Voiha se tahna hyvää olla mut en kyl o koskaa kuullu että siihe mitää oikeeta syytä olis että on tahnaa, kyl se o se kusettamine vaa, joko mainosmieles “noku tää o tahnaa ni kaitny 40e maksat g” tai painonlisääminen, että mielummi jauhoo.
Mä oon kans pohtinu et voisko kusetuksen lisäksi olla ihan jotain valmistusprosessin pieleen menemisestä johtuvia syitä tahnamaisuuteen Nykyään kun taitaa olla toinen toistaan ihmeellisempiä reseptejä kun ne perinteiset on tehty niin mahdottomiksi käyttää.
Kapteeni oikeessa, ei sitä piriä osteta painon tai koostumuksen mukaan. Vedät testarit niin tiedät ainaskin mitä oot ostamassa. Kavereilta kun hakee niin ne kyllä ne testit antaa, toki ne vähenee siitä omasta pussukasta, mutta ei sen väliä kunhan eväs on sitä mitä pitää, eikä mitään vittukamaa. Tahnaa, jauhoo, möykkyä, murua, kait ne kusettajat sen koostuksen voi muuttaa miten tahtoo ja sopivilta “uhreilta” imeä rahaa omiin suoniin…
itsehän en ole ostanut piriä piitkiin aikoihin,seurannu vaan vierestä
kun muita kusetetaan ja tietty vetäny jos tarjottu on,et se siitä pätemisestä…
huoh
Kyllä monesti on tullut vastaan sellaisia ‘tahnoja’ jotka on toiminut todellakin huomattavasti paremmin kuin useat aivan jauhomuodossa olevat.
Mutta totta on tuo että monesti tuohon tahnaan päädytään pirin leikkaamisen jälkeen, kaveri leikkas aika tarkalleen 50%:lla pöhinät mitä sille heitin (en muista kuollaksenikaan millä jatkoi), laittoi yöksi pakastimeen (lienee imee sieltäkin kosteutta jne.) ja sitten sieltä sitten kuoriutuikin sellaista kellertävää tahnaa - alkuperäinen jauhe oli aivan vitivalkoista.
omasta kokemuksestakin tahna yleensä parempaa ku normi
Mä en oo koko kesänä nähny sellast jauhomaist poret. Pelkkää tahnaa tai jotain tälläst vastaavaa. Aina ollu suht hyvää. Musta tuntuu et noi on jotenki aina parempii noi tahnat, ku jauhot. joo moi…
sitäpaitsi markus sai sydänkohtauksen nimenomaan tahnapiristä (salatut elämät).
Ai suomalaisesta katupiristä öyskät? No jos imee grammatolkulla, niin kait sitten. :mrgreen:
Kyllähän noita kaikenlaisia tahnoja on liikkeellä.Itse jätän kyllä suosiolla väliin kun tuntuu siltä että mokomassa mössössä enemmän hiilareita kuin sitä itseään. Saahan siihen pulveriin kivasti lisää painoa kun heittää maltoa ja nestettä sekaan,mut toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä!
jumalaut tääl neuvoja jaella.
Se menee sinne minne se kuulukin,elikkä kaikki sen mun linjan tietää näin neuvoja antamatta
…
kauanko kestää muuten keskimäärin tolen laskeminen suht lähelle nollatasoa (jos otetaan esimerkiksi viikon tai kuukauden suht. jokapäiväinen käyttö) ? tietenkin se on ihmisestä kiinni ja muusta, mut jotain sinnepäin heittoa
Mun mielestä se tahna kyllä on parasta mitä oon pommina ottanu. Sehän on semmosta keltasta ja pörisee kybällä.
Kerran sattu semmonen erä semmosta valkosta kokkareista jauhetta mikä tuoksu hiukan mansikalle. Siitä sitten nokat, niin kun se alko valuu nieluun ja suuhun tuli semmonen hienoinen mansikan maku.
Oli varmaan jotain lasten pirii:) mut vedet tuli silmään silläpuolella kun nokitin. Oootteko tommosta tavannu?
ei sovi tahnaa vähätellä. ainakaan jos ei kovin paljoa vedä. itte oon parhaan pörinäni saanut tahnamaisesta piristä. en tosin ole ottanut ko. ainetta ku ehkä 8 kertaa…
itte oon parhaan pörinäni saanut tahnamaisesta piristä.
Kuin myös.
kauanko kestää muuten keskimäärin tolen laskeminen suht lähelle nollatasoa (jos otetaan esimerkiksi viikon tai kuukauden suht. jokapäiväinen käyttö) ? tietenkin se on ihmisestä kiinni ja muusta, mut jotain sinnepäin heittoa
Oman kokemuksen mukaan viikon käyttö ei aiheuta havaittavaa toleranssin kehittymistä. Kuukaudessa syntyy jo jonkin verran toleranssia, mutta huomattavampi muutos on siinä kun kuukauden käytön jälkeen lopettaa. Itse en ole havainnut kovinkaan suurta toleranssin kehittymistä kuukausienkaan päivittäisen käytön jälkeen, mutta en todellakaan suosittele pitempi aikaista jatkuvaa käyttöä. Se jättää kyllä jälkensä eikä ole kovin terveellistä.
Tahnat on kakkaa. Silloin tietää, että on hyvää piriä jos 0,1 pärähtää kunnolla oraalisesti nautittuna. Piri on aina lähes aina liian jatkettua jos ei ole sopivia kontakteja.
Kyllä sitä tahnaa on aika putsia mut haihtuu aika paljon jos isompi satsi on, kandee pakkasessa pitää ihan hyviä kokemkuksia on tahna paskasta jos piristä voi sanoa että “hyviä kokem uksia”
Kyllä tahnamuodos oleva vikkelä on ollut aina A-luokan tavaraa, ainakin ne monet kerrat mitä sitä on vastaan tullut itsellä. Yhtä stydiä ku pinkki
rakastan piriä.