Askarruttavat Asiat

Kaljaplantaasilta mä oon kotosin, onhan se tosin brutaalia verrattuna viinitilaan. Kaljasta tulee mieleen huoltamon baari jossain lähellä pohjois-soomee lakeuden keskellä savuinen kellertävä pyttipannun tuoksuinen äijän kyrväkkeillä sisustettu hämylä jossa teppo ja tauno veisaa iskelmää masiinasta, keskikaljala.

Lapset olis onnessaan kun pääsisvät sun nappihyllyllä käymään. Nehä rakastaa pamiloita ja muita pillereitä mutta pamit on parhaita.

^ himassani OLI yli 10 000 milliä pamei ja sit stesoja ehkä 2 donaa ja sirkkoi ja norflexeja

sitä lähinnä meinasin, että ei viunan läsnäoloa fyysisesti pääse jemmaan, kun se välkkyy herkillä olevan silmille
marketin hyllyiltä ja joka maitokaupan juoma-alelaarista. tavishan ei näitä välttämättä silleen noteeraa.
työskentely alalla, työn puolesta kapakointi, lähimäisten innokas ryystäminen, näitä lähinnä kelailin.

oon nähnyt kyl sellasia baarimestareita, että zumaklauta mitä vibraattoreita niil on duunis ollut, alan tutinatauteja !

jokku vaimot haluaa lappasuisen ja säyseän juoppoäijänsä takaisin, kun se oli hallittavissa, eikä käyttäny aivojaan.

mullei ole kokemusta kuin siitä kuivailuvaiheesta ja ammattijuomarista ja hiirihermoisesta pulsaattoridensosta pätkädokaajaksi siirtymisestä, kun koin arvonalennuksen ja olinkin “vähättelijänä”, vaikken tiennyt termistä vasta kuin luin sellaisen osion olevan olemassa täällä plinkkilän ihanassa selvyyden paratiisissa, kauan sit elämäs 2009…

oikeestaan mulla ei oo kokemusta kuin omanelämäni päihdykekäytöstä, loput oon nähnyt unes ja lukenu plinkistä.

olettaisin, että ajan myötä ihminen kyynistyy, turtuu ja alkaa lukemaan jotain muuta kuin maalikaupan hinnastoa.

osa on tiukkana vastaan kaikkea alkoa vuosikymmenien jälkeen, toiset rentoutuu ja kannustaa muita myönteisesti.
ottamaan jotain, vaikka selkoa asioista tai lientyy seurueen kyytipojaksi ja kokee ehkä ylemmyyttä, tuskin vaan…

oon aika värisokee, mutta näen jo toisissa samaa, mitä itsellä oli aikanaan vaiheiluna kauhia hoppu saada valmista, mitä ei oikein kannata hosua ja kukamitenkin… ja tärkein eli omahalu juomisen osalta puuttuu, palata entiseen meleko kuluttavaan elämänmuotoon, vaikka vituttaa jatkuvasti joku tai jokin jossain ja saattaa vieläkin ahistaa, niin viunan lääkinnällinen efekti kohdallani ja sellanen “kohtuullisuus” ei tarkoita mitään.

tavishenkisyys tän aihepiirin yhteydes on kuin saabisti oppis ajamaan volvolla… siksi ne kaljaplantaasit ja öölikeitaat tuntuu lähinnä kaukaisilta ajatuksenkin tasolla vierailla, muttei pelotakaan sentään, [size=200]ENÄÄ.[/size]

Mihin perustuu pamien piristävä vaikutus ? mitä tapahtuu vuosien ja vuosikymmenien aikana, kun niitä käyttänyt on nollannut tolensa ja niiden vaikutus kääntyy tai saattaa kääntyä ajoittain piristäväksi. lopulta ne kuitenkin väsyttävät, kuten bentsodiatsepiinien luonteeseen lääkkeenä kuuluukin. näin ilman kemistin tutkintoa, mietin vaan, enkä tiiä salpaajista hevonvittua, kuhan kyselin. “pirteä” vaikutushan ei ole pitkä, joitain tunteja epämääräsellä 20 - 40 millin annoksella. mut aivothan ovat elin, joka esemes adhd-tapauksessa kuulemma relaa apteekkipirillä tai vissiin myös katupaskalla. mut se ny ei ollu se pointtini. mun hlökohtainen ja tieteellinen kohdealueeni ja kokemustietopääomani on aina ollut muualla. mut siis en tutki ufoja tai tähtiensotaa. tämä on kuitenkin selitettävissä oleva juttu, rauhoittavien kaäänteisvaikutus. mut en muista missä siitä oli juttua Saunassa.

viunaa kun join, niin en perehtynyt sen kemiallisiin kaavoihin. juodes tuli känniin ja sitten myöhemmin rapula.
vuosia putkeen juodessa oli normaali olo, kun ei vetänyt järjettömiä kännejä, eihän kukaan hullu siten jaksa uraa tehdä. ammattilaisdokaamisen lopettamisen jälkeen 2010 olisin voinut alkaa tutkia aivojen patologisia muutoksia, mutta olennaisin havaintoni oli, että rapulat loppuivat. ja lähti kaikki noi päänsisäiset eksistentiaaliset sairaudet.

eikä ollut täsmäkäyttötarvettakaan enää bentsoihin poistamaan tilapäistä ahdistusta. vuoden verran
veti suonta jaloista selvinpäin todella rajusti ja jos dokates ei ollut pamei, tuli kramppeja. ja ehkä delirium.

bentsokoukun outous on psykologista shittiä, sillä olin 2½ vuotta ilman muruakaan, enkä kokenut kertaakaan henkistä kaipuuta niiden runsaasta saatavuudesta huolimatta. sitten tuli “tarvetta” viime syksynä ja se henkinen koukku vain tuli takaisin. oliko sitä ollut ne 900 päivää ?? vieroitus oli niin vittumaista, että pelkäsin ja pelkään edelleen bentsojen fyysistä koukkua. kaverilta ajettiin kaikki nopeet ja hitaat bentsot alas ja se meni melko jouhevasti kuulemma ja tästä on aikaa vuosia, mutta hän himoili niitä pamilätkiä välillä aivan tautisesti, vaikkei fyysistä riippuvuutta ollut… sattumoisin hän on kuukausia sitten kammennut itsensä takaisin kaatopaikalta ihmisten pariin, joten ihmeiden aika ei liene ohi tai sitten sattuma on taas päättänyt lopettaa yhden menestyneen pultsariuran.

Bentsoista kantsii pysyä kaukana, jos vaihtoehtona on olla ilman. Ei kannata
vuosienkaan jälkeen, todellakaan. Uskokaa tuota meidän major Winstonia.
siis tuolta saunaamon puolelta. hän on sellanen emäntätäti, joka meiltä
lopettamosta uupuu vallan. ehkä ois aika lopettamoonkin hankkia.
tehdään hankinta ulkopuolelta, tilaus jostain alihankkijalta.

noniin. sellasiii. viikonloppuja vaan, kaikille joka suuntaukseen.

Soikannel tuon jo laittoikin Saunan puolella:

"Tästä manuaalia nokan alle:
benzo.org.uk/amisc/finnishmanual.pdf

sosiaalisairaala.fi/koulutus … nuaali.pdf

Kysymyksessä on paradoksaalisesti piristävä vaikutus ja taitaa olla aika yksilöllistä menoa… Liittyy gabaan… Piristäähän se etanolin lutkutuskin ihmistä ajoittain ja depresanteistahan tässä kaikkineen puhutaan…"

Sitten vähän kevyempi osuus, ns. loppukeveytys. olenhan nykyään jo 77.40 kg ja ehkä tästäki vielä pienennyn…

mitä oli ennenkuin vetskari keksittiin ? pidän vetoketjua nerokkaana laitteeseen verrattavissa olevana hyödykkeenä.

