:?:Hinnat Suomessa...

[Poistettu hintatietoja - Päihdelinkin moderaattori]

Sulla on vaan vitun paskat kontaktit, oot varmaan menny kyselee joltain random piripäältä pirii, ni se myyny sit sulle jotain vitun soodaa, niin ei mikää ihme ettei toimi. Vittu ota testinokat, niin selviää sekin onko siinä edes amfia, vai ootko niin vitun tyhmä et vedät sitä saatanan 0%:ista piriä muuten vaan, ja saat siitä omasta mielestäs placebon. Oon saanu aina 20 - 70% piriä, koskaan myyty mitään paskaa feikkipiriä, johtuu kait siitä kun tunnen parempaa porukkaa kun sinä.

[quote=“Draco”]

[quote=“Mima”]

Joo tiedän että siellä maksaa enemmän. Siitähän sais hyvän bisneksen kun lähtis sinne tuomaan täältä :laughing:
No joo toi oli läppä, mä en sellasta tee, ku oon hoitoon lähdössä.

Miten te pystytte elämään noiden hintojen kanssa? [Poistettu hintatietoja - Päihdelinkin moderaattori]. Bentsoni saan lekuriltani että niistä en maksa mitään kun olen työtön, niin mulla on maksusiitoomus fattasta lääkkeisiini.
Vituttaa olla työtön!Menisin heti töihin (mulla on hyvät työkokemuksetkin) kun olisin varma siitä etten tyrisi koeaikaani kun olisin kipeänä joku päivä teksistä enkä pääsis duuniin…

[Poistettu hintatietoja - Päihdelinkin moderaattori] Itse en tee tuota mutta sanotaan vaikka näin että olen kuullut tehtävän ja tiedän täysin miten se kuvio toimii…se kannattais kyllä niillekin jotka asuu vähän kauempana!

[Poistettu hintatietoja - Päihdelinkin moderaattori]Ei taida olla riskien arvoista koska vissiin saisi aika ison tuomion eli jos kerran salakuljettamaan rupeaa niin miksei kerralla tuo isompaa satsia? Paljon tuomio eroaa siitä tuoko 20 subua vai 200 subua, jokatapauksessa taidetaan katsoa että myyntiin nuo on koska ei oo respaa?

Tämä siis ihan puhtaasti hyöty/haitta -suhteita laskemalla, ihminen eikä varsinkaan narkomaani tuskin tuollaisia osaa kovinkaan usein noudattaa.

Joo, ja en tod. tiedä salakuljetuksesta mitään, kunhan uteliaisuus heräsi.

EDIT: Toivottavasti Toimitus ei deletoi mun viestiä, itse aihe kiinnostaa lähinnä tutkimuksellisesta näkökulmasta.

[Poistettu hintatietoja ja asiatonta keskustelua - Päihdelinkin moderaattori]
mutta eihän se nyt niin kauheasti ole. eräs tuttu narahti 4 vuotta sitten parista sadasta kappaleesta tullissa, ja ehdollisella selvisi.
nykyään tosin subutex taitaa tosin olla huumausaine(?) jos salakuljettamaan ryhtyy, mutta en usko että lätkästä subua hirveää tuomiota tulisi…

[Poistettu asiantonta kommentointia - Päihdelinkin moderaattori]

Kovia aineita en ole juuri tästä syystä ostanut aikoihin.

Tiedoksi. Tästä ketjusta on poistettu viesti sääntöjen rikkomisen vuoksi.

[Poistettu hintatiedustelu - Päihdelinkin moderaattori]

Täällä maksaa mäyris karhua noin kympin, ja koffi tollaset 7.5 euroa, muut menee siihen väliin.
Mites muualla suomessa?