvan koipensa lisäksi vain kassillinen vaihtokalsareita ja samat turnausjutut, ja se olisi kovin surullista, ellei se olisi vain elämää ja kuolemaa…

Mites ammattilaisjuopon tilanne vertautuu tähän. Hän ei saa lannistua yhdestä vähän kovemmasta rapulasta tai viekkareista, joissa juoksee skuutsissa ääniä pakoon, kun perässä hirnuu sarvikuono ja tuhat samuraita. On jaksettava vetää viikkojen turnauksia ja kuukausia lipitellä keskimmäistä ketterää. Tosidoku ei pidä pitkiä maksan kuivaustaukoja. Myös mentaalipuolen pitää olla terästä, että jaksaa pakolliset juominkien tuomat vastoinkäymiset. Aina kuitenkin on uusi päivä dokattava ja palkintona kohmeloista pääsee nautinnollisti kaatamaan tuoretta viunaa naamariin, joka pakostakin vääntyy voitolliseen irveeseen. Ihana turrutus leviää kehoon ja tuo lämpöisyyden, joka korvaa pakkasilla rakastavan perheen ja lämpöisen kodin Sipoon hienostoalueella tai Tampellan romanttisessa rikkaiden lähiössä. Rakkaus on yliarvostettu tunne, sen saa teollisesta juomasta itselleen hankittua kuin noutopitzan ja harhoissa voi elää juuri sellaista auvoa kuin vaan mielikuvitus antaa myöten ja taas elämä on elämisen arvoista ja ikävät kokemukset voi taikoa sielunsa varjoalueilta pään sisäiseen katseluun.

Play-offseissa punnitaan konkarin kestävyys. Joka denson pleikkarit alkaa n. 40 veenä viimeistään, osa pääsee niitä juomaan puoli kummentä kertaa. Tahti on kiihtyvä ja aineet kirjavat, sillä vanhan liiton holisti ei pärjää, pitää olla sekakäyttäjä ja mieluiten narkkijuoppo. Muutama pidätys ja satunnainen tappo ei saa romuttaa jaloon päihde-elämään uskovaisen tahtoa saavuttaa korkein arvo alalla eli IKIJUOPON MANTTELI !! Sitä kumartavat kaikki pultsarit joka taajamassa ja asiasta tietävät vkl-kännääjät huokailevat ääneen moisen legendan tavatessaan. Tähän ei moni pysty ja kaikki saavutuksen äärelle kontanneet ovat kuolleet puoli vuotta kuninkaaksi päästyään,
VIVA VIINAKUNINGAS, YIEPPEE - JUHUU JA ELÄKÖÖN MAAMME KAIKKI SPURGUT JA KASSIALMAT !!

[size=200]A[/size]fter game-tunnelmissa kesken raastavimman pudotuspelin sattui haistatteluun luistelemaan matkallaan pukukoppiin hierottavaksi kahden erän jälkeen iso stara, joka on pysynyt nimettömänä kaikki nämä keväät suurelle massalle ja tulee tuntemattomasta lätkämaasta, sinne osui tyylikäs toimittajamme kaukalon laidalta:

• morjes, hienosti joukkueenne pelaa ja pääsi altavastaajana rokottamaan peräti alivoimalla tasoituksen
  • moro, joo sain hyvän passin kun pyrimme karvaamaan koko ajan ylhäältä ja zetan kanssa saamme tulosta
  • näyttää viime kauden tehot siirtyneen änäristä mukana tänne saudi-israelin pelikeitaalle, haittasiko aikaero yhtään ?
  • ei silloo välii, kun mun rannekello putos bordellissa saunan kiukaaseen…nojoo onne karvaat opit saatu hyödynnettyy… oon pamelasta just asumuserossa ja se vaatii multa 18 miljoonaa $ elatusapua viikossa, joten
    koen, etten ole juuri nyt kovin ideaalissa parisuhdefiiliksessä ja ei jaksa enempää pelien ulkopuolella vongata etuvekkulia… toki kohta alkaa kesälaitumet pilkistää silmissä kun saadaan finaalivastus selville… kolmella ketjulla meen vapaa-aikanakin yökerhoon sitte…
  • teidän huoltotiimin luistinvastaava kärähti henoiinin myymisestä alaikäisille paikallisella ala-asteella, miten koet tämän, tehän olitte läheisiä ja hän oli sun aviottoman riitalapsen adoptoija, sai sitten myös parituksesta häkkiä
  • joo se oli vähän varomaton ja uusi huumealalla, mutta olikin saanut ikäviä vaikutteita, kun heilui huonoissa piireissä, sillä viime kaudella meidän tiedottaja paljastui raiskaringin vetäjäksi netissä ja se sai kuolemantuomion Intiassa, jossa ne kytki sen pallit sähköjohtoihin ja kärtsäsivät tekovälineet…
  • aika hurjaa menoa…
  • joo oli se käry kova, sillä oltiin kattomassa koko meidän ykkösnyrkki sitä teloitusta ja nälkä siinä tuli. oli hyviä hampurilaisia siellä kujalla myynnissä…
  • mites tästä eteenpäin, onko sua vaivanneet ravinto-ongelmat saatu balanssiin ??
  • ostin eilen ekan blenderin meidän hotellihuoneeseen ja sillä saa aika vekkuleita kastikkeita, kun laittaa pari kiloa possulehmää ja vaikka bataattia ja lisää kinkun keittorasvaa ja valkosipulikynsiä…
  • kuis se suoliston toiminnan kanssa, lentääkö töpäkkää köntsää ??
  • no leseitä siihen tarvitaan ja tupla annos kuitua ja agiocuri on hyvä kiinteytysaine, sitä voi antaa myös koiralle
  • eikö sellasen keskikokoisen mettästyskoiran pytty mee ruikulille ??
  • ei vaan se nimenomaan tasaa sitä, kyllä mä nää tiiän, sain opin parhaalta… meidän joukkueemme ex-ravitsemustieteilijäterapeutilta…
  • hänhän koki traagisen kohtalon pari kautta sitten eikö vain ??
  • joo Q oli kova reenaamaan ja harrastamaan uutta ja meksikolainen jengi sitten veti sen kylmäksi, kun jäi osamaksuja suorittamatta kolumbialaista vetreytyspulverista… kovasti yritti maksaa, kun lainasi yhtenä yönä meidän joukkueen kaikki rahatkin…
  • tuohon toimivaan pelipäivägurmeeseen palatakseni… mistä nämä laadukkaat aineosat kannattaa hankkia ??
  • lidlistä… mut ei sit kantsi mennä aamupäivällä, kun kaikki vanhukset ja muut riippakivet on tukkona siellä hihnalla, ne kalkkunakurpat tukkii stna kaikki ulostulo ja pakenemisreitit myös liikenteessä… vitullisen paljon rumii sillo joka paikas… yliopistokaupungissa pitää käydä hivenaineostoksilla vasta illalla, jolloin tiukimmat opiskelijaperseet on liikkeellä ja samalla voi nimikirjoituksia jakaessa solmia tiukkoja ja ohimeneneviä panosuhteita, mullon iso maasturi…
  • sähän oot ku zlatani…
  • se ei vissiin oo panomies, joten en ole tslaattaaja, sitäpaitsi eikös se pelaa ruottalaista käsipalloa, hä…
  • no tämä ei oo ihan niin, iprahoovivotsi on erittäin arvostettu urheilija itä-stokasta, joten…
  • no emmä sillä, hieno mieshän se on mut meillon lätkäpiireis eri tavalla loistavia tekijöitä, joilla ei himas faija sekoile ku seinäkello ja kähmi jotain alppitorvea, kun poika potkasee köykäsen sian perseruuttanan ylisuuresta maalista ineen jossain maakuntasarjassa, hä… eihä ruotti ees pelaa mm-skapoi…
  • ei se ollu alppitorvi, vaan ihan sellane pellehermanni-torvi sillä siinä dokkarissa ja on hienoa että on sellasta kannustusta kotoa ja vähemmistöstä tuleva sankari, joka näyttää eteen nuorisolle, että susta voi tulla mitä sä haluat…
  • åkei onhan se näin ja pyritään parempaan viestintään, meillä on nyt ollu tuon mediapelaamisen kanssa vaikeeta, kun ei ole ollu enää niitä somedia-oppitunteja ja nyo virolainen ilotyttö noissa hommissa… se on vaan imeny tietoa…
  • no hyvä sit ja tärkeää on, että teidän taustatiimi voi hyvin ja ovat tehneet täysillä töitä ja menestystä on jo tullut !!
  • ei tartte olla töykee, meillä on ongelmia, mutta muutama pelaajan vaimokin on jo päässyt rehaapista ja peliongelmaisina osa on parantanut omaa peliään ja ei enää laita omaa veikkaustulosta edelle joukkueen tuloksesta…
  • OKEI sitvaan eteenpäin ja kohti kolmatta erää, ja tsemppiä ja kiitoksia viihdyttävästä pelistä !!
  • jou, tänks ja terkkuja kåtiå

[size=200]S[/size]uomalainen nainen ei kestä vastikkeetonta huomioimista. Sellaista toimintaa tuntemattomilta pidetään outona. Tai naisen itsetunto-ongelma tekee siitä numeron. Tai keskivertonainen ulkonäön puolesta on niin epävarma, ettei pysty käsittelemään itsensä huomioimista millään tavalla. Ehkä ikäisilläni ja jo nuoremmilla on jo liian pettynyt näkemys finskijunttimiehistä. Kauniilla naisella huomion kohteeksi tuleminen ei ole mikään juttu, sillä ovat enempi tottuneet huomioon koko nätin elämänsä aikana. Jo teininä näkevät rasvaisia runkkareita ja periaatteessa kaikki miehet ovat sellaisia tosikauniin naisen äärellä ja nämä kohtaamiset saavat itsevarmankin miehen epävarmaksi ja harva osaa käsitellä moista tilannetta naisesta puhumattakaan. Sillä huomioimisella tässä tarkoitetaan siis asiallista käytöstä ja hillittyä ja siistiä olemusta koko rehellisen suomalaisen miehen esiintulossa ja koko mitalta.

Tutkimukseni mukaan saman tasoiset parien suku- ja osapuolet ovat sopivampia nimenomaan toisilleen ja pöljälle käy pöljä, masokistille toinen samanmoinen, sportille yhtä kahjo adrenaliininarkki jned. Tilanne on tyystin erilainen, kun nainen hakee perinteistä elättäjää ja rikasta jallista, jossa ei ole mitään fyysistä kiinnostavuutta kuin vain muhkeat massit ja omaisuus ja turvattu tulevaisuus taloudellisesti ja tämä kaikki yhteisestä sopimuksesta.
Köyhä ja kaunis nainen saa aina ilman koulutustaustaa ja mitään mainittavia avuja rikkaan ja pönäkän äijän, joka joko delaa veke tai otetaan ero, jolloin ehkä jo ikääntynytkin mamma saa hankittua itselleen tasokkaan panomiehen nuoremmasta, jonka juoksevat menot lady kustantaa ja antaa oriinsa käydä pumppaamassa myös ikäisiään. Äijän pitää vain olla kiinnostunut vaakatasorumpasta, veltot nahkasäkit eivät tähän ryhmään tule pääsemään, paitsi sopivalla julkisivun pönkittämismaksulla. Äveriäs gubbe voi vaihtaa myös nuorikkojaan ja jakaa edelleen jonossa oleville onnenonkijoille siementään, mutta pers-aukinen tyhjäntoimittaja etenkin rumalla päivityksellä ja honteloropalla saa vatkata vain omaa parisuhteiluoven väliin jäänyttä kuihtunutta ja vinoon kasvanutta rinssinakkiaan. Tämän vuoksi pornotarjonta on nykyään erittäin laadukasta, sillä nähtävästi myös hyvin koulutetulla ja nettimaailman tarjontaan vaikuttavilla ex-perteillä ei välttämättä natsaa edes vanhojen tansseissa elämän loppuehtoolla ja kokematon vonkamieshän ei kelpoudu ees niille ikuisesti-munattomille vanhoille piioille.