omani takkuaa suosikkitakissani aivan tolokuttomasti. ai että se jurppii. mut enempi varmaan kyrsi sitä vetoketjun
keksijähemmoa, joka kuoli köyhänä tajuamatta liike-elämän lainalaisuuksia, hyödyntämättä patenttioikeuksia.

vai miten siinä lopulta kävi, pelasko se jurpo rahansa vai dokas ja laittoi huorien persiisiin. kaikkee ei tartte hikipedista kattoa, ulkoa opetella. jätetään vähän liikkumavaraa mielikuvituksen kuljettaa stooria. luultavasti ennen tuota sahalaitaista ja narun korvaavaa innovaatiota paleltumia tuli, kun äijien suuret molot heijas vapaana ulkona.

[size=200]MAINOKSET,[/size] ovatko kivoja ?? netissä, telkkarissa, suoramainonta kadulla ??

Ennen ostin kaiken, mitä mainostettiin, joten nyt rahaa riittää koiranruokaankin.
sitten elämääni tuli mainoksen kautta adblock plus, ja kantoi minut oikeaan elämään.

Ehkä se suurin asia on se epileptinen kestohäirintä, aivan kuin joku tulis sua
haarukalla tökkimään, kun olet tutustumassa korkeakulttuuriin Internetissä,
etkä saa keskittyä ja sun ajatusta häiritään. enhän mäkään mene muiden
kotiin huutelemaan minuutin välein: “osta nyt edullista paskapaperia, very special price”

Juutuupissa tuli kesken musakappleiden kovaäänistä, “tasokasta” mainontaa.
ne jää yleensä niin hyvin mieleen, että pyrin boikotoimaan kaikkea tarjontaansa.

NYT IHANA mainosrauha. ja postilodjussa koirankokoisin kirjaimin samat kiellot.
lasken henkisen elämäni alkaneen mainoskiellosta. olen siis melko nuori sielu.
mua pitää kohdella kärsivällisesti ja hellyydellä, mulle ei saa huutaa tai melskata.

[size=50]viesti sisälsi mainossijoittelua[/size]

Mainonta on mietityttänyt minuakin… siis lapsellisuudessaan ja silti se “toimii”.

Mainospsykologit miettii taktiikkaa… Ihmisen perusviettejä ja tarpeita. Seksillä tai seksuaalisilla impulsseilla myydään vaikka mitä. Tuotteen nimi ja logo saadaan seksin kautta kivasti yhdistymään mielihyvään ja kas, kaupan hyllyllä pällistellessä, ihminen tulee valinneeksi jotenkin alitajuisesti SEN tuotteen , kun tuntuu vaan siltä… :mrgreen:

Oletan, että ainakin kaikki miehet, jotka on nähneet Trivagon mainoksen, jossa nainen pyörii viettelevästi hotellin sängyssä ja etsii “sopivaa hotellia minulle”, muistaa Trivagon ikuisesti. Eli kun mainosta katsoessa viisari värähtää, tuote uppoaa liskon aivoihin ja siellä se on ja pysyy. :laughing:

Omalla kohdallakin tunnen tarvetta hankkia tiettyjä tuotemerkkejä, kun ne jotenkin edustaa tiettyä arvomaailmaa tai statusta… Kai joskus kirjoitin jonnekin fjällrävenin Kånken- repusta… Että jotenkin semmonen muka pitäis ostaa, että profiloituisin vaihtoehtoälyköksi, kun “tiedostavat yliopisto-opiskelijat” niitä kantaa ja kaivaa vielä purastun omenan tietokoneen sieltä esiin… :smiley:

Käynnistin yhden naisen psykologisen sodankäynnin omia ostoimpulsseja vastaan ja yritän miettiä halujeni taustat… Jos vain siis suinkin ehdin, ennen ostamista… :mrgreen:

