yksinäistä

Tota myyntipuhetta kandeis ehkä snadisti vielä hioa :sunglasses: , mutta tsemppiä yritykselle!

Oppikaa nyt viimeinkin, että trollia ei pidä ruokkia.

Jo on “myyntipuheet” :mrgreen:

Mun neuvoni on, että roudaa se tietokonees jäteasemalle. Sitten lähet sieltä kämpästäs pihalle, ihmisten seuraan vaikka harrastusten merkeissä. Unohda hetkeks koko internetti…

Jos tämä on trolli niin mikäpä siinä. Toi neuvoni on kaikille miehille jotka kokevat olevansa yksinäisiä ja etsivät seuraa pelkästään netistä.

Elämäsi rakkaus on tuolla jossain. Ihan samalla tavoin, huonolla itsetunnolla varustettuna, epävarmana ja hukassa kuin sinäkin. Se kohtaatteko koskaan, riippunee hyvin pitkälti siitä, oletko valmis ottamaan vastaan jotain hyvää elämääsi, sillä mikäli haluat elää surkeudessa, ei sitä kukaan sinulta tule kieltämään.

Minä löysin elämäni rakkauden, yli 11 vuotta sitten, paikassa ja tilanteessa, jossa viimoisena kuvittelin sen vastaan astelevan. Taisin tuolloin olla valmis vastaanottamaan elämältä ihan mitä tahansa se minulle tarjoilee, mutten tiennytkään, että se voisi olla jotakin näin ihmeellistä.

Trolli tahi rölli. Näistä(kin) teksteistä voi halutessaan peilata omaa sisimpäänsä, sikäli kun on halukas sen heijastuksen näkemään. :slight_smile:

[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]

Sinulla on kaikki eväät muutokseen. Asia on vain tahdostasi kiinni. Valittaa voi vaikka loppuikäsi mutta se ei auta. Kun sinut lopulta heivataan ruumisarkkuun niin ei kysytä “…nyt se varmaan yksinäistä onkin…”

Sinulla on siis mahdollisuus muutokseen. Tee elämälläsi mitä haluat tai ole tekemättä.

Joka tapauksessa olet väärällä foorumilla. Täällä on paljon sinua tuskaisempiakin ihmisiä ja apua tarvitsevia.Häivy muualle harjoittamaan ylimielisyyttäsi.

P.S Ja pillun puutteeseen ei kukaan ole vielä kuollut !

Katsopa asperger-liiton sivuja. Siellä on nuorten keskustelupalsta. Jotenkin kykyjesi, hyvä kirjallinen taito ja asioiden tarkka pohtiminen, mutta kontaktien saamisen hankaluus liittäisi sinut sinne ? He ovat yleensä älyllisesti hyvinkin lahjakkaita, mutta sosiaalisissa suhteissa on hankausta, koska ns.tavallisen ihmisen on vaikea pysyä heidän ajatuskuvioissaan mukana. Nimimerkki Kokemusta on.

Jos ketju menee samanlaiseksi kuin edellinen vastaava, tämäkin suljetaan. Jos ainoa asia mitä tähän ketjuun haluaa tulla sanomaan on, ettei APllä ole asiaa foorumille, voi olla parempi ettei kirjoita mitään. Foorumilla on kyllä tilaa kaikenlaisille ketjuille, kunhan ne pidetään asiallisina ja jokainen huolehtii oman kirjoituksensa sisällöstä.

-Päihdelinkin moderaattori

No kukas se AP sitten on? Putosin kärryiltä, enkä nyt ihan ymmärrä moderaattorin linjausta. Kaveri etsii naista ei keinoja lopettamiseen saati vertaistukea…?

Samaa mieltä. Outoa toimintaa modelta.

Moderaattorin huomautus on mielestäni asiallinen. Aiheesta keskustelu, asiallisena, mahtuu varmasti mukaan.

Ketjun aloittajalle olisi minullakin kommentoitavaa.

Rehellisyys on kaunista, joo. Ehkä kuitenkin myös siinä voisi noudattaa kohtuutta, eli ihmisten kesken on tapana hiukan joskus pehmentää sanomaa, asiat kun voi sanoa monella tavalla. Eikä tarvitse edes valehdella.

Olen itse huomannut, että jos minua pyydetään kertomaan itsestäni, hiukan useammalla lauseella, eli jotain elämäntarinan kaltaista, sen sisältö ja painotukset riippuvat ihan tilanteesta ja omasta mielialasta, kaikki sata tarinaa ovat tosia, vaikka sisältävät hyvin erilaiset painopisteet ja asiat.

Miten muuten, olet kertonut tarkkaan miten mahdollisen naisystävän olisi hyväksyttävä kaikki sinun piirteesi, mutta minkä verran olet itse valmis joustamaan ja satsaamaan ihmissuhteen onnistumiseen?
(senkin esilletuominen vois lisätä vähän potentiaalisia ehdokkaita…)

Ne parisuhdejutut kun ainakin minun kokemusteni mukaan ovat semmoista kompromissien ja molemmin puolin omasta linjasta joustamisen juttuja. Kahta täysin samoin ajattelevaa ja elävää ihmistä kun ei helpolla löydy.

p.s.
Ei se työttömyys, rahattomuus, sivistymättömyys jne ihan aina esteenä ole kanssakäymiselle vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Minäkin voin valehtelematta kirjata siviilisäädykseni [i]useasti nainut[i]…

Pahoittelen että käytin lyhennettä selittämättä sitä. AP on keskustelufoorumeilla usein käytetty lyhenne ketjun aloittajasta.

-Päihdelinkin moderaattori

Mutta et sinä voi tehdä kuin oman osuutesi. Turha sinun murehtia sitä naisen tahtoa,keskity vain omaasi. On toki kulttuureja joissa naisen tahtoa ei kysytä vaan muut päättävät hänen puolestaan tälläisen asian. Sellaistako kulttuuria haikailet ?

Jos tunnet tahtosi kanssa olevasi jonkinlaisessa umpikujassa niin kannattanee hakea aivan live-apua esim. keskusteluterapiaa jossa noita solmuja voi avata. Tämä ei ole paras foorumi sinulle tämän asian ratkaisemisessa.

P.S Sinuna lopettaisin ainakin tuon kynsilakan käytön ja naisten hepeneisiin pukeutumisen. Uskon että markkina-arvosi nousisi ainakin 15% . Onnea projektiisi !

Mode vastasi…oppia ikä kaikki vai miten sitä sanotaan, kiitoksia selvennyksestä.
Ja siis kunhan on lopettanut, niin voi vaikkapa deittipalstana ja vastakkaisen sukupuolen sekä kommentteihin vastaavien solvauspaikkana tätä plinkkiä pitää.

^ kiitos tiedosta basi.
Miksiköhän mode sitten kehotti meitä muita olemaan kirjoittamatta jos ei ole “muuta sanottavaa kuin että olet väärällä foorumilla”? Olemme siis vastanneet liian kiltisti, pitää solvata jne. Koska nyt olen jo lopettanut alkoholin käytön voinen kysyä sinulta basi, kaikella kunnioituksella, kiinnostaisiko sinua tyttöseksi kun olen pettynyt pahasti noihin miespuolisiin? En ole vielä koskaan kokeillut sellaista mutta mutta… :open_mouth:

… tuleekohan bannit…

Aletaan Tuulis suhteseen tuliseen hetimmiten ja josko muutama vaihdokki saataisiin vielä remmiin mukaan…olen siis lopettanut kuiteskin…