IP-lehdet ja muut viihdesonnat kertovat tästä asiasta viikoittain, mutta melko ennalta arvattavalla tavalla ja tylsällä toistolla vuosituhannesta toiseen, sillä eihän kukaan itseään sivistyneenä pitävä ja omaa yksityisyttään samaan aikaan netissä oksentava voi lukea panemisesta ja ähkimisestä, vaikka ajatusten suoraan sanominen ois uutta kivaa tiedottamista ja viimein saataisiin ihmiselukan syvimmät tuntemukset esille, jotta maailmasta sodat loppuisivat ja se oli tämän ajatuksen esiin kaivamisen perimmäinen lähtökohta ja tavoite.

Entä ne romanttiset tosirakkaudella voidellut ikuisesti yhdessä olevat parit ?? mitäpä niistä, HÄ.
Totuudellisen ajatusten sisällön saa, kun vaihtaa jokaisen imelän ja rakastamisen (=panemisen)
hehkeimpiä sanoituksia lontoon kielisessä poppimusassa näihin sanoihin love = dick/pussy/fuck
esim. loving you = fucking you ja all u need is love = all u need is dick/pussy
katsantokannasta ja suuntauksesta riippuen tai siitä sojottaen… now you.

==> Joitain poimintoja Saunan puolelta ja sähisevää settiä ja kommenttiraitoja, joita et Sinä piiloviesteinä täältä tänäänkään lue. Siispä vain ihan vähän, ettei tule toleja eli muutama aiemmin rustailtu yhden - kolmen pennin mietelmämuistion siivu eri aiheista ja populistista shittiä, pennittömän haahuilijan tahrautuneita raapustuksia matkallaan raittiina ruumisarkkuun:

[size=200]S[/size]uomalaisen wanna-be-älykön (nainen) tunnistuskaavio:

Ulkoiset seikat:

• tumma tai tummaksi värjätty likainen pitkä tukka, jossa hyvin vähän sähäkkää seksikiharaa
  • korrekti housupuku-pukeutuminen tai kirpparilta mitä sattuu homssua, koska äo on niin korkea,
    ettei ole väliä ja miestä ei ole tarkoitus miellyttää. Myös rahaa on niin vähän. Kesällä ehkä shortsit, ei-seksikkäät
  • maltillinen meikki ja viher-ideologian mukaan ei-kemiallinen ja lannoitteesta kietastu
  • mukana pesimaila junttiäijiä varten vkl-käytössä (taskussa sumute, penisrauta ja pienikaliberinen naisasia-ase

Wanna-be:t opiskelee yliopistossa, tiedekunnasta ei niin väliä, mutta opiskelevat jotain ja hartaan kauan.
Ehkä jos pitää valita ja nimetä niin sossusmia ja feminismiä, naissoturin historiaa ja miehen kyykyttämistä.

Suomalainen wanna-be-älykkö on aatteiltaan vihreään kallistunut, mutta voi kannattaa myös muita joutavia puolueita, kuten kokkareita etenkin ja vasureita, demareita ja maalaispuoluetta, muttei koskaan persuja
ja niiden machoa junttikulttuuria tai junttia machokulttuuria.

Musiikkimakuna pitää olla jotain feminististä kuten Alanis Morrissette tai Smiths ja Dido. Sofi Oksanen on ykköstaiteilija ja Rosa Meriläinen. Margaret Thatcher oli aikanaan kova gimma. Sellaiseksi halutaan. Miehiä ei voi arvostaa, elleivät ole varmasti homogeenisiä taitelijoita, joilta puuttuu kaikki itsekritiikki ja niille voi nauraa tyttöporukassa. Se onkin wanna-be:n rakas vapaa-ajanviettoharrastus. Höpistä joutavia homojen kanssa homobaarissa tyttösakilla. Netissä keskustellaan älykkäästi korrekteista aiheista ja syödään välillä jotain salaattia,
lihaa ei koskaan tai lihan himoista anneta ottaa vaikutteita. Se on vallan luovuttamista osapuolelle, joka tulee sinut arvioimaan julmasti ja tulevissa kohtaamisissa käyttää hyväksi. Seksuaalisuuden tukahduttaminen on tärkeä oppi ja sillä annetaan voimakas signaali kaksilahkeisile possuille. Suuntauksena onkin lespous tai bi-sarja, jossa kelpaa sekä että, mutta enempi ollaan kallellaan lättään. Kukaan komea alfamies ei ees finskeissä ole tosin kiinnostunut näistä tyytymättömistä lehmistä, jotka eivät kastu edes suihkussa.

Wanna-beella on etenkin kuukautisten loputtua paljon vapaa-aikaa. Keväisin ei kuitenkaan voi lähteä etelänmatkoille, koska aatemaailma on sellaista vastaan ja vastakkainen sukupuoli voi päästä tuikkasemaan. Urheilu on alhaista toimintaa ja esim. jääkiekkoa ei voi katsoa missään oloissa tai sovinistisia ja vapaamielisiä tosi-tv-sarjoja. Teeveestä voi katsoa sisustusohjelmia ja dokkareita, joissa todistetaan miehen tyhmyys. Rannalla voi olla täysissä pukeissa ja arvostella seksiä tihkuvia nuorempia (ja vanhempiakin) naisia, jotka selvästi ovat ei-wanna-be-älykköjä.

Pahin uhka on kaunis ja rento heteronainen, joka elää onnellisessa parisuhteessa miehen kanssa. Tai näyttelee rooliaan hyvin. Kateutta ei myönnetä, sisko on vain myynyt itsensä ja ryhtynyt orjaksi raakalaiselle miehelle, jonka
edustaman sukupuolen ainainen ja liikkeelle saava kutsumus on tuhota elämää ja sotia maapallolla.

Wanna-bet tekevät hyväntekeväisyystöitä ja päätyvät… kukaan ei tiedä minne päätyvät.
ja tästä (ainakin osa-)totuudellisesta arviosta suuttuvat ovat aina wanna-be-älykköjä.

Sitten voidaankin pohtia, kuinka monta oikeaa älykkönaista on jättänyt meikän kuin kabanossin kalliolle ?? aivan.
Jätän tästä kätevästi ja tarpeettomana poijes joutavan persumiehen analyysin ja keskityn tuleviin peleihin.

Minkälaisesta naaraasta sitten itse diggailen ?? Tietenkin fiksusta, nätistä ja mukavasta.
Ei siis sittenkään vihreän liikkeen wanna-be-älyköstä, vaan aidosta tapauksesta, joita
ei vapaana liiku yhtään ja ollessaan markkinoilla menevät kaupan kolmessa viikossa.
Siksi kaikki hyvätkään miehet eivät koskaan pariudu, ja kyse on lopulta vain Sattumasta ja
huonoja naisia ja huonoja miehiä on paljon, eikä ne toimi ees keskenään ja
aina parempi on pitää oma vapautensa kuin yhtyä tyhmään, laiskaan ja ilkeään ja
tämä pätee sukupuoleen katsomatta tai juuri sinne vilkaisten/tuijotten.
Kiltin vatsakohta ei sitten ole ilkeä, vaikka moni “itsevarma” mouho
niin erheellisesti luulee ja möykkää netissä, kadulla ja työpaikoilla.

[size=200]M[/size]onenmoista kelaa ja kaikenlaista säätä on päihdevoorumilla nähty ja katseltu.
Onneksi on ihmisrakkaita guruja, jotka jeesaavat läpi hlökohtaisen pimeän keskiajan ja
auttavat omalla eloisalla olemuksellaan ja kirkasotsaisella empatiakyvyllään riippuvuuksien
soissa ja mättäillä kamppailevia toipujia, jotka pyrkivät takaisin tasapainoiseen arkeen ja
mielekkääseen tekemiseen yhteiskunnassa, jonka täysvaltaisiksi jäseniksi pyrimme tahoillamme.
Tässä muutama mieltä kohottanut kohtaaminen herkissä ja kohottavissa vertaistukitunnelmissa:

(saattaa perustua osittain tositarinaan, mutta mahdolliset viittaukset todentuntuiseen hahmoon ovat sattumanvaraisia ja sananvaihtojen tutuntuntuisuuden määritykset ovat vaihdannaisia keksittyyn polemiikkiin)

• Moi. Oon herskasta vierottunut, kh-hoidosta irtipäässyt entinen juoppo, joka lopetti tupakoinnin ja uhkapelaamisen ja nyt olen palannut yliopistoon ja koen tärkeäksi auttaa päihdemaailmaan sortuneita addikteja kaikin keinoin oman historiani kautta, jotta vertautuva apu olisi realistista ja voisin livenä olla niissä tilanteissa tukena ja opastaa muita ja kertoa kuinka sain itseni vapautumaan kaikista mieltä riivaavista riippuvuuksista.

• Möy. Mitäs tänne tuut keulimaan, mun tiluksille. Asiahan on niin, että sä olet alle kolmen miljoonan vuosituloilla pelkkä taakka tälle yhteiskunnalle, jonka suurimpia yhteisön kykyjä minä olen. Sitä paitsi mä olen metsässä, jonka omistan. Olen tuleva luulemisopiston johtaja ja mulla on rahaa+valtaa. Olen siis parempi kuin sinä. Mene himaas.

• Hei. Pääsin just duunii pesemään astioit Hesperian yökerhoon. Eka duuni 20 vuoteen. ennoo roippeita vetäny ku meillo toi pieni skidi ja vaimo oottaa jo uutta. kyltää paremmi menee nyjjo, ku pääsi jengeistä eroon ja silleen.

• Möy. Päätit sitten tulla tänne pätemään, mun hehtaarille. Mistä näitä luusereita tulee, jotka lähtevät järkevästä jengiorganisaatiosta pois, kun juuri se on kaikista paras instanssi, josta voi vaikuttaa tämän maan mamujen vähentämiseen. Älä tule mulle itkemään, kun sun mitätön paskaduuni loppuu, ja rasvanen mamu tulee ne tekemään ja oot kohta onnellinen perheenisä toistamiseen. Mä olen maksanut sun elämisen tähän asti ja ethän se raukka mitään muuta osakaan, kuin rakastaa ja se on köyhien säälittävää sijaistoimintaa ja landepaakkujen massapätemistä. Mä olen rikas.

• Hejsan. Eikö kaikki vois olla toisiaan kunnioittavia täällä ja jos on vaikea hyväksyä toisen näkemyksiä ja kokee ne kielteisinä, niin ei vaan kommentoi ja kulkee viisaasti ohi tai hakee sitten sieltä ihmisestä jotain muuta hyvää, sillä kaikissa varmasti on jotain. Mun kissa karkas tänään ja oon vähän sekaisin, kun meillä Kalliossa on tuparit. No, parempaa jatkoa kaikille vakkareille ja terkkuja.

• Möy. Mikäs vihreevasurihörhö sä olet. Jos ei miellytä tämä yhteiskuntajärjestelmä, niin sähän pärjäät varmaan todella hyvin tuolla Lähi-Idässä ja Afrikassa, jossa on niitä sulle sopivia rehdin miehen malleja, jotka pitää huolta korkeasta verenpaineesta ja ÄO:sta, joka viime mittauksissa oli kai mun vasemman kumpparin luokkaa. Tarviin näitä nokialaisii saappaita, kun tarkastelen metsiäni, jotka yltävät koko Suomenniemen mitalta aina Hangosta Petsamoon. Tänään taidan myydä 500 hehtaaria, jotta meidän perheelle saadaan uusi kartano tosta Töölönlahdelta, jonne rakennutan uuden uskontokunnan temppelin ja nimeksi tulee tietenkin “Psyko-uskovaisten mamuton organsaatio” ja siellä me jaetaan oikeaoppista rotujalostustietoa kaikille maksaville uusnatseille ja muille ihmisiä pelkääville korkean suvaitsevaisuuden erityislahjakkaille oikeinajattelijoille, joilla on maailmankuva mallillaan. Mitä sä niitä paskovia ja tautisia helekatteja paijaat, taidat olla näitä somaliarakastavia hihhulityttöjä, jotka tulee punaviinille persoista taiteilijasuvuista ja ovat muutenkin avuttomia meihin rikkaisiin ja komeisiin ja menestyviin ja älykkäisiin rotuihin verrattuna. Sinä olet pyörän sisäkumia imppaava ikuinen impi Kalliosta, joka ramppaa jossain lataamoissa ja minä olen rikas.

