Yleiset lääkkeet/huumeet mitä ette kumminkaan saa.

Niin tossa otsikossahan se vähän tulikin, laitetaan nyt tähän muutama.
Diapam, vaikka se sininen 10mg
Panacod poretabletti.

Näähän on ihan helvetin yleisiä, ei oo itelle osunu ainakaan 5 vuoteen eteen, sitten jotain todella erikoisia harvinaisuuksia puskee useinkin mitä en edes halua enää. Tosin panacodia en voi ottaa, koska olen opparilakossa 15vrk jee.

Ainiin ja tämä ei luonnollisesti ole mikään osto/myynti ilmoitus juttu, jos esim jollain on tossa sigussa sähköposti :exclamation:

Sinisiä pameja mulla on laukusa, en mä ole ikinä ajatellutkaan, että niitä ei mistään saisi. :confused: Vai meinaatko katukauppaa? Siitä en tiedä, vaikka oiskin tarjonta kaventunut, koska en bentsojani sieltä osta.

Minäkään en nyt tajunnut, puhutaanko tässä katukaupasta vai lääkärin määräämistä lääkkeistä? Pore-Panacodia ei ole “kenelläkään” ehkä ihan sen vuoksi, että se ei ole(Ainakaan ennen ollut) Kela-korvattava, joten miksi kukaan sitä tahtoisi, jos/kun Kela-korvattava perus-Panacod ajaa aivan saman asian. Tämä siis ihan lääkärin määräämiä lääkkeitä koskien, jos toki katukaupassakaan harvemmin näkyy sellaisia lääkkeitä, joita kukaan ei ole haltuunsa saanut/huolinut :wink: . Benzoissa saatavuus on vähentynyt katukaupassa männä vuosiin verrattuna, koska benzojen saatavuus lääkäreiltä on käynyt aiempaa hankalammaksi :wink: , mutta en minä ymmärrä, miten tuo erityisesti Kymppi-Pamia koskisi. Niitä nyt luulisi olevan liikkeellä enemmän, kuin esim. Rivoja tai Xanoreita, koska mieluummin lääkärit monesti sitä perus-Pamia määräävät, mutta en tiedä sitten, kun kadulta en ole mitään ryynejä enää vuosiin hankkinut ja silloin aikoinaan oli kyllä liikenteessä benzoja joka lähtöön. Vai tarkoitettiinko tässä, että vitosen Pameja kyllä liikkuu, mutta ei kymppejä? Ihan lääkäriltä minä Kymppi-Pamini saan, eikä siinä ole ollut mitään ongelmaa.

Otsikon kysymykseen: Eipä tule nyt yllättäen mieleen mitään yleistä lääkettä/huumetta, mitä en saisi, jos toki riippuu edelleen siitä, puhutaanko katukaupasta vai laillisesti apteekista haetuista lääkkeistä. Katukaupasta nyt saisin niitä yleisimpiä lääkkeitä/huumeita, omalla mittapuullani siis helvetin yleisiä, mutta en enää käytä kyseisen putiikin palveluja :mrgreen: . Lääkäriltä saan kaiken, mitä tarvitsen, eli nykyisin käytännössä bentsodiatsepiineja. Mietojen oppareiden(Panacod, Tramal) saamisessa ei ole myöskään ollut mitään ongelmaa koskaan, mutta olen jättänyt niiden käytön, vaikka kuinka laillisia olisivat, kun ei kiinnostanut enää. Olen mä onnistunut lääkäriltä oksikodoniakin kinuamaan muutamaan otteeseen aikoinaan, mutta sitä temppua ei huolinut toistaa liian usein, kun ei mulla mitään oikeita kipuja ole. Jokin Concerta voisi olla sellainen lääke, jota lääkärit eivät mulle ihan heti määräisi, kun eipä ole tuota ADHD:ta, mutta en minä siitäkään tiedä, kun en ole koskaan yrittänytkään ko. troppiin respaa saada. Niin kiinnostunut en siitä ole ja tuota kyllä riitti katukaupassa mielinmäärin silloin, kun sitäkin tuli vielä käyteltyä. Nykyisin sekin on jäänyt.

Tarkotin katukauppaa sekä lääkäriä.

Juu tiedän sen että bentsodiatsepiineja ei juur liiku, on hyvin vittumaista kun ihmiset kinuaa niitä. Rivat, tennarit ja insominit on respalla.

Mä olen syöny elämässäni ehkä 3kpl niitä nappi panacodeja. ja niitä poratabletteja… no ainakin 300 tablettia. Se oli erikoista aikaa, ei mitää puhetta mistään erottelusta, heppu jolta niitä sain, saatto tempasta helposti sen 30 tablettia päivässä. meni aika keltaseks, mä sanoin sitte siitä että erottele nyt saatana se parasetamoli pois siitä. Kyllä se sitten tajus. Nyt menee aiheen ohi.

Lyricoita on muuten liikkeillä oudon paljon, kun ajattelee että joillekin lekureille on saattanut tulla mieleen se, että ne ei oo ihan haitattomia kapseleita.

