Soflin, et ole yksin.
Tänne kirjoittaminen avasi minullekin sen uuden mahdollisuuden. En ole enää yksin. Etkä ole sinäkään.
Voimia, paljon voimia. Palaa tänne ja kirjoitellaan, uskotaan itseemme ja toisiimme.
Soflin, et ole yksin.
Tänne kirjoittaminen avasi minullekin sen uuden mahdollisuuden. En ole enää yksin. Etkä ole sinäkään.
Voimia, paljon voimia. Palaa tänne ja kirjoitellaan, uskotaan itseemme ja toisiimme.
Joulu, rauhoittumisen aikaa… VMP, kuten kaimani lausahti.
Eilen 14 olutta, tänään (tähän mennessä) 12 olutta. Ja hyvin menee. Vai meneekö?
Paskat, kielioppi on minulle aina ollut tärkeää. Vaikka kuinka kännissä olisi, niin isot kirjaimet ja välimerkit on saatava kohilleen. Julkisivu, nääs.
Olen niin kyllästynyt. Tähän. Kännäämiseen. Haluan. Raittiin. Päivän. Ja. Viikon. Ja. Elämän. Jossa. Hallitsen. Itse. Omaa. Elämääni. Ja Alkoholin. Käyttöäni. Piste.
Ja kaikesta muusta huolimatta, hyvää joulua. Arvostakaa itseänne ja elämää. Jokainen meistä on tärkeä. Myös minä.
Moi!
Joo, ei tämä vähentäminen oikein näin jouluna suju.
Pitää olla kotona ja rauhoittua nauttimaan yhdessäolosta perheen kanssa. Sitten kun on vähän tylsää, sitä ottaa siihen tylsyyteen ja annoksia menee vuorokaudessa yllättävän paljon, vaikkei missään vaiheessa ole edes kännissä. On sitä mennyt täälläkin… Mukavaa joulua me ollaan vietetty, ei siinä mitään, mutta jotenkin on niin helppo ottaa ruuan kanssa ja jälkiruuaksi ja kaikkeen muuhunkin, että oikein hirvittää.
Onneksi huomenna on tapaninpäivä ja nää pyhät loppuu sen jälkeen!
Hyvää joulua kaikille ja voimia pyrkimyksissänne!!!
Hei vaan!
Arki alkoi täälläkin ja jotenkin sain uutta puhtia tähän vähentämiseen.
En mennyt päivällä kylillä käydessäni Alkoon, vaikka tiesin, että kotona ei ole oikeastaan kuin viiniä ja olutta. Ei siis viinaa.
Illalla otin ne 1,5 annosta viinaa, mitä mun pullossa oli jäljellä ja sen jälkeen olen lipitittänyt viiniä, jota sitäkään ei ole mennyt montaa lasillista. Illan saldo on yhteensä 5 annosta ja nyt mä menen nukkumaan!
Hyvää yötä!!!
Soflin, ota yhteyttä titonia@luukku.com. En keksinyt millä suhu saa yhteyttä. Terv. 2 lapsen juopotteleva äiti…
kamut: kirjoittelin sulle
Marsukka: Kiitos tsempistä. Yksin tosiaan loppupeleissä ollaan ja toisaalta sen luulis tuovan voimaakin kun tietää että ITSE voi päättää olla juomatta. Pitäis kerätä taistelutahtoa tätä riippuvuutta vastaan.
Vähentää olen tässä minäkin yrittänyt ja oon ajoittain onnistunutkin. Jos juon niin ei mene joka kerta överiksi eli sinne kymmeneen annokseen, mikä on mulle jo paljon, ei tosin vielä sammumispiste.
Tsemppiä sullekin ja kaikille muillekin täällä!
Moi Kamut!
Melkoista tylytystä oli sulle tullut tuolla toisessa ketjussa. Tsemppaan sua, ettet ihan luule, että sua hyljeksitään kaikkien taholta. Ymmärrän sun tilanteen iha täysin!
Tsemppiä, kirjoittelehan kun kerkiät!!! En usko, että lapsesi hyvinvointi on vaarassa kuitenkaan. Tunnut olevan niitä, joilla on se yhdeksäs aisti, jolla sitä lasta koko aja seurataan! Tsemppiä!!!
T: Marsu
Juu taitaa olla aika yleistä alkoholisteilla että : annoksia menee liikaa en tunne juurikaan ketään ALKOHOLISTIA3 annosta joka joisi esim päivässä kun JUO
Minulla on ongelma. Olen pienen 4-kk ikäisen lapsen äiti ja juon kun olen lapseni kanssa kahdestaan. Minusta se on typerää eikä niin saisi tehdä mutta teen silti? Auttakaa!
Hei, hyvä kun, kirjoitit! Apua saat, kun haet sitä ja jotain nyt olisi tehtävä SINUN ja PIENEN VAUVASI hyväksi. A-klinikalle voi soittaa heti aamulla, he osaa neuvoa, mitä tehdä. Jos heti tarvitset apua, kriisipuhelin on myös vaihtoehto. Mutta pääasia on se, että sinä tiedostat avuntarpeen. Kirjoita myös lopettajien puolelle, he tietävät paremmin (uskoisin), mistä apua saa. Haethan apua pienokaisen takia, jos et omasi.