• Morgesta päivää. Oon persujen oviapina tuolta landelta ja pyrin Oulun lestispiireihin opettamaan päähänlyöntitaidetta. Vedän puolen tunnin välein työpaikan vessassa kokkelia ja olen ansioitunut uusien koulukiusaamisoppien isä. Sain jo yläasteiässä stipendin edistyksellisestä nettifoorumien trollikampanjasta ja olen alan huippuja, jonka päämääränä on trollata kaikki asialliset kirjoitukset maailmasta ensi vuoteen mennessä. Samalla myös pyrin väheksymään muiden elämää ja nostamaan itseäni jalustalle, josta tuomitsen muut väärässäolijaoliot. Kaltaiseni herrasmies tulee vielä nousemaan politiikan huipulle, josta tulen lopettamaan kaikki joutavat täytepuolueet ja keskityn suomettamaan Suomen ja tekemään siitä jälleen metsäkansaisen ja sisäsiitoisen junttilan ilman sivistystä. Tämä kaikki on meidän rodulle parasta. Köyhille ja väärän värisille ysimillistä buranaa.

• No, MÖY !! Nyt on mies mun makuun ja täydellistä menoa !! Hienoa että tulit mun kanssa ojentamaan näitä nysväisiä narkkeja ja dokuja, jotka eivät tiedä mikä niille on parasta. Päästään oikein kaksissa miehin parantamaan ne köyhät sossuluuserit niiden merkityksettömistä halpiselämistä, jotka kiven lailla jäytävät mun hienoi buutseja. Mutta ! Nyt lähdetään katsomaan mun uutta eilen ostettua metsää, jossa voi ammuskella viattomia oravia norsukiväärillä.

HEY BITCH, I´M RITCH.

• [size=200]M[/size]ites ny ku mä voisin lähtee miljonäärin kaa reffeille, ni se maksaa mulle millin perseestä, että lähenkö vai passaanko pihisti ?
  • no myy tietysti ittes eniten tarjoovalle. voit vaikka vahingossa tiineytyä, niin takaat näin tulevalle lapselle varman elintason ja samalla voit pakottaa sen äijän naimisiin ja elelet omaa elämääsi sen porhon maksaessa pilluveroa sulle loppuikäs, ja arvosi tuntien teet hyvän diilin.
  • mites tää mu päihdeongelma, että pitäiskö sitä hoitaa, ku mu pääkin on rikki ??
  • ää mtn lähet vaan sieltä kommuunista helvettiin ja meet lähimmälle säkkisalille takomaan ja reenaat ittesi katukuntoon ja sitten meet hakkaamaan mamuja itä-Helsinkiin, jotta saat tuntumaa reaalimittelöön, eikä säännöillä ole niin väliä tai jos joku hakataan rengasraudalla kylmäksi. sitten liityt uusnatseihin, liiviporukoihin tai persuihin. tai meet äärioikeiston riveihin Israeliin, silleen ovelana vetona, ettei ne huomaa, että sä tuhoot ne sisältäpäin… hepreaa on kyl pakko sit opiskella, mut mikäs siinä mitä ei aatteen eteen tekis ja ei se niin vaikeeta voi olla ja opit ihan pienenä ton finskinkin… tai sitten lähdet muukalaislegioonaan viideksi vuodeksi tai tappamaan isiksen porukkaa Lähi-Itään ja tulet takas perustamaan oman avoimesti väkivaltaisen organisaation, jossa päämääränä on päästä pääministeriksi, sillä ovelasti pelaamalla ja taktisen harkinnan pohjalta teet teknisen tyrmäyksen tämän maan valtaeliitistä. ja tottelet mua, kun rahoitan sut tuolle tielle.
  • mä oon kyl pieni tyttö vaan ja oon alaikänenki, että pitäis tuo kymppiluokka käydä…
  • no käytsen sitten siellä legioonassa ja voit sä opiskella sitten veteraaninakin monta vuotta.
  • emmä varmaan, ku pitää toi kissa viedä steriloitavaksi, ni oon siihen koittanut rahaa saada…
  • no tuo se katti prkl tänne, niin mä liistaan sen pallovasaralla sulle kintaiksi.
  • eihän nui saa tehä, ku se on elävä ja tunteva eläin…
  • älä mussuta mulle hippityttö, mä olen rikas.
  • äiti sano, että ei ne rahat oo tärkeintä, vaan pitää ihmisellä olla oma sisin kunnossa ja… ja…
  • mutsis on kansalaisopiston käyneitä yh-mamoja, jotka ei ole erityisen viehättäviä. lähdet vaan mun matkaan, niin mä alan myymään sua tuolla Helsingin yössä ens alkuun kuukauden ilolintuna ja pääset varakkasiin piireihin, joista voit sitten kattoo ittelles kaltaiseni rikkaan miehen, joka takaa sulle ruusuisen elämän ja varman toimeentulon, ettei tarvii noita lupalappupateja katella tai ansiosidonnaisia liimanhaistelijoita. Ihme venkoomista, kun saat kaiken valmiiksi tarjottimella tässä ja silti nojaat johonkin runkkureimaan, joka ei osaa ees lukea tai hyppää seinälle, jos mä sille kerran karjasen. mikä teitä ritsapillui sellasis munattomis ja harhailevis runopoikasivareissa oikein kiinnostaa ?? eihän niillä äidinmussukoilla ole kerrassaan mitään tulevaisuutta, steissillä notkuvat nokikeppimamutkin niitä halveksii stna. silti tuolla on ihan oikeitakin soturimiehiä, joilla ei kädet tärise ja panomiehiä ollaan kaikki, rahaa on ja miljoona hehtaaria metsää, jossa huudella ja ammuskella sarjatuliaseella ja vaikka polttaa koko skutzi sileeksi, jos halutaan ja lisää ostetaan ja kohta varmaan ryssienkin puolelta ja taidan ton Jätkäsaaren ottaa haltuun ja perustaa sinne omia afääreja hoitamaan monialatehtaan, josta vielä kuullaan isoissakin maailman ympyröis, joo… kuolleen ihmisen rahan henki ei haise tai koskaan katoa.
  • reima on iha kiva poikakaveri, se on menos amikseen leikkaamaan hiuksia… ja emmä ny voi hesaan lähtee… kesällä mennään ehkä Särkänniemeen ja Tampereella on mukavia kesätyömahdollisuuksia, mutny on vähän vaikiaa, ku koulu ei suju… ja äitikin on taas alkanu vetää piriä ja se yks jaska käy meillä öisin… mun menkat ei oo alkanu… mä voisin pariks kuukaudeks mennä mummolaan hoitaa kanoja…
  • no tee sitten hutsu mitä osaat ja mätäne sinne teidän sossuluukkuun, paista possulehmää aamiaiseksi, horo.
  • äiti tais olla oikees susta.
  • no, kerro ny sille katkeralle kotkalle terveisiä, että elatusmaksut on huomenna tilillä.
  • okei, isi - moi…
  • no hei sit.

[size=200]V[/size]iestinnästä kiinnostuneena joudun jatkuvasti seuraamaan ihmisten välistä kommunikaatiota.
Onhan sanatonkin viestintä tärkeää, vaikkei se aina niin suuria tunteita esiin nostakaan.
Hampilekureita kiertäneenä olin nyt sellaisen parin käsittelyssä, ettei ees radiota ollut päällä.
Lääkärin ja hoitsun työkentät olivat selkeät, eikä tarvetta näyttänyt olevan ylimääräiselle tarinoinnille.

• kröh
  • annakkose
  • juu
  • joo laitavvaa

puoli tuntia myöhemmin…

• noin
  • laitakko yhteen ja irti
  • heiluta
  • ssse o valmis

Kerran oli vilkkaampaa ja huomattavan estotonta näiden kallonporaajien välinen keskustelu,
jota sain seurata intensiivisesti monttu auki ja turpa kiinni aivan käsinkosketeltavalta etäisyydeltä
ja korvien punotus alkoi kilpailla kitalaen kanssa, kun stoorin todistusaineistoa alettiin kaivamaan esiin:

• mitäs eile kävikkö kattoo sen pelin ?
  • emmäää ku olin pumppaamassa saria taasen…
  • eiks sen pitäny olla ohi koko juttu, sehän teki aportin justiinsa ?
  • noeiku se kolmen kimppa päätty, ku sen joku latinorakastaja pamahti mestoille kesken…
  • sulla noita piisaa, vaa mites oot pystynyt operoimaan, ku sun melas jäi sillo mun porschen oven väliin, ku peruutin sillo pihastas kadulle… ja jatkoin epähuomiossa lähikiskalle… motarin kautta…?
  • no tää on ihan kelvokas, vaikka sitä runtua tulikin, mutta katony… eikso oo kivat vauhtiraidat ??
  • on - tollahan vois pelata vaikka tennistä
  • siis pingpongii eilen lapsenvahdin kaa meidän keltsus ku sirpa oli oopperas sen työkavereitten kaa…
  • onks sulla senkin kaa zigi zigi
  • no, tottakai, se on nuori fiksu arvonsa tietävä yliopisto-opiskelija, joka kyllä taipuu tällaselle panomiehelle ja voitin vielä niukasti meidän pelin 6-5, ja käytin ihan uusia ennen lyömättömiä ja aivan uskomattomia kierteitä, joita tällä jormalla saa vedettyy tutkaan n. 150 km tunnis, mut tuli tää kampela kyllä kipeeksi, tuuppasin siihen äsken vähän puudutteita ja likaseks se meni, mutta onneks se sari nuoli tän lämärin ja nielas mun kolmen viikon majoneesit, ku ei meillä sirpan kaa oo enää ku satunnainen kännipano ja sekin eri osoitteissa… mut tää lapsenhoitoflikka jäikin yöks… työstettiin vielä aamulla kun seisokki tuli autotalliin asti mukana ja sirpa olikin jäänyt sen lespo-irman kaa nuolee toisiaan meidän lastenhuoneen pedille, ku sammuivat siihen ja löysin taas sepon henoiinia keittiön pöydältä lasten istuimesta… mut hyvä aamu, sain nousut kokkelista, jota toi seija toi viime viikolla kolumbiasta, ku mää käytän sitä muulina, se osaa näitä isoja diilereitä miellyttää… koksu vaan paranee ja sen ansiosta sain mädit lentämään 4.5 metriä suoraan hetulaan, tuli uus ennätys - taas. edelline oliki siskos kaa…
  • voisit kai mennä teatteriin jakamaan tota narkki-parittaja-salakuljettaja-panomiehen tiedon siementäs…
    sais meinaan kermaset setit myös takapenkkiläiset…
  • sanoppamuuta, anna a3:een välipidike
  • sä laitoit sen potilaan korvaan
  • no siinähä se
  • pitäs varmaan vähentää pirin vetoo
  • kaikki aikanaan, ny ei kyl pysty ku tänä iltana tulee sirpan siskot pantavaksi ja selma ja salma jaksaa koko yön…

[size=200]O[/size]on joitain tyyppejä tavannut tän elämän aikana, ja osa on todella mielenkiintoisia ja parhaat multipersoonat ovat sekavina päihdepiireissä tai laajemmissa lääkityksissä jossain avokatkolla. Nimittäin, jotkut ihmiset vain ovat keskivertoa enemmän osaaottavia ja kannustavia, ja heillä on synnynnäisenä omituisuutena erinomainen kyky tietää, he pätevät ihan oikeasti moneen paikkaan yhtä aikaa ja suurella menestyksellä. He hallitsevat suvereenisti tukea-antavat sanomisensa, ja joskus siihen tarvitaan vastapuolelta aivan minimaalista asialähdettä ja kommunikaatiota. Telepatia on siis jo joillakin erityisyksilöillä jokapäiväisessä käytössä.

Satunnaisia keskusteluja (=monologisia esitelmiä) ja jänniä melkein tositilanteita:

• Olin keilaamassa meidän osaston hoitsujen kanssa ja kaadot sujuivat loistavasti ja pääsin myös laajentamaan osaamistani yöllä parin kuuman hoitsun kaatamisessa, heh. Oli kiva vkl.