Ja muuten kaveri anto mulle 2 lätkää Olantsapiinia ja 10kpl 25mg Ketipinoreita, edellä mainittuja en oo syöny koskaa ja tuskin uskallan syödäkkään. Jälkimmäisiä oon viimeksi syönyt 4 vuotta sitten.

Mitä lääkkeitä ette saa vaikka ne on silleen yleisiä?

Ajattelin juuri ottaa pamin, sinisen, jee.

Asiaan: pore-panacod “toimi” ainakin mulla paljon paremmin ku sama määrä normicodeja, johtuu varmaan siitä että ne toimii vartissa jacodissa menee tunti.

Jaa, mitäkö nyt tarvisin: ottaen huomioon, että on pikkulauantai, niin haluaisin pari geetä oikein pirun hyvää kokaa.

Respalle en saa enää mitään, muuta kautta kyllä kuhan vaan tietää mistä etsiä

Ei se mitään “toimi” vaan se “toimii” tai vitustako minä tiedän ku en oo 5v+ vuotee testannu.

Aaa, no mä saan kyllä reseptille lääkkeitä, ei siinä mitään. 2 kertaa oon tota panacodia pyytänyt. toinen lekuri ei antanu sitä vaikka 2 kertaa pyysin. Toisella kertaa kävi taas niin, että ehdotin viisureiden poiston jälkeen panacodia, hammaskirurgi joka on mun äitin työkaveri niin sano heti että ok, siitä innostuneena kävin röyhkeemmäksi ja kysyin, että voisi tramaleita myös kokeilla. Sitten sieltä tuli tosi pitkä selostus, (jota nyt en muista, kun siitä on aikaa) että kuinka paljon parempia ne tramalit onkaan. :laughing:

Tuli mutsin kanssa höpistyä muuten lääkkeistä, hän on siis ollut +45v hammashoitajana, sano että on todella yleistä, että ihmiset pyytää bentsoja tai panacodia, ennen tai jälkeen ihan normi toimenpiteen, eli ns. väärinkäyttöön. Funny thing.

Puhdas polle ja kouchein. Kaikkea muuta taitas saad, paitsi puhdas moppe, myös vaikea. Omat erottelut on viel työn alla. Lähtökohtaisesti puhdas “Ou”, josta suuri osa ylimääräistä poistettu on paras tulos. Viime kerralla sain jo niin vahvan iv-liuoksen, että melko selkeesti toimi isotoleisellakin.

Minä menen aina hammaslääkäriin aivan törkeässä benzokuosissa, eikä siinä ole mitään hauskaa :cry: . Pelkään hammaslääkäriä niin paljon, etten kykene menemään sinne selvinpäin, eikä tarvitse tosiaan olla kyse mistään suuresta operaatiosta, vaan ihan pelkkä tarkastus, jossa vain nopeasti kurkataan suuhun pelottaa ihan yhtälailla. En mä kipua pelkää, siedän sitä itse asiassa melko hyvinkin, ja muut lääketieteelliset toimenpiteet kyllä useimmiten kestän ilman hirveää aivousvaa, vaikka olisivat vähän kivuliaitakin tai muuten epämiellyttäviä. Hammaslääkäri vain on ihan hirveä asia, eikä tämä siis koske vain jotakin yksittäistä hammaslääkäriä. Mä tosin otan ihan omasta kaapistani suurimman osan hammaslääkäripelkolääkityksestäni, koska eivät niiden tarjoamat max. pari Pamia auta mihinkään. Toki mä nekin voin kaupanpäällisiksi ottaa. Muuten olen kyllä pyytänyt/mieluusti vastaanottanut lääkkeitä, joita en oikeasti olisi tarvinnut ihan väärinkäytöt mielessäni ja kusettanut vaikka mitä vaivoja, mutta tuo hammaslääkärihomma on sellainen, että pakko vetää itsensä tyystin kujalle, koska muuten en pääsisi sinne lainkaan :open_mouth: . Tietty ihmiset voivat varsin kevein perustein pyytää lääkityksiä hammaslääkäristä, jotta saisivat huvin ja hyödyn revittyä samalla kertaa, mutta ymmärrän kyllä täysin, jos joku ei oikeasti kestä sitä normitoimenpidettäkään, kuin aivan doupattuna. Toki tämä koskee myös muita lääkärissä asiointeja, sehän on ihan jokaisen henkilökohtainen asia, mikä eniten pelottaa, mutta itselleni tuo hammaslääkäripelko vain on se pahin.

Kaikkea saa kunhan on rahaa. Mutta lakka/gamma on aika harvinaista vaikka olisi rahaakin.

Just kato 15v sitten ne toimi paremmin ku normicodit, nyt jos ottasin ni ne ei “toimi”, eikä niistä sillonkaan voinu sanoa oikeastaan muuta ku et pore-codit toimi enemmän ku normipuikulat, ku ne ei kuitenkaan juuri “toiminu”.

Nyt en ottas kyllä panacodeja mihkään vaivaan, k-hoidokille aika turha.