piti lauantaina ottaa muutama zopinox.otinkin 3x7,5mg ja yhden siiderin sitten heräsinkin sunnuntai aamuna ja koko purkki 25kpl hävinnyt…nyt on jo toistapäivää ihan hirvee olo…kuin olisi krapula vaikka join vain sen yhden siiderin…onko normaalia?
Ettet vaan sitten vätänyt koko purkkia pöhnässä ollessasi…
Ei ihme, että on seuraavana päivänä hieman huono olo…
On normaalia että syöt lääkkeesi heti
Valitettavasti z-huumeiden kanssa on normaalia. Älkää koskeko pitkällä tikullakaan noihin myrkkyihin, ellei aivan pakko ole. Riippuvuus syntyy myös huomattavan helposti ja vieroitusoireet jopa ikävämpiä kuin perinteisissä bentsoissa.
jep…nyt kolmatta päivää huono olo …en kyllä millään tapaa voi noita suositella…mielummin juon litran viinaa kulauksella…eikä muuten auttanut siihen mihin on määrätty eli nukahtamiseen…loput menee kyllä viemäristä alas
Halcionia tai Insominia seuraavalla kerralla. Pitäis uni tulla, tosin haittapuolena kyllä voi olla, että uni jää lyhkäiseksi mutta noilla ainakin pitäisi toleton tipahtaa. tai tipahtaa melkein kuka vaan kuhan lautasellinen on ryynejä, ellei puhuta rivatrileista mitkä kyllä piristää reilusti yliannosteltunakin (vaikka näyttää sekin olevan tuolla wikipediassa unettomuuden hoitoon, mutta siihen on kyllä paremmat bentsot kuin rivatril, mutta päähän + hyvänä lisä bonuksena lihaksia rentouttava, 2 vuotta mennyt 4mg päivässä ilman tauon taukoa, eikä ole tarvinnut annosta lisätä, tosin unettomuus vaivaa, mutta siihen ei mikään lääke kyllä tepsikään enään, ainakaan normaali annostuksella…)
Mä en piru vieköön ymmärrä, miten te onnistutte saamaan jotain ihme oloja ja sekoamaan täydellisesti jostain zopiklonista tai vielä enemmän siitä surullisen kuuluisasta zolpideemista . Mulle ei ole ikinä tullut mitään tuollaista kummastakaan, en kyllä haluaisikaan. Mä tosin olen ottanut noita ihan vain niihin nukahtamisvaikeuksiin, joskus tosin isommalla annoksella kuin lääkäri on määrännyt ja joskus on tainnut olla vähän alkoholiakin veressä, mutta eipä se silläkään aiheuttanut muuta kuin jätti toimimatta sitäkään vähää siihen mihin olin tarkoittanut. Joskus auttoi unen saantiin ihan ok, mutta eipä ole tehnyt sitä pitkään aikaan, vaikka melkein vuoden taukojakin ollut välissä. Pitäisiköhän taas pyytää lääkäriltä respa ja kokeilla
. Pettymään joutuisin kuitenkin, vaikka eivätpä mitään kovin kalliita lääkkeitä onneksi ole.
Syynä voi olla se, jos on muita bentsoja alla niin kumpikaan ei toimi oikeestaan ollenkaan. Yksinään ja ilman toleransseja toimii sitten senkin edestä.
Itellä ainakin rivatrilit toimii niinkuin pitääkin, mutta nukahduslääkket yms ei toimi vaikka söisi lautasellisen, vaikka on eri vaikuttava aine, mutta bentsojahan ne kaikki on.
Itsekin ihmettelen miten porukka vetää itsensä sekaisin noista imovaneista yms, mitkä ovat periaatteessa toimintatavaltaan bentsoja, mutta ei kuitenkaan bentsojohdanneisia. No huvit kullakin ja hyvä jos saa nukuttua noilla miedoillakin, turhaa sitä vahvempaa on metsästää jos jo nuo saavat vetämään overit tai sekaisen olotilan.