^ kyl ne vaikuttaa alitajuisesti, vaikka pitäis blokkia päällä ja kypärää tummalla visiirillä, kun asioi
missä vaan liikkeessä ja impulsiivisuuteen taipuvaisena ostaa vaikka tunapurkkeja yli tarvitun määrän.
tai naisten osastolla tandemeita, kun ei tiedä naisensa oikeaa kokoa, sitä ei vaan voi vaatia mieheltä.
ponille kyytiä-sarjassa oli upea sketsi, jossa jätkä menee ostamaan liivejä, eikä tiedä tietenkään kokoa,
mutta naismyyjä kysyy onko isommat kuin hällä ja saa kokeilla, rohkeesti vaan ja mies ujona alkaa
kouria kuitenkin häveliäästi ja päätyy analyysiin, että omallaan onkin isommat. siitä myyjä raivoo ja hakee
jotkut lehmän utareen kokoisen metriset kuormansitomisliinat, upee sketsi, oon fani !!

youtu.be/vFuw4s87CMU - A Man buying a Brassiere for his Girlfriend - Smack the Pony - TV comedy

tämä mainos ei mua häiritse, vaan pikemminkin kiehtoo, sehän on laadukkaasti tehty ja antaa
itselle tilaa miettiä, mitä on yön aikana tapahtunut. hissiin tulevan parin nuori neito on häpi.
hyvä asia ja karvanaamakaan ei murjota. hiuslakalla pystyyn saatettu hiuskiehkura valahtaa
alas neidolla, ja se saattaa symboloida potenssiongelmia tai tyydyttynyttä, yhteistä hotelliyötä.

youtu.be/XQv2zx2IeqA - Anuncio Ad Trivago Mayo 2011

ei nää mua pääse purasemaan, kun kelaan digipoksin tallenteiden mahdolliset mainokset.
lidlin paperisia tarjouksia seuraan, se nyt vaan on fiksumpaa tsekata, jos löytyy halvemmalla
jotain pakasteeseen sopivaa laadukasta vihannesjuuressalattikasviksia muutama pussi.

J. Karjalainen oli mainosmies aikanaan, kunnes eräänä aamuna hän ei laittanutkaan solmiota kaulaan
ja vetänyt suoria housuja jalkoihin, vaan päätti lähtee kiertämään suomenniemeä kera apinaorkesterin
ja niin ilmaisukykyinen, papupadan lailla puhuva lahjakas muusikko on kyl edelleenkin oikealla alalla:

youtu.be/yqxMeObkTgU - J. Karjalainen - Stindebinde

Re: Vittumaista tänään?
ViestiKirjoittaja 1970 » 20 Helmi 2016 08:50

jessen morsion. koko se heimo sellasii fundamentalistisia avioliiton kautta seksiä-ajattelu 2016.
moni uskonto tai luulemisoppi on pilannut monta sinänsä kelvollista naista, joista ois tullut jotain.
ei mustakaan mtn erityistä tullut, mutta tulin itsekseni. myös edelliseen johtopäätökseen ja oon mitä oon.
ja se on eria asia, eikä nyt kuulu tähän. okei - rauhaisa luulelma-aktiivi ei haittaa, mutta julistajat on outoja.
myös liika suvakkimaisuus ja vanhojen keksittyjen leirinuotiotarinoiden ja luolamiesnaistarustojen aika näyttää
joissain muodoin jatkuvan niin idässä kuin lännessäkin. aivokemiallinen ilmiö, suvussa kulkeva perinne yms. shittii.

siksi tämä ==> youtu.be/35K6vQRt67g Genesis - Jesse loves me - tää on sentään rehellistä pisnestä, perkele.

[size=200]NOW - TOUCH THE SCREEN[/size] ja sen saa ottaa ihan miten haluaa :smiley:

Olihan tää vielä täällä. täysin asiaton ketju, jossa elämän askarrettavuus esillä.
kaikkine monimuotoisuute… muumou… muu, monimuotoisuutenaan… suute…
No, kaikkine monine ilmansuuntineen ja väli-ilmansuuntimineen, suuntineen.
suuttimineen. monimuotoisuuksineen !

Saunasta tän aikanaan pöllin. Sauna on siis narkkipaja ja aivan oma osionsa.
plinkki koostuu monesta osasta… tämä tiedoksi tän vuoden fuksiosastolle…

tämä on vähän kevyempi palsta, jonka voi ottaa tosissaankin, muttei tarvii käyttää välttämättä ollenkaan.

Mitenkä lie. Onko aivan sama, mitä ketsuppia ostan. hintaa kun vain katson, jos maussa ei mainittavaa eroa ?
itsetehtynä vähän liian vaivalloinen homma ja toisekseen sitten pitäis varmaan muutkin mausteet duunata kans,
suolasta lähtien valkosipulirouheeseen…

Onko väliä miten lopettaa addiktionsa ja onko väliä ees lopettaako ?

Ja koska oon nähnyt jo kaikki aiheet täällä, voin todeta, että ihan kaikki plinkin lopettamossa perustuu toistoon.
Mikä määrä toistoa on tarpeeksi, onko se avioliitoista tuttu seitsemän (7) vuotta ja sitten alkaa sitä lajia piisamaan ?

.

Mikähän mahtaa olla täällä olleiden tyyppien tilanne, ajalta ennen ja jälkeen…

tietenkin nuo mainitsemattomat täällä aikoja viettäneet tyypit eivät tätä näe, joten onhan se vähän hankalaa ilmoittautua

onkohan plinkkinisteys helpottanut ja ainainen sivun tsekkaus ja puunaaminen, joka on rasittavaa tai siis itselläkin oli

nyt ei oo riippuvuutta havaittavissa. kuin siis kahviin ja toiminnallisiin suuntauksiin, kuten liikunnallisuus ja

tietenkin sähköiset välineet, kuten vedenkeitin. ja telkkarista en oo tällä vuosituhannella luopumassa,
sillä haluan katsoa säänesityksen livenä ja reaaliaikaisesti arvailla asiantuntevasti, onko kerttu jo tiineenä

Morjesta Askarruttavista, joka voitti Plinkin Päihdemessuilla perjantai-iltana Vuoden Turhin Ketju-pokaalin 2017 ja en ehtinyt paikalle, sillä mulla oli kiire kuuntelemaan homoapinanaapurini kolistelua.

Pysti toimitettaneen mulle ensi vuoden jouluun mennessä. Siihen asti se on röökaavien moderaatojen pihanperän tuhkiksena.

Mutta ! Mulla ois tän merkityksettömän ja kolme vuotta sitten kuolleen raatoketjun

Ensimmäinen oikea asiakysymys !

Onko kellään kokemusta vastamelukuulokkeista ??

Pyrin sellaset piakkoin hankkimaan tappaakseni neipörin sijaan sen aiheuttaman jokaöisen herätysmelun.

Öitä

^ Kirjoittaja Takapöydän vävyehdokas » 21 Tammi 2018 23:31
bose.fi/fi_fi/index.html
Mielestäni markkinoiden paras valmistaja.

Sain eilen illalla melkosen hyvän vastauksen Saunan puolelta. Markkinajohtajaa ja alan paras merkkiä siis hakemaan menin Stokalle ja Fazerilta kans harkitsen rumpalikuulokkeiden hankintaa ja tämä jää kuultavaksi.

Ja näin saatiin tämäkin ketju taas kerran siihen lopulliseen unohdukseensa,

kiitos näistä laihasti ketään askarruttavista vuosista.

please drive home carefully,
take care of your family and
be safe tonight

a y e

Älä ny riehaannu. En mä oo melunsuojakuulokkeita koskaan käyttänyt. On meillä kyllä zetlerit ja niis on radio, ihan hyvä systeemi, varmaan toimis tossa sunkin melunsuojaustarpeessasi.

mulla on kuulokkeina Siberiat, oli tarjouksessa, ihan hyvät.