• Luuletko olevas panomies. Et ole. Sä olet vain muovista barbaraa pumppaava runkkari, joka vaihtaa naiselleen sukkahousuja. Mä olen panomies. Olen pannut kaupungin bussissa, spårassa, metrossa ja google-autossa. Olen ampunut ministerintason ladya polvien väliin eduskunnan lehtereillä, linnanjuhlien kättelyn aikana boolimaljapöydän alla ja vieraan maan naisupseeria lennoston hävittäjässä, kuubalaisessa kaksitaso-vesitasossa, öljytankkerin kannella tsunamin aikana, sortuvassa WTC-tornissa, Pisan tornissa ja siksi se kaltevoituikin aikanaan vinoon. Oon puskenut menemään kahta pamelaa kerralla jäävuorella, joka osui Titaniciin, olen viime viikolla tykittänyt hirmuista lolitaa Amatsonin sademetsässä ja samalla reissulla Etelä-navalla iglussa ja sotatoimialueella kesken tykistökeskityksen olen tarjonnut parrua pirkolle. Joten MÄ olen panomies. Mä panen. Ja kun mä olen pannut, mä panen lisää.

• Olipa hyvä futispeli, on alkanut sujumaan jo toi meidän pelitaktiikka ja kuntokin on sen verran kohonnut, että jaksaa jakaa syöttöjä ja keskittyä täydet peliminsat ja maalejakin tulee tehtyä.

• Mikäs puulaakipelle sä olet. Taidat pelata tasoos ylempänä, ootko oppinut jo kärkkäristä pois ? Mä olen Zlatanista seuraava, ylöspäin. Oon aina tehnyt temppuja naisväen kanssa ja kentällä teen hattutemppuja. Taktisesti olen nero, teknisesti lyömätön ja pelisilmäni on tiedealaa hämmentävä. Sä olet jonkun firman rupusakkivaihtopelaaja, joka jännittää kuin pikkupoika ja värisee kuin hessuhopo pelkästä maalinteon ajatuksesta. Mä olen syntynyt pallo jalassa ja oisin Pelen veroinen, jos vaan oisin viittinyt vähän enemmän panostaa, mutta playboyna on rikkaampi ja makoisampi elämä. Ei tarvii miehii katella pukuhuoneis, joka onkin sun syy harrastaa, luuseri.

• Kylpä soitot sujuu. Oltiin heittämäs Tavastialla keikka eilen ja meni todella hienosti. Mut mun duunit on kuitenkin sellasii, että haluan niitä tehdä pitemmälle ja harrastus tulee siin mukana. pysyy tasapaino näis jutuis.

• Taidat olla joku lahjaton amatööri rämpyttelijä, HÄ. Ootko kuuluisa. Ei se tee pelimieheksi, jos poseeraa jossain autotallissa ja ilmaisjakelulehdessä on hikinen keikkailmotus… Meikä on Princen veroinen monitaituri, tein ekan sinfonian vaippamiesiässä. Nyt olen säveltänyt omaksi huvikseni, koska musateollisuus ei kiinnosta. Osaan kuitenkin kaiken tarvittavan alalta ja soittotaitoni pääsi huippuunsa jo alle kouluikäisenä. Ei ole soitinta, mitä en hanskais, mullon absoluuttinen sävelkorva ja valokuvamuisti. niin ja mullon paljon ideoita, ja ongelma joka ratkaisuun. Mä en voi sille mitään, että musta vaan ON niin moneksi. Voisin olla sotilas, mutta tein sitä jo. Oon panomies, oon palomies, oon salainen poliisi ja mystinen rosvo, lännenmies ja kova naistenmies. Oon huippufutari ja säveltävä nero, joka tekee kirjankin tosta noin vaan, mut lukijakunta ei kuitenkaan tajua mun isoja ympyröitä ja ajatuksen suuria kulkuja… osaan laatii koko Euroopan tulo- ja menoarvion. Osaan ennustaa ja pystyn tuomaan rauhan Lähi-Itään. Energiakehoni vaeltaa ajassa ja ratkoo liikansoituksen ongelman, psyykeeni kuuntelee vieraita kulttuureja ja uusi energiamuoto on saanut kiteytyksen paperilla. Monenlaista on, mut ei vaan tänään oikein jaksa, kun on niin kaikenlaista…

[size=200]+[/size]

==> Korni Musacorneri: youtu.be/OPf0YbXqDm0 Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars
[size=200]K[/size]yltoi esmerkkikipale enempi on Brunon ja tämä mies on uusi Prince ja Lenny Kravitz eli tekee itse piisinsä, säveltää, sanoittaa, sovittaa ja tuottaa ja valitsee vaatteensa ja muuvinsa ja musisoi ja tekee safkansa ja osallistuu markkinointiin tiivisti ja ajaa itse limon himaan ja rakentaa pisnestä hyvällä taidolla ja tekee vanhoi ritareita aamyöllä upeassa kartanossa naiselleen. Nuori energinen mies on 30 v tänä vuonna, joten jos vaan pystyy koko ajan pitämään tasonsa, on tulevaisuudessa todella iso stara ja musa-alan legenda. On myös läpäissyt Eminemin armottoman seulan ja ei tee pelkkää joutavaa poppiskeidaa, sillä funkius on hienoa ja rytmit priljantteja, erottuu edukseen ja toivoisin yhteistyön jatkuvan eri nimien kanssa vielä pitkälle tulevaan ja huumoria riittää, khuul mään.

youtu.be/6SFNW5F8K9Y Prince, Tom Petty, Steve Winwood, Jeff Lynne ja muut – “While My Guitar Gently Weeps” Prince oli iltakävelyllä lakeijansa kanssa ja kuuli soitantaa haliwuudissa ja päättikin käväistä soittamassa yhden soolon, vaikkei edes ole kitaristi, vaan moniottelija musiikin jokaisella osa-alueella ja tuntee historian ja markkinat ja laadun takeet ja tulevaisuuden ennustamattomat suuntaukset.

Osa häikäistyi ja tuli sokeaksi, jotkut lähtivät soutamaan merelle ja saapuivat ryssien rannikolle puolen vuoden päästä. Osa mereen juosseista elää nykyään omassa Ahterin valtakunnassa ja he tekevät taivaallisen suolaisia sulosointuja merenneitojen ryhmäorgioissa tursaan puutarhan kaarevissa ruusuholveissa ja paljaiden marmoristen pytinkien alttarilla maanalaisen sifonkivalon loistaessa viiniköynnösten sisustamassa keitaassa.
Siellä kultasuonet puhkeavat ja helminen katedraali laskeutuu kilometrien syvyiseen luolastoon, jossa asuvat musiikin taruhohtoiset alkuolennot. Toiset saivat tuona iltana menettämänsä kuulon takaisin ja osalta läksi taju
ja rahat muuten vaan hetkiseksi, osa jurotti rytmitajuttomana verhoissa enimmän aikaa.
Osa vain dokas liikaa ja sammui baaritiskille.

Muut artistit yrittävät soitella osaamansa tai muistamansa kansanhurmoshymnit ja toistelevat keskinkertaisia ja tuhat kertaa tehtyjä tylsiä sävelkulkuja ja näin ajautuvat plagionti-oikeudenkäynteihin ja puuduttuneessa elämässään he sopertavat ulkoa opetellut kuluneet vuorosanansa, mutta mestari Prince tekee mitä huvittaa ja on lyhytkin ihan vapaaehtoisesti, ja silti häntä katsotaan ylöspäin. Musamies, panomies, kynämies ja supersankari.
Jos plinkissä ois yksi tuollainen, tämä paikka räjähtäisi parissa päivässä ja päihdemodet päätyis kadulle,
juopot ja narkit löytäisivät uuden energialähteen ja lähtisivät siitä paikasta vuorille ja niityille. youtu.be/1Lmq6RDn5O8 Kermaa ja se on karmaa.

[size=150]P[/size]s eli mm. polystyreeni, PS, muovilaji
petasekunti, tunnus Ps, ajan yksikkö
Pferdestärke, tunnus PS, saksalainen moottoritehon yksikkö
pikosekunti, tunnus ps, ajan yksikkö
petasiemens, tunnus PS, konduktanssin yksikkö
pikosiemens, tunnus pS, konduktanssin yksikkö

once again => John Frusciante ~~ youtu.be/4v9CfE90Sts The past recedes

Ay, this business of how long we try to stay alive
Why to be here you first got to die
So I gave it a try
And what do you know
Time was so long ago
And things come back you see
To where they don’t belong
And every drop of sea is the whole ocean

I lied to the greatest thieves
About anything and everything
I’m a figure of forgotten speech
I’m out of reach
I can’t play it safe
But I might just in case

[size=50]aye[/size]

1970 ensiksi muokaten lisäsi juttuja ja uudet lisäykset on kirjoitettu samanlaisella musteella kuin poisotetut,
jotka näkyvät päihdemoden omissa merkinnöissä ja delautuvat aikanaan lukemattomissa s-posteissa

^ Kyllä minä luin ja sua salaa ihailin :wink: . Osa jutuista oli jo Saunan puolelta tuttua, mutta kertaus on hyväksi, ainakin tälle lahopäälle, jossa kolmea sanaa pidemmät lauseet eivät pysy 5 min. kauempaa :mrgreen: .

[size=200]^[/size][size=150] Moi W[/size] - nähään sitku määää tuun taas Saunomaan ja otetaan sanaskaba :smiley:

[size=200]M[/size]ediasta poistettua: Lehtiote 2040-luvulta, Aamulehden yleisönosasto ja Moro-liite: “Sillon kun minä olin nuori oli kaikki paremmin ja sillon 2010-luvulla osattiin auttaa toista, eikä ketään jätetty pulaan. Kyllä nämä nykynuoret sitten ovat kurittomia !! Kiroillaan ja juopotellaan, eikä edes opiskella omaa alaa tai tehdä töitä asioidensa eteen !! Toista oli ennen. Muistan esim. 2015 kesällä, kuinka hienosti kaikki sujui koulun päättäjäisten jälkeen, kun siihen aikaan kokoonnuttiin muistelemaan hyvin mennyttä koulukautta Pyynikin luonnon historiallisiin ja ihaniin maisemiin. Kaikki jaettiin huolia myöten, jos niitä oli. Ei ollut sellaista päihdeongelmaa kuin on nykyään !! En juonut ees ykköskuraa tai poltellu pilveä. No nyt joka ilta on tappeluja ja syyttömiäkin joutuu putkaan !! Piritoletkin on ihan järkyttävät ja bentsoja menee kourallinen, että pääsee hakemaan aamulla lisää viunaa ja neuroleptejä !! Kauhiaa, miten voi addiktin elämä mennä alapäin ja kukaan ei välitä !! NIIN ja ei ne siellä a-klinikalla mitään tiiä ja huonoi ovat niiden ryynit ja typerät ohjeet lopettamisesta !! Koko ajan joutuu luukuttamaan ja huoraamaan, kun ei pääse katkolle ja kh-jonoon !! Sen takii ei ehdi selviimään, että vois ees koittaa johonkin kunnalliseen hoitoon mennä ja velat on hoidettava !! Niin että kyllä ennen kestettiin paremmin rapuloita ja viekkareita ja oli paremmat aineet ja katkot, joihin pääsi heti ja sossukin lapioi massii, ku vaan jakso raha-anomuksia täytellä !! Prkl tätä touhua !! Minäkään en ole juhlia ennen jättänyt väliin minkään alkoholiepilepsian tai kuolemantuottamussyytteen takia !! Tapostakaan ei saa kuin muutaman vuoden, vaikka olin aikonut sinne pitemmäksi aikaa jäädä täyshoitoon !! Pehmeeksi on mennyt nykyinen touhu ja pahalta näyttää jatkon kannalta, jos nostavat vielä tupakkiveroakin !! Kohta varmaan on alettava muuttamaan jonnekin !! Me mennään Ruotsiin ja eletäänkin siellä herroksi niiden kukkarossa !! Siellä ei nuoriso herjaa tai hypi silmille tai meille kiroile !!”

Paikallislehden yleisönosasto ja sen vakikirjoittajan koko elämänsisältö vuosikertoina:
1935 - ihme touhuu tuo kortteliralli täällä meilläpäin aina iltaisin, menisivät töihin nulikat !!
1955 - mitä tää nuoriso möykkää iltaisin, me olimme sodassa kaikki ja ei muuta ehtinyt !!
1975 - kauheeksi on mennyt tämä kypsymätön väki ja rokkia soittavat joka paikassa !!
1995 - on se pelottavaksi käynyt ulkona liikkuminen pimmmeen aikaan !!
2015 - juopottelua ja korttelirallia meidän kylällä illasta toiseen !!
2035 - ei tämä nuorin sukupolvi sitten osaa käyttäytyä !!
2055 - koko ajan ovat interneetissä ja soittavat sitä mölymusssiikkkia !!
2075 - ihme touhuu tuo kortteliralli täällä meilläpäin aina iltaisin, menisivät töihin nulikat !!

Sitten lehden jakelu siirtyi nettiin ja vanha ja uskollinen lukijakunta 167 veen urputtajan johdolla pääsi kuoppaan ja taloyhtiönhoitohuone vapautui uudelle sukupolvelle…

[size=200]M[/size]ikä on kodinhoitohuone ?? Mä voisin ihan hyvin perustaa rahojen laskentahuoneen. Sitten joillain vois olla vaikka lastentekohuone. Uskottomille lastenhoitajan hoitohuone. Jos tykkää pannutella, niin pannuhuone. Jolla on paljon tuloja on myös runsaasti menoja. Heille laskujen maksuhuone.Toimeliaalle työhuone ja toimettomilla olohuone ja väsyneille makuuhuone. Jos on hankkinut kukkakaupasta aitoja viherkasveja, pitäisikö niille duunata kasvihuone ?? Tämä ois tietenkin autotallin lailla mieshuone. Onhan naisillakin kenkähuoneita, rättijalumppuhuoneita ja meikkaushuoneita eli juhlaanvalmistautumistiloja. Maailman parhaat
mullankaivajat ovat miehiä, kuten keittiössä kokkaavat tyypit ja naistentautilääkärit.

Mikään ei ole niin tärkeää, kuin noudattaa ohjeita orjallisesti ja vahingon sattuessa syyttää pikkusiskoa tai koiraa. Vihertoimintaan on kannustettava kaupungistumisen meitä julmasti riistäessä syrjään luonnon avoimilta laitumilta ja siksi

[size=200]V[/size]iherkasvien hoito-opas elementtipetonin toimettomalle hörhölle:

Annetaan kaikkien kukkien kasvaa-lause on vaarallinen, ja vastatoimena röpöttävät hörhöheinät on lainmukaisesti paikan päällä poltettava, ettei niiden vaikutus siirry jollekin muulle. Viherkasvustolle puhuttaessa on noudatettava sääntöä, jonka mukaan puheen on oltava punnittua sanaa ja joutavan päiväiset tokaisut voi säästää sukulaisille ja naapureille. tai jonnekin juoppojen ja narkkien vertaistukijauhamisen viihdesivustolle. Tiukka asiapuhe sisältää kasvin tarvitsemat lisäkemikaalit ja tasapainoinen lausetahti puuttuvat mineraalit ja harkittu artikulaatio rauhoittaa ylivilkkaita ruukunasukkeja, jos on syönyt valkosipulia ja isoja mättöjä lihaa. Päihdevapaassa kodissa emme juttele
kännisiä loruja tai pkv-shittejä edes ihmisille, jos niitä paikalla sattuu viihtymään.

Juottamisen oltava maltillista. Emme kaada ämpäreittäin vodaa millekään viheriölle. Ethän sä itsekään juonut aktiivina kuin kaljaa kuusi litraa päivässä. Nyrkkisääntönä on, että annetaan sitten kun se pyytää. Lihansyöjäkasvi tosin voi käydä “lehdeksi”, mutta ei niitä narsisti-ituja kannata hankkia ensinkään, vain “järkeviä” tapauksia. Sellaisia ovat pitkän historian omaavia ihmiselle ystävällisiä ja ennenkin kasvaneita kasveja. Kasvitarhailijoita vältämme ja punkkeja viliseviä haittapuskia emme luonnosta hae, vaan hommaamme ne ammattimaiselta diileriltä, jonka välittäjäaineet ovat kunnossa ja henkilöstön pupillit terveitä.

Mullan douppaaminen aloitetaan siten, että ladataan maksimimäärä puikkoja ineen ja sitten kuullaan asiantuntija-astakukkatädiltä, ettei niitä anneta kuin kuukauden välein ja muutaman hassun kuukauden ajan kasvukauden ollessa keväästä loppukesään. Erhe peitellään huolella, eikä siitä kerrota eteenpäin tai kirjoiteta nettiin, jossa se alkaa versota omaa tarinaansa. Joku voi pian tulla vihreitten toimistolta kukkahattutätien kanssa tekemään viheretsinnän poliisin valvonnassa ja viaton kasvihifistäjä saa kukkapitokiellon ja tuomion kasvien vahingoittamistoiminnasta ja kukkien suojelurikkomussakon. Tämä ei ole sitä äksönipuolta,
mitä haemme tai mihin pyrimme hiljaisessa ja rauhanomaisessa harrastetoiminnassamme.

Kukkassukupolven uusimmat hitit. No niitä on vissiin netissä. Suosittelen ottamaan vähän sellasta, mistä tykkää ja hoitamaan niitä ihan kokeilemalla ja jos ne rehottavat ja ovat hengissä vielä vuoden päästä, olet onnistunut. Tätä ennen on reenattu kaksi vuotta puisella kukalla ja vasta toisen onnistuneen vaiheen jälkeen aletaan hankkimaan koiraa ja lapsia ja niitäkin ensin vain kourallinen tai tusina harjoitteeksi ja ekat 10 vuotta on aina vaikeinta, sitten helpottaa tai ero on jo tullut, ja on päässyt uusiouitossa reenaamaan ja ujuttamaan arkeensa muita unikuvioita.

[size=200]E[/size]nsi kerralla tarkastelemme millaista on, kun lerssillä olisi menkat. ehkä sillä jo onkin ja siksi murjottaa ja ajoittain
riehuu kalsareissa ja asettuu seisomaan barrikaadeille aamuyöstä ja kokee tulleensa hyljätyksi ja siksi niiskuu ja aivastelee. Tämä siis yleisellä tasolla, mitä tiede on menneeltä mieskaudelta saanut tietona haltuunsa. Tatti haluis olla kuin vastapelurinsa ja kielenkäytöksellisesti keskiössä ja pyörittää maailmaa ja poseerata aina kohteena…

niitä kukkasii ja kasveja, eläimyksellisyyksiä ja raitista mökki- ja kauppareissua ==> väkisin kohti kesää !!

Viherkasvien hoito-opas elementtipetonin toimettomalle hörhölle. Kiitos tästä neuvoa antavasta kirjoituksestasi! Olen nykyisin kasvinsuojeluimmeisiä, sillä en himoistani huolimatta ole laittanut siementä multiin kevättalvella. Olen pelännyt, että unohdan TAAS KASTELUN! - Kuivuihan lakanapyykkini taloyhtiön kuivaushuoneessa vaatimattomat 1,5 kuukautta. Kun joku asia jää hoitamatta niin se prkle jää perusteellisesti hoitamatta eikä vaan puolitiehen. Nytkin on sellainen tilanne, etten ole vienyt roskia enkä ole edes viitsinyt delegoida tehtävää eteenpäin. Keittiössä on siis kaksi jätesäkillistä täysiä roskapusseja. Perusteellisuus on prkle vieköön oleellinen seikka oli homma mikä hyvänsä.

Jääkaapin hyllyn nurkasta löytyi porkkanapussi josta rehotti hennon vaaleanvihreää uutta kasvustoa. Olisi niin tehnyt mieli laittaa ne kasvamaan. Ja ituisista perunoista tulee het kasvatushommelit mieleen.

^ Moi Heli ja hyvä, että kukinnot ja juureistuva kasvitoiminta kiinnostaa.

Olen näinä aikoina, kun lopetin taas plinkkauksen, myös oleva seesteinen ja rauhallinen, sillä vuosikymmeniä jatkunut intohimoinen sokerin vetäminen mehujen muodossa on päättynyt. Tiivisteitä kiskoin melkein tähän astisen ikäni eli enemmän kuin kolme vuotta ja vuosi sitten siirryin valmismehuihin, mutta eihän se riitä, vaan nyt vasta olen alkanut sisäistämään ei-sokerilisättyjä juotavia, sillä ilmankaan en aio olla !! Juominen siis jatkuu, mutta %-osuudet toistuvasti puuttuvat, ja vettä menee tietenkin pullokaupalla. Blenderin myötä ehkä tulen soseuttamaan kaiken kiinteän, ja vain meikän olkavarret pysyvät toppauksina oventäytteenä.

Aika paljon meinaa säännöllisyys nykyään itselle, kun en viiden jälkeen enää syö kuin imelyyksiä säännöllisen satunnaisesti 3 kertaa viikossa iltalenkin jälkeen, mutta sen järkeistetyn ja suunnitellun herkuttelun lähdeaineena onkin mielenterveyttäni eksistentiaalisesti hoitava ja hyvää-oloa maksimaalisesti tuottava lääkesokeri, jonka ansaitsen, mutten tietenkään tarvitse, ja ehkä sitten joskus sekin lähtee… ja imelistä puheenollen nyt aiheenani

==>

[size=200]R[/size]akkaus. Paljon siitä on lauluja tehty ja oopperaa väsymykseen asti. Jopa ikuisina on pidetty näitä iltapäivälehtien uusimpia rakkaussuhteita. Voisi melkein olettaa, että kyseessä on geneettinen tunne, jonka ilmenemismuodot voivat yllättää ja pelottaakin. Rakkauden syvyyttä on harhaista mitata ja tosirakkaus ei kysele tai herjaa ja mitä niissä tyynyliinoissa olikaan… kuluvat puhki elämän rasittamasta ja hilseilevästä päänahasta ja kohta tekstit lähtevät pesussa. Ehkä se kestää vain äidillä ja lapsella, jos niilläkään. Itserakkaus voi pettää, jos
onkin huonompi kuin osasi kuvittellakaan. Tietämättömyys voi pelastaa romahdukselta.
Rahan voimaa voi vähätellä, mutta onhan sillä osansa pisneslemmessä.

Rakkauden sivutuote mustasukkaisuus on epävarmuutta. Sellainen käytös on paitsi huvittavaa, myös surkeaa.
Siksi ehkä avoin harrastaminen voisi auttaa, siinähän jaettaisiin lämpöä laajemmin ja tuotettaisiin myönteistä jatkumoa, joka korkeimmassa muodossaan pysäyttää karkean käytöksen ja sammuttaa vihan lietsonnan ja pitkään kestäneet sodat seisahtuvat, kunnes loppuvat ja yhteisymmärrys leviää laajemmin meidän kaikkien hyväksi ja nettisähinät tukahtuvat, jalankulkija saa tietä ilman suojaviivoja ja kaupassa voi vapaasti etuilla, samoin nakkikopilla yöaikaan naisettomana jurpona laitetaankin tanssiksi ja erilaisuutta aletaan tajuamaan, ettei kaikki olekaan samalla viivalla hyväosaisuutta jaettaessa ja luonnosta välittäminen on käytäntöä, joka opitaan rakastamalla eläimiä ja kasveja, jotka ovat liikkeenharjoittajan tuotteita materialistisessa maailmassa, jossa oman tasapainon merkitys on suuri, eikä itsensä tykkäämistä voi onnistuneesti läpi elämän teeskennellä…

Rakkauden ammattilainen tuntee fyysisen puolen ja sen puutostaudin, jota pitkällisisissä suhdanteissa saatetaan potea. Se kuitenkin riippuu ihmisestä. ja tarvitsee oman hoidon, ellei kotona ole vipinää. Ehkä pelkkä fyysinen jyystö on vain himoa ja intohimoiset suhteet lakastuvat nopeammin. Ehkä myös hyvä ja seksitön ystävyys rinnastuu rakkauteen, joka on sittenkin lähempänä ikuista. jopa vastakkaisen sukupuolen kanssa. no, harvemmin.

