Homojen ja lesbojen oma palsta!

Tän mun lesboennakkoluulojeni takia päätin perehtyä hiukan asiaan. Törmäsin saamelaisiin lesboihin netissä kun etsin pohjoisen musiikkia. Sitten luin jutun tästä saamelaisparista, joka on karkoitettu saamelaisyhteisöstä, ovat näet lestadiolaisia. Semmingin kun toinen naisista on elokuvaohjaaja ja on nimenomaa paneutunut saamelaiskulttuurin ja perinteen säilyttämiseen, niin oma väki suhtautuu viel tolleen, aika nuivaa.

Varoitus! Huomatkaa miten joku haluaa käyttää nimimerkkiä Böff väärin ja esittää jotain omiaan. Tiedän, ettei tämä ole oikea Böff jo kirjoituksen perusteella, Böff ei koskaan kirjoittaisi näin. Joku on kateellinen hänelle ja rekisteröitynyt samalla nimimerkillä ainoana erona tuo pieni `.
Olen lukenut Böffin elämästä kertovia tarinoita ja hän ei koskaan mielestäni kirjoittaisi noin.
Onko Valtio-mies asialla kun ei voi todistaa trolli väitettään?

Antti, hyvä! Onko Sepolla vielä suhde meneillään AA-kummiinsa? Olin kovasti järkyttynyt lukiessani tarinaasi. Vai oletteko muodostaneet monisuhteen ja olette nyt erottamaton kolmio?

Valtio-mies on nyt selvästi ratkennut juopottelemaan!

Antti, hyvä!

Pahoittelen, että olet pahoittanut mielesi.

Antti, tuo toisten epäileminen on niin eilistä. Ihan aikuisesti tosissaan.

Mutta se Seppo. Vau, millainen mies sinulla on! Onnittelen sinua! Voi kunpa minulla olisi joku jonka partavettä nuuhkimalla saisin itselleni raittuden.

Kiitos vastineestasi ja olen pahoillani, että olen ilmeisesti ilmaisssut itseäni väärin.
Ei tuolla nakurannalla ole mitään pervoilua menossa, kaikki nauttivat auringosta ja käyvät uimassa. Tietenkin sinne valitettavasti eksyy puskissa lymyileviä tirkistelijöitä, mutta heidän kanssaan vain on elettävä. Meillä kaikilla on nakurannalla ihan hauskaa yhdessä ja joskus joku uusi ujo liittyy mukaan ja otamme hänet heti mukaan kaveriksemme.
Mitäään pervoilua ei todellakaan esiinny, joskus joku voi pistää peniksen jollekin heiluntaan, mutta se tapahtuu suurella huumorilla ja kohdekaan ei hermostu.

Vielä kertaalleen! Ulkopuoliset uskovat tai haluavat uskoa, meidän tapaamisiin liittyvän pervoilua. Tämä ilmenee aina paikallisen lehden kerrottua naku-uinnista sinne tulee sinne kuulumatonta porukkaa. Seuraavalla viikolla ei heitä enää näy, koska mitään pervoilua ei ollut.
Mene itse tutustumaan homo-uinteihin niin tiedät mistä on kyse.

Juomallekin olen perso, koska juomalle perso tyyppi löytää itsensä katuojasta perse paljaana.

Vale Böff tuolla (´) lisäyksellä käy katkeraa taisteluaan epäoikeudenmukaisutta vastaan. Veikkaan tämän taustalla olevan Valtio-mies, joka ei kyennyt perustelemaan väitettään trollauksesta. Ja nyt kännissä kirjoittelee omiaan.
Tämä epäonninen luuseri on rekisteröinyt itselleen Böff nimen lisäten siihen ´merkin ja näin hän haluaa toteuttaa omaa mielipahaansa kaikkea vastaan. Nämä ovat säälittäviä tapauksia, joilla ei ole omaa elämää. Epäilyjeni mukaan tämän taustalla on Valtio-mies, joka ei osannut perustella trollaus syytettän, vaan aloitti ihmeellisen vainon.

Ilmeisesti Valtio-mies ennustaa omaa kohtaloaan katuojasta perse paljaana.

Moikka Hellu!

Sulla on usein erittäin hyviä kirjoituksia ja arvostan suuresti kykyäsi käydä keskustelua laidasta laitaan. Osaat olla terävä analyytikko ja toisella hetkellä ampua täyttä paskaa kirjoittajaa kohti.

Minä seuraan saame uutisia telkusta ja en voi mitenkään kommentida asiaasi. Mikäli kuten kerrot parin tulleen karkotetuksi, on se mielestäni täysin väärin.

Palaan hellu pian jälleen omana itsenäni takaisin, koska ylläpito on jälleen antanut minulle porttikiellon trollauksen takia. Mielestääni en trollaa, kerron vain totuuden joka ei sovi ylläpidolle. Älykkäänä ihmisenä tiedät kyllä millä nimimerkillä oikeasti toimin.
Se liittyy koiraan!