Mä en vois ulkoilmassa kuunnella yhtään mitään silleen, että korvissa olis jotkut tukkeet. Musta se on vaarallista touhua vaik fillarilla painaa liikenteessä korvat tukittuna tai lenkillä ollessa.

^ Kyl sitä liikennettä oppii ajoissa lukemaan, kun vuosia pyörii Tampereen keskustassa tunteja päivittäin.
Ja kun ei ole syntyjään maailman hitainhämäläinen, vaan pohjosen nopein, kuten minä ja kaikkihan täällä ei ole.

Lenkillä etenkin näin marraskuun aikaan tarvitsen ehdottomasti hyvät kuulokkeet ja olenkin aktiivinen musankuuntelija, mutta eipä tullut mitään tuosta vastakuulokehankinnasta,
eikä niitä voi käyttääkään mitenkään nukkuessa, kun olen kyljeitse…

On asunnon aktiivisen etsinnän aika ja siitä tuleekin sitten mulle lopunajankoti ja loppusijoituspaikka, sijoitusluukku. Pitäisi yksi kiinteistövälityshani nähdä sopivasti kotikulmilla ja onhan mulla hänen yhteystietonsakin, mutta ois enteellisempää ja jopa kansallisromanttista häneen törmätä
vaikka jo tänään, vaan oisko hän itse muuttanut, ounastelen

Askarrun tästä epätavallisesta jaksosta, joka voi jäädä tosilyhyeksi, mutta mä olen saanut nukkua.
Nyt kun olen sen kirjoittanut ^tuohon, niin rauhani on varmasti kohta mennyttä.

Mut tältä siis ihmisestä pitäisi tuntua, jos se saa olla rauhassa kotonaan - outo olo ja ihmeen tasapainoinen, jopa

[size=150]balanssinen[/size] - vaan ohimenevää sekin tietty

but STILL [size=150]making saturday GREAT AGAIN[/size]

:arrow_right:

Tähti, Stara…ne on menettänyt kokonaan entisen merkityksen ja saanut ihan uuden vastineen jo monessakin m(k)ielessä!

On idols-tähti, satuhäät-tähti, BB-tähti, MasterChef-tähti, VOF-tähti, putous-tähti, autotalliremppa-tähti, varaston penkoja-tähti, huutokauppa-tähti, toimittaja-tähti, juontaja-tähti, heikoin lenkki-tähti, miljonääriksi-tähti, sohvaperuna-tähti, plussamissi-tähti, gladiaattori-tähti, maajussi-tähti, tavis-tähti…ja mitähän vielä?

On niin paljon tähtiä, että näkyy vaan tähtiä. Varmaan se on uusi synonyymi Tavis=Tähti, joka on tullut vedätetyksi soopaan, josta ei tajua yhtään mitään.

^ Inflaatio tekee selvää jälkeä myös liikaa käytetyistä sanoista ja
etupäässä aiheeton hokeminen kuluttaa sanan merkityksen
ja se kääntyy antisanaksi ja siitä tulee
inhokki ja epäsana, jolla on
kuolleen sanan suosio.

Onko tyypeillä hyviä kokemuksia tableteista, joista näkyy liikkuvaa kuvaa eli tarviinko mä vielä sellasenkin ??

Miksi ihmeessä tarvitsisit tabletin?

^ Se on kätevä seistessä vyötäröä myöten lumihangessa ja paksuilla rukkasilla hiplailla kinoksessa ja sillä voi lämätä mun koiran heittämiä lumipaakkuja vastapalloon. Kesällä sen päältä voi syödä ranskalaisia ja nakella sitä järveen, josta kultsikka sen melkein joka kerta hakee.

Aivan, pitää miettiä ja ehkä ostan, ehkä katson.