Juutuuppi-ketju

[size=150]Reinikainen ja Vappu[/size] - youtu.be/wUwrIC29DTU
Näitä tällasia rentoja konstaapeleita ei taida enää olla, josko on koskaan ollutkaan !

Reagan tells Soviet jokes youtu.be/mN3z3eSVG7A

Reikani-vainaa tekemässä sitä, missä hän oli paras eli hauskuuttamassa kansaa ulkoaopetellulla matskulla ja
näinpä ronaldi olikin ikäänkuin stand-up-kiertueella aktiivisen näyttelijäuran vaihtuessa valkoisen talon duuniin.

[size=150]Full Very Rare Jim Morrison Interview Part 1 Of 5[/size] youtu.be/eo92ETHKNPg

Faeden
Julkaistu 9.12.2010

Jim very relaxed talking in 1970. This is more of a conversation with a friend than a interview. I think it shows Jim in a natural and relaxed state, not being patronized by the media that he nearly always was. RIP Jim.

Part 2 youtube.com/watch?v=Yagwkl….

Jim Carrey is a Saudi Rock Star - In Living Color youtu.be/GXXLy0pRIRk

Osui hyvin ja onkin Jimin kulta-ajalta. Tämä Carrey on ollut yksi suurimpia naurattajiani Leslie Nielsenin ohella ja molemmat Kanadasta !

Velipuolikuu - Asuntonäyttö - youtu.be/WPqrvZ_UR3E Vihdoinkin löysin tämän timanttisen helmen !

Varmasti paras sketsi, jonka olen suomenkielisessä viihteessä kohdannut.
Tekniseltä rakenteeltaan aivan täydellinen ja roolisuoritukset erinomaisia.
Teksti on todella hyvä ja vaatii enemmän, kuin halpisliukuhihnainen nykynussinto.

Mulla ei pääse edes Top 10 joukkoon. No huumorintajuja on erilaisia. Voi olla, että tökki mulla, kun en oikein Peteliusta kestä :slight_smile:

Mua taas naurattaa tämä, jostain syystä youtuubista ei tahdo oikein löytyä, pitää tallentaa omalle levylle ennen kuin sensuroidaan tuoltakin…
riemurasia.net/video/AA-Kerho/182287

^ Joo, sellanen tusinamatsku, joka pääsee sadan sakkiin,
kuten niin monet on ja ihan hauskahan se,
emmä sillä eikä aiheuta mitään kummempaa paheksuntaa, mut
tehty ja nähty satamiljuuna kertaa.

Harvoja poikkeamia harmaassa kentässä nuo myllyrannat ja… mitä niitä sellasia laadukkaita
nimenomaan suomalaisia sketsikertymiä olikaan… mitäs niitä on, no kai niitä nyt joitain on, hä ja…
no, edes joku… no, vaikkapa se… no, se… mitä niitä nyt on ja ainiin, niitä ei ole !

siksi britit. for_life.

[size=150]41 Times Alec Baldwin Absolutely Nailed Trump[/size] youtu.be/Kny35V1FJNg
Sopivasti tähän maailmanhistorian merkityksellisimmän huppukokouksen jätevesiin sointuva kimara trumpettihoususta.

Suosittu koirarotu täyttää 150 vuotta: sadat kultaisetnoutajat kerääntyivät pelloille
iltalehti.fi/iltvluontojael … 3_v6.shtml

Tätä en ennen tätä tiennytkään ja meillä onkin pienimuotoiset yhden koiran pileet näemmä tänään ja tarjoilu on vesipainotteista.
Rotuna kultsikka on todella hyvä ja ystävällinen, kaikin puolin sietää ihmistä paremmin kuin minä ja on erittäin sopeutuvainen, sillä
jos me tänään saataisiin häätö ja huomenna asuttaisiin eteläpuiston venerannassa jonkin paatin alla, niin mun hurttani vain virkkoisi:
jaa, nyt me asutaan veneen alla ja tietenkin meikän raitistumisessa tuon eläimen osuus on myös olemassa ja merkittävä, isompi ainakin kuin kaikkien vastamäen keijojen, jotka ovat lyijypainona repussa, jonka heitin tien varteen jo vuosia sitten juuri siitä syystä.

:arrow_right: