Hah hauskaa

tÄÄ ON HAUSKA!

jippii.fi/JSP/forum/mesta_tr … usa8372p=1

Vittu en saa toimimaan tota.

Durak: 404.
Sivu on varmaan poistettu.

Ei ziisus :laughing: :laughing: :laughing: Tulee kyllä väkisin minullekin mieleen Hermes… RIP.

Hermes oli hyvä jätkä mä en tänne sillon vielä kirjotellu, mut seurasin tätä palstaa ja luin sen
tekstejä.Hermes oli fiksu ja sympaattinen ja ennenkaikkea kiltti ihminen.
hyvät lähtee aina ensin.

Miffy, mitä tä toi 404 tarkottaa?

Se on se mikä tulee aina kun sivua ei löydy - 404 error. Jos joku sivu on vaikka poistettu.

Siis MITÄ??? Missä Hermes? Mietin sitä just yksi päivä, että mikä se spämmääjä-nicki oli, josta tykkäsin kuiteski, vaikka se olikin rasittava. Mihin se on mennyt? Ette kai vihjaile, että se on kuollu? Ja miksei mulle ole kerrottu mitään???
t.kultahammas

Et ole tainnut oikeen olla mukana menossa?
Hermeksen kuolemasta on sellainen 9-sivuinen thread jossakin.

paihdelinkki.fi/keskustelu/v … highlight=

sori, 8-sivuinen thread.

Oikeesti toi ei olis kuulunut tähän viestiketjuun koska tän otsikko on “hah hauskaa” eikä tossa oo mitään hauskaa…

Helvetti…luin ketjua jonnekin sivulle 5, enkä jaksanut enempää. Tätä pelkäsinkin kun pari päivää sitten mietin, että missä Hermes. Hyviä muistoja kuitenkin on jäänyt hauskoista ja vakavistakin Hermeksen viesteistä.

En todellakaan tainnut olla silloin alkukesästä kovin messissä.
R.I.P
t.kultahammas

Ostin Oriental Supermarkertista mochia, sellasia herkullisia riisikakkusia. Pakkauksessa lukee:
in order to avoid choking, please chew and swallow carefully. :laughing:
Toihan on ihan jenkkilän menoa! Ei kukaan voi ainakaan vetää oikeuteen jos jokuu niihin tukehtuu, kun pakkauksessa nimenomaan on käsketty pureskelee ja nielasee ne.

^ Mut vakavasti ottaen, ehkä ne tarttuu jotenkin helposti kurkkuun? Et ehkä sun oikeesti kannattaa muistaa pureskella ne kunnolla. :slight_smile:

Mochit on ihan parhaita, varsinkin ne seesampäällysteiset! Kun löysin aasialaisten ruokakauppojen tarjonnan, loppui minulta esim. makeisten syönti lähes kokonaan. Tahmaisia ne kyllä tosiaan ovat, kannattaa ihan oikeasti pureskella kunnolla :slight_smile:

^/^^ Mä tykkään niistä maapähkinän makuisista. Useimpia en kyl oo ees uskaltanut ees maistaa, kun ei sovi mun käsitykseen makeista herkuista. Esim. punapapujen maku, ja joku “taro”. Mut tykkään kyllä tosi paljon käydä noissa kaupoissa, kun niissä on kaikkea ihan omituista! Hyllyt täynnä omituisia hedelmiä, vihanneksia ja juureksia, pakastimissa kans vihanneksia sekä fisuja ja mitä lie pasteijoiden tai piirakoiden näköisiä juttuja. Haluisin kokeilla vaikka mitä, mutta kun ei yhtään tiedä miten niitä tulisi valmistaa?? :confused:

Joo aika tahmaisiahan ne ovat. Lienee sit varmaan syytä noudattaa erityistä varovaisuutta niitä popsiessa. Mut ei niit kyl moneen kertaan voi pureskella kun ovat niin pehmeitä, jäisi vaan louskuttaa tyhjää. Nehän luiskahtavat kurkusta alas melkein kertahaukkauksella.