Tipin kirjoitus oli kyl todella järkevä, kiitos! (mä t a p a n tän puhelimen, ku lähetin jo kerran). Otettasko vähän mallia…meikä vois ainaski yrittää.
päivämäärät kuitenkin hatusta vedettyjä.
No ton Pöllöpään viestit! Ilmiannan! Vertais t u e s eijo tarkotus haukkua, lytätä, räyhätä, v*ttuilla. Eiks sitä vois vaan bannata hei kamoon! Yks riidankylväjä, pentele sentäs ja jummijammi!
Minustakin Pöllöpää voisi käydä vähän rauhoittumassa. Asiallisista ja kivoista viesteistä on nyt menty päättömään rähjäämiseen. Ulos ja puita pilkkomaan niin ei tarvii purkaa vihaansa viattomiin itsemurhakandidaatteihin.
Mä pyysin anteeksi rähjäämistäni, jonka kohde ei ollu robo. Tietenkään sanottua e i saa takas. Mä e r e h d y i n. Ku viestit on alekkain, luulin, et jälkimmäinen liitty mun kirjottamaan, jossa olin koittanu huumorinkin avul rohkasta. Jatkos kysyn ja odotan vastausta, ennen ku reagoin. Musta puheeni ei ole “paskaa” (asiallista?) vaik topikki ja ajotus oli väärät… Juu ja puiden pilkkominen täs ikuisuuskuumees jää väliin kyl.
Ilmiannan, vasikoin, käräytän itseni lukemattomista asiattomista viesteistä. Ja teen joukoturkat: myönnän syyllisyyteni kaikkeen. Tsunameihin, maailmanloppuun, vittumaiseen luonteeseen, hillittömyyteen, epälojaalisuuteen, päihdeongelmaan, yhteiskunnan vapaamatkustajana elämiseen, vainoharhaisuuteen, USA:n terveydenhuollon uudistuksen takkuamiseen, toiseen maailmansotaan, tuhoamisleireihin ja mihin vaan moraaliseen virheeseen, mitä joku katsoo asialliseksi bongata viesteistäni sinne jonnekin virtuaalitodellisuuteen. Rattijuopumukseen en, kun ei ole ajokorttia ja ilman korttia en aja.