No on. Vaikuttaa siltä, että mm. nimimerkkien Kirsi-Kyllikki, Anttiantaa ja Böff takana on sama henkilö. Ja se siitä. Mutta ihan ok -aiheen nosti esiin, vaikka tarkoitus ei ehkä ollutkaan aloittaa ihan vakavaa keskustelua sisältävää ketjua. :smiley:

Minä pohdin joskus myös sitä asiaa, että miksi homoseksuaalit ja muu sateenkaari-väki joskus tuntee tarvetta tuoda niin julki seksuaalisuutta, tai jopa karnevalisoida sitä tyyliin Pride.
Joskus Priden aikaan mediassa olikin joitakin hyviä kannanottoja, joissa sateenkaari-ihmiset perustelivat tätä karnevalisointia.

Takana on heidän mukaansa se, että koska he usein joutuvat peittelemään, häpeämään tai kokemaan syrjintää sukupuolisuutensa takia, sen ylikorostaminen ja karnevalisointi on ikään kuin vastaveto. He vaativat oikeutta olla oma itsensä ja tulla hyväksytyksi, joten siinä mielessä he tuntevat iloisen juhlan ja näkyvän esille tulon tekevän hyvää sekä heille itselleen että ympäristölle.

“Minäkin haluaisin kuitenkin elää maailmassa, jossa mitään Prideä ei edes tarvittaisi, koska olisimme oikeasti tasa-arvoisia”, kirjoitti eräs.

Hei… nyt on muuten Euroviisut! Siitähän on nykyaikana tullut myös laajalti Sateenkaari-väkeä yhdistävä juhla, joten eiköhän pistetä vaikka Abbaa soimaan ja pistetään jalalla koreasti. :sunglasses:
Tai Lordi! Myös hevi sopii gay-meininkiin, kysykää vaikka eräältä mr. Halfordilta.

Minä olen umpihomo ja entinen alkoholisti ja narkomaani. Gay-piireissä raittius tarkoittaa valitettavan usein yksinäisyyttä.

No ny mä ymmärrän ton jutun, että koffista tulee perse kipeäksi. Böff siittä aikasemmissa tarinoissaan jotain mainitsi ja kysyi multa jotain siihen viittaavaa ja mä vastasin, et mistä sä tiedät, että mun perse tulee koffista kipeäksi. Asia on nyt niin, että koffista mun vatsa menee aivan hulivili tilaan ja saattaa perse jälkipyyhinnässä kipeytyä. Mun peffaani ei kyl mitään esineitä tai elimiä työnnellä, kyllä jämpti on niin! Mulla on aivan toiset jutut tätä työntelyä varte!Hääh saakkeli sentäs.

“Toinen typerä kirjoitus nimimerkiltä, joka ei ansaitse nimimerkkiään.”

Ei. Valtiomies on suoritusportaassa ja amk:n käyneenä voi päästä joskus “kympiksi” eli alimmaksi päälliköksi. Ikääntyminen ei tee valtiomiestä - asema tekee. Eikä lukeminen tee valtiomiestä vaikka kuinka valtiotiedettä tai makrotaloutta lukisi. Minä en ole lukenut kumpaakaan, nuorena yrityksen teoriaa, vaikka ei se mikään teoria ole - sekalainen kirjallisuus vaan.

Tutkittu asia on se, että useilla, noin 20%:lla, naisista on bi-seksuaalisia piirteitä. Miehillä noin 7%:lla. Kokemuksia heteromiehillä sitten voi olla Mick Jagger&David Bowie olivat vähän aikaa pari, useilla pelimiehillä on myös kokemusta samasta sukupuolesta. Se että noita kokemuksia on ei tee bi-seksuaalia. Olen nähnyt heteromiehiä pussaamassa miehiä umpijurrissa ja sellaista tein itsekin. Useilla miehillä on myös se feminiininen puoli vrt. esim. Cartier -kellojen suosio.

^ Minä olisin arvellut bi-seksuaalisuuden eri asteita olevan suuremmallakin määrällä ihmisiä, kuin 20 ja 7 prosentilla. Näkisin täysin heteron ja täysin homoseksuaalin olevan enemmänkin ääripäät, ja useimpien ihmisten sijoittuvan jonnekin ääripäiden väliin; toki lähemmäksi jompaa kumpaa.

Btw, jos nimimerkkini ärsyttää jotakuta, niin voin ilahduttaa kertomalla että aion vaihtaa sitä piakkoin, jahka täyteen tulee joko 2 vuotta tai 2000 viestiä tällä nykyisellä. Olen itsekin ollut pitkän aikaa vähän kypsä tähän.

No mihin häipyi kaikk homppelit?