^ himassani OLI yli 10 000 milliä pamei ja sit stesoja ehkä 2 donaa ja sirkkoi ja norflexeja
sitä lähinnä meinasin, että ei viunan läsnäoloa fyysisesti pääse jemmaan, kun se välkkyy herkillä olevan silmille
marketin hyllyiltä ja joka maitokaupan juoma-alelaarista. tavishan ei näitä välttämättä silleen noteeraa.
työskentely alalla, työn puolesta kapakointi, lähimäisten innokas ryystäminen, näitä lähinnä kelailin.
oon nähnyt kyl sellasia baarimestareita, että zumaklauta mitä vibraattoreita niil on duunis ollut, alan tutinatauteja !
jokku vaimot haluaa lappasuisen ja säyseän juoppoäijänsä takaisin, kun se oli hallittavissa, eikä käyttäny aivojaan.
mullei ole kokemusta kuin siitä kuivailuvaiheesta ja ammattijuomarista ja hiirihermoisesta pulsaattoridensosta pätkädokaajaksi siirtymisestä, kun koin arvonalennuksen ja olinkin “vähättelijänä”, vaikken tiennyt termistä vasta kuin luin sellaisen osion olevan olemassa täällä plinkkilän ihanassa selvyyden paratiisissa, kauan sit elämäs 2009…
oikeestaan mulla ei oo kokemusta kuin omanelämäni päihdykekäytöstä, loput oon nähnyt unes ja lukenu plinkistä.
olettaisin, että ajan myötä ihminen kyynistyy, turtuu ja alkaa lukemaan jotain muuta kuin maalikaupan hinnastoa.
osa on tiukkana vastaan kaikkea alkoa vuosikymmenien jälkeen, toiset rentoutuu ja kannustaa muita myönteisesti.
ottamaan jotain, vaikka selkoa asioista tai lientyy seurueen kyytipojaksi ja kokee ehkä ylemmyyttä, tuskin vaan…
oon aika värisokee, mutta näen jo toisissa samaa, mitä itsellä oli aikanaan vaiheiluna kauhia hoppu saada valmista, mitä ei oikein kannata hosua ja kukamitenkin… ja tärkein eli omahalu juomisen osalta puuttuu, palata entiseen meleko kuluttavaan elämänmuotoon, vaikka vituttaa jatkuvasti joku tai jokin jossain ja saattaa vieläkin ahistaa, niin viunan lääkinnällinen efekti kohdallani ja sellanen “kohtuullisuus” ei tarkoita mitään.
tavishenkisyys tän aihepiirin yhteydes on kuin saabisti oppis ajamaan volvolla… siksi ne kaljaplantaasit ja öölikeitaat tuntuu lähinnä kaukaisilta ajatuksenkin tasolla vierailla, muttei pelotakaan sentään, [size=200]ENÄÄ.[/size]