Ilmenemismuodot ovat runsaat ja naisten hd-ready-suuntaus on hyvä kannustin homogeeniseen vivahteeseen haluaville. Ei kai jonkun panemismieltymykset voi olla muiden ykkösasia. Freddie Mercury ois voinut puolestani vaikka hässiä lampaita, jos vain lampaille tämä menettely muuten sopi ja ei aiheuttanut lihan kitkeryyttä ruokapöydässä. tai eltonin johny tai kuka vaan. ja missä vaan. Bylsimisen halu ja rakastamisen tarve aivolohkossa ei tee kenestäkään sairasta, vaan se on kunkin luontainen tuntemus, joka vie yhtä lailla jalkaa alta kaikilla, eikä tarvitse sen kummempia julistuksia, jos muuten on “terve” ajatuksiltaan. Oon häpi, että elämme nykyaikaa, jossa kaikki dårkat kertovat netissä kaiken itsestään, eikä niitä tarvii enempää mielellään askarrella.

ja älykkyys on seksikästä, siksi palloilenkin yliopistolla jo aika monetta vuotta ja hukkaan aina välillä futaamiani poltseja, (eikä se oo mitään stalkkaamista sentään :laughing: ), mutta pallo hukassa on kiva skulata tähän juuri alkavaan kesään ja edetä siitä syksyyn, jota myös toivon ja odotan ja arvostan, vaikken rakastunut siihen olekaan, vielä.

Miksi rakastuneet ihmiset ovat huonoja hoitamaan yhteisiä asioita. He ovat liian myönteisiä. Sotaponnisteluissa antautuvat. Neuvottelevat liian ruusuiset sopimukset, joissa tulee etu vihulaiselle. Politiikassa löysäilevät, jotta pääsevät nopeammin kiehnäämään ja puristelemaan lemmittyään. Myös realismissa elävien on vaikea tajuta tuota norsunlärveistä ja possunpunaista touhotusta, mutta kyllähän se aikanaan loppuu, vaikkei joka jampan ja jaanan jutut iltasanomiin päädykään, onneksi… siellä kärpäsestä tehdään lampelan eksää ja sana sanaa vastaan taistoa… :frowning: sniff… Oisinko itse parempi, en tietenkään, vaan sokea ja kuin mustankippee pikupoika ja niin käy joka miehelle erotessa… youtu.be/q8_HZ2jG_60 U2 - Love is blindness - muuten ihan mahtava kipale, mut selvinpäin ilman känni-itkuja :confused:

Rakkaus aiheena on muistuttuva, että eittämättä sen jälkeinen välittömästi alkava romahdustila on aivan karmivaa tuskaa, joka ei todellakaan tuota taiteellisesti minkäänlaista muistettavaa jälkeä, vain suttuista töhryä lähimmän nakkikopin kylkeen ja syvästi onnettomia ihmisiä… öisiä soittoja, hoitamattomia töitä ja lisääntynyttä ryypiskelyä ja itsesäälin hukuttamaa raakaa toivottomutta, jossa valoa ei näy edes tullin tekemässä läpivalaisussa ja tyyny on öisin märkänä hiestä ja kyynelistä, eikä mikään suju ja ruoka on mautonta, byhäää ja yhyy… ei toista ilman toista. nothing ever lasts forever - november rain ja ehkä se joskus loppuu vai pitääkö sen loppuakaan, ikävän.

[size=200]S[/size]illoin suositeltavana elämän vetenä toimii miljardeja vuosia vanha ja useasti puhdistettu ja ehkä yhtä monta kertaa yhtä monen ihmisen läpi mennyt vesijohtovesi, joka on voinut virrata jopa pahaisen diktaattorinkin lävitse, ja todennäköisyys sille on koko ajan suurempi, mutta yhtenä elämän tarkoituksena on sen monimuotoisuuden ihaileminen ja musiikillisesti rakkaudellisesta aiheesta on niin paljon matskua, ettei mitään ehdottoman oikeellista voi löytää, mutta tuossa pari kivaa piisiä, näitähän voi myös kilpailuttaa ja kuunnella omiaan joka päivä:

youtu.be/0v2pAIgFJGM Oasis - Who Feels Love?

youtu.be/WpYeekQkAdc The Black Eyed Peas - Where Is The Love?

This song was recorded for my friend Wayne Forman, the coolest, kindest friend anybody could ever have. When I used to play in arenas I would often mentally aim my playing at him. Wayne loved long guitar solos, and he was my favorite person in the audience to play for. As everyone who knew him is well aware, he was also the best chef ever. When I saw him two days ago, he was laying in front of a CD player, so when I came home I decided I’d make something for him. I recorded this solo for him to hear, but I finished it a day too late, so now it is a tribute to his memory. It is what he would have wanted me to play for him, and it is my offering to his family and friends all over the world, as well as anybody else. Wayno lives in our hearts forever, the greatest guy anybody could ever know. I’m so lucky to have been graced by his friendship. All the love in the world to him.

Moro! Mä oon niin onnellinen, rakkauden tuskia ei enää tarvitse niiskutella koskaan, eikä enää rakastua kehenkään. Hallelujaa mikä ihana olotila! - Rakkauslaulujakaan ei viitsi kuunnella, eikä romanttisia elokuvia viitsi katsoa. - OHI ON OHI ON OHI ON trallalllaaallaaalalalalaa

[size=200] :smiley: [/size][size=200]JEE[/size], nysse on taas sanottu tarpeeksi tavistajuisesti ja selväsanaisesti, että jumalia ei voi olla olemassa tässä maailmankaikkeudessa, sillä se on täysin mahdotonta ja tieteellisesti asia on myös tavikselle selkeästi kerrottu. Alkuräjähdys on ollut protoni-kokoluokkaa ja niiden luonnonlakien mukaan protskui vain syntyy ja katoaa ja syntyy uudestaan jonnekin muualle ja kvanttifysiikan oppien mukaan kukaan tai mikään ei niitä synnytä tai aiheuta. Tämä on todennettu ja atomikin on joskus halkaistu. Alkuräjähdyksessä ei ollut aikaa, sillä kuolleen tähden painovoima ei sallinut valon liikkua ja aika syntyi vasta tuon protonitason pulpahduksen myötä todella kauan “aikaa” sitten. Kun Albert Einsteinin manttelinperijältä Stephen Hawkinkingilta kysyttiin loiko jumala maailmankaikkeuden, hän sanoi, että kysymys on samaa luokkaa, kuin menisi maailman laidalle ja reunalle, mutta maapallohan on pyöreä, kuten tiedämme, mitään reunaa ei ole. Avaruus on myös venyvä ja supistuva aina uudestaan hyvin pitkän ajan kuluessa ja galakseja on enempi kuin muutama hassu zipale. Jumalalle tai jumalille tai muullekaan taikauskoiselle höpötykselle ei ole ollut aikaa, jossa tuota ilmiötä olisi mitattu. Jumalia ei ole, eikä myöskään siihen liittyvää uskomusoppia missään muualla, kuin ihmisen mielikuvituksessa. Vasta 400 vuotta sitten sellanen heppu kuin Galiloe Galilei laitettiin loppuelämän ajaksi eli 9 vuoden ajaksi kotiarestiin, kun se pahainen pakana väitti muka maapallon olevan pyöreä. Vallitsevien hallitsijoiden vanhan maailmanjärjestyksen porhojen elitistisenä oppina

maailma oli siis litteä.

[size=200]J[/size]ospa siis jumalat ovatkin tulleet tähän universumiin vasta myöhemmin, esim. 500 vuotta jälkeen ristuksen ??
I don´t think so, man. Se hieman romuttaa jumalopin “uskottavuutta”. Ihmisen halu uskoa tyhjään on voitettu tieteellisellä ehdottomuudella. Vallanhalu voi selittää toisten kusettamista tai tyhmyys, sekä puhdas tietämättömyys. Luultiinhan pitkään myös naisen ja miehen tulevan saumattomasti toimeen. Juopon juomista pidettiin ihmeenä, vaikka sen juomisen totaalilopettaminen oli todellinen alan mullistava raaka totuusteema. Siitä ei voi kauheen paremmin absolutisoida ilman vääristymää. On kiva uskoa johonkin, mutta vielä kivempaa on elää todellisuudessa ilman pelkoja, jotka ovat täysin turhia !! Tuo vertautuminen tietämättömien tietoiseen vedätykseen helvetin tai jonkun muun epäpaikan tulilla ja katkuilla kaikilla uskovaisilla on ehkä henkistä latteutta, laiskuutta tai vastuunpakoilua omasta elämästä ja totuudesta, ettei olekaan jumaloppia olemassa tässä maailmankaikkeudessa, eikä myöskään jessen, jalmarin pojan oppeja tai kuoleman jälkeistä eloa. Alun alkaen tyhjästä nyhjääminen kvanttifysiikan osoittamien kiistattomien lainalaisuuksien muodossa on siis mahdollista lajimme korkeimman älyn vuosisatoja kestäneen tutkimustyön absoluuttisena ja tunteisiin vetoamattomana tieteellisenä tulostodisteena, ja olen ollut siitä hyvin hyvin huojentunut ja iloinen ja jopa kerrassaan onnellinen. Helvettini on omissa käsissäni ja en joudu luulemisoppineiden rangaistusläpeen. Tämä kaikki toden totta loppuu aikanaan ja aikojen alussa oli alkeishiukkanen. Kaikki oleva on tänään tässä, vaikka mystisiä asioita voi sattuakin ja aivokudoksessa muhii monta selvittämätöntä harhaa lisää… Sattumalta olen elossa ja puhdasta tuuria kaikki tyyni,

paitsi luonnonlait, joita et voi ylittää tai alittaa tai uskontoina uskottavasti fiksulle ihmiselle totena selittää, ja

todistusvelvoitetta tieteen saralla ei asiasta enää ole, sillä maailmankaikkeuden synty on kiihkotta ja loogisesti selitetty. Esim. vanhan ja pelokkaan kansan nolo sepite ukkosilmasta susijumalan mekkalana on lähempänä tarumytogista ja deliriumin sävyttämää harhaista psykoosia. Uskonnot ovat samassa mitassa laajasti levinneitä totena kerrottavia satuja vailla mitään todellista pohjaa, mihinkään. Katsoisin puhdistautumisen kaikista uskonnoista olevan terveen ihmisen teko. Nämä ovat kuitenkin järkevyydessään aivan perustavanlaisia asioita, aukottomalla loogisuudella. Miten järkevällä ihmiselle voi maapallo olla vieläkin litteä, uskon puutetta totuuteen ?? Eläköön tiede ja 4 vuosisataa kestänyt ahkera pakerrus oikeellisen tiedon maailmaan saattamisesta, yieppeee, ihq… nam. :sunglasses: now you.

Niin ja totuushan on se tärkein asia, jota addiktin on lähdettävä raitistuessaan ensiksi hakemaan, eikä se voi ylpeyteen sattumisesta huolimatta olla ylivoimaista myöntää todeksi, truth hits everyone and never will disappear…

Noh… ymmärrän, että tämä tieto on kestämätöntä dataa toisille ihmisille muuhun pakkovakaumukseen katsomatta, eikä aivopesty hihhuli pysty näkemään aitoutta feikistä, jota on tuupattu päähän haittaohjelmana läpi elämän, ja on se surkeeta - onneksi olen itse vapautunut tuosta mielen kipeyttävästä ja tunne-elämän rapauttavasta taudista… :slight_smile:

youtu.be/xN8HkK89XTk MSP - Me and Stephen Hawking

[size=150]==> god is a concept which we measure our pain[/size]
youtu.be/jknynk5vny8 [size=200]GOD[/size] - John Lennon

[size=200]H[/size]arrestekerhot AA ja NA. En koe näitä hurmokseni alttariksi. Olematonkin intohimo on vaihtunut käytännön näkemykseksi. Melkein yhtä vähän kiihottavat kuin höpöheinä tai “kohtuukäyttö”. En ole myöskään niitä vastaan, sillä kiistatonta apua niistä on ollut juopoille, narkeille ja sekaville käyttäjille, siis noista kaikista edellä mainituista… almost.

