Hyi saatana SPERMANON PERHE. Kauheita häslääjiä kaikki.
Ne onkin spanskuja. Tykkäät kuitenkin!
Mietin just sitä kattellessa, että kyllä on suomalaiset tylsiä.
Just joo.
Siinähän lukee. Luulis, että käpy osais jo lukea.
Sulla se käpy on ja mä en ole blondi. No Los Serranosta tietenkin! Suom.huom. Serranon perhe. TV1 klo 15.45-17.00
Siis se on näyttelijä. Näytellyt toki leffoissa sun muissakin. En muista missä.
mua ärsyttää se vitummoine kälätys ja mokellus ku ne puhuu sitä spanskia…

Joo, meen stonelle kattoon, varmaan toosi hyvä ohjelma. no ompahan käypäsiä jätkiä… kai siinä on kauniita senioriittoja?
Joo, se blondi on mun näkönen, siis jos olisin blondi.
tuo edelline jäpykkä näyttää iha lesbolta…tai homolta…

Sä oot hekisesti blondi, mikä ei ole huono asia. Onks toi jätkä ihku? siis niinku tosi ihku, ihkuukin ihkumpi, todellinen super ihku…?
Ehkä oon, ehkä en, mut niin taidat säkin olla. Ollaan kaikki! Paitsi facsimile. Toi jätkä on ihku, mut on niitä paljon ihkumpiakin!

Nietzsche:
Sä oot hekisesti blondi, mikä ei ole huono asia. Onks toi jätkä ihku? siis niinku tosi ihku, ihkuukin ihkumpi, todellinen super ihku…?
Ehkä oon, ehkä en, mut niin taidat säkin olla. Ollaan kaikki! Paitsi facsimile. Toi jätkä on ihku, mut on niitä paljon ihkumpiakin!
mikäs faximailis ?

Burjoliisa:
Nietzsche:
mikäs faximailis ?
En oikeen tiiä. Joku. Ei sitä voi kuvitella blondiks.

Nietzsche:
nii ku esim se mun postaama KUUMA mies tuol edellisel sivul
Sillä näyttäis olevan sormus. Joten unohda!

ringalinga… no ei vai, silmäiloo ainaski, koskas lähetään sinne kuumimmille maille valikoimaan pari kuumaa tapausta ilottaa tätä kesäämme ??
Burjoliisa:
ringalinga…
no ei vai, silmäiloo ainaski, koskas lähetään sinne kuumimmille maille valikoimaan pari kuumaa tapausta ilottaa tätä kesäämme ??
Vaikka heti. Mulla on jo ainakin yks siellä varattuna.
Burjoliisa:
ringalinga…
no ei vai, silmäiloo ainaski, koskas lähetään sinne kuumimmille maille valikoimaan pari kuumaa tapausta ilottaa tätä kesäämme ??
Mie en kuulemma oo kauheen suomalaisen näkönen, Italialaiseks jotku luullu vaik sinisimmut oon niin tummahumma pitkänhuiskee…
yks londi ja tummahumma matkaan käy…
Italiaa ei jaksais lähtee mut eppsanja vois olla jees…
chiara:Burjoliisa:
ringalinga…
Mie en kuulemma oo kauheen suomalaisen näkönen, Italialaiseks jotku luullu vaik sinisimmut
oon niin tummahumma pitkänhuiskee…
yks londi ja tummahumma matkaan käy…
Italiaa ei jaksais lähtee mut eppsanja vois olla jees…
Mul ois Ranskaski muutama tuttu…