Eteenpäin sano mummo lumessa

17.Olen raittiina ja lähden viikon päästä Karibialle :slight_smile: .

Ihanaa Myrskis. :smiley:
Tämähän on ihan selvästi lottoarvonta, kivaa. Ehkä muistuttaa hiukan myös presidentinvaalia, mutta tällä kertaa valittavana on myös numero yksi. Otan sen, uno on numero yksi, eiku Uuno… :smiley:

Kiitos Basilica,

Minulla tämä raittius on ainakin näkynyt lompsassa.Minulla kun oli myös lähikuppilassa kaljottelun lisäksi paha tapa,kun kyllästyin samojen asioiden ja tyhjänpäiväisyyksien jauhamiseen,pelata kolikkopelejä.

Mulle sopii myös numero 6,mutta pelkästään “Päihdelinkki”.Mun ns.läheiset eli ystävät ovat tylsää sakkia.Nytkin on vedonlyönti menossa milloin retkahdan.Kuvittelin aikoinaan,että saan tukea tai tsemppausta Pyhiinvaellusreissuuni;mitä sitä tyhijää,sanoivat suoraan,että se on 3pv minkä kestät ja tulet maitojunalla takaisin.Ainut,joka hommaan silloin uskoi oli äitini.

Mun numerot:1,6(vain plinkki) ja 7.

Upeeta! Ehditään varmaan tässä vielä hyvää matkaa toivottaa ennen lähtöäsi.

Kyllä minullakin on niin kova ikävä Intiaan takas, että kyllä tämä lumessa ja pakkasessa tarpominen on usein hymyn hyydyttänyt. Mutta onneksi kohta on kevät, ja tulee ensi talvi ja uusia reissuja.

Ja moottoritiehän on aina kuuma! Niin kuuma että kipinät tennareista sinkoilee. :smiley: