Olen tässä ravannut masennuksen takia yleisellä puolella ja mitkää lääkkeet eivät auta minua. Ahdistus ja masennus on edelleen läsnä. Olen syönyt cipralexia, mirtzat aiheuttavat sähköshokkeja/sätkyjä öisin, ketipinor ei rauhoita eikä auta unessa, saan siitä myös hirveitä sätkujä. Venlaflaxista saan ihottumaan. Olen todella turhautunut koska tällä hetkellä ostan bentsoni kadulta ja se käy kalliiksi! Terveyskeskus lääkärit eivät haliua menneisyyden huumeongelman takia määrätä mitää rauhottavaa mutta ei tämäkään ole elämää että alkoholilla sitten juon itteni siihe kuntoon että pääsen kauppaan jos ei bentsoja ole. Mirtzat ja ketipinorit määrätty juuri ahdistukseen ja uneen ja en saa apua. H [Poistettu sääntöjenvastaista -Päihdelinkin moderaattori]
Ei liene kovin korrektia levitellä näiden ymmärtäväisten herrojen/rouvien nimiä netissä. On myös varmaan vastoin plinkin sääntöjä. Kyselet nyt vaan paikallisilta hörhöiltä, on niitä ymmärtäjiä nimittäin siinäkin kaupungissa useampi.
Masennus/ahdistus vaivaa, etanolia kuluu joka pahentaa oireita ja on kenties maailman huonoin näiden oireiden kompensaatiokeino hiemankaan pidemmässä juoksussa sekä testissä on ollut cipralex+mirtatsapiini+ketipinor+efexor sekä bentsot kadulta?
Mitäpä jos otat kunnon tukun kahisevaa ja etsit 500kilometrin säteellä parhaimman mahdollisen yksityisen psykiatrisen erikoislääkärin ja olet 100%:sen rehellinen koko historiastasi mukaan luettuna kaikki mahdolliset lailliset ja laittomat päihteet sekä mahdolliset luurangoista kaapissa.
Sitten vain alatte etsiä yhdessä sitä perimmäistä syytä sille miksi Piiulin elämä meinaa mennä viemäristä alas ja olo on kehno. Jos diagnoosi sitten kuitenkin on “vain” vakava päihdeongelma (tai esim. vakava persoonallisuushäiriö) niin sittenhän sitä vasta onkin alettava töihin!
E.N. ![]()