Kävin ekan ja vikan kerran hoitojen yhteydessä 1998-2005, en koskaan “siviilissä”. AA ja NA perustuu uuteen keksintöön, jossa ihmiset keskustelevat asioista. Koskaan ennen ei ole ajateltu, että jostain yhteisestä ja elämää jollain tavoin hallitsevasta teemasta keskenään samalla kielialueella puhuminen ääneen samassa tilassa yhtäaikaa auttaisi vertaistuellisesti etenemään omassa elämässä. Kun ensin tehdään litteästä pyöreä, niin ehkä sittenkin ihmisten välisessä kommunikaatiossa eri puolella planeettaamme voi olla “sitä jotain”. Tieteellisestikin todennettavissa olevana asiana koen kaiken ryhmissä olevan kiinni siitä, ja vain siitä, kenkälaisii siellä on ja ollaanko kiinnostuneita toisten tarinoista. Samanhenkisyys ja kyseisen päivän mieliala ja muistiko laittaa pykäköintirahaa tarpeeksi. Kuunteleminen voi olla todella mielenkiintoista, vaikkei vuorovaikutusta varsinaisen miittingin aikana olisikaan. Yllättävän sosiaalisena tyyppinä oisin varmasti aika pätevä, mutta tänään nuo ei vain kiinnosta. Hyviä ryhmiä on varmasti ja omalle hilseelle sopivia, huonoista voi kävellä ulos ja mennä vaikka keilaamaan tai kalaan. Missä kaksi addiktia kohtaa, siellä voipi olla AA tai NA-kokous. so true, man. Näistä riitely on vähäjärkistä iltapuuhastelua vaikkapa plinkin lopettamossa…

[size=200]M[/size]eikän plinkkisairaus. Olen koittanut hoitaa addiktiotani Lopettamoon ja Saunaan olemalla pidättäytynyt käytöstä, “mutta taas mä matkaa teen sinne/tänne takaisin, eikö kukaan auttaa mua voi. Sai tyydytyksen parhaimman vain plinkatessaan…” lainaukset: talo nousevan plinkkauksen.

Pyrin noudattamaan joitain omia skippejäni, jotta voisin oikeellistaa ja perustella käytöstäni naamattomassa netin kentässä, jossa ihmistä ei pääsekään ulkomitassa arvioimaan:

1. jos joku harhainen ja ilkeä jurpo valittaa meikästä, luen palautteen vain silleen kurkaten nojatuolin takaa, enkä koskaan kokonaan tai useasti, sillä vaikutus voi lannistaa pahasti.
  2. satunnaiset kehut otan elvistellen vastaan ja kehystän vessan seinään diplomina, joita tällainen rakkaudeton kahden - neljän pennin charles pukovski (yksinäisellä veellä) haluaa keräillä tunnustuksena omasta pienestä kehäneliöstään, jossa tainnutan toistuvasti sisäisen kriitikkoni.
  3. sillä se lähtee millä on tullutkin, eli palaamalla netittömään ja nauhattomaan konekirjoituskoneen käyttöön ja hitaaseen maailmaan ilman kännykkää ja hissiä tai leivänpaahdinta.

Valmistujais-vkl tarjoaa myös juopoille uuden mahdolisuuden valmistua olemaan selvinpäin ilman rapuloita,
ja siksi ajankuluksi nämä maailmankaikkeuden tärkeimmät kohteet juttelun suolaksi ja

Maailman turhimmat aiheet päihdepoliittisessa polemiikissa:

• väärin raitistuminen
  • oikein raitistuminen

[size=200]T[/size]ämä kausi on ollut sairauteni aktivoitumisen torjuntavoitto ja palanssin kiertäminen yhtä keskeytymätöntä juhlaa ilman rapuloita. Tahdonkin kiittää vuodesta 2010 lukien matkalla olleita ja kylässä käyneitä ja toivottaa parempaa jatkumåa, ja selkeyttä ennätysmääräisesti ja määräämättömäksi ajaksi. Positiivisena protonina ja neuroottisena neutronina. Tulen ottamaan jokaiseen ketjuuni kirjautuneeseen yhteyttä henkilökohtaisesti…
eikäkö en otakaan… tämä ei ollutkaan plinkin plokkaajien kevätvarpajaiset tai taloyhtiön kössiporukan ylimääräinen liikekannellepanokokous…

Pistääpä miettimään kuinka hyvin osalla on pullottomat pullat uunissa ja kui kulkeepi noin muuten + yoko joillain on oma plinkkihistoria takanapäin… julkaisen oikeat nimet, sillä kaikki teidät on tässä ketjussa nähty ja kuvattu julkisella paikalla muille opiksi, :laughing: jännä listaus, jossa erilaisia onnistumisia ja pidättäytymiskeinoja alcomasta ja muista aineksista… krånålåginen esiintymisjärjestys ja paremmuutta ei ole, sittenkään, ja kaikki teidät on valittu nostamaan Suomi Oy alhosta upo-uuteen aamunkoittoon ja maittavaan tulevaisuuden voittoon:

[size=200]MORJES[/size]

• Michael
  • Mörinä-Masa
  • Rahvas, Rahvas1
  • Smokki_ja_Sikari
  • Cricket
  • Elämänopiskelija
  • Lizzy
  • Kaaleppinen
  • Eweliina
  • Soikannel
  • Basilica, Basi
  • Virna
  • Sisueukko
  • Tiny, Foofighter, Foo, Foottis
  • Runeh
  • Darkness
  • Askel Kerrallaan
  • Omama
  • Vaaksa
  • Metsätahti
  • Prossa
  • Jaana.Muru
  • Positiivinen
  • Andante
  • Audente1
  • Titu
  • Tuulenviemää
  • Iiris82
  • Sitruunapippuri
  • Dave
  • Ketostix/Valtio-mies
  • Teikäläinen
  • Mies Metsänreunasta
  • Droz
  • Grip
  • Ikzu
  • Mirtillo
  • Iina
  • Marianne-o
  • Lasolarska
  • Ensio Haittamieli
  • Lukijatar
  • Helisee
  • Winston-84 ja
  • Mick-70

[size=200]V[/size]uodenajat. Säätieteilijät puhuvat neljästä eri kaudesta ja tämä tarkentuu myös Vivaldin näkemyksessä yhteneväiseksi. Jokainen tekee parhaansa oman kautensa menestyksen eteen näinä pinnallisina aikoina, mutta välivuodenajat pyrkivät suttaamaan sesongit halpiksina, ja ne ovatkin pahaisia lårttåja, eivätkä häikäise tuhruisella viehätysvoimallaan. Itse pyrin ottamaan jokaisen vuodenajan vuodeaikanani ja sellaisena kuin ne tulevat.

[size=150]T[/size]alvi makaa lohjenneissa rakennekynsissään ja uudessa turkissaan vuoteellani ja polttaa filttersavuketta. Pitkä musta värjätty hiuspehkonsa valuu satiinilakanalta lattialle asti. Nuolen talven kaulan huolellisesti ja porauden hehkeään ytimeensä, jossa lumi hiljalleen satelee ja jään pinta kimmeltää naiskiekkoilijoiden uhkeista muodoista. Pääsemme rytmissä kiihdyttämään veistokselliseen kinokseen ja huutomme romauttaa alpin harjulta alkavan lumivyöryn, joka vavahduttaa kehojamme lyöden sata salamaa varpaista hipiään ja varpaankynnet irtoavat talvivaippaisen elämännesteen valuessa pitkin tummaa tammilattiaa oksanreiät kiertäen ja muodostaen lumihiutaleen uniikin kuvion sängyn alle.

[size=150]K[/size]evät keinuttaa persettään ja tunkee sitä naamaani ja valpastun viimein synkistä mietteistäni räkälän pöydässä ja otan kirmaavan kevään hartiavoimin pystybaarissa kaikkien nähden ja läskit kassit heiluvat iloista litinää pitäen vasten leveää persettä ja kapuamme hengästyneinä lähestymisharjoituksen lopuksi näkyvään paikkaan tiskille, jossa aloitan finaalitykityksen pyhimpäänsä ja kevät huutaa kuolan valuessa sen blondille ja seksikkäälle tukalle, joka on osittain liimautunut kaatuneen tuopin tahmaiseen pintaan. Keskitymme lopputulemaan, ja saamme valtavat aplodit paikallaolijoilta, jotka ovat viime kesästä asti odottaneet kevään tulemista.

[size=150]K[/size]esä istuu jalat ristissä kylmällä ja raesateen piiskaamalla kalliolla ikkunani alla ja juttelee teoreettisesta hengailumahiksesta, mutta ei ymmärrä antaa tarkempaa vinkkiä koska olisi saapuvilla ja tulisi pitemmäksi aikaa ja loisi kontaktin meikään ja näin mahdollistaisi yhtymään edelliseen puhujaan. Melkein syksyn puolella pääsemme viimein helteen värittämiin rientoihin, mutta hieman pettynyt olen, sillä kesä on taas muuttunut sen verran ylpeäksi nartuksi, että hänen kanssaan meininki väljähtyy ja epävakaistuu ja jälkeen päin joutuu taas itse tyhjentämään omat kassit - ostoksista, joita tein kesän paikalle ilmaantumisen takia kattaessani retkipöydän säilykkeillä ja pakastesafkalla. Nyt nekin pilaantuvat ja sade huuhtoo viiden euron retkituolit alas kalliolta meren vietäväksi. Kylmäkiskoisen kelmeään laskelmointiin perustuvan kesän kiukkuinen kausi alkaa usein jo aamiaispöydässä ja meikkauksen pitkittyessä ja päivän aikana pilvet kerääntyvät taivaalle ja illansuussa myrsky repeää ja saattaa kestää viikkojakin sateisena ja kuukausien kalseassa krapulan kaltaisessa kohmeessa. Pian kesä lupailee parempaa settiä ja romanttista kynttiläillallista ensi viikolla, mutta tiedän sen olevan sen verran hårttånåminen, että pian se kuitenkin häipyy takaisin etelään ja hengaa mieluummin siellä paikallisten lipeäkielisten kikolokien kanssa, ja megalomaaninen pettymys melkein nujertaa meitsin, mutta panostankin syksyyn ja jään salaa venaamaan kesän epäonnistumista ja paljastumista välivuodenaikojen tasoiseksi sutturaksi, joka on vihreän liikkeen kätyri ja uutta teknologiaa pilkkaava aitolehmä.

[size=150]S[/size]yksy on viileä ruskeasilmäinen- ja hiuksinen kaunotar, joka on akaateminen ja harvinainen huumorinystävä ja miehen ymmärtäjä. On syksy tullut myös mun elämään. Olen pettänyt sitä talven ja kesän keskellä, mutta anteeksi on annettu, sillä suhteemme on salliva ja kuulumme henkisinä sielunsisaruksina ikuiseen kimppaan. Edes välivuodenajat eivät ole meitä harhauttaneet ja kymmeniä vuosia kestänyt yhteys on lujittunut peruskallioksi, joka joustaa mielenharhailujen sattuessa kesäaikaan ja talvisessa ikävyydessä. Syksyn huonoinkin päivä on timanttia kesään verrattuna ja se kattaa mahonkipöytään parhaat pöperöt, mitä mies voi toivoa ja muistaa myös siivota pari kertaa kuussa ja ostaa maustettua jädeä, kun mua jurppii muiden vuodenaikojen tekemiset ja näin purjehdimme lähes vuodenajoitta uuteen ihanaan kauteen.

youtu.be/Cw9tazfA3aY Manic Street Preachers

“Autumn Song”

Wear your eyes as dark as night
Paint your face with what you like
Wear your love like it is made of hate
Born to destroy and born to create

Now baby, what’ve you done to your hair?
Is it just the same time of year
When you think that you don’t really care?
Now baby, what have you done?
Done to your hair, done to your hair, done to your hair, done to your hair, hair!

So when you hear this autumn song
Clear your heads and get ready to run
Remember the best times are yet to come

Now baby, what’ve you done to your hair?
Is it just the same time of year
When you think that you don’t really care?
Now baby, what have you done to your hair?

