Jaahas… Ehdit sit ite ennen mua. (On muuten ihan mahtava toi pallonaama!) No, jatketaan tällä sit.
By imageaitta
By imageaitta
Dali oli kyllä taiteilija sanan varsinaisessa merkityksessä. Toi toinen kuva kumoaa pallonaaman koska siitä löytyy sekä nainen että myös mies.
Tämä taas kumoaa sen, koska tuosta löytyy maskuliinisuuden ja feminiinisyyden… öööööö mites sen nyt sanoisi… pilatut, tai… tai irvokkaimmat muodot.
Tää taas kumoaa edellisen koska se on valokuva.
Ja miks munki pitää näitä selitellä? Dalin töihin jää koukkuun.
By imageaitta
By imageaitta
Ei ole ihan George W. Bushin näköinen, mutta kelvatkoon.
T: Obaman voitosta erittäin onnellinen. Jotenkin suhtaudun tulevaisuuteen optimistisemmin tuon kaverin ansiosta. Ehkä se menee haihattelun puolelle, mutta olen jotenkin optimisti kuitenkin.
P.S. George on ihan hauska kyllä siviilielämässä, ja silloin tällöin myös presidentin virassa toimiessaan. Mutta Obama on jumalhahmo - en tuntenut John F. Kennedyä, mutta luulenpa, että tämä kaveri vetää ihan kevyesti vertoja hänelle.
P.S.P.S. En tuntenut myöskään Bushin poikaa. Vaikka olenkin äärimmäisen kosmopoliittinen ja tunnen monia valtionpäämiehiä.
edit: Kyllä, Obama ON kuin liian hyvää ollakseen totta. Salamurha vielä sinetöisi koko legendan. No, ei nyt maalata piruja seinille…
By imageaitta
By imageaitta
Kyllä se vanha kunnon tiikeri yhden rambon kyykyttää.
Mä oon vähän myöhässä näissä mutta parempi myöhään kuin etukäteen…
Niin muuten mäki olin onnellinen Obaman voitosta!! Obaman voitto oli pitkästä aikaa positiivinen uutinen. Mullakin on taipumusta heittäytyä näiden lyhytaikaisten ilouutisten vietäväksi kun on jotenkin itsepetosmaisesti kiva uskotella itselleen että Obama on hyvä tyyppi. Tietysti aina vain siihen asti kunnes saamme tietää että oikeesti Obamakin on jotain ihan muuta kuin mitä antaa ymmärtää.
No ni, takas aiheeseen.