Wear your eyes as dark as night
Paint your face with what you like
Wear your love like it is made of hate
Born to destroy: born to create, born to create, born to create, born to create

And wear your hair in bunches
And your jacket loose

[size=150]Teksti on niin ihana[/size], että en tiedä mitä tekisi, jotta saisi purkaa tämä ilon ilmoille nautittavasta lukukokemuksesta! - Ei ole paikalla ketään kenen kanssa voisi jakaa tämän [size=200]ilon[/size]! - Yksin täytyy riehua :smiley:

:smiley: ^ No hyvä sit niin…

Huomenna alkaa varmuudella kesä, sillä se on siihen kuukauteen yksiselitteisesti pysyvällä leimalla merkattu.
Ne, jotka näitä määritelmiä suomen kieliseen kk-luetteloon keksivät, olivat selvästi halukkaita helpottamaan lisääntyvän häive-eroavaisuuden mukana tuomaa konkretian pulmaa sääolosuhteiden jaottelemassa vuodenaikavaihtelujen rajapinnassa ja neljän eri pääosan (kevät, kesä, syksy, talvi) hallinnoimassa jaottelussa ja säätieteellisen tiedotteen sisällön rahvaalle suunnatussa tunnistamisessa. Aina olemassa ollut ilmastonmuutos on osaltaan tuonut rasitteeksi roiskejarapa-ilmastolliset välivuodenaikaiset liukumat, jotka haittaavat kaltaistani säntilliseen ja vanhoilliseen elämänmuotoon tottunutta ei-liberaalia sukankuluttajaa ja säännauttijapervoa.
Kesä on kesä ja sillä hyvä ja syksykin on saatu sisällytettyä kuukauden nimeen ja pöljempikin tajuaa, että joulu on jo tositalvea. Ennen kuitenkin pääsiäinen ja juhannus olivat samalla viikolla… hetkinen (ett ögönblick) nyt jokin kertoo minulle (something tells me), että näin ei ollutkaan, vaan omavaltainen kirkolliskokous heittää kruunua ja klaavaa päsiksen sijainnista vuotuisella almanakan kartalla ja se saattaa osua mielipuolisesti jopa vapun kanssa samalle vekalle… ei siis sen yhden julkkuvappumouhon kanssa. Hyvä että on selkeesti nimetty erilaisia kuukausia ja vaikka elämäni vaikuttaakin vain toistolta, niin sittenkin muutosta tapahtuu ja multa muuttuu kastelemattomana kovaksi ja tarvii vettä uuden kierroksen, kuten minäkin ja sokeroimattomia mehuja. ja teetä ja kahvia. ja jädeä. Näkkileipäinen eloni on täysjyvämallista, enkä halua sitä pilata soseessa olemisella ja siksi ==> yhden kohdan ohjelmani toimii tarpeeksi hyvin ja selvä päivä on oma tavoitteeni ja perusmerkitty vuodenajasta roikkumaton arvoasetus, jota en ainakaan tänään ylitä… joup. one day at a time ja joka vuokranmaksupäivä yksi kuukausi lisää.
Maanantain pitää tuntua maanantailta jne ja joka viikonpäivälle on melkeinpä haju olemassa ja perjantai on paras.
:smiley: youtu.be/wa2nLEhUcZ0 The Cure - Friday I´m In Love

Tiäkkö seiskakymppi, mä ajattelin tänään alkavani haukkua sun kesädaamias perusteellisesti ja olisin teroittanut sulle painokkaasti, kuinka on tarkempaan valittava daamis. Sun kevätdaamiskin oli niin saatanan petollinen lårtto! Antoi koko ajan ymmärtää mut ei ymmärtänyt antaa! - Tänään kesä on hyvällä tuulella ja kokee itsensä onnelliseksi, joten antaa mielellään kaikkensa parisuhteen eteen.

[size=200]^ KA[/size] niin, ehkä se johtuu siitä, että

[size=200]K[/size]esä on nauttinut luontoa päihdyttäviä kemikaaleja ja siksi oirehtii ailahdellen ja kuurin päätteeksi potee kylmiä ja kuumia aaltoja, jotka näkyvät meidän lämpömittareissa ja meteorologien pukeutumisessa sääkarttojen sahatessa kuin Venäjän pörssikurssit pakotteiden vertautuessa kesään talven keskellä ja etäältä ja läheltä viileen sää-ellin kylmälaukkutarjoiluun patologisena juhannuksena. Se on luonnonkiertokulkua ja vanhaa perinnettä. Pätee kaikkeen elolliseen kasvuun, jopa kasvitieteellinen puutarha on tämän tunnustanut ja eläinkunnassa asia on ymmärretty sikojen ja lehmien keskuudessa jo luolamiessika-aikoina lehmityttöjen asiaa pitkään pohdittua
ja eri kotkien käytöstä seuraten.

Vaikka mies ja nainen on historian perusteella rakentanut yhteisiä majapaikkoja ja työskennelleet samoilla aloilla, niin vain harva tietää, että yhteen sovittamattomat käytösperinteemme juontavat alun alkaen kemiallisesta kivusta, joka viestii meitä välttämään vapaa-ajan viettoa vastakkaisen sukupuolen vaikutuksen alaisena. Elämän ehtoopuolella kuitenkin alamme muistuttamaan miehenä naista ja nainen miehistyy myös kovaa vauhtia, syynä hormonaaliset haitta-aineet ja niiden muuntuminen käyttäjälle vahingolliseksi ja meistä tuleekin kemiallisten luontohjyymeiden väärinkäyttäjiä, ihmiskropan monimuotoisten myrkkyjen sekakäyttäjiä kaikki jo ovatkin, vaikka herkimmät tietämättömyyttään hanttiin panevatkin ja esittävät koostuvansa jostain tähtipölystä, mikä tietenkin on perimmäisessä merkitysessään totta.

[size=200]T[/size]estosteroni. Miehinen kalunkalisteluaine, joka sisältää väkivaltaisen reagointivalmiuden vastoinkäymisten vyöryessä liiallisena henkilön ylle etenkin maanantaiaamuisin ja taviksen ryyppyiltaman jälkeen. Tällä kamalla ajetaan ferraria ja rakennetaan huvilaa, isketään nainen ja komennetaan armeijoissa, sen vaikutuksissa soditaan ja lennetään hävittäjällä. Hiipuminen keskimmäisen iän edetessä voi masentaa ja puttaa löysää lahkeeseen. Parillisessa suhteessa miehen testot siirtyvät naiselle, josta tulee hirmuinen vääpeli ja kuriritva, mallitapaus Vexi Salmen suurimpaan kohderyhmään: miehiinsä pettyneet keski-ikäiset naiset, jotka ovat ylikoulutettuja ja alipalkattuja ja kohta yh-mamoja hyvällä ostovoimalla. Maailmassa on yksi michelin-palkittu naiskokki.
Kukaan ei muista hänen nimeään, mutta myöntämisvuonna hälle tehty hormonimittaus todistaa voittajan olleen käytännössä mies, niin korkeat olivat testosteronipitoisuudet tuon naisen kehossa ja leukakin lähenteli martina-aitolehmäistä ridgejytkyä. Mieshormoninen nainen pärjää kaikilla aloilla, etenkin ay-liikkeen pomona, ministerinä ja miesvoimistelijavalmentajana sekä urheiluselostajana, jonka erityisalana jääkiekko ja nyrkkeily. Väittelyissä testosteroni on kantava huimausaine, se ei estä tyhmääkään ja umpimielistä junttipersua ja sovinistista pervosikaa voittamasta. Autonajotaito ei vain parane, mutta pelkoa tämä uusmiehistynyt nainen saa aikaan ja Italiassa arkkityyppinä on ikkunassa mesoava kaulinmutsi, joka tekee kyllä todella hyviä lihapullia ja näyttää itsekin siltä ja on gigologien ja machojen ylpeä alkumama möreällä äänellä ja hallinnoi monta korttelia kerralla valtaan päästyään ja häntä berluskloonit kumartavat ja kv-merillä menestyneet merikapteenit hakevat hyväksyntänsä.

[size=200]E[/size]strogeeni. Tosinaisen alkuaine. Pitää keho- ja tiskipinnat kiinteinä ja puhtaina ja muodot runsaina ja naisellisuuden framilla. Loogisuus on hieman vaikeasti tajuttavaa ja auton peräyttäminen. Mies saa testosteronia naiseltaan suojaamattomassa kontaktissa ja seurusteluaikainen yletön, mutta tilapäinen suutelointi myös kohottaa arvoja entisestään. Vasta myöhemmällä iällä mies naisistuu ja se tapahtuu samoihin aikoihin, kun naisesta kuoriutuu äijä partoineen. Työelämässä tälle aineelle altistuneille ex-miehille nakutettuna ja kuin tilauksesta sopivat alat ovat lastentarhatätiys ja vihreän puolueen eduskuntajäsenyys ja jonkin verran miehiä aloilla onkin. Fyysisenä tuloksena miehen bosat kasvavat vähintään c-kupiksi ja perse saa miss ääs Brasilian neidot kadehtimaan. Myös mariajungerimainen suhu-ässä kuuluu pakettiin ja tarve nyppiä jatkuvasti kulmakarvoja ja leidi sheivata puutarhaansa. Käytöksestä karsiutuu kulmikkuus ja jämäkkyys ja asioita aletaan pohtimaan filosofisemmin ja laajassa kaavassa muita huomioiden ja perhettä ajatellen sekä työyhteisön hyvinvointia ja harrastusryhmän merkitystä ja kun siivoomiselta ja kokkaamiselta ja juoruumiselta netissä jää aikaa, katsotaan yhdessä laadukkaita saippuasarjoja, mutta estrogeeniannoksen överivaiheen jälkeen henkilön toimien taantuessa ja syndroomakooman syvetessä aletaan virkkomaan mummojuttuja ja sukkia. Naiset juttelee miesjuttuja, joissa ei miehistä sisältöä heidän helpotukseksi enää ole ja nyt päästiin naisista ja painajaisista - jowain me kaikki kimpassa tuumattiin…

Tarkemmin ajatellen seksuaalinen suuntaus voi olla mitä vain, molemmissa tapauksissa saa pitkässä juoksussa molempia ja molempien pääsukupuolten hyvät ja vähemmän mairittelevat puolet käyttöönsä, myös itseltään.

On vaikeaa tietää, miten näiden sukuopulisten hormonimyrkkyjen tehot näkyvät esim. she-malen ja transujen käytöksessä ja onko vaikutus vain puolinaista. Luontoon ne eivät kuulu, siksi meidän kesät on niin sekavia ja syksykin melko rajatapaus ja talvi ja kevät harhaisia~ so why can´t woman be a woman and man be a man ??

mut tänään näin ja selvinpäin - luonnonmukaisella asetuksella ja sää sukkia myöten, aye.

[size=200]+ E[/size]dittinä vielä pari sanontaa, jotka tarvitsevat kipeästi oikaisua ja oikeellistamista todempaan merkitykseen:

• Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Ei välttämättä. Mun koira on ottanut ropalla vastaan lukuisia keppejä ilmasta, sillä ei ne kaikki puhtaasti ole tulleet sen hampaisiin. Älähdyksiä ei ole kuultu. Todisteena lukuisia videotallenteita aikajärjestyksessä eri kesiltä. Väite on siis melkonen välimallin huitaisu tai vesikoiriin sopimaton.
  • Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Kaikuefekti, joka jossain määrin vaihtelee planeetallamme. Metsän voi aina myydä ja syödä tuotot, eikä haahuilla siellä toimettomana pesivien ja äkäisten lintujen paskottavana. Taajamassa asuvalle riittää puistot ja niiden rakkaudella hoidetut pensaat, istutukset ja manses Kauppi ja Pyynikki.
  • Suutarin lapsilla ei ole kenkiä. Kuin millä tahansa normiperheellä heilläkin on, eikä eroa tee heikompi tulotaso ja niitä jalantäytteitä saa kaupasta, eikä kukaan oikea suutari myy kenkiä. Suutarin duuni on paikata niitä köyhien sandaaleita, rikkaat ostavat aina uudet laakerit, koska voivat tehdä niin. Ei nämä asiat ole tässä mitenkään passissa. Ihan kuin autokauppiaan lapsilla ei ole ajokorttia, what tai kokin lapsilla ei oo karkkia, hä.

==> mut tänään näin ja selvinpäin - luonnonmukaisella asetuksella ja sää sukkia myöten, aye.
enkä ole tyhmä, vaan aika laiska, niin taiteilijamaista ja ajan vain yhtä kaistaa, mut senkin aion kohta vaihtaa…

Viime vuonna, jolloin oli myös vuosiaikavaihteluja, löysin uudestaan Manicsin, ja tässä reenien taustaista musaa
youtu.be/-bKX-_CjvGM - Manic Street Preachers - Send Away The Tigers (Full Album) ==> [size=200]I´M OFF[/size]. [size=200] :arrow